Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Passat του 2007 2.0 tfsi 200hp με τα πάντα πάνω-εκτός ηλιοροφής- 38Κ και τώρα αν βάλεις στο Astra όλα τα extra πάνω -που σίγουρα είναι περισσότερα και πιο ακριβή τεχνολογία- αλλά μιλάμε για Astra 1.2 130hp, πάει κοντά στα 45Κ. Επίσης το 2010 ο μισθός μου έπεσε 360 ευρώ. Αλλά τι νόημα έχει εδώ μετράμε τα ψώνια στο supermarket γιατί αν ψωνίσεις όπως ψωνίζες κάποτε, θα πας στο ταμείο με λογαριασμό που κάποτε έκαναν ένα σαββατόβραδο στα μπουζούκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 1-2 χρονια θα φάνε το ίδιο αγγούρι που φάγανε οι εταιρίες τεχνολογίας φέτος. οι πωλήσεις θα πέσουν (αρκετά) και οι τιμές ειτε θα κατεβουν είτε θα κατεβάσουν ρολα. ειδικα εφοσον προσπαθουν να ψησουν τους πελάτες να πανε σε πανάκριβα ηλεκτρικα που για κανενα λόγο δεν θα συμβει πριν το 2030. μπαίνουμε στη χρυση εποχη του hybrid imo.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ObeyWario! είπε

Κάποιος που να είχε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο πριν καμιά 20ετία να μας πει τιμή να κάνουμε σύγκριση

Renault Laguna το 2000 σε αντιστοιχία ευρώ, 18.000  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/9/2023 στις 1:27 ΜΜ, mindreader είπε

Απο τη μια η τρελη αυξηση τιμων,
απο την αλλη οι τρελες καθυστερησεις παραδοσης,

νομιζω οτι πρεπει ηδη, οπου ολα αυτα καταγραφονται με νουμερα,
να φαινεται οτι μαλλον αλλαζουν πραγματα στο τι κυκλοφορει στους δρομους.
Λιγοτερα αμαξια συνολικα, αυξηση ηλικιας συνολικα,
και σε λιγα χρονια ισως βλεπουμε εντελως δια γυμνου οφθαλμου, ελαχιστα νεα αμαξια, και πολυ λιγοτερα αμαξια, σε σχεση με οτι γνωριζαμε απο ολα τα προηγουμενα χρονια...

 

Στις 25/9/2023 στις 2:43 ΜΜ, satsok2 είπε

Sorry κιολας απλα Honda εχουν γινει απλα απλησίαστα. Περνουσα απο μια έκθεση και ειδα οτι το υβριδικό Jazz (ναι το Σ-Κ-Α-Τ-Ο) εχει 27.000!!!!

 

Στις 27/9/2023 στις 5:17 ΜΜ, ObeyWario! είπε

Κάποιος που να είχε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο πριν καμιά 20ετία να μας πει τιμή να κάνουμε σύγκριση

 

Στις 27/9/2023 στις 10:44 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

yaris 2004 1.3 έκδοση luna plus καινούργιο τότε δώσαμε 13.500 αν θυμάμαι καλα.

 

Στις 27/9/2023 στις 10:45 ΜΜ, satsok2 είπε

Renault Mégane coupé 1.4 ~16.000 το 2000. 

Όλες αυτές οι "μαρτυρίες" ισχύουν αλλά καθολικά για την Ευρώπη. Η σημερινή αδυναμία του Έλληνα να αγοράσει αυτοκίνητο έχει εξήγηση: δεν ακολούθησε τη μέση οικονομική πορεία της Ε.Ε. η Ελλάδα. Όχι μόνο δεν την ακολούθησε τα πρώτα χρόνια μετά την ένταξη στην Ευρωζώνη (με ευθύνη της) αλλά μεταξύ των ετών 2009-2014 συντελέσθηκε -κυριολεκτικά αλλά με ευθύνη των "εταίρων" αυτή τη φορά- γενοκτονία εδώ. Τα αποτελέσματα τα ζούμε μέχρι σήμερα και πολύ φοβάμαι ότι -στο θετικό σενάριο- θα τα ζούμε για δεκαετίες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, theopan said:

 

 

 

 

Όλες αυτές οι "μαρτυρίες" ισχύουν αλλά καθολικά για την Ευρώπη. Η σημερινή αδυναμία του Έλληνα να αγοράσει αυτοκίνητο έχει εξήγηση: δεν ακολούθησε τη μέση οικονομική πορεία της Ε.Ε. η Ελλάδα. Όχι μόνο δεν την ακολούθησε τα πρώτα χρόνια μετά την ένταξη στην Ευρωζώνη (με ευθύνη της) αλλά μεταξύ των ετών 2009-2014 συντελέσθηκε -κυριολεκτικά αλλά με ευθύνη των "εταίρων" αυτή τη φορά- γενοκτονία εδώ. Τα αποτελέσματα τα ζούμε μέχρι σήμερα και πολύ φοβάμαι ότι -στο θετικό σενάριο- θα τα ζούμε για δεκαετίες.

όχι ακριβός ετσι........ καθώς δεν ειναι μόνο στην ελλαδα αυτα

απλά πάντα σε καποιες χώρες όπως γερμάνια ελβετια κλπ άτομα με μεγαλύτερο μισθό ήταν περισσότερα (πάντα είχε και άτομα που ζούσαν στο όριο (απλά στην ελλαδα ήταν και ειναι πλειοψηφία καθος ειμαστε χωρα της εσιασης και τουρισμου και σε αυτόν τον τομέα ο μισθός ειναι πάνω κάτω εκεί  )

ετσι τα 15 άντε 17 χιλιαρικα με καμια 10 μπροστα και τα υπόλοιπα 500 χρονια δάνειο ήταν εφικτά για τον ελληνα και για τους υπολοίπους στην ευρωπη που ζούσαν στο οριο... οταν αυτά τα 17 έγιναν 30 πλέον αδυνάτουν να πληρώνουν αυτό το πόσο.....  για τους υπόλοιπους αυτά η αυξηση σαφη 10 χιλιαρικα δεν σημαίνει σχεδόν τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

όχι ακριβός ετσι........ καθώς δεν ειναι μόνο στην ελλαδα αυτα

απλά πάντα σε καποιες χώρες όπως γερμάνια ελβετια κλπ άτομα με μεγαλύτερο μισθό ήταν περισσότερα (πάντα είχε και άτομα που ζούσαν στο όριο (απλά στην ελλαδα ήταν και ειναι πλειοψηφία καθος ειμαστε χωρα της εσιασης και τουρισμου και σε αυτόν τον τομέα ο μισθός ειναι πάνω κάτω εκεί  )

ετσι τα 15 άντε 17 χιλιαρικα με καμια 10 μπροστα και τα υπόλοιπα 500 χρονια δάνειο ήταν εφικτά για τον ελληνα και για τους υπολοίπους στην ευρωπη που ζούσαν στο οριο... οταν αυτά τα 17 έγιναν 30 πλέον αδυνάτουν να πληρώνουν αυτό το πόσο.....  για τους υπόλοιπους αυτά η αυξηση σαφη 10 χιλιαρικα δεν σημαίνει σχεδόν τπτ

Μα το πρόβλημα ακριβώς εκεί είναι: που βρίσκεται ο "μισθός". Δεν θα έπρεπε να υπάρχει 3ψήφιος μισθός στην Ελλάδα δεδομένου του υπόλοιπου κόστους ζωής και των φορολογικών απαιτήσεων (εσόδων) που έχει το Ελληνικό "κράτος".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Κίνα θα τα ισώσει όλα.
Θα τη παρακαλάνε να στείλει καποιο ηλεκτρικό με τίποτα 15.000 σε λίγο γιατί ο μέσος Ευρωπαίος δε θα έχει να αγοράσει. Και αν ο Ευρωπαίος νοίωσει οτι ειναι φτωχός, τα πράγματα δε θα είναι όμορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, theopan said:

Μα το πρόβλημα ακριβώς εκεί είναι: που βρίσκεται ο "μισθός". Δεν θα έπρεπε να υπάρχει 3ψήφιος μισθός στην Ελλάδα δεδομένου του υπόλοιπου κόστους ζωής και των φορολογικών απαιτήσεων (εσόδων) που έχει το Ελληνικό "κράτος".

γιατι πιστευεις ο τριψήφιος κανει κατι? πες οτι παιρνεις 1100 ευρώ

οταν τα σπίτια πήγαν από 200 ευρώ στα 450 ευρο το ίδιο σπίτι ο λογαριασμός της δει apo 80 ευρώ πχ στα 250 και οτα τα υπόλοιπα τα ιδια...... για να ζεις φιλολογικά πλέον θελει μισθό 2000 μινιμουμ... ναι αλλα πως θα γίνει αυτό? όταν σχεδόν όλες η δουλειά ειναι εστίαση και τουρισμός που γενικός παγκόσμια δεν πληρώνονται.? και οτι και να κανουμε ειμαστε μια χωρα τουρισμου και εστίασης....

οτι αφορά αυτοκίνητα ολες η ελπίδες ειναι στους κινεζους...... ηδη στης μηχανές δινουν πόνο με πολύ καλά αποτελέσματα και καλές μηχανές απο μεγαλες εταιρείες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Black Demis είπε

....

οτι αφορά αυτοκίνητα ολες η ελπίδες ειναι στους κινεζους...... ηδη στης μηχανές δινουν πόνο με πολύ καλά αποτελέσματα και καλές μηχανές απο μεγαλες εταιρείες

Μέχρι να ακριβυνουν και αυτοί όπως ακριβυναν οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες. Γνωστά αυτά εδώ 30-40 χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/9/2023 στις 5:17 ΜΜ, ObeyWario! είπε

Κάποιος που να είχε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο πριν καμιά 20ετία να μας πει τιμή να κάνουμε σύγκριση

Micra k11 1.3 2000, η φουλ σουπερ εκδοση, καπου 4 εκ.

Στις 27/9/2023 στις 11:30 ΜΜ, basilis_k6 είπε

οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 1-2 χρονια θα φάνε το ίδιο αγγούρι που φάγανε οι εταιρίες τεχνολογίας φέτος. οι πωλήσεις θα πέσουν (αρκετά) και οι τιμές ειτε θα κατεβουν είτε θα κατεβάσουν ρολα. ειδικα εφοσον προσπαθουν να ψησουν τους πελάτες να πανε σε πανάκριβα ηλεκτρικα που για κανενα λόγο δεν θα συμβει πριν το 2030. μπαίνουμε στη χρυση εποχη του hybrid imo.

Εγω παλι προβλεπω πως σε 3-5 χρονια, θα γεμισει η αγορα με καινουρια ηλεκτρικα προσιτα.

Πολλα μεταχειρισμενα ηλεκτρικα και Phev που εκαναν τον κυκλο τους απο leasing και τα συμβατικα 10-15 ετων που βλεπεις τωρα σε αγγελιες 15-20 χιλιαρικα, θα τα πουλανε με το ζορι 5 γιατι θα μοιαζουν αρχαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Black Demis είπε

γιατι πιστευεις ο τριψήφιος κανει κατι? πες οτι παιρνεις 1100 ευρώ

οταν τα σπίτια πήγαν από 200 ευρώ στα 450 ευρο το ίδιο σπίτι ο λογαριασμός της δει apo 80 ευρώ πχ στα 250 και οτα τα υπόλοιπα τα ιδια...... για να ζεις φιλολογικά πλέον θελει μισθό 2000 μινιμουμ... ναι αλλα πως θα γίνει αυτό? όταν σχεδόν όλες η δουλειά ειναι εστίαση και τουρισμός που γενικός παγκόσμια δεν πληρώνονται.? και οτι και να κανουμε ειμαστε μια χωρα τουρισμου και εστίασης....

οτι αφορά αυτοκίνητα ολες η ελπίδες ειναι στους κινεζους...... ηδη στης μηχανές δινουν πόνο με πολύ καλά αποτελέσματα και καλές μηχανές απο μεγαλες εταιρείες

Και να δεις τι έχει να γίνει όταν ο τουρισμός φτάσει στο peak και μετά αρχίσει η πτώση ενώ κάτι αντίστοιχο περιμένω να συμβεί και στην εστίαση. Θα κλαψουν μανούλες. 

Ανοίγουν πολλά και διαφορα μαγαζιά εστίασης είτε με χάλια ποιότητα είτε ακριβά. Κάποια παλιά και καλά μαγαζιά που έφτιαξαν πελατεία δεν χτυπιούνται από κανέναν, οι καινούργιοι δεν μπορούν να τα ανταγωνιστουν σε ποιότητα, ακομα και με μειωμένη τιμη δεν κερδίζουν κάτι. 

Στον μεν τουρισμό, μπουχτίσαμε από νέα ξενοδοχεία και airbnb. Ξενοδοχείο στην Βερανζερου που περνάω 5 χρόνια και βρωμοκοπαει, 80 ευρώ το δωμάτιο.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Basilhs23___ said:

Και να δεις τι έχει να γίνει όταν ο τουρισμός φτάσει στο peak και μετά αρχίσει η πτώση ενώ κάτι αντίστοιχο περιμένω να συμβεί και στην εστίαση. Θα κλαψουν μανούλες. 

Ανοίγουν πολλά και διαφορα μαγαζιά εστίασης είτε με χάλια ποιότητα είτε ακριβά. Κάποια παλιά και καλά μαγαζιά που έφτιαξαν πελατεία δεν χτυπιούνται από κανέναν, οι καινούργιοι δεν μπορούν να τα ανταγωνιστουν σε ποιότητα, ακομα και με μειωμένη τιμη δεν κερδίζουν κάτι. 

Στον μεν τουρισμό, μπουχτίσαμε από νέα ξενοδοχεία και airbnb. Ξενοδοχείο στην Βερανζερου που περνάω 5 χρόνια και βρωμοκοπαει, 80 ευρώ το δωμάτιο.... 

τι ακριβός θα συμβεί? το έχουμε ξανά ζήσει μνημόνια δάνεια από την ευρωπη και όχι μόνο για να μην χρεοκοπήσει η χώρα (δεν θα ειναι για πρώτη φορά)

1 hour ago, dtk-386 said:

Μέχρι να ακριβυνουν και αυτοί όπως ακριβυναν οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες. Γνωστά αυτά εδώ 30-40 χρόνια.

μεχρι... καλα το ειπες μεχρι τοτε ας πάρουμε και εμεις κατι σαν φτωχοί που ειμαστε χωρις να χρειαστει να πουλήσουμε κανα νεφρο

1 hour ago, Ntinaras said:

Micra k11 1.3 2000, η φουλ σουπερ εκδοση, καπου 4 εκ.

Εγω παλι προβλεπω πως σε 3-5 χρονια, θα γεμισει η αγορα με καινουρια ηλεκτρικα προσιτα.

Πολλα μεταχειρισμενα ηλεκτρικα και Phev που εκαναν τον κυκλο τους απο leasing και τα συμβατικα 10-15 ετων που βλεπεις τωρα σε αγγελιες 15-20 χιλιαρικα, θα τα πουλανε με το ζορι 5 γιατι θα μοιαζουν αρχαια.

προσιτά ηλεκτρικά (χωρίς να βγουν νέες τεχνολογίες στης μπαταρίες) μόνο με έναν τρόπο θα μπορουν να υπαρχουν
μικρά οχήματα τύπου smart η εκεί κοντά με μικρή μπαταρια με αυτονομία +/- 100 120 χιλομετρα max και κόστος 20κ

αυτα τα αμαξια δεν ειναι σε θέση να αντικαταστήσουν σχεδόν τπτ που κυκλοφορεί αυτή την στηγμη στην αγορά (ακομη και στο smart)
θα επιλεξει καποιος τέτοιο αμάξι μόνο και μονο για χρηση μεσα στην πολη και να εχει φόρτιση σπίτι του (δλδ να έχει πολυτέλεια να έχει δικό του parking και να ειναι δεύτερο αμάξι του )

π

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Black Demis είπε

τι ακριβός θα συμβεί? το έχουμε ξανά ζήσει μνημόνια δάνεια από την ευρωπη και όχι μόνο για να μην χρεοκοπήσει η χώρα (δεν θα ειναι για πρώτη φορά)

 

Ακριβώς. Αλλά επειδή δεν θα είναι η πρώτη φορά, θα πονέσει πολύ περισσότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...