Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

"Γιατί όμως τα αυτοκίνητα στην Τουρκία είναι τόσο ακριβά; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Εξαιτίας των υπέρογκων φόρων με βασικότερο τον «Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης» (Special Consumption Tax -SCT). "

 

Τι σχεση εχει αυτο λοιπον με τις ακριβες τιμες? Επειδη ο Ερντογαν κανει στο κρατος του αυτο που νομιζω οτι ειναι σωστο πρεπει να συγκρινομαστε με αυτους? Η να μην λεμε για την αυξηση που εχει γινει επειδη υπαρχουν χωρες με πιο ακριβα αυτοκινητα?

Ασε που ο φορος αυτος στην Τουρκια ισχυε πριν τις μεγαλες αυξησεις των 2 τελευταιων ετων. 

Ο ερντογαν προσπαθει να φρεναρει την εξοδο κεφαλαιου και να δυναμωσει την εγχωρια παραγωγη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

25 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Λογικό. Μιλάμε για πόλη - κράτος στην ουσία. Δεν χωράνε κοινώς. 

Γενικα είναι απαίσιο μέρος και για να ζεις και για να δουλεύεις, γι αυτό οι περισσότεροι ντόπιοι όταν βγουν στη σύνταξη πηγαίνουν στη γειτονική Johor. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ο ερντογαν προσπαθει να φρεναρει την εξοδο κεφαλαιου και να δυναμωσει την εγχωρια παραγωγη

Μας νοιαζει οτι τα αυτοκινητα στην Τουρκια ειναι ακριβα για κρατικους λογους? Κατι που δεν ισχυει στην Ελλαδα. Δεν αυξησε το κρατος κατι ξαφνικα!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω οτι σιγα σιγα ξεχναμε την ιδιοκτησια αυτοκινητου και βαδιζομε προς το leasing . και ακομα καλυτερα καποιες εταιριες δοκιμαζουν να χρεωνουν πχ την χρηση του air condition με τον μηνα ωστε να μην συνεχισουν να ανεβαινουν οι τιμες.και δεν ειναι η Tesla .,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, kostaswsf said:

νομιζω οτι σιγα σιγα ξεχναμε την ιδιοκτησια αυτοκινητου και βαδιζομε προς το leasing . και ακομα καλυτερα καποιες εταιριες δοκιμαζουν να χρεωνουν πχ την χρηση του air condition με τον μηνα ωστε να μην συνεχισουν να ανεβαινουν οι τιμες.και δεν ειναι η Tesla .,

leasing εχει γινει τοοσοο μα τοσο ακριβο που αν δεν κανεις απειρα χιλομετρα το χρονο (η αλλιος εισαι ολη μερα στον δρομο) παλι δεν αξιζει...
αν συνεχιστεί ετσι θα καταλήξουμε σε ενα διαφορετικο μοντελο
οταν τα αυτονομα φτασουν σε σοβαρό βαθμο θα παίρνουμε ταξι για τοπικές μετακινήσεις (θα ειιναι ποιο φτηνό καθώς δεν θα υπάρχει οδηγός) + για καποιο μακρινο ταξίδι θα ενοικιάζουμε  οτιδήποτε αλλο αρχίζει και γινεται ασύμφορο για 90% του κόσμου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kostaswsf είπε

νομιζω οτι σιγα σιγα ξεχναμε την ιδιοκτησια αυτοκινητου και βαδιζομε προς το leasing . και ακομα καλυτερα καποιες εταιριες δοκιμαζουν να χρεωνουν πχ την χρηση του air condition με τον μηνα ωστε να μην συνεχισουν να ανεβαινουν οι τιμες.και δεν ειναι η Tesla .,

Απλα κάποιοι (οπως παλια) θα αρκεστούν σε μεταχειρισμένα και σαπάκια για 20 και 3Ο χρόνια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Απλα κάποιοι (οπως παλια) θα αρκεστούν σε μεταχειρισμένα και σαπάκια για 20 και 3Ο χρόνια 

Κάποιοι επίσης, είχαν καλομάθει και είχαν 3-4 αμάξια ανά οικογένεια. Ε αυτά θα τα ξεχάσουν.

Πλέον γυρνάμε σε εποχές όπου αυτοί που έχουν χρήμα θα αγοράζουν ένα μεσαίο αμάξι...οι υπόλοιποι είτε μεταχειρισμένο είτε ΜΜΜ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, revolver1990 είπε

Κάποιοι επίσης, είχαν καλομάθει και είχαν 3-4 αμάξια ανά οικογένεια. Ε αυτά θα τα ξεχάσουν.

 

Αυτο νομιζω ειναι φαινομενο μονο της Ελλαδας των κρισεων κτλπ καθως σε ενα σπιτι μπορει να μενουν 2 γονεις που δουλευουν και εχουν 2 αυτοκινητα και 1-2 παιδια ενηλικα με τελειωμενες σπουδες που παλι δουλευουν και αγορασαν μεταχειρισμενο αμαξι για τις μετακινησεις τους και λογω οικονομικων δεν εχουν φυγει ακομα απο το σπιτι. 

Δεν νομιζω οτι καλομαθαν δηλαδη, αν ρωτησεις μαλλον το αντιθετο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, revolver1990 είπε

Κάποιοι επίσης, είχαν καλομάθει και είχαν 3-4 αμάξια ανά οικογένεια. Ε αυτά θα τα ξεχάσουν.

Πλέον γυρνάμε σε εποχές όπου αυτοί που έχουν χρήμα θα αγοράζουν ένα μεσαίο αμάξι...οι υπόλοιποι είτε μεταχειρισμένο είτε ΜΜΜ.

Ο Έλληνας δεν θα εγκαταλείψει ποτέ το αυτοκίνητο, θα το παρει οπως και να εχει και ανάλογα τις δυνατότητες του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ο Έλληνας δεν θα εγκαταλείψει ποτέ το αυτοκίνητο, θα το παρει οπως και να εχει και ανάλογα τις δυνατότητες του.

Εδώ στην πρωτεύουσα και δεν έχει σοβαρά ΜΜΜ, σκέψου τι θα γίνεται στην επαρχία. Εχεις δει το σιδηροδρομικό δίκτυο στην βόρεια Ευρώπη? Τι συζητάμε τώρα. Ο έλληνας φταίει που έχει αυτοκίνητο, είναι μαζόχας και του αρέσουν τα μποτιλιαρίσματα στον Κηφισό.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, NikosKallithea said:

Ο Έλληνας δεν θα εγκαταλείψει ποτέ το αυτοκίνητο, θα το παρει οπως και να εχει και ανάλογα τις δυνατότητες του.

Ίσως φταίει που δεν έχει και εναλλακτική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μας νοιαζει οτι τα αυτοκινητα στην Τουρκια ειναι ακριβα για κρατικους λογους? Κατι που δεν ισχυει στην Ελλαδα. Δεν αυξησε το κρατος κατι ξαφνικα!

Ασφαλώς και ξεκάθαρα ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα!

1) Γιατί το "κράτος" επιμένει να διατηρεί φόρους στα αυτοκίνητα που υποτίθεται επιβλήθηκαν προσωρινά,

2) Γιατί το "κράτος" επιμένει να μην καταργεί φόρους αναχρονιστικούς

3) Γιατί οι περισσότεροι εξ αυτών των φόρων είναι ποσοστίαιοι επί κάποιας πραγματικής ή "φανταστικής" αξίας. Που σημαίνει ότι όταν -για κάποιους λόγους συγκυριακούς- αναγκαστικά ανεβαίνει η πραγματική αξία, ανεβαίνει δυσανάλογα έως δυσβάσταχτα η τελική επιβάρυνση.

Το "κράτος" όμως κάνει τον "κουφό". Ή την "πάπια"...

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, revolver1990 said:

Κάποιοι επίσης, είχαν καλομάθει και είχαν 3-4 αμάξια ανά οικογένεια. Ε αυτά θα τα ξεχάσουν.

Πλέον γυρνάμε σε εποχές όπου αυτοί που έχουν χρήμα θα αγοράζουν ένα μεσαίο αμάξι...οι υπόλοιποι είτε μεταχειρισμένο είτε ΜΜΜ.

Αυτο το πιστευω ΑΠΟΛΥΤΑ. Καποιοι, και κυριως καποιες, εχουν μεινει στην εποχη 2000....χαλικικια, Μυκονος, Αραχωβα, καμπριο, γλεντια κλπ....οκ, παντα θα υπαρχουν αυτα, για πολυ λιγοτερους ομως πλεον....

Συμφωνω απολυτα. Ενα αμαξι, μεσαιο, και αυτο συχνα συντηρηση με το ζορι. Οι υπολοιποι, αλλα παλαια, ειτε μεταχειρισμενο είτε ΜΜΜ.

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα που εχουμε σχεδον φτασει (απλα καποιοι-καποιες αρνουνται να το καταλαβουν, αλλα η πραγματικοτητα ειναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ)

----

Συμφωνω δε, με ολους τους περισσοτερους λογους που λετε, οπως τα κακα μεσα μεταφορας, οι παραλογοι φοροι, αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ούτε οι τιμές των αμαξιών είναι τρελές.

Σκεφτείτε ότι από το 2010 μέχρι και το 2020 οι αυξήσεις στα αυτοκίνητα ήταν σχεδόν μηδενικές.

Σε αυτό το διάστημα η πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών κρατών είχε αύξηση μέσου μισθού τουλάχιστον 20%-30%. 

Ε τώρα αυξήθηκαν και τα αμάξια ένα 20%-30%.

Εμείς αντίθετα αυτό το χρονικό διάστημα χάσαμε εισόδημα οπότε τώρα είναι λογικό να μας φαίνονται απλησίαστα τα καινούργια.

Με αυτά και με αυτά παρήγγειλα το c4.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...