Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 minutes ago, atrigane said:

Λύσεις και προτάσεις υπέρ του καταναλωτή υπάρχουν όμως δεν συμφέρουν το ελληνικό κράτος που βασίζεται στην υπέρ φορολόγηση. Αν για παράδειγμα γίνει αυτό και όσοι έχουν αμάξι 15ετίας+ το αντικαταστήσουν με ένα αφορολόγητο euro6 από έξω, τότε το κράτος θα χάσει πάρα πολλά χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας(και του εκτελωνισμού φυσικά). Ενδεικτικά αναφέρω πως δίλιτρο 15ετίας έχει ετήσια τέλη 960 ευρώ. Φαντάσου ξαφνικά αυτό να αντικατασταθεί με ένα 1600-1800 euro6, πόσα λεφτά θα χάσει το κράτος από τη στιγμή που δεν θα χρειάζεται εκτελωνισμός.

Δεν δικαιολογώ την κατάσταση αυτή, είμαι κάθετα και οριζόντια εναντίον, όμως διαχρονικά το ελληνικό κράτος νοιάζεται μόνο για τα έσοδα και όχι για την ασφάλεια. Τυπικό παράδειγμα τα μπλόκα που στήνονται σε εθνικές εορτές που υπάρχει αυξημένη κίνηση για τις εισπράξεις και τους υπόλοιπους μήνες κάνεις παράνομη αναστροφή μπροστά σε περιπολικό και ούτε που κουνιέται μύγα.

αυτο ειναι αλλο πρόβλημα πολύ ποιο σοβαρό από τα αμαξια.. και ναι σχεδόν την ύπαρξη του η χωρά μας έχει αυτή την στηγμη σε κάτι τέτοιο....... απο την στηγμη που δεν υπάρχουν έσοδα από αλλού θα πρέπει να βαράνε σε οτι κινειται ......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To αμαξι στην Ελλαδα, οσα χρονια θυμαμαι τον εαυτο μου, ηταν παντα η 'αγελαδα' για αρμεγμα απο το ελληνικο κρατος. Μονο φορο στους υαλοκαθαριστηρες δεν εβαλε. Μιας και μας παρεχουν και αψογα μεσα μαζικης μεταφορας....

Δεν μας φταιει η τωρινη κριση. Απλα τωρα μας φαινεται πιο πολυ.

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζεις από έμπορο, απαλλάσσεσαι από την καταβολή του τέλους μεταβίβασης (ή και αδείας) ; Νομίζω κάτι σχετικό είχα διαβάσει παλιότερα, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/8/2023 στις 8:22 ΜΜ, tsirimpim είπε

Κάτι τέτοια διαβάζω και διαολίζομαι. Αυτή την καραμέλα με τα σαράβαλα 20ετίας την διαβαζω συνέχεια στο internet.

ΟΧΙ, όσο συντήρηση και να κάνεις σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, παραμένει αυτοκίνητο 20ετίας και δεν είναι ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ καλύτερο απο ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όσο και αν χτυπιούνται μερικοί απλά για να δικαιολογήσουν το αυτοκίνητο που οδηγούν.

Γενικά το λέω, αν κάποιοι δεν σέβεστε την σωματική σας ακεραιότητα τουλάχιστον μην προτίνεται σε άλλους να πάρουν αυτοκίνητα που σε άλλες χώρες θα πήγαιναν στην πρέσα.

Δεν είναι τυχαίο που είμαστε η χώρα της Ε.Ε. με τα περισσότερα θανατηγόρα ατυχήματα και τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων όταν οι μισοί οδηγούν κουβάδες 20ετίας++.

Που ακριβώς γράφω ότμι είναι καλύτερο το αυτοκίνητο 20ετίας;

Αν κάποιοι δεν ξέρετε να διαβάζετε καλύτερα να μην σχολιάζετε 😏

Στις 18/8/2023 στις 11:35 ΜΜ, getty είπε

Στρεβλή λογική, στο αυτοκίνητο δεν κανείς απόσβεση γιατί δεν είναι επενδυτικό αγαθό (εκτός αν κανεις εμπόριο/λιαζινγκ ή κάτι αντίστοιχο). Επίσης, είναι σε όλους γνωστό ότι το δικό σου αυτοκίνητο είναι το πιο συμφέρον οικονομικά, αλλά το οικονομικό δεν είναι το μόνο κριτήριο στις επιλογές των ανθρώπων. Αλλιώς θα ζούσαμε όλοι σε σπίτια του 80 ή γιατί όχι, σε καλύβες.

Για context όμως σκέψου και σύγκρινε τις τιμές των περισσότερων περιουσιακών στοιχείων προ 5ετιας. Αυτό που τώρα ονομάζεις ως πολυτέλεια δεν ήταν για πολύ κόσμο πολυτελεια προ 5ετιας. Που θέλω να καταλήξω: Το να ερμηνεύεις την πραγματικότητα και να κάνεις τις επιλογές σου είναι θεμιτό. Το να τα βαπτίζεις πολυτέλεια χωρίς να κανείς αναφορά στην πρότερη κατάσταση μου κάνει λίγο σε ελιτισμό ή ‘αδυνατώ να καταλάβω τι έχει συμβεί’.

Καλά αυτά στη θεωρία, αλλά για χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο που αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 5ετία επειδή οι μισθοί τους το επιτρέπουν και όντως δεν είναι πολυτέλεια. Μπορείς να πεις το ίδιο για την Ελλάδα όπου ο μέσος εργαζόμενος χρειάζεται μισθούς δύο ετών για να αγοράσει νέο αυτοκίνητο;

Αν ο μέσος μισθός ήταν στα €2000-2500 τότε ναι, θα μπορούσαμε να βάλουμε και τα υπόλοιπα κριτήρια στην υπόθεση. Μέχρι τότε, το 10-15% που μπορεί να αγοράσει καινούριο στην 5ετία ας αγοράσει και οι υπόλοιποι θα τα βγάλουμε πέρα...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Narayan said:

για χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο που αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 5ετία

Καλα αυτο ειναι μυθος, ισως να μπορουν πιο πολλοι απο εδω να κανουν κατι τετοιο αλλα και παλι ειναι μειοψηφια. Αν ταξιδεψεις σε αυτες τις χωρες θα δεις αυτοκινητα 10ετιας και 15ςτιας. Δεν θα δεις ομως σαραβαλακια να βγαζουν ντουμανι απο πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζο αυτο που θα πω, και ειμαστε μες την 'καταιγιδα', αλλα θα ηταν ενδιαφερον -αν και τοσο επισφαλες, αν καποιος εχει διαβασει καπου για μια εξομαλυνση της καταστασης, σε ποσα χρονια την τοποθετουν. Για μειωσεις ισως δυσκολο, αλλα εστω, ειναι αυτες οι τιμες, ειναι αυτες. Οχι εξτρα ανοδο και οχι ασταθεια ολα ανοιχτα. Εχει διαβασει κανεις καμια εκτιμηση, κανενα αρθρο - αναλυση πανω σε αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, gbras είπε

Καλα αυτο ειναι μυθος, ισως να μπορουν πιο πολλοι απο εδω να κανουν κατι τετοιο αλλα και παλι ειναι μειοψηφια. Αν ταξιδεψεις σε αυτες τις χωρες θα δεις αυτοκινητα 10ετιας και 15ςτιας. Δεν θα δεις ομως σαραβαλακια να βγαζουν ντουμανι απο πισω.

Το 2022 μπήκαν σε κυκλοφορια 2.6 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα στη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα μόνο 105 χιλιάδες, δηλαδή 22 φορές λιγότερα. Δηλαδή περίπου 1 στους 32 Γερμανούς πήρε νέο αυτοκίνητο, σε σχέση με 1 στους 114 Έλληνες την ίδια περίοδο. Μειοψηφία όπως λες, αλλά καμμία σχέση η αγοραστική δύναμη του ενός λαού με τον άλλο, στο οποίο οφείλεται εν μέροι πως δεν βλέπεις "σαραβαλάκια" εκεί όπως λές (ο άλλος λόγος είναι πως εκεί αν σε πιάσουν να βγάζεις "ντουμάνι" σου κόβουν τον πωπό στα πρόστιμα, πάλι εν αντιθέσει με εδώ).

https://www.statista.com/statistics/416827/passenger-car-sales-in-germany/

https://www.focus2move.com/greek-cars-market/

10 λεπτά πριν, mindreader είπε

Χαζο αυτο που θα πω, και ειμαστε μες την 'καταιγιδα', αλλα θα ηταν ενδιαφερον -αν και τοσο επισφαλες, αν καποιος εχει διαβασει καπου για μια εξομαλυνση της καταστασης, σε ποσα χρονια την τοποθετουν. Για μειωσεις ισως δυσκολο, αλλα εστω, ειναι αυτες οι τιμες, ειναι αυτες. Οχι εξτρα ανοδο και οχι ασταθεια ολα ανοιχτα. Εχει διαβασει κανεις καμια εκτιμηση, κανενα αρθρο - αναλυση πανω σε αυτο;

Οι τιμές είναι αυτές επειδή υπάρχουν αγοραστές σε αυτές.

Αν δεν αγόραζε κανείς θα έβλεπες πόσο ωραία θα έπεφταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με τα παλιά οχήματα στους δρόμους δεν είναι τα ελάχιστα 2λίτρα 15ετίας που συνήθως κάποιος δίνει ένα μηνιάτικο στα τέλη γιατί το γουστάρει αλλά η συντριπτική πλειοψηφία με 14άρια τύπου 208, astra, focus που οριακά μπορεί κάποιος να τα συντηρεί, για αντικατάσταση ούτε λόγος

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τζάμπα σας τα δίνουν κι εσείς κλαιγεστε.

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/apo-50-000-eyro-to-toyota-yaris-stin-toyrkia

Επίσης είχα διαβάσει πρόσφατα ότι στη Σιγκαπούρη για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσεις κάτι σαν φόρο που αντιστοιχεί σε 80.000€ και έχει ισχύ 10 έτη. 8.000€/έτος τέλη κυκλοφορίας δηλαδή. Δεν είναι άσχημα.

Και δε ξέρω αν είναι ράδιο αρβύλα, δε το έψαξα, αλλά στην Ιαπωνία για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να διαθέτεις πάρκινγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Τζάμπα σας τα δίνουν κι εσείς κλαιγεστε.

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/apo-50-000-eyro-to-toyota-yaris-stin-toyrkia

Επίσης είχα διαβάσει πρόσφατα ότι στη Σιγκαπούρη για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσεις κάτι σαν φόρο που αντιστοιχεί σε 80.000€ και έχει ισχύ 10 έτη. 8.000€/έτος τέλη κυκλοφορίας δηλαδή. Δεν είναι άσχημα.

Και δε ξέρω αν είναι ράδιο αρβύλα, δε το έψαξα, αλλά στην Ιαπωνία για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να διαθέτεις πάρκινγκ.

Επειδή έχω ζήσει μερικά χρόνια Σιγκαπούρη αυτά είναι παπαριες, έχει όντως τεράστιο κόστος κτίσης και χρήσης αλλά σε καμία περίπτωση 8k το χρόνο τέλη. Το μεγαλύτερο φέσι είναι στην εισαγωγη του αυτοκινήτου που πληρώνουν σχεδόν διπλάσια τιμή. Τα 10 χρόνια αφορούν το μέγιστο που μπορεί κάποιος να κρατήσει το αυτοκίνητο του, μετά ειτε θα πρέπει να το κάνει εξαγωγή ή scrap η σε περίπτωση που θέλει να το κρατήσει να πληρώσει ξανά ταξινόμηση και ένα σωρό φόρους που στις περισσοτερες περιπτώσεις είναι ασύμφορο .  Τα τέλη και η ασφάλεια είναι κοντά στα 800-1000 $. Επίσης υπάρχουν οι κοκκινεσ πινακίδες για χρήση μόνο το ΣΚ που μειώνουν αρκετά το κόστος. Ολα τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με ένα είδος epass το οποίο σε χρεώνει όλη την ώρα για διόδια πάρκινγκ κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Τζάμπα σας τα δίνουν κι εσείς κλαιγεστε.

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/apo-50-000-eyro-to-toyota-yaris-stin-toyrkia

Επίσης είχα διαβάσει πρόσφατα ότι στη Σιγκαπούρη για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσεις κάτι σαν φόρο που αντιστοιχεί σε 80.000€ και έχει ισχύ 10 έτη. 8.000€/έτος τέλη κυκλοφορίας δηλαδή. Δεν είναι άσχημα.

Και δε ξέρω αν είναι ράδιο αρβύλα, δε το έψαξα, αλλά στην Ιαπωνία για να πάρεις αυτοκίνητο πρέπει να διαθέτεις πάρκινγκ.

Ισχυει, και μακαρι να ερχοταν αυτο και στην ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Morosana είπε

Επειδή έχω ζήσει μερικά χρόνια Σιγκαπούρη αυτά είναι παπαριες, έχει όντως τεράστιο κόστος κτίσης και χρήσης αλλά σε καμία περίπτωση 8k το χρόνο τέλη. Το μεγαλύτερο φέσι είναι στην εισαγωγη του αυτοκινήτου που πληρώνουν σχεδόν διπλάσια τιμή. Τα 10 χρόνια αφορούν το μέγιστο που μπορεί κάποιος να κρατήσει το αυτοκίνητο του, μετά ειτε θα πρέπει να το κάνει εξαγωγή ή scrap η σε περίπτωση που θέλει να το κρατήσει να πληρώσει ξανά ταξινόμηση και ένα σωρό φόρους που στις περισσοτερες περιπτώσεις είναι ασύμφορο .  Τα τέλη και η ασφάλεια είναι κοντά στα 800-1000 $. Επίσης υπάρχουν οι κοκκινεσ πινακίδες για χρήση μόνο το ΣΚ που μειώνουν αρκετά το κόστος. Ολα τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με ένα είδος epass το οποίο σε χρεώνει όλη την ώρα για διόδια πάρκινγκ κτλ. 

Λογικό. Μιλάμε για πόλη - κράτος στην ουσία. Δεν χωράνε κοινώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bitbit είπε

Τζάμπα σας τα δίνουν κι εσείς κλαιγεστε.

 

"Γιατί όμως τα αυτοκίνητα στην Τουρκία είναι τόσο ακριβά; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Εξαιτίας των υπέρογκων φόρων με βασικότερο τον «Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης» (Special Consumption Tax -SCT). "

 

Τι σχεση εχει αυτο λοιπον με τις ακριβες τιμες? Επειδη ο Ερντογαν κανει στο κρατος του αυτο που νομιζω οτι ειναι σωστο πρεπει να συγκρινομαστε με αυτους? Η να μην λεμε για την αυξηση που εχει γινει επειδη υπαρχουν χωρες με πιο ακριβα αυτοκινητα?

Ασε που ο φορος αυτος στην Τουρκια ισχυε πριν τις μεγαλες αυξησεις των 2 τελευταιων ετων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...