Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 05/09/2023 at 16:05, Jiakometi said:

Στον αντίποδα …..

Και είμαστε μόνο στην αρχή.

 

Edit:  @satsok2 Χρησιμοποίησα το post σου μόνο σαν παράδειγμα, της κατάστασης της αγοράς. Δεν σε προτρέπω να πάρεις Tesla….. (αν δεν θέλεις)……

tesla για να πάρεις χρειάζεσαι καποια πολυ συγκεκριμένα πράγματα
πχ να εχεις δικό σου parking με φορτιστή (που στην πολη πόλη λιγα ατομα το εχουν)
ολα τα άλλα κουτσά στραβά τα βολεύεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Black Demis είπε

tesla για να πάρεις χρειάζεσαι καποια πολυ συγκεκριμένα πράγματα
πχ να εχεις δικό σου parking με φορτιστή (που στην πολη πόλη λιγα ατομα το εχουν)
ολα τα άλλα κουτσά στραβά τα βολεύεις

Δεν διαφωνώ καθόλου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Jiakometi said:

Δεν διαφωνώ καθόλου....

εγω περιμένω παντος σε καθε σημείο που παρκάρεις στον δρόμο να μπει και ενας φορτιστής (απλός έστω )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Black Demis είπε

εγω περιμένω παντος σε καθε σημείο που παρκάρεις στον δρόμο να μπει και ενας φορτιστής (απλός έστω )

Τέτοιοι φορτιστές υπάρχουν ήδη. Σε μέγεθος των παλαιών "παρκομέτρων". Επίσης εδώ κατεβάζουν υποδοχή φορτίσεως σε στύλους φωτισμού. 

Ο Καναδάς έχει ένα τέτοιο προγραμματισμό μεσοπρόθεσμα. Εδώ μάλλον θα αργήσει αυτό.  Δυστυχώς. 

 

EDIT: Εδώ είμαστε Off Topic, περισσότερα στο νημα της ηλεκτροκίνησης. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Απο τη μια η τρελη αυξηση τιμων,
απο την αλλη οι τρελες καθυστερησεις παραδοσης,

νομιζω οτι πρεπει ηδη, οπου ολα αυτα καταγραφονται με νουμερα,
να φαινεται οτι μαλλον αλλαζουν πραγματα στο τι κυκλοφορει στους δρομους.
Λιγοτερα αμαξια συνολικα, αυξηση ηλικιας συνολικα,
και σε λιγα χρονια ισως βλεπουμε εντελως δια γυμνου οφθαλμου, ελαχιστα νεα αμαξια, και πολυ λιγοτερα αμαξια, σε σχεση με οτι γνωριζαμε απο ολα τα προηγουμενα χρονια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρώτα με την μόδα των SUV (και τα παράγωγα τους), με την μετάβαση στα ηλεκτρικά και τα ημίμετρα τους (Hybrid κτλ) και την τεράστια αύξηση των τιμών θα αλλάξουν πολλά από αυτά που είχαμε συνηθίσει στον τομέα αυτοκίνητο. Αν βάλουμε στην εξίσωση και το κλείσιμο εταιρειών αλλά και περίεργες επιλογές κάποιον από αυτές τότε θα πάψουμε γενικότερα να βλέπουμε μάρκες και μοντέλα που κάποτε υπήρχαν σε όλους τους Ελληνικούς δρόμους. 

Πχ Alfa Romeo (κάποτε είχε μοντέλα για τον μέσο Έλληνα 33-75-156 κτλ), Honda (2000cc και πανάκριβο το Civic), Skoda (τίμια οικονομικά που πάνε πλέον για Premium), Seat (τέλος), Ford (με το τέλος του Fiesta και του Focus μας έμεινε το Puma), Volvo (μόνο ηλεκτρικά ακριβά σε αντίθεση με το παρελθόν που υπήρχαν S40-S60 σειρά V κτλ). Ξεχνάω σίγουρα και άλλα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν αρχιζουμε αυτη τη φιλοσοφικη συζητηση ...δε θα τελειωσει ποτε

Στον αντιποδα εκαναν την εμφανιση τους καινουργιες μαρκες οπως BYD, ΜG (καμμια σχεση με την ενδοξη MG), BeeV,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρώτα με την μόδα των SUV (και τα παράγωγα τους), με την μετάβαση στα ηλεκτρικά και τα ημίμετρα τους (Hybrid κτλ) και την τεράστια αύξηση των τιμών θα αλλάξουν πολλά από αυτά που είχαμε συνηθίσει στον τομέα αυτοκίνητο. Αν βάλουμε στην εξίσωση και το κλείσιμο εταιρειών αλλά και περίεργες επιλογές κάποιον από αυτές τότε θα πάψουμε γενικότερα να βλέπουμε μάρκες και μοντέλα που κάποτε υπήρχαν σε όλους τους Ελληνικούς δρόμους. 

Πχ Alfa Romeo (κάποτε είχε μοντέλα για τον μέσο Έλληνα 33-75-156 κτλ), Honda (2000cc και πανάκριβο το Civic), Skoda (τίμια οικονομικά που πάνε πλέον για Premium), Seat (τέλος), Ford (με το τέλος του Fiesta και του Focus μας έμεινε το Puma), Volvo (μόνο ηλεκτρικά ακριβά σε αντίθεση με το παρελθόν που υπήρχαν S40-S60 σειρά V κτλ). Ξεχνάω σίγουρα και άλλα. 

Sorry κιολας απλα Honda εχουν γινει απλα απλησίαστα. Περνουσα απο μια έκθεση και ειδα οτι το υβριδικό Jazz (ναι το Σ-Κ-Α-Τ-Ο) εχει 27.000!!!!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Sorry κιολας απλα Honda εχουν γινει απλα απλησίαστα. Περνουσα απο μια έκθεση και ειδα οτι το υβριδικό Jazz (ναι το Σ-Κ-Α-Τ-Ο) εχει 27.000!!!!

Ε αυτό γράφω και ισχύει για πολλά μοντέλα - μάρκες. 

Μπορεί μέσος άνθρωπος με οικογένεια να πάρει πλέον Alfa Romeo, Volvo και άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό. 

Θείος μου, στην ζωή του πήρε 3 Honda Civic (70s, 90s και αρχές 2000). Τώρα εκτός από πανάκριβο είναι και 2000 κυβικά. 

Δεν θα βλέπουμε αρκετά μοντέλα - μάρκες ειδικά στην επαρχία πλέον. 

Μου κάνει εντύπωση ότι το τελευταίο Opel Insignia δεν το έχω δει καθόλου στην πόλη μου που έχει 45.000 κατοίκους μαζί με τα χωριά και κυκλοφορεί 5 χρόνια τώρα. Βέβαια έριξε τίτλους τέλους και αυτό. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Κάποιος που να είχε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο πριν καμιά 20ετία να μας πει τιμή να κάνουμε σύγκριση

50% πανω οι τιμες απο τις τιμες προ 15ετιας. Πχ Audi Α4 30 χιλιαρικα τελος 2009 και 45 σημερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ObeyWario! είπε

Κάποιος που να είχε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο πριν καμιά 20ετία να μας πει τιμή να κάνουμε σύγκριση

yaris 2004 1.3 έκδοση luna plus καινούργιο τότε δώσαμε 13.500 αν θυμάμαι καλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...