Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

ωραίος!

Thanks, το πέτυχα σε προσφορά -3000 οπότε πήρα την μεσαία έκδοση.

Μου έχουν πει αρχές Νοέμβρη , για να δούμε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 19/8/2023 στις 12:49 ΜΜ, atrigane είπε

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που για να φέρεις μεταχειρισμένο από άλλη χώρα της ΕΕ το εκτελωνείς. Κοινώς πληρώνεις 2ο δασμό για το ίδιο αυτοκίνητο. Πράγμα παράνομο και μάλιστα η κομισιόν έχει κάνει αρκετές φορές παρατηρήση στην Ελλάδα και κάπου διάβασα ότι σκέφτεται να βάλει και πρόστιμο στη χώρα μας αφού δεν συμορφονόμαστε.

Άλλος ένας λόγος λοιπόν που βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια μεταχειρισμένα να αλλάζουν χέρι μέχρι κυριολεκτικά να λιώσουν. Από τη μία, δεν υπάρχει η δυνατότητα για αγορά καινούριου λόγω μειωμένης αγοραστικής δύναμης και από την άλλη, αν πεις να φέρεις από έξω ένα σωστό μεταχειρισμένο λίγων χρόνων θα πληρώσεις ένα τρελό ποσό για εκτελωνισμό.

Τρώμε πρόστιμο για αυτό αλλά τα χρήματα που βγάζει το κράτος το καλύπτουν. Επίσης, εάν κάποια στιγμή ψηφιστεί η κατάργηση του τέλους ταξινόμησης, ολοι οι έμποροι θα κλείσουν. Γιατί πλέον θα είναι πολύ εύκολο να πας εξωτερικό και να φέρεις αυτοκίνητο. Αλλά ειναι ολόκληρη κλίκα πίσω από το αυτοκίνητο. Από τους φόρους, εμπόρους, εκτελωνιστες, τελωνες κτλ... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, james01gr said:

Τρώμε πρόστιμο για αυτό αλλά τα χρήματα που βγάζει το κράτος το καλύπτουν. Επίσης, εάν κάποια στιγμή ψηφιστεί η κατάργηση του τέλους ταξινόμησης, ολοι οι έμποροι θα κλείσουν. Γιατί πλέον θα είναι πολύ εύκολο να πας εξωτερικό και να φέρεις αυτοκίνητο. Αλλά ειναι ολόκληρη κλίκα πίσω από το αυτοκίνητο. Από τους φόρους, εμπόρους, εκτελωνιστες, τελωνες κτλ... 

Αν σταματήσει όλο αυτό θα πρπει να εφαρμόσουν τον νόμο που θέλει η Ευρώπη δλδ να εισάγονται μόνο οχήματα πολύ φρέσκα φάση μέχρι 6 χρονια αν θυμάμαι καλά η αλλιος οικολογικά. Και πάλι θα πάνε τημες στον Θεό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Αν σταματήσει όλο αυτό θα πρπει να εφαρμόσουν τον νόμο που θέλει η Ευρώπη δλδ να εισάγονται μόνο οχήματα πολύ φρέσκα φάση μέχρι 6 χρονια αν θυμάμαι καλά η αλλιος οικολογικά. Και πάλι θα πάνε τημες στον Θεό

Πως θα πάνε στον Θεό; αφού πλέον θα έχεις ανταγωνιστές από Γερμανία, Ιταλία κτλ. Οι τιμές στα μεταχειρισμένα θα πέσουν και θα πάνε λίγο παραπάνω από το εξωτερικό έτσι ώστε να μην σε συμφέρει να το φέρεις απέξω. Οι μαντραδες θα συνεχίσουν να φέρνουν σαπακια βέβαια γιατί μόνο σε αυτά θα έχουν περιθώριο κέρδους (και θα γυρνάνε τα χιλιόμετρα όπως πάντα) μιας και θα τα αγοράζουν φθηνά αλλά κανένας δεν θα αγοράζει από μάντρα μεταχειρισμένο από Ευρώπη. Γνώμη μου ειναι πως πρέπει να απαγορευτεί η εισαγωγή αυτοκινήτων euro5 γενικότερα εκτός και εάν πρόκειται για επαγγελματικά. 

Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση ακόμη και οι αντιπροσωπίες στην Ελλάδα θα έχουν θέμα γιατί θα μπορείς να αγοράζεις καινούργιο απευθείας από Γερμανία (φπα 19%,μικροτερα τέλη ταξινόμησης) και να του περνάς τις πινακίδες εδώ... 

Επεξ/σία από james01gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, james01gr said:

Πως θα πάνε στον Θεό; αφού πλέον θα έχεις ανταγωνιστές από Γερμανία, Ιταλία κτλ. Οι τιμές στα μεταχειρισμένα θα πέσουν και θα πάνε λίγο παραπάνω από το εξωτερικό έτσι ώστε να μην σε συμφέρει να το φέρεις απέξω. Οι μαντραδες θα συνεχίσουν να φέρνουν σαπακια βέβαια γιατί μόνο σε αυτά θα έχουν περιθώριο κέρδους (και θα γυρνάνε τα χιλιόμετρα όπως πάντα) μιας και θα τα αγοράζουν φθηνά αλλά κανένας δεν θα αγοράζει από μάντρα μεταχειρισμένο από Ευρώπη. Γνώμη μου ειναι πως πρέπει να απαγορευτεί η εισαγωγή αυτοκινήτων euro5 γενικότερα εκτός και εάν πρόκειται για επαγγελματικά. 

Για τον λόγο που καινούργια αυτοκινιτα έχουν πάει στον Θεό που σημαίνει τα ίδια 4 5 χρόνων θα τα βαράνε κοντά στην τημη που υο έχουν αγοράσει τώρα πχ αν ένα ίδιο αμάξι πριν από 3 χρόνια έκανε 20 χιλιάρικα και τώρα ανέβηκε 24, θα το βαράνε 20 πάλι (και τώρα αυτό γίνεται)

+ περρισοτερος κόσμος θα συνεχίζει και θα ψάχνει αμάξια 10 12 ετών που αναγκαστικά σημαίνει τοπική αγορά που από την στηγμη που δεν θα εισάγονται αλλά τόσο παλιά τημη θα ανέβει στο Θεό καθος θα υπάρχει ζήτηση λόγο έλλειψης χρημάτων.

 

Το μόνο καλό θα είναι ότι θα μειωθεί το θέμα με τα γυρισμένα χιλομετρα.

 

Αλλά σε γενικές γραμμές ότι και να γίνει από εδώ και πέρα ποιο πολύ συμφέρει καινούριο να πάρεις όπου μπορείς να αρέσεις και δώσεις κλπ πάρα μεταχ με πολύ κοντινές τημες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Για τον λόγο που καινούργια αυτοκινιτα έχουν πάει στον Θεό που σημαίνει τα ίδια 4 5 χρόνων θα τα βαράνε κοντά στην τημη που υο έχουν αγοράσει τώρα πχ αν ένα ίδιο αμάξι πριν από 3 χρόνια έκανε 20 χιλιάρικα και τώρα ανέβηκε 24, θα το βαράνε 20 πάλι (και τώρα αυτό γίνεται)

+ περρισοτερος κόσμος θα συνεχίζει και θα ψάχνει αμάξια 10 12 ετών που αναγκαστικά σημαίνει τοπική αγορά που από την στηγμη που δεν θα εισάγονται αλλά τόσο παλιά τημη θα ανέβει στο Θεό καθος θα υπάρχει ζήτηση λόγο έλλειψης χρημάτων.

 

Το μόνο καλό θα είναι ότι θα μειωθεί το θέμα με τα γυρισμένα χιλομετρα.

 

Αλλά σε γενικές γραμμές ότι και να γίνει από εδώ και πέρα ποιο πολύ συμφέρει καινούριο να πάρεις όπου μπορείς να αρέσεις και δώσεις κλπ πάρα μεταχ με πολύ κοντινές τημες

Νόμος προσφοράς και ζήτησης.  Q5 από το 2021 στην Ελλάδα μεταχειρισμένα 8 αποτελεσματα

https://www.car.gr/used-cars/audi/q5.html?make=14093&model=15404&pg=1&registration-from=2021&registration-to=2023

Γερμανία 3900

https://m.mobile.de/search.html?dam=0&fr=2021%3A&ms=1900%3B32%3B%3B&sb=rel&vc=Car&ref=quickSearch

Εάν τα φέρεις αυτά στην Ελλάδα θα έχεις καμιά 15κ σε φόρους, ταξινομήσεις, εκτελωνισμους κτλ. Εαν δεν έχεις δασμούς... Καταλαβαίνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 minutes ago, james01gr said:

Νόμος προσφοράς και ζήτησης.  Q5 από το 2021 στην Ελλάδα μεταχειρισμένα 8 αποτελεσματα

https://www.car.gr/used-cars/audi/q5.html?make=14093&model=15404&pg=1&registration-from=2021&registration-to=2023

Γερμανία 3900

https://m.mobile.de/search.html?dam=0&fr=2021%3A&ms=1900%3B32%3B%3B&sb=rel&vc=Car&ref=quickSearch

Εάν τα φέρεις αυτά στην Ελλάδα θα έχεις καμιά 15κ σε φόρους, ταξινομήσεις, εκτελωνισμους κτλ. Εαν δεν έχεις δασμούς... Καταλαβαίνεις. 

στα μεγάλα ετσι ειναι και ετσι θα ειναι.... το ζόρι ειναι αυτοκίνητα που αγοράζεις 90 93% της ελλαδας.... οχι τα τέρατα
polo ibiza swift κλπ τα αυτοκίνητα του λαου που μπορουν να τα έχουν να τα συντηρούν κλπ εκει πέφτει σοβαρή σφαγή... τα μεγάλα πάντα μπορούσες να τα βρεις πολύ ποιο φτηνά καθώς η ζήτηση για αυτα δεν ειναι τόσο μεγαλη έως και πολύ μικρή θα έλεγα
παλια ειχε μπορούσες να βρεις τώρα με αυτά που έγιναν μετά από 2020 και μετα μικρο αυτοκίνητο (η αυτοκίνητο του λαού) για να βρεις σε φυσιολογικη τιμή και οχι σε τιμή ληστείας ειναι αρκετά ζόρικα (όπως είπες νόμος ζήτησης και αγοράς)

πχ λεμε τώρα έρχεται καποιος και μου λει σου δινω ενα polo του 22 με 20 χιλιαδες χιλομετρα και 19 χιλιάδες ευρώ και σου δινω ενα q5 του 21 πχ στα ίδια περιπου χιλομετρα και ίδια περιπου λεφτά......... προφανώς και θα πάω στο polo..... το ιδιο θα κανουν και περισσότεροι εκεί έξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί πρόσφατα αλλά μπορεί κάποιος να μου πει χρηματοδοτικά προγράμματα με χαμηλό επιτόκιο για αγορά χωρίς δόση balloon πέρα από τη ford με το 3% υπάρχουν;

ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, batikiotis είπε

δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί πρόσφατα αλλά μπορεί κάποιος να μου πει χρηματοδοτικά προγράμματα με χαμηλό επιτόκιο για αγορά χωρίς δόση balloon πέρα από τη ford με το 3% υπάρχουν;

ευχαριστώ 

μπορει αν πας σε καποιο πολυ ακριβο οχημα (60-70κ). Μονο το balloon και 4~ ετια βγαινει με χαμηλό επιτόκιο απόσο γνωρίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα είδα το θέμα. Ηθελα να αγοράσω μια corolla υβριδική style στα 22.000 με το κλειδί στο χέρι το 2021. Τωρα είδα πηγε 30.000!

Το αυτοκίνητο μου (Renault Megane 1.4 / 98hp / 2000 / 180.000 χμ σε καλή κατάσταση κατα τ'άλλα) καιει γύρω στα 9 λτ/100χμ.

Να αξίζει τον κόπο αέριο; Άλλο μεταχειρισμένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Το αφήνω εδώ που έχει μεγαλύτερη κίνηση. 

https://www.drive.gr/news/kosmos/telos-ta-aytokinita-gia-ti-seat-poy-strefetai-sti-mikrokinitikotita

...και να φανταστείς οτι τα ηλεκρικα ειναι ακόμα στο μηδεν, εχουμε ολο το μέλλον μπροστα μας  για να δουμε να κατέρρεουν κολοσσοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

...και να φανταστείς οτι τα ηλεκρικα ειναι ακόμα στο μηδεν, εχουμε ολο το μέλλον μπροστα μας  για να δουμε να κατέρρεουν κολοσσοί.

Όταν τα ηλεκτρικά της Κίνας και της Ινδίας περάσουν μία δύο γενιές και έρθουν στην Ευρώπη με αρκετά μοντέλα εκεί θα αρχίσει το πάρτι. 

Η VW για τους λόγους της κρατάει το όνομα Cupra και αφήνει το Seat. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη τι ειναι το curpa;

Οταν καπου αλλου, ειχα αναφερει οτι στο μελλον, επειδη ολα συντεινουν στην 'μειωση' της αυτοκινησης, πολλες εταιριες που βγαζουν σημερα αμαξια, στο μελλον θα βγαζουν κατι αλλο, καποιοι δεν πιστευαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, satsok2 είπε

Τώρα είδα το θέμα. Ηθελα να αγοράσω μια corolla υβριδική style στα 22.000 με το κλειδί στο χέρι το 2021. Τωρα είδα πηγε 30.000!

Στον αντίποδα …..

Και είμαστε μόνο στην αρχή.

 

Edit:  @satsok2 Χρησιμοποίησα το post σου μόνο σαν παράδειγμα, της κατάστασης της αγοράς. Δεν σε προτρέπω να πάρεις Tesla….. (αν δεν θέλεις)……

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...