Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Τα ατυχήματα οφείλονται στην μαλακία που δέρνει τους Έλληνες οδηγούς και όχι στη παλαιότητά των αυτοκινήτων, 

Ένα καλό ατρακαριστο περίπου 20ετίας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγχρονο κουβά με usb και οθόνη.

Ναι, συμφωνώ στη μαλακία του Έλληνα οδηγού αλλά αν η μισή Ελλάδα δεν οδηγούσε σαράβαλα 20ετίας κάποιοι θα είχαν σωθεί.

Τώρα για τα άλλο που λες διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγώνια. Τα οχήματα 20ετίας κανόνικά θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορούνε και να πωλούνται είτε είναι τρακαρισμένα είτε ατρακάριστα.

Νομίζω επίσης ότι κάποιοι έχουν χάσει την αίσθηση του χρόνου και δεν καταλαβαίνουν τί πάει να πει 20ετία. 20 χρόνια πριν ήταν 2003, δεν είχαν γίνει καν οι Ολυμπιακοί αγώνες και 1 χρόνο και κάτι νωρίτερα είχαμε ακόμα δραχμές. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε το χρονικό διάστημα που έχει περάσει απο τότε.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Υποθέτω έχει να κάνει και με την κατηγορία αυτοκινήτων. Ένα "αρχοντικό" saab, volvo 15ετίας δεν είναι πιο ασφαλές από ένα ολοκαίνουριο yaris, aygo, duster; Ερώτηση κάνω, όχι διαπίστωση καθώς δεν έχω καινούριο.

Αν πουλήσω το γέρικο δίλιτρο passat των 38χιλ -τότε- ευρώ με τους 12 αερόσακους(παθητική ασφάλεια), τα 250 άλογα, το ESP, τις αντιστρεπτικές μπρος-πίσω, τα δισκόφρενα μπρος-πίσω και τους ανεξάρτητους συνδέσμους(ενεργητική ασφάλεια) και πάρω ένα 1000ρι Sandero ή ένα i10 ή ένα Ignis των έως 20χιλ ευρώ(γιατί ανήκω στο 70% των Ελλήνων που χάνουν κάθε χρόνο την αγοραστική τους δύναμη), έχω κάνει αναβάθμιση όσο αναφορά την ενεργητική και παθητική ασφάλεια; Πολύ θα ήθελα να μου πει κάποιος που έχει τέτοιο μέτρο σύγκρισης. 

Προφανώς αν πάρω τώρα ένα αντίστοιχο passat θα είναι η μέρα με τη νύχτα αλλά δεν είμαι στο 20% των Ελλήνων που έχουν αυτή τη δυνατότητα. Τώρα αν φύγουν οι γονείς μου-γιατί τέθηκε κ αυτό ως περίπτωση-θα μου αφήσουν το διαμέρισμά τους και ένα χωράφι τα οποία αν πουλήσω, θα μπορούσα να αγοράσω ένα αντίστοιχο του passat που έχω ώστε να με βγάλει στο υπόλοιπο της ζωής μου.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsirimpim είπε

Ναι, συμφωνώ στη μαλακία του Έλληνα οδηγού αλλά αν η μισή Ελλάδα δεν οδηγούσε σαράβαλα 20ετίας κάποιοι θα είχαν σωθεί.

Τώρα για τα άλλο που λες διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγώνια. Τα οχήματα 20ετίας κανόνικά θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορούνε και να πωλούνται είτε είναι τρακαρισμένα είτε ατρακάριστα.

Νομίζω επίσης ότι κάποιοι έχουν χάσει την αίσθηση του χρόνου και δεν καταλαβαίνουν τί πάει να πει 20ετία. 20 χρόνια πριν ήταν 2003, δεν είχαν γίνει καν οι Ολυμπιακοί αγώνες και 1 χρόνο και κάτι νωρίτερα είχαμε ακόμα δραχμές. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε το χρονικό διάστημα που έχει περάσει απο τότε.

 Δηλαδή μια bmw e90 του 2005 σε τη ειναι κατώτερη από ένα Hyundai kona???

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, atrigane είπε

Υποθέτω έχει να κάνει και με την κατηγορία αυτοκινήτων. Ένα "αρχοντικό" saab, volvo 15ετίας δεν είναι πιο ασφαλές από ένα ολοκαίνουριο yaris, aygo, duster; Ερώτηση κάνω, όχι διαπίστωση καθώς δεν έχω καινούριο.

Αν πουλήσω το γέρικο δίλιτρο passat των 38χιλ -τότε- ευρώ με τους 12 αερόσακους(παθητική ασφάλεια), τα 250 άλογα, το ESP, τις αντιστρεπτικές μπρος-πίσω, τα δισκόφρενα μπρος-πίσω και τους ανεξάρτητους συνδέσμους(ενεργητική ασφάλεια) και πάρω ένα 1000ρι Sandero ή ένα i10 ή ένα Ignis των έως 20χιλ ευρώ(γιατί ανήκω στο 70% των Ελλήνων που χάνουν κάθε χρόνο την αγοραστική τους δύναμη), έχω κάνει αναβάθμιση όσο αναφορά την ενεργητική και παθητική ασφάλεια; Πολύ θα ήθελα να μου πει κάποιος που έχει τέτοιο μέτρο σύγκρισης. 

Προφανώς αν πάρω τώρα ένα αντίστοιχο passat θα είναι η μέρα με τη νύχτα αλλά δεν είμαι στο 20% των Ελλήνων που έχουν αυτή τη δυνατότητα. Τώρα αν φύγουν οι γονείς μου-γιατί τέθηκε κ αυτό ως περίπτωση-θα μου αφήσουν το διαμέρισμά τους και ένα χωράφι τα οποία αν πουλήσω, θα μπορούσα να αγοράσω ένα αντίστοιχο του passat που έχω ώστε να με βγάλει στο υπόλοιπο της ζωής μου.

Όχι δεν είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως προς τί; είναι πιο στιβαρό στις λαμαρίνες, έχει περισσότερους αερόσακους, έχει καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερα φρένα, καλύτερα κρατήματα στις στροφές; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Όχι δεν είναι. 

Φυσικά και είναι  παθητική ασφάλεια έχουν εδώ και πολλά χρόνια τα καλά αυτοκίνητα, όπως επίσης και διάφορα βοηθήματα ασφαλείας, δεν είναι κάτι φρέσκο, μπορεί να μην έχουν car play android auto, αν αυτό δίνει κύρος σένα αυτοκίνητο τότε πάσο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Όχι δεν είναι. 

Ως προς τί; είναι πιο στιβαρό στις λαμαρίνες, έχει περισσότερους αερόσακους, έχει καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερα φρένα, καλύτερα κρατήματα στις στροφές; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, andreas-d είπε

 Δηλαδή μια bmw e90 του 2005 σε τη ειναι κατώτερη από ένα Hyundai kona???

Σε όλα;

Αρχικά δες το σκορ της BMW στο euro ncap.

Μετά μπες και δες απλά πόσα επιπλέον συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης έχει το Kona που δεν μπορεί να έχει η BMW μιας και δεν έχει την απαραίτητη τεχνολογία.

Μετά δες πόση επιπλέον συνδεσημότητα έχει το Kona, κάτι λογικό αφού είναι σύγχρονο αυτοκίνητο.

Καίει παραπάνω βενζίνη, βγάζει παραπάνω καυσαέρια.

Δεν ξέρω και τί παίζει με τον δακτύλιο.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την bmw καθαρίζεις άνετα πεζό και ποδήλατο στην άτυχη στιγμή. Επίσης, η bmw χλωμό να είναι 5αστερο σε euro ncap με κριτήρια του 2020. Στη bmw μάλλον μιλάς στο κινητό ενώ οδηγάς όταν πάρει το κατάλληλο άτομο. 
+20.000 για όλα αυτά, για εμένα όλα τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, getty είπε

Με την bmw καθαρίζεις άνετα πεζό και ποδήλατο στην άτυχη στιγμή. Επίσης, η bmw χλωμό να είναι 5αστερο σε euro ncap με κριτήρια του 2020. Στη bmw μάλλον μιλάς στο κινητό ενώ οδηγάς όταν πάρει το κατάλληλο άτομο. 
+20.000 για όλα αυτά, για εμένα όλα τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά.

Καταρχήν το bmw το έφερα σαν παράδειγμα, αν και ακόμα θεωρητικά είναι αξιόπιστο, και ασφαλές, τώρα όλα αυτά περί πεζούς, ποδήλατα, αυτά τα συστήματα έχουν μεγάλο περιθώριο λάθους ακόμα και κάδο μπορεί να τον δει σαν κίνδυνο και να φρενάρει με ότι αυτό συνεπάγεται μου έχει συμβεί πάνω από 10 φορές που έβγαλε φρένο, και  κόκαλο. Σε γνωστό στη Γερμανία του φρενάρει απάνω στην Autobahn στα καλά καθούμενα ευτυχώς χωρίς συνέπειες, η διατήρηση πορείας άλλη μαλακία εκεί να δεις πως τρελαίνεται αν έχει έργα ο δρόμος και έχει κίτρινες γραμμές και παράλληλα υπάρχουν και οι άσπρες. Άστο φίλε έχουμε και σύγχρονο έχουμε και 15ετιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Narayan said:

Οι "κοινοί θνητοί" μπορούν να αγοράσουν και μεταχειρισμένο να κάνουν τη δουλειά τους.

Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα το νέο αυτοκίνητο, πολυτέλεια είναι.

οταν πας και βλεπεις οτι βαρανε αμαξια του 2020 με 50 60,000 χιλομετρα στης τημες που τα αγόρασαν τοτε η ακομη και ποιο ψιλα...... οχι δεν παιρνεις μταχ... πας και παιρνεις αμαξι του 2011 2012 που το αγωρασαν 12 χιλιαρικα τοτε και το πουλάνε 8 τωρα και εχει πάνω του ολα τα χιλομετρα της ελλαδας (και οχι μόνο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Καταρχήν το bmw το έφερα σαν παράδειγμα, αν και ακόμα θεωρητικά είναι αξιόπιστο, και ασφαλές, τώρα όλα αυτά περί πεζούς, ποδήλατα, αυτά τα συστήματα έχουν μεγάλο περιθώριο λάθους ακόμα και κάδο μπορεί να τον δει σαν κίνδυνο και να φρενάρει με ότι αυτό συνεπάγεται μου έχει συμβεί πάνω από 10 φορές που έβγαλε φρένο, και  κόκαλο. Σε γνωστό στη Γερμανία του φρενάρει απάνω στην Autobahn στα καλά καθούμενα ευτυχώς χωρίς συνέπειες, η διατήρηση πορείας άλλη μαλακία εκεί να δεις πως τρελαίνεται αν έχει έργα ο δρόμος και έχει κίτρινες γραμμές και παράλληλα υπάρχουν και οι άσπρες. Άστο φίλε έχουμε και σύγχρονο έχουμε και 15ετιας.

Είναι πολλές οι φορές που έχω διαβάσει εδώ ότι  κάποιοι απενεργοποιούν αυτά τα καινούργια συστήματα πριν ξεκινήσουν ή που σιχτιρίζουν που δεν απενεργοποιούνται, όμως αν θεωρήσουμε ότι το να φρενάρει μόνο του ή να αλλάζει λωρίδα μόνο του είναι ασφαλέστερο από το να αποφασίζει αποκλειστικά ο οδηγός, τότε σε λίγο καιρό θα λέμε πως οποιοδήποτε αμάξι δεν έχει αυτόνομη οδήγηση θεωρείται επικίνδυνο, το οποίο βρίσκω τραγικό να το πιστεύουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χάλι με τα αυτοκίνητα 15ετιας και όχι μόνο στην Ελλάδα είναι ότι δεν συντηρούνται όπως πρέπει και βγάζουν από πίσω ντουμάνι. Γιατί ρε φίλε να αναπνέω τον καρκίνο που πετάει το χρεπι σου . Να μην μιλήσω για τα δίχρονα μηχανάκια..

Έλληνες... πίσω από τον ήλιο σε όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Καταρχήν το bmw το έφερα σαν παράδειγμα, αν και ακόμα θεωρητικά είναι αξιόπιστο, και ασφαλές, τώρα όλα αυτά περί πεζούς, ποδήλατα, αυτά τα συστήματα έχουν μεγάλο περιθώριο λάθους ακόμα και κάδο μπορεί να τον δει σαν κίνδυνο και να φρενάρει με ότι αυτό συνεπάγεται μου έχει συμβεί πάνω από 10 φορές που έβγαλε φρένο, και  κόκαλο. Σε γνωστό στη Γερμανία του φρενάρει απάνω στην Autobahn στα καλά καθούμενα ευτυχώς χωρίς συνέπειες, η διατήρηση πορείας άλλη μαλακία εκεί να δεις πως τρελαίνεται αν έχει έργα ο δρόμος και έχει κίτρινες γραμμές και παράλληλα υπάρχουν και οι άσπρες. Άστο φίλε έχουμε και σύγχρονο έχουμε και 15ετιας.

Και τα βοηθήματα έχουν ratings σχετικά με το ποσό καλά ανταποκρίνονται σε μια δύσκολη κατάσταση (για Toyota/Suzuki έχω διαβάσει άσχημα, για Nissan όμως καλά). Όποτεντο επιχείρημα  έχω καινούργιο και ξέρω δεν λέει και πολλά.
Όπως και να έχει όμως εξακολουθούν να είναι βοηθήματα τα οποία συνήθως καλό είναι να υπάρχουν (εκτός αν δεν οδηγάς ποτέ κουρασμένος, με ζέστη, συγχυσμένος, κλπ.)

Επεξ/σία από getty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση των τιμών, όταν έρθουν στην Ευρώπη τα βιετναμέζικα και κινέζικα αυτοκίνητα. Είναι καλής ποιότητας οχήματα, σε πιο προσιτές τιμές.
Ήδη κυκλοφορούν επισήμως κάποια εδώ στην Τσεχία, ενώ το περασμένο Σαββατοκύριακο είδα ένα καμουφλαρισμένο της VinFast να κάνει δοκιμές στο κέντρο της Πράγας, που το έχει για δοκιμές και εξέλιξη η Valeo στις εγκαταστάσεις της εδώ.

Επεξ/σία από talos_2002
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...