Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Narayan είπε

Οι "κοινοί θνητοί" μπορούν να αγοράσουν και μεταχειρισμένο

10 ώρες πριν, Narayan είπε

Σοβαρότατα ομιλώ.

Όποιος έχει ανάγκη από αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, μπορεί είτε να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είτε μεταχειρισμένο.

Αν όλοι αγοράζουν καινούρια με τις τιμές να ανεβαίνουν με τους τρέχοντες ρυθμούς, μάντεψε τι, οι κατασκευαστές απλά θα συνεχίζουν να ανεβάζουν τις τιμές όσο υπάρχουν αγοραστές που πληρώνουν όσο-όσο και θα γίνουν ακόμα πιο δυσπρόσιτα. Χώρια που με το που βγαίνεις από το πάρκινγκ της αντιπροσωπείας, το αμάξι έχει ήδη χάσει 20% της αξίας του και άλλο 10% μετά τον πρώτο χρόνο κατοχής.

Όποιος έχει τα λεφτά για να μην τον νοιάζουν τα παραπάνω, ας πάρει καινούριο κι ας περιμένει 6 μήνες και πάνω για την παράδοση. Όποιος δεν έχει λεφτά, ΙΜΗΟ θα ήταν οικονομικά ανεύθυνο να μην στραφεί προς την αγορά των μεταχειρισμένων.

Προσωπικά ενώ έχω την δυνατότητα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο τώρα, δεν έχω λόγο να το κάνω, καθώς οδηγώ δύο αυτοκίνητα 20ετίας με σωστή συντήρηση και όσο πιο οικονομικό κι αν είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο στην κατανάλωση, με τις τιμές που παίζουν δεν κάνει απόσβεση του κόστους αγοράς ούτε στην 10ετία!

 

να κάνουν τη δουλειά τους.

Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα το νέο αυτοκίνητο, πολυτέλεια είναι.

Στρεβλή λογική, στο αυτοκίνητο δεν κανείς απόσβεση γιατί δεν είναι επενδυτικό αγαθό (εκτός αν κανεις εμπόριο/λιαζινγκ ή κάτι αντίστοιχο). Επίσης, είναι σε όλους γνωστό ότι το δικό σου αυτοκίνητο είναι το πιο συμφέρον οικονομικά, αλλά το οικονομικό δεν είναι το μόνο κριτήριο στις επιλογές των ανθρώπων. Αλλιώς θα ζούσαμε όλοι σε σπίτια του 80 ή γιατί όχι, σε καλύβες.

Για context όμως σκέψου και σύγκρινε τις τιμές των περισσότερων περιουσιακών στοιχείων προ 5ετιας. Αυτό που τώρα ονομάζεις ως πολυτέλεια δεν ήταν για πολύ κόσμο πολυτελεια προ 5ετιας. Που θέλω να καταλήξω: Το να ερμηνεύεις την πραγματικότητα και να κάνεις τις επιλογές σου είναι θεμιτό. Το να τα βαπτίζεις πολυτέλεια χωρίς να κανείς αναφορά στην πρότερη κατάσταση μου κάνει λίγο σε ελιτισμό ή ‘αδυνατώ να καταλάβω τι έχει συμβεί’.

10 λεπτά πριν, talos_2002 είπε

Πιστεύω ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση των τιμών, όταν έρθουν στην Ευρώπη τα βιετναμέζικα και κινέζικα αυτοκίνητα. Είναι καλής ποιότητας οχήματα, σε πιο προσιτές τιμές.
Ήδη κυκλοφορούν επισήμως κάποια εδώ στην Τσεχία, ενώ το περασμένο Σαββατοκύριακο είδα ένα καμουφλαρισμένο της VinFast να κάνει δοκιμές στο κέντρο της Πράγας, που το έχει για δοκιμές και εξέλιξη η Valeo στις εγκαταστάσεις της εδώ.

Κάτι μου λέει ότι δεν θα βελτιωθεί από αυτό μόνο γιατί οι ευρωπαίοι, θέλοντας να προστατεύσουν την εγχώρια αγορά θα απαντήσουν με πολιτικές προστατευτισμού (δηλαδή, υψηλό δασμό σε όλα τα ‘τρίτοχωριτικα’).

 

Επεξ/σία από getty
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, studiosakis είπε

Το χάλι με τα αυτοκίνητα 15ετιας και όχι μόνο στην Ελλάδα είναι ότι δεν συντηρούνται όπως πρέπει και βγάζουν από πίσω ντουμάνι. Γιατί ρε φίλε να αναπνέω τον καρκίνο που πετάει το χρεπι σου . Να μην μιλήσω για τα δίχρονα μηχανάκια..

Έλληνες... πίσω από τον ήλιο σε όλα.

Αν ο άλλος δεν έχει λεφτά να πάει σε καινούργιο τι φταίει? Με τους μισθούς πείνας και όλα να ανεβαίνουν το ρίχνεις εξολοκλήρου σε αυτούς που έχουν παλιά αυτοκίνητα? Το ψάρι βρομάει από το κεφάλι δυστυχώς δεν φταίει αυτός που έχει ένα αμάξι παλιό και προσπαθει να ζήσει την οικογένεια του με 600 700 το μήνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, andreas-d είπε

Τα ατυχήματα οφείλονται στην μαλακία που δέρνει τους Έλληνες οδηγούς και όχι στη παλαιότητά των αυτοκινήτων, 

Ένα καλό ατρακαριστο περίπου 20ετίας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγχρονο κουβά με usb και οθόνη.

Παίζει να μην έχεις μπει ποτε σε καινουργιο αμάξι ή έστω της τελευταίας πενταετίας… 

8 ώρες πριν, andreas-d είπε

 Δηλαδή μια bmw e90 του 2005 σε τη ειναι κατώτερη από ένα Hyundai kona???

Σε όλα. Κατά βάση στα συστήματα ασφαλείας. Τα περισσότερα εξ αυτών μάλιστα θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά. Το μόνο στο οποίο υπερέχει η 18 ετών bmw είναι τα μέταλλα, τα οποία και πάλι δεν είναι απαραίτητα θετικό να είναι τόσο σκληρά σε ένα ατύχημα (ιδίως για τους απέξω)

Από εκεί κ πέρα η κουβέντα προφανώς και έχει εκτροχιαστεί. Ο καθένας ζυγίζει τις ανάγκες του, εγώ μπορεί να μην έχω μια στην άκρη αλλά να θέλω καινουργιο κ ασφαλές αυτοκίνητο κ να το αλλάζω μάλιστα κάθε 5-6 χρόνια. Έχω γνωστό που έχει >100Κ τράπεζα και ταλαιπωρείται με το μέτρο (ταλαιπωρείται όμως, δε τον βολεύει για να πεις οκ αξίζει)..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Παίζει να μην έχεις μπει ποτε σε καινουργιο αμάξι ή έστω της τελευταίας πενταετίας… 

Εσύ αυτό κατάλαβες!! 

Υς.( παίζεις call of duty στο ps)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω ότι έχω πάθει σοκ με τα αυτοκίνητα των Τούρκων. Είμαι Τουρκία μια εβδομάδα τώρα. Χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι μάξιμουμ 6-7 ετών, πολλά BMW Mercedes Renault Fiat. Μου κάνει εντύπωση όμως πως τους κράζουμε, ότι πεινάνε κλπ και η χώρα έχει τρομερά κτήρια, τρομερή ανάπτυξη και όλο καινούρια αμάξια. Ο λαός βέβαια είναι αιώνες πίσω σε παιδεία κλπ αλλά λεφτά φαίνεται ότι έχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα περισσότερα παράγονται εκεί. Σίγουρα Renault Fiat. Βόρεια Ελλάδα να δεις τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν από Βουλγαρία. Δεν λέει κάτι αυτό.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, DjTony είπε

Να αναφέρω ότι έχω πάθει σοκ με τα αυτοκίνητα των Τούρκων. Είμαι Τουρκία μια εβδομάδα τώρα. Χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι μάξιμουμ 6-7 ετών, πολλά BMW Mercedes Renault Fiat. Μου κάνει εντύπωση όμως πως τους κράζουμε, ότι πεινάνε κλπ και η χώρα έχει τρομερά κτήρια, τρομερή ανάπτυξη και όλο καινούρια αμάξια. Ο λαός βέβαια είναι αιώνες πίσω σε παιδεία κλπ αλλά λεφτά φαίνεται ότι έχουν. 

Λογικά είσαι σε ευρωπαϊκών προδιαγραφών πόλη - αν μπεις λίγο πιο βαθιά ή πας στα χωρια το χρέπι πάει συννεφο !!! Αλλά γενικά καμία σχέση αυτό που περιμένεις με αυτό που βλέπεις τόσο στη Τουρκία όσο και στα Βαλκάνια - εμείς μάλλον έχουμε μείνει πίσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DjTony είπε

Να αναφέρω ότι έχω πάθει σοκ με τα αυτοκίνητα των Τούρκων. Είμαι Τουρκία μια εβδομάδα τώρα. Χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι μάξιμουμ 6-7 ετών, πολλά BMW Mercedes Renault Fiat. Μου κάνει εντύπωση όμως πως τους κράζουμε, ότι πεινάνε κλπ και η χώρα έχει τρομερά κτήρια, τρομερή ανάπτυξη και όλο καινούρια αμάξια. Ο λαός βέβαια είναι αιώνες πίσω σε παιδεία κλπ αλλά λεφτά φαίνεται ότι έχουν. 

Χωρα 85 εκατομμυριων προφανως θα εχει και 10 εκατομμυρια που τρωνε με χρυσα κουταλια ενω τα αλλα 75 εκατομμυρια δεν εχουν να φανε. Κατι αντιστοιχο συμβαινει σε καθε χωρα. Στην Ελλαδα γεματες καφετεριες club βλεπεις ταβερνες ολα γεματα καθε μερα. Τι ποσοστο πιστευεις οτι το παει σε τετοια μερα τοσο συχνα? Ενα 10 ενα 15% της Ελλαδας? Υπαρχουν ακομα 7 8 εκατομμυρια που τρεχουν και δεν φτανουν δεν θα πανε να πληρωσουν 5 ευρω τον καφε του 10λεπτου ουτε τις χρυσες ξαπλωστρες του 100αρικου. Οποτε ναι η Τουρκια δεν εχει να φαει στο 80-90% τους με το 10% να μην ξερει τι να κανει τα χρηματα του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Τα περισσότερα παράγονται εκεί. Σίγουρα Renault Fiat. Βόρεια Ελλάδα να δεις τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν από Βουλγαρία. Δεν λέει κάτι αυτό.

Δεν είναι αυτός ο λόγος. Στη Βουλγαρία δεν υπάρχει κανένα εργοστάσιο γνωστής μάρκας από αυτές που κυκλοφορούν εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, atrigane είπε

Δεν είναι αυτός ο λόγος. Στη Βουλγαρία δεν υπάρχει κανένα εργοστάσιο γνωστής μάρκας από αυτές που κυκλοφορούν εδώ.

Στην Τουρκία αναφέρομαι. Την Βουλγαρία την ανέφερα για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν απο εκεί στην βόρεια Ελλάδα. Η Τουρκία έχει πολλά εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων. Ένα ακόμη που θυμάμαι είναι της Hyundai που κατασκευάζει i10 & i20. Πολλά και φτηνά εργατικά χέρια δίπλα στην ΕΕ.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Στην Τουρκία αναφέρομαι. Την Βουλγαρία την ανέφερα για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν απο εκεί στην βόρεια Ελλάδα. Η Τουρκία έχει πολλά εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων. Ένα ακόμη που θυμάμαι είναι της Hyundai που κατασκευάζει i10 & i20. Πολλά και φτηνά εργατικά χέρια δίπλα στην ΕΕ.

Έχει και Renault και Mercedes στην Τουρκία. Και πάλι δεν είναι αυτός ο λόγος. Δεν πουλάνε φτηνότερα η Hyundai ή η Mercedes ή οποία μάρκα, στις χώρες που έχουν εργοστάσια. Πουλάνε φτηνότερα εκεί που δεν υπάρχουν ευρωπαϊκοί δασμοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όσοι είχαν αγοράσει αυτοκίνητο ως το 2020 , σήμερα αν θέλουν να το πουλήσουν παίζει να μην χάσουν ούτε ένα ευρώ απο τα χρήματα που είχαν δώσει.

Έχουν ανέβει τόσο πολύ οι τιμές των καινούργιων που έχουν τραβήξει προς τα επάνω και τις τιμες  μεταχειρισμένων σε απίστευτο βαθμό.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atrigane είπε

Έχει και Renault και Mercedes στην Τουρκία. Και πάλι δεν είναι αυτός ο λόγος. Δεν πουλάνε φτηνότερα η Hyundai ή η Mercedes ή οποία μάρκα, στις χώρες που έχουν εργοστάσια. Πουλάνε φτηνότερα εκεί που δεν υπάρχουν ευρωπαϊκοί δασμοί.

Το λέω υπό την έννοια ότι στηρίζουν την ντόπια παραγωγή που τους δίνει δουλειά. Για αυτό και τα πολλά Renault Fiat Hyundai κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, DjTony είπε

Μου κάνει εντύπωση όμως πως τους κράζουμε, ότι πεινάνε κλπ και η χώρα έχει τρομερά κτήρια, τρομερή ανάπτυξη και όλο καινούρια αμάξια. Ο λαός βέβαια είναι αιώνες πίσω σε παιδεία κλπ αλλά λεφτά φαίνεται ότι έχουν. 

Ναι τα τρομερά κτίρια της Τουρκίας τα είδαμε και πρόσφατα στις ειδήσεις

Τα αυτοκίνητα είναι πολύ ακριβότερα εκεί και η αγοραστική τους δύναμη πολύ μικρότερη, η εικόνα που έχεις δεν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, DjTony είπε

Να αναφέρω ότι έχω πάθει σοκ με τα αυτοκίνητα των Τούρκων. Είμαι Τουρκία μια εβδομάδα τώρα. Χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι μάξιμουμ 6-7 ετών, πολλά BMW Mercedes Renault Fiat. Μου κάνει εντύπωση όμως πως τους κράζουμε, ότι πεινάνε κλπ και η χώρα έχει τρομερά κτήρια, τρομερή ανάπτυξη και όλο καινούρια αμάξια. Ο λαός βέβαια είναι αιώνες πίσω σε παιδεία κλπ αλλά λεφτά φαίνεται ότι έχουν. 

Αν είσαι Κωνσταντινούπολη σαν τουρίστας λογικό να κυκλοφορείς Νισαντασι, Μπεσίκτας, Μπεμπεμ κτλ που είναι οι καλές περιοχές όποτε λογικό να βλέπεις καινούργια και ακριβά. Επισης τέτοια εποχή κυκλοφορούν πολλοι Τούρκοι της γερμανιας που έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από τους ντοπιους. Προς τα μέσα η κατάσταση αλλάζει σημαντικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...