Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι ανισότητες και οι στρεβλώσεις στη. Τουρκία είναι φοβερές, το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο. Στην Ανατολία υπάρχουν ολόκληρες περιοχες που ζούνε 100 χρόνια πίσω

Έτυχε κάποτε λόγω δουλειάς να ασχκοληθω με την τουρκική ύπαιθρο, αυτά που εμείς θεωρούμε αυτονόητα, νερό, ηλεκτρισμός, δρόμοι δεν εξυπακουονται

Η  ίδια η Πόλη είναι μέρος φοβερών αντιθέσεων. Περνά την γέφυρα του Γαλατά,στην ασιατική πλευρά και δες καλύβες και ετοιμόρροπες φαβέλες χωρίς νερό, αποχέτευση κτλ

Αλλά για ξαναγυρισουμε στο θέμα των αυτοκινήτων,το πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς όσο ακριβαινουν τα καινούργια,θα ακριβαινουν και τα μεταχειρισμένα, αφού από εκεί τροφοτουνται.

Τώρα τα περί "απόρριψης" των νέων κουβαδων με τάμπλετ είναι η εφαρμογή του όσα δεν φτάνει η αλεπού

Άμα είχες λεφτά θα πήγαινες σε καινούργιο, δεν θα καθοσουν με τον 20ετιας κουβά σου.

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που για να φέρεις μεταχειρισμένο από άλλη χώρα της ΕΕ το εκτελωνείς. Κοινώς πληρώνεις 2ο δασμό για το ίδιο αυτοκίνητο. Πράγμα παράνομο και μάλιστα η κομισιόν έχει κάνει αρκετές φορές παρατηρήση στην Ελλάδα και κάπου διάβασα ότι σκέφτεται να βάλει και πρόστιμο στη χώρα μας αφού δεν συμορφονόμαστε.

Άλλος ένας λόγος λοιπόν που βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια μεταχειρισμένα να αλλάζουν χέρι μέχρι κυριολεκτικά να λιώσουν. Από τη μία, δεν υπάρχει η δυνατότητα για αγορά καινούριου λόγω μειωμένης αγοραστικής δύναμης και από την άλλη, αν πεις να φέρεις από έξω ένα σωστό μεταχειρισμένο λίγων χρόνων θα πληρώσεις ένα τρελό ποσό για εκτελωνισμό.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά στην Τουρκία θα δείς απ' ολα όπως και στα κατεχόμενα της Κύπρου, διάφοροι τύποι με ακριβά και παρακει καλύβες με τουαλέτες στην αυλή.. όπως και να εχει.για την ώρα κερδισμένοι οσοι αγόρασαν 19-2021 το πολύ, όπου μπορούν τωρα να πουλήσουν στην ίδια ακριβώς τιμή εφόσον θα εχουν λιγα χλμ.. αλλα ολα ειναι προς τα πάνω ας ρωτήσει κάποιος όσους ψάχνουν σπίτι για φοιτητή κλαμα...ας μην ξεφεύγουμε όμως 

Επεξ/σία από Varnavas89
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, atrigane said:

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που για να φέρεις μεταχειρισμένο από άλλη χώρα της ΕΕ το εκτελωνείς. Κοινώς πληρώνεις 2ο δασμό για το ίδιο αυτοκίνητο. Πράγμα παράνομο και μάλιστα η κομισιόν έχει κάνει αρκετές φορές παρατηρήση στην Ελλάδα και κάπου διάβασα ότι σκέφτεται να βάλει και πρόστιμο στη χώρα μας αφού δεν συμορφονόμαστε.

Άλλος ένας λόγος λοιπόν που βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια μεταχειρισμένα να αλλάζουν χέρι μέχρι κυριολεκτικά να λιώσουν. Από τη μία, δεν υπάρχει η δυνατότητα για αγορά καινούριου λόγω μειωμένης αγοραστικής δύναμης και από την άλλη, αν πεις να φέρεις από έξω ένα σωστό μεταχειρισμένο λίγων χρόνων θα πληρώσεις ένα τρελό ποσό για εκτελωνισμό.

Δεν το ήξερα αυτό.

Δλδ φαντάσου για να εκτελωνισει και να πληρώσει ξανά ένας έμπορος μεταχειρισμένων, φαντάσου τι χρέπι με αξία 0 είναι το εισαγωμενο ώστε να μεγιστοποιήσει το κέρδος του

Να πω εδώ και μια άλλη σκέψη μου, ότι με τις ανατιμήσεις των αυτοκινήτων χάθηκε και ο οποίος VFM χαρακτήρας κάποιων κατασκευαστών, όπως Skoda, Dacia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν το ήξερα αυτό.

Δλδ φαντάσου για να εκτελωνισει και να πληρώσει ξανά ένας έμπορος μεταχειρισμένων, φαντάσου τι χρέπι με αξία 0 είναι το εισαγωμενο ώστε να μεγιστοποιήσει το κέρδος του

Να πω εδώ και μια άλλη σκέψη μου, ότι με τις ανατιμήσεις των αυτοκινήτων χάθηκε και ο οποίος VFM χαρακτήρας κάποιων κατασκευαστών, όπως Skoda, Dacia

Θεωρητικά όμως παραμένουν φθηνότερα παλι τα dacia απο αλλες .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν το ήξερα αυτό.

Δλδ φαντάσου για να εκτελωνισει και να πληρώσει ξανά ένας έμπορος μεταχειρισμένων, φαντάσου τι χρέπι με αξία 0 είναι το εισαγωμενο ώστε να μεγιστοποιήσει το κέρδος του

Συνήθως δεν τα εκτελωνίζουν. Έχουν τη δυνατότητα να τα φέρουν έτσι χωρίς πινακίδες και απλά κάθονται και όταν πας να τα αγοράσεις σου λέει τόσο κοστίζει συν περίπου τόσο ο εκτελωνισμός. Εκτός και αν είσαι ΑΜΕΑ ή πολύτεκνος οπότε απαλλάσσεσαι από τον εκτελωνισμό.

Διευκρίνιση: τα φέρνουν με ξένες πινακίδες και η αλλαγή σε ελληνικές(δηλαδή ο περιβόητος εκτελωνισμός) γίνεται από τον αγοραστή

Ειδικά στο θέμα αυτοκινήτου το ελληνικό κράτος μας γλεντάει διαχρονικά με τους φόρους. Υψηλοί φόροι στα καύσιμα άρα πανάκριβα καύσιμα, φόροι στις ασφάλειες αυτοκινήτων, φόρος στα λάστιχα, φόρος στα διόδια, από τα πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας και πάει λέγοντας

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Arkin said:

Αν ο άλλος δεν έχει λεφτά να πάει σε καινούργιο τι φταίει? Με τους μισθούς πείνας και όλα να ανεβαίνουν το ρίχνεις εξολοκλήρου σε αυτούς που έχουν παλιά αυτοκίνητα? Το ψάρι βρομάει από το κεφάλι δυστυχώς δεν φταίει αυτός που έχει ένα αμάξι παλιό και προσπαθει να ζήσει την οικογένεια του με 600 700 το μήνα. 

Διάβασε καλύτερα το τι λέω. Δεν λέω πουθενά για Καινούργιο. Και εγώ έχω ένα kia picanto του 2005 αλλά δεν βγάζει τίποτα από πίσω. Αλλά έτσι είναι ο ελληναρας...δεν βαριέσαι αδελφέ. Οκ το καταλαβαίνω ότι δυσκολεύεται για Καινούργιο αλλά δυστυχώς δεν διαθέτει ούτε για ένα σέρβις π.χ ελατήριων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, studiosakis είπε

Διάβασε καλύτερα το τι λέω. Δεν λέω πουθενά για Καινούργιο. Και εγώ έχω ένα kia picanto του 2005 αλλά δεν βγάζει τίποτα από πίσω. Αλλά έτσι είναι ο ελληναρας...δεν βαριέσαι αδελφέ. Οκ το καταλαβαίνω ότι δυσκολεύεται για Καινούργιο αλλά δυστυχώς δεν διαθέτει ούτε για ένα σέρβις π.χ ελατήριων. 

Το δύσκολο στην Ελλάδα είναι να βρεις καλό μηχανικό, ποτέ δεν ξέρεις τι σου έχει βάλει ή τι έχει αλλάξει πραγματικά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα νομίζουν ότι συντηρημένα αλλά στην πραγματικότητα μόνο λάδι τους αλλάζουν και κάνα μεταχειρισμένο ιμάντα, όλα τα άλλα είναι στα χαρτιά 

Σε αντίθεση, στην Γερμανία μπορεί να είναι 4 φορές πιο ακριβοί, αλλά ότι σου γράψει στο αλλάζει 100%  κία η δουλειά θα γίνει όπως ορίζεται 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, Macosj said:

 

Σε αντίθεση, στην Γερμανία μπορεί να είναι 4 φορές πιο ακριβοί, αλλά ότι σου γράψει στο αλλάζει 100%  κία η δουλειά θα γίνει όπως ορίζεται 

Ούτε κάν

Και πιο ακριβοί και λαμόγια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Macosj είπε

Το δύσκολο στην Ελλάδα είναι να βρεις καλό μηχανικό, ποτέ δεν ξέρεις τι σου έχει βάλει ή τι έχει αλλάξει πραγματικά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα νομίζουν ότι συντηρημένα αλλά στην πραγματικότητα μόνο λάδι τους αλλάζουν και κάνα μεταχειρισμένο ιμάντα, όλα τα άλλα είναι στα χαρτιά 

Σε αντίθεση, στην Γερμανία μπορεί να είναι 4 φορές πιο ακριβοί, αλλά ότι σου γράψει στο αλλάζει 100%  κία η δουλειά θα γίνει όπως ορίζεται 

Άμα ξέρεις πέντε πράγματα για το αυτοκίνητο και όχι μόνο να κρατάς το τιμόνι κανένας δεν μπορεί να σε κοροϊδέψει. 

Υπάρχουμε και εμείς που πάμε οι ίδιοι τα ανταλλακτικά στο συνεργείο.

Λάθος παράδειγμα αυτό της Γερμανίας. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Άμα ξέρεις πέντε πράγματα για το αυτοκίνητο και όχι μόνο να κρατάς το τιμόνι κανένας δεν μπορεί να σε κοροϊδέψει. 

Υπάρχουμε και εμείς που πάμε οι ίδιοι τα ανταλλακτικά στο συνεργείο.

Λάθος παράδειγμα αυτό της Γερμανίας. 

Οχι μονο παμε τα ανταλλακτικά αλλα τους λέμε και τι ακριβώς θα κάνουν και που είναι η βλαβη ή τι θα πράξουν😁 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, tsirimpim said:

Κάτι τέτοια διαβάζω και διαολίζομαι. Αυτή την καραμέλα με τα σαράβαλα 20ετίας την διαβαζω συνέχεια στο internet.

ΟΧΙ, όσο συντήρηση και να κάνεις σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, παραμένει αυτοκίνητο 20ετίας και δεν είναι ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ καλύτερο απο ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όσο και αν χτυπιούνται μερικοί απλά για να δικαιολογήσουν το αυτοκίνητο που οδηγούν.

Γενικά το λέω, αν κάποιοι δεν σέβεστε την σωματική σας ακεραιότητα τουλάχιστον μην προτίνεται σε άλλους να πάρουν αυτοκίνητα που σε άλλες χώρες θα πήγαιναν στην πρέσα.

Δεν είναι τυχαίο που είμαστε η χώρα της Ε.Ε. με τα περισσότερα θανατηγόρα ατυχήματα και τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων όταν οι μισοί οδηγούν κουβάδες 20ετίας++.

ναι τα ατυχήματα σε μας ειναι ποιο πολλά άλλα τα περισσότερα ειναι καθαρα και μονο επειδι δεν υπαρχει καποιος ελεγχος εξω οπου υπάρχουν 52000 καμερες να βλέπουν τι μαλακι....α εκανες και σου έρχεται κλήση σχεδον κανεις δεν τολμάει να κάνει αυτά που κανουν εδω

3 hours ago, atrigane said:

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που για να φέρεις μεταχειρισμένο από άλλη χώρα της ΕΕ το εκτελωνείς. Κοινώς πληρώνεις 2ο δασμό για το ίδιο αυτοκίνητο. Πράγμα παράνομο και μάλιστα η κομισιόν έχει κάνει αρκετές φορές παρατηρήση στην Ελλάδα και κάπου διάβασα ότι σκέφτεται να βάλει και πρόστιμο στη χώρα μας αφού δεν συμορφονόμαστε.

Άλλος ένας λόγος λοιπόν που βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια μεταχειρισμένα να αλλάζουν χέρι μέχρι κυριολεκτικά να λιώσουν. Από τη μία, δεν υπάρχει η δυνατότητα για αγορά καινούριου λόγω μειωμένης αγοραστικής δύναμης και από την άλλη, αν πεις να φέρεις από έξω ένα σωστό μεταχειρισμένο λίγων χρόνων θα πληρώσεις ένα τρελό ποσό για εκτελωνισμό.

ας κάνει το εξής οχήματα με euro 6 και πάνω (προφανώς με κτεο κλπ κλπ) περνάνε ετσι (χωρίς να πληρώνουν τπτ) και οτιδι ποτε ποιο κάτω αν θελουν ντε και καλά να το φέρουν πληρώνει ενα τερατώδες ποσο
ετσι γλυτώσουμε και απο την σαβούρα που θα εισαγεται και θα ερχονται ποιο οικονομικά καινουργια οχήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^

Η πλακα είναι με τις ιδιωτικές κάμερες, που αν διαβάσεις εδω διάφορα θέματα, απαγορεύται να κοιτάνε εδω, να κοιτάνε εκεί κλπ, νόμος της πλάκας.

Οταν γινει όμως η στραβή έρχονται το ντυμένα παλικάρια και σε παρακαλάνε να τους δώσεις το βίντεο που έγραφε τον δρόμο, χωρίς να ρωτήσουν τίποτα άλλο 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, NikosKallithea said:

^^

Η πλακα είναι με τις ιδιωτικές κάμερες, που αν διαβάσεις εδω διάφορα θέματα, απαγορεύται να κοιτάνε εδω, να κοιτάνε εκεί κλπ, νόμος της πλάκας.

Οταν γινει όμως η στραβή έρχονται το ντυμένα παλικάρια και σε παρακαλάνε να τους δώσεις το βίντεο που έγραφε τον δρόμο, χωρίς να ρωτήσουν τίποτα άλλο 😂😂😂

ποσα video εχω δώσει δεν φαντάζεσαι.......(οχι μόνο σπίτι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ναι τα ατυχήματα σε μας ειναι ποιο πολλά άλλα τα περισσότερα ειναι καθαρα και μονο επειδι δεν υπαρχει καποιος ελεγχος εξω οπου υπάρχουν 52000 καμερες να βλέπουν τι μαλακι....α εκανες και σου έρχεται κλήση σχεδον κανεις δεν τολμάει να κάνει αυτά που κανουν εδω

ας κάνει το εξής οχήματα με euro 6 και πάνω (προφανώς με κτεο κλπ κλπ) περνάνε ετσι (χωρίς να πληρώνουν τπτ) και οτιδι ποτε ποιο κάτω αν θελουν ντε και καλά να το φέρουν πληρώνει ενα τερατώδες ποσο
ετσι γλυτώσουμε και απο την σαβούρα που θα εισαγεται και θα ερχονται ποιο οικονομικά καινουργια οχήματα

Λύσεις και προτάσεις υπέρ του καταναλωτή υπάρχουν όμως δεν συμφέρουν το ελληνικό κράτος που βασίζεται στην υπέρ φορολόγηση. Αν για παράδειγμα γίνει αυτό και όσοι έχουν αμάξι 15ετίας+ το αντικαταστήσουν με ένα αφορολόγητο euro6 από έξω, τότε το κράτος θα χάσει πάρα πολλά χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας(και του εκτελωνισμού φυσικά). Ενδεικτικά αναφέρω πως δίλιτρο 15ετίας έχει ετήσια τέλη 960 ευρώ. Φαντάσου ξαφνικά αυτό να αντικατασταθεί με ένα 1600-1800 euro6, πόσα λεφτά θα χάσει το κράτος από τη στιγμή που δεν θα χρειάζεται εκτελωνισμός.

Δεν δικαιολογώ την κατάσταση αυτή, είμαι κάθετα και οριζόντια εναντίον, όμως διαχρονικά το ελληνικό κράτος νοιάζεται μόνο για τα έσοδα και όχι για την ασφάλεια. Τυπικό παράδειγμα τα μπλόκα που στήνονται σε εθνικές εορτές που υπάρχει αυξημένη κίνηση για τις εισπράξεις και τους υπόλοιπους μήνες κάνεις παράνομη αναστροφή μπροστά σε περιπολικό και ούτε που κουνιέται μύγα.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...