Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 minutes ago, Narayan said:

Προσωπικά ενώ έχω την δυνατότητα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο τώρα, δεν έχω λόγο να το κάνω, καθώς οδηγώ δύο αυτοκίνητα 20ετίας με σωστή συντήρηση και όσο πιο οικονομικό κι αν είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο στην κατανάλωση, με τις τιμές που παίζουν δεν κάνει απόσβεση του κόστους αγοράς ούτε στην 10ετία!

 

Επιτέλους και ένας με σωστή καταναλωτική συνείδηση.Συντάσσομαι με 1000 στο παραπάνω.Το ίδιο ακριβώς σκεπτικό να υπήρχε και στις αγορές στα σουπερμαρκετ δεν θα είχε φτάσει η φέτα (και η κάθε φέτα) στην τιμή που την πουλάνε τώρα και λες και ευχαριστώ.Μόνο στην Ελλάδα έχουν φτάσει στα ύψη οι τιμές παντού.Για δείτε τρυγύρω τα άλλα κράτη τι τιμές παίζουν σε ρεύμα , καύσιμα , τροφές....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

51 λεπτά πριν, Narayan είπε

Σοβαρότατα ομιλώ.

Όποιος έχει ανάγκη από αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, μπορεί είτε να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είτε μεταχειρισμένο.

Αν όλοι αγοράζουν καινούρια με τις τιμές να ανεβαίνουν με τους τρέχοντες ρυθμούς, μάντεψε τι, οι κατασκευαστές απλά θα συνεχίζουν να ανεβάζουν τις τιμές όσο υπάρχουν αγοραστές που πληρώνουν όσο-όσο και θα γίνουν ακόμα πιο δυσπρόσιτα. Χώρια που με το που βγαίνεις από το πάρκινγκ της αντιπροσωπείας, το αμάξι έχει ήδη χάσει 20% της αξίας του και άλλο 10% μετά τον πρώτο χρόνο κατοχής.

Όποιος έχει τα λεφτά για να μην τον νοιάζουν τα παραπάνω, ας πάρει καινούριο κι ας περιμένει 6 μήνες και πάνω για την παράδοση. Όποιος δεν έχει λεφτά, ΙΜΗΟ θα ήταν οικονομικά ανεύθυνο να μην στραφεί προς την αγορά των μεταχειρισμένων

 

Έχεις δει τι ζητάνε για τα μεταχειρισμένα; Ή νομίζετε ότι εκεί οι τιμές πέφτουν. Όταν τα καινούργια ακριβαινουν ακολουθούν και τα μεταχειρισμένα αυτό το δρόμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδιά και εγώ αυτής της άποψης είμαι. Σιγά μην πάθουμε και κατάθλιψη αν δεν μπορούμε να πάρουμε νέο αυτοκίνητο. Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα στην ζωή και το ξέρουμε όλοι μας. Ούτε μαύρο ούτε άσπρο αλλά γκρί και ήμαστε μια χαρά. Δεν θα γυρίσουμε στα γαϊδούρια ούτε στα Datsun αλλά ούτε και θα δίνουμε 25000€ για Yaris, Polo, Corsa. Ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο 4 - 6 ετών να κάνουμε την δουλειά μας.

Έτσι είναι η αγορά. Σου λέει στο παζάρι 6€ το κιλό τα φασολάκια, αν τα πάρει ξανά και ξανά ο κόσμος τότε μην περιμένουμε να πέσουν στα φυσιολογικά 2,5 - 3. Αν όμως πάει ο κόσμος στα κατεψυγμένα τότε τι θα κάνει ο έμπορος στο παζάρι;

Το ξέρουμε ότι στην αγορά αυτοκινήτου η Ελλάδα είναι πορδή αλλά η γενική εικόνα είναι αυτή.

Γιατί άραγε το iPhone είναι ακριβότερο στην Ελλάδα από σχεδόν οπουδήποτε στην Ευρώπη; Αφού προτιμά ο πιτσιρικάς τον κόπο του καλοκαιριού να πάει να τον ακουμπήσει τον Οκτώβριο στην νέα γενιά του μήλου.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/saronei-i-elliniki-agora-aytokinitoy-poia-ochimata-epilegoyn-oi-ellines/

Δε θα μπορούμε να αγοράσουμε νέο αυτοκίνητο

Ο Έλληνας πλέον θα κυκλοφορεί με γαϊδουράκια

Θα γυρίσουμε σε εποχές '60

θα πηγαίνουμε με τα πόδια...

 

Να πετάξω και κανένα link με την αύξηση του ύψους των καταθέσεων ή παραγίνομαι γραφικός;

συνεχίστε τώρα την κλάψα... ε τη συζήτηση ήθελα να πω

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Bitbit είπε

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/saronei-i-elliniki-agora-aytokinitoy-poia-ochimata-epilegoyn-oi-ellines/

Δε θα μπορούμε να αγοράσουμε νέο αυτοκίνητο

Ο Έλληνας πλέον θα κυκλοφορεί με γαϊδουράκια

Θα γυρίσουμε σε εποχές '60

θα πηγαίνουμε με τα πόδια...

 

Να πετάξω και κανένα link με την αύξηση του ύψους των καταθέσεων ή παραγίνομαι γραφικός;

συνεχίστε τώρα την κλάψα... ε τη συζήτηση ήθελα να πω

Οι 7 στους 10 έχουν έως 1000 ευρώ. Και αν καταλαβαίνω σωστά το ίδιο ποσοστό ήταν και το 2021. Δεν θεωρώ ότι οι 3 στους 10 είναι ο μέσος Έλληνας. Ωστόσο ούτε με τα πόδια θα πηγαίνουμε ούτε με γαϊδουράκια, απλά θα συνεχίσουμε τα έχουμε τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην ΕΕ.

https://insuranceworld.gr/120894/eidiseis/oikonomia-politikoi/to-72-5-ton-katatheton-stis-trapezes-echei-ypoloipo-stoys-trapezikoys-logariasmoys-eos-1000-eyro/

https://www.capital.gr/oikonomia/3585716/auto-einai-to-profil-tou-ellina-katatheti/

https://www.gocar.gr/news/feed/42204,Ellada_pio_palia_aytokinhta_EE_.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό σίγουρα υπάρχει και είναι ένα θέμα όμως νομίζω δεν μπορούν να γίνουν "καινούριο αμάξι" γιατί αν δεν κάνω λάθος πάνω από 500 ευρώ πρέπει να γίνει μέσω τράπεζας οπότε πως να τα δικαιολογήσει κάποιος; Ίσως γι'αυτό στρέφονται όλοι στα μεταχειρισμένα, τα δίνουν στο χέρι και ξεμπερδεύουν.

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Narayan είπε

Σοβαρότατα ομιλώ.

Όποιος έχει ανάγκη από αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, μπορεί είτε να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είτε μεταχειρισμένο.

Αν όλοι αγοράζουν καινούρια με τις τιμές να ανεβαίνουν με τους τρέχοντες ρυθμούς, μάντεψε τι, οι κατασκευαστές απλά θα συνεχίζουν να ανεβάζουν τις τιμές όσο υπάρχουν αγοραστές που πληρώνουν όσο-όσο και θα γίνουν ακόμα πιο δυσπρόσιτα. Χώρια που με το που βγαίνεις από το πάρκινγκ της αντιπροσωπείας, το αμάξι έχει ήδη χάσει 20% της αξίας του και άλλο 10% μετά τον πρώτο χρόνο κατοχής.

Όποιος έχει τα λεφτά για να μην τον νοιάζουν τα παραπάνω, ας πάρει καινούριο κι ας περιμένει 6 μήνες και πάνω για την παράδοση. Όποιος δεν έχει λεφτά, ΙΜΗΟ θα ήταν οικονομικά ανεύθυνο να μην στραφεί προς την αγορά των μεταχειρισμένων.

Προσωπικά ενώ έχω την δυνατότητα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο τώρα, δεν έχω λόγο να το κάνω, καθώς οδηγώ δύο αυτοκίνητα 20ετίας με σωστή συντήρηση και όσο πιο οικονομικό κι αν είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο στην κατανάλωση, με τις τιμές που παίζουν δεν κάνει απόσβεση του κόστους αγοράς ούτε στην 10ετία!

 

Ένα αμάξι 20ετιας όμως δεν έχει ούτε τους ρύπους που έχουν τα νέα αμάξια ούτε την ίδια ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Δεν είναι μόνο το καύσιμο ο παράγοντας για αλλαγή αυτοκινήτου

Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι όσο πληρώνουμε υπεραξία απλά θα γίνονται χειρότερα τα πράγματα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως, πέρα από την εσωστρεφή λογική του 'είναι πολύ ακριβά' 'ποιόςαγοράζει με τέτοιες τιμές' κλπ μίζερα, μια διαπίστωση είναι ότι αν αυξάνονται οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων και κάθε χρόνο πωλούνται όλο και περισσότερα από αυτά, μάλλον οι τιμές ορθώς αυξάνονται. Εντάξει, κάποιοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν, αρκετοί όμως (τουλάχιστον όσοι χρειάζονται για να εξακολουθούν να αυξάνονται οι τιμές)  προφανώς μπορούν.

Μακάρι να κάνω λάθος, υπάρχει αντίλογος;

Επεξ/σία από getty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά απεχθάνομαι τη γκρίνια και αυτούς που την κουβαλάνε. Όμως από που προκύπτει ότι γκρινιάζουν όλοι, έχετε εσείς στους κύκλους σας ανθρώπους που γκρινιάζουν για τα οικονομικά; εγώ κανέναν. Ή αν έχετε, τι ποσοστό είναι σε σχέση με τους υπόλοιπους που δεν γκρινιάζουν; Στα φόρουμς είναι λογικό να μπαίνουν άνθρωποι που θέλουν να πουν τον πόνο τους τον καημό τους την γκρίνια τους. Αν μαζευτούν όλοι αυτοί μαζί κάπου ούτε ένα χωριό δεν θα γεμίσουν οπότε καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων.

 

Τώρα σε αυτό που είπες, το ζητούμενο είναι να βρούμε το ποσοστό επί τις 100 που μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Δηλαδή, αν έχουμε 2 εκατομμύρια ανθρώπους που αυξάνουν τις καταθέσεις τους οι οποίοι κάθε 4 χρόνια αλλάζουν αμάξι, τότε 500χιλ Έλληνες κάθε χρόνο παίρνουν καινούριο αυτοκίνητο. Νούμερο εντυπωσιακό και μάλιστα αυξάνεται και ο τζίρος γιατί κάθε χρόνο ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα. Οπότε από θέμα βιομηχανίας αυτοκινήτων τα πράγματα πάνε καλύτερα. 

Αν όμως έχεις και τα άλλα 9 εκατομμύρια ανθρώπων που κάθε χρόνο μειώνουν τα προϊόντα που αγοράζουν στο supermarket τότε καταλαβαίνεις ότι η μέση αγοραστική δύναμη των Ελλήνων μειώνεται. 

Είναι το κλασικό και "γραφικό" αλλά πέρα για πέρα αληθινό, "οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι".

Ο φίλος πριν ανέφερε και τα μαύρα χρήματα που υπάρχουν στα σπίτια και αυτό είναι μια πραγματικότητα. Αυτά σίγουρα δεν μπορούν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο, στην καλύτερη να γίνουν σουπερμάρκετ, βενζίνη ή και διακοπές.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι τα σκάφη. Οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί την τελευταία 10 τία αλλά πόσους ξέρετε που έχουν σκάφος; πως γίνεται αυτό; κάποιος αγοράσει και 2ο σκάφος, άλλος που μπορούσε να έχει σκάφος αλλά δεν είχε, τώρα αγοράζει. Δεν σημαίνει ότι ξαφνικά ο μέσος Έλληνας μπορεί σιγά σιγά να αγοράσει σκάφος.

Το θέμα είναι μην καταντήσει η αγορά αυτοκινήτου σαν την αγορά σκάφους. Δηλαδή να είναι μια πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων και να κάνουν το τζίρο που κάποτε έκαναν το σύνολο των Ελλήνων που μπορούσαν να αγοράσουν αυτοκίνητα.

αυτές είναι οι σκέψεις μου προς συζήτηση

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά πράγματα, αντί να γκρινιάζουμε, πιέστε το κράτος να εφαρμόσει τους νόμους της ΕΕ, δηλαδή να επιτρέψει χωρίς δασμούς, ποινές κτλ την εισαγωγή αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ. Η Ελλάδα παρανόμως δεν το επιτρέπει και λαμβάνει πρόστιμο για αυτό, το αποτέλεσμα είναι να αυξάνονται οι τιμές στα μεταχειρισμένα, ακόμα και 20ετιας. Βλέπω κάτι Nissan micra του 2003 να τα δίνουν 4κ. Αυτά σε πολιτισμενες χώρες τα δίνουν κάνα 500 ή πάνε πρέσα. Οπότε αν ο άλλος σου βάζει ένα τέτοιο σαράβαλο στα 4Κ, ο άλλος με το yaris 2012 πόσο θέλεις να το δώσει? Ωθούν τις τιμές προς τα πάνω και οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι μαντραδες που έχουν τη δυνατότητα ως έμποροι να φέρνουν από ΕΕ χωρις πρόστιμο (μήπως για αυτό δεν εφαρμόζεται ο νόμος?) 

 

Οσο για το αν έχει ο Έλληνας το έχουμε πει πολλές φορές, οι μισοί έχουν τεράστια περιουσία και οι άλλοι μισοί ίσα που τη βγάζουν. Ειδικά τώρα με τα ακίνητα, έχε ο άλλος ένα χωράφι από το προπροπαππου και τώρα το δίνει 50Κ, φυσικά θα πάρει SUV= το όνειρο του νεοελληνα. Απλά η επόμενη γενιά δεν θα έχει τι να πουλήσει όλα θα ανήκουν σε Κινέζους, άραβες και Ευρωπαίους 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως αυτοί που κληρονόμησαν λιπος απο προηγούμενη γενιά, αςχολουμενοι με τουριστικά που νοικιάζουν κλπ..εισοδηματιες, αλλά προφανώς θα ειναι μικρότερο.ποσοστο σε.σχεση με κοινούς μισθωτούς ακομη και δημόσιου τομέα..Τα πράγματα είναι απλά: αν δίνω δόση 300€ και εχω μονο τον μισθό  κ οικογένεια κ υποχρεώσεις με τσούζει,  αν δινω 300€ δοση αυτοκινήτου και τα παίρνω απο ενα ενοίκιο ή πούλησα ένα χωράφι και έχω ρευστό δεν με απασχολεί ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Narayan είπε

Σοβαρότατα ομιλώ.

Όποιος έχει ανάγκη από αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, μπορεί είτε να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είτε μεταχειρισμένο.

Αν όλοι αγοράζουν καινούρια με τις τιμές να ανεβαίνουν με τους τρέχοντες ρυθμούς, μάντεψε τι, οι κατασκευαστές απλά θα συνεχίζουν να ανεβάζουν τις τιμές όσο υπάρχουν αγοραστές που πληρώνουν όσο-όσο και θα γίνουν ακόμα πιο δυσπρόσιτα. Χώρια που με το που βγαίνεις από το πάρκινγκ της αντιπροσωπείας, το αμάξι έχει ήδη χάσει 20% της αξίας του και άλλο 10% μετά τον πρώτο χρόνο κατοχής.

Όποιος έχει τα λεφτά για να μην τον νοιάζουν τα παραπάνω, ας πάρει καινούριο κι ας περιμένει 6 μήνες και πάνω για την παράδοση. Όποιος δεν έχει λεφτά, ΙΜΗΟ θα ήταν οικονομικά ανεύθυνο να μην στραφεί προς την αγορά των μεταχειρισμένων.

Προσωπικά ενώ έχω την δυνατότητα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο τώρα, δεν έχω λόγο να το κάνω, καθώς οδηγώ δύο αυτοκίνητα 20ετίας με σωστή συντήρηση και όσο πιο οικονομικό κι αν είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο στην κατανάλωση, με τις τιμές που παίζουν δεν κάνει απόσβεση του κόστους αγοράς ούτε στην 10ετία!

 

Κάτι τέτοια διαβάζω και διαολίζομαι. Αυτή την καραμέλα με τα σαράβαλα 20ετίας την διαβαζω συνέχεια στο internet.

ΟΧΙ, όσο συντήρηση και να κάνεις σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, παραμένει αυτοκίνητο 20ετίας και δεν είναι ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ καλύτερο απο ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όσο και αν χτυπιούνται μερικοί απλά για να δικαιολογήσουν το αυτοκίνητο που οδηγούν.

Γενικά το λέω, αν κάποιοι δεν σέβεστε την σωματική σας ακεραιότητα τουλάχιστον μην προτίνεται σε άλλους να πάρουν αυτοκίνητα που σε άλλες χώρες θα πήγαιναν στην πρέσα.

Δεν είναι τυχαίο που είμαστε η χώρα της Ε.Ε. με τα περισσότερα θανατηγόρα ατυχήματα και τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων όταν οι μισοί οδηγούν κουβάδες 20ετίας++.

  • Like 8
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsirimpim είπε

Κάτι τέτοια διαβάζω και διαολίζομαι. Αυτή την καραμέλα με τα σαράβαλα 20ετίας την διαβαζω συνέχεια στο internet.

ΟΧΙ, όσο συντήρηση και να κάνεις σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, παραμένει αυτοκίνητο 20ετίας και δεν είναι ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ καλύτερο απο ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όσο και αν χτυπιούνται μερικοί απλά για να δικαιολογήσουν το αυτοκίνητο που οδηγούν.

Γενικά το λέω, αν κάποιοι δεν σέβεστε την σωματική σας ακεραιότητα τουλάχιστον μην προτίνεται σε άλλους να πάρουν αυτοκίνητα που σε άλλες χώρες θα πήγαιναν στην πρέσα.

Δεν είναι τυχαίο που είμαστε η χώρα της Ε.Ε. με τα περισσότερα θανατηγόρα ατυχήματα και τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων όταν οι μισοί οδηγούν κουβάδες 20ετίας++.

Τα ατυχήματα οφείλονται στην μαλακία που δέρνει τους Έλληνες οδηγούς και όχι στη παλαιότητά των αυτοκινήτων, 

Ένα καλό ατρακαριστο περίπου 20ετίας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγχρονο κουβά με usb και οθόνη.

  • Like 7
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...