Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 minutes ago, Ntinaras said:

Στις θεσεις παρκινγκ που εχουνε δηλωσει στην πιλοτη.

Αν εχεις σπιτι και τα αυτοκινητα που εχεις πιανουν περισσοτερο χωρο απο το πλατος της προσοψης, τοτε εσυ εισαι το προβλημα, και οχι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.

Που της περρισωτερες φορές η δεν υπάρχει η είναι μια αντε δύο και διαμερίσματα είναι καμία 10+

Το θέμα δεν είναι ούτε χωριά ούτε αυτοί που έχουν καινούργια σπίτια η μόνο κατοικίες το θέμα είναι περρισοτεροι που ζουν μέσα στην πόλη που δεν έχουν ούτε παρκινγ ούτε θέση ούτε τπτ δλδ 90% όλοι αυτοί απλά παρκάρουν όπου βρουν έξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

36 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν προκειται να αλλαξει αυτη η κατασταση σε μια μερα.

Σιγα σιγα μπαινουν σταθμοι φορτισης παντου. Ακομα και στα πεζοδρομια.

Αλλα καιρος ειναι να αλλαξει αυτη η αθλιοτητα της Ελλαδας που εχουμε 1 σπιτι με 5 αυτοκινητα παρατημενα στα πεζοδρομαι γιατι " δεν εχει καπου αλλου να το παρκαρω"

Μα δεν σε συμφέρει να το βάλεις σε σταθμό φορτισης. Της ΔΕΗ πάνε πλέον 0,5€/kwh. Πλησιάζει το κόστος στα θερμικά εάν το πας έξω. Σε όλον τον κόσμο τα αυτοκίνητα είναι πρόβλημα. Απλά σε άλλες χώρες τα ΜΜΜ δουλεύουν τέλεια και δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο για να κινηθεις εντός πόλης. Και εάν το χρειάζεσαι, το θέλεις μόνο για ψώνια κτλ. Για να κουβαλάς δλδ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, james01gr said:

Μα δεν σε συμφέρει να το βάλεις σε σταθμό φορτισης. Της ΔΕΗ πάνε πλέον 0,5€/kwh. Πλησιάζει το κόστος στα θερμικά εάν το πας έξω. Σε όλον τον κόσμο τα αυτοκίνητα είναι πρόβλημα. Απλά σε άλλες χώρες τα ΜΜΜ δουλεύουν τέλεια και δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο για να κινηθεις εντός πόλης. Και εάν το χρειάζεσαι, το θέλεις μόνο για ψώνια κτλ. Για να κουβαλάς δλδ. 

ΜΜΜ στην Ελλάδα έχουν άλλο πρόβλημα όχι τόσο η συχνότητα αλλά το τι κόσμος μπαίνει μέσα το πος φέρεται αν κάνει μπάνιο κλπ, γενικός όταν ήμουν Ελβετία Γερμανία αυτοκινιτο είχα μόνο αν πήγαινα ταξίδι πόλη και γενικός γύρο γύρο ΜΜΜ, στην Ελλάδα απλά δεν μπαίνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mp1974 είπε

Καλησπέρα 

Οι τιμές στα αυτοκίνητα θα ανεβαίνουν συνέχεια  αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ότι οι εταιρείες ετοιμάζονται για το πρότυπο euro7 το οποίο έχει μεγάλες απαιτήσεις από την αυτοκίνητο βιομηχανία ως προς τους ρύπους  και πολύ μεγάλα πρόστιμα σε αυτές σε περίπτωση που ξεφεύγουμε απο τα στενα ορια του euro7 οπότε  το λέω πολύ απλά ο συνδυασμός έλλειψης εξαρτημάτων και το επερχόμενο euro7 θα κάνει την αγορά του αυτοκινητο ένα όνειρο όπως την δεκαετία 70 -80  

Ειναι συνδυασμος πολλών πραγμάτων. Το ενα ειναι τα συστήματα ασφαλείας που αναγκάζει η ΕΕ να μπουν στα αυτοκίνητα. Το δεύτερο είναι πως πλέον ζητάμε παραπάνω στάνταρ στα αυτοκίνητα. Οθόνες, συνδεσιμοτητες κτλ. Ύστερα πως έχουν απομείνει ουσιαστικά 6 κατασκευαστές αυτοκινήτων, πάμε σε καρτέλ και όχι σε ανταγωνισμό. Βάλε και το euro, βάλε πληθωρισμό, βάλε την ζήτηση που υπάρχει και δένει το γλυκο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gbras είπε

Εγώ βλέπω μια σταθεροποίηση πλέον στις τιμές . Πλέον και η έλλειψη εξαρτημάτων δεν υπάρχει .Ναι μεν είναι υψηλές αλλά και τι δεν είναι σε σχέση με 3 χρόνια πριν ;

Θεωρω ότι μια χαρά συνεχίζει να υπάρχει έλλειψη σε ημιαγωγούς ακόμα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το είδα με τη Citroen που περίμενα το αμάξι το Μάιο και μέχρι να το παραλάβω είχε βγάλει 3 ανακοινώσεις για ελλείψεις εξοπλισμού, το ίδιο κάνει ακόμα και η τεσλα που αφαιρεί χαρακτηριστικά επειδή δεν υπάρχουν τα υλικά. Ακόμα και τεχνητή να είναι η έλλειψη, εμείς τη τρώμε στη μάπα εν τελει. Και το κακό με τις ελλείψεις είναι ότι δε σου μειώνουν τη τιμή του αυτοκινήτου για τον μηχανισμό που λείπει όποτε παίρνεις κουτσουρεμένο αμάξι στα ίδια λεφτά…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Και το κακό με τις ελλείψεις είναι ότι δε σου μειώνουν τη τιμή του αυτοκινήτου για τον μηχανισμό που λείπει όποτε παίρνεις κουτσουρεμένο αμάξι στα ίδια λεφτά…

μας φάγανε τα "'εξτρα" σαν καταναλωτές με ατάκες "φτωχό/γυμνό" δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες , tablet, ψηφιακό καντράν κτλ και βρήκαν ευκαιρία και βαρούσαν πριν τις τωρινές αυξήσεις

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, james01gr είπε

Μα δεν σε συμφέρει να το βάλεις σε σταθμό φορτισης. Της ΔΕΗ πάνε πλέον 0,5€/kwh. Πλησιάζει το κόστος στα θερμικά εάν το πας έξω. Σε όλον τον κόσμο τα αυτοκίνητα είναι πρόβλημα. Απλά σε άλλες χώρες τα ΜΜΜ δουλεύουν τέλεια και δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο για να κινηθεις εντός πόλης. Και εάν το χρειάζεσαι, το θέλεις μόνο για ψώνια κτλ. Για να κουβαλάς δλδ. 

Συμφερει ο σταθμος φορτισης, οταν δεν εχεις να παρκαρεις. Οποτε αντι να παρκαρεις και να πληρωσεις κανα 10ρικο σε παρκινγκ, το βαζεις σε θεσεις φορτισης και με λιγοτερα λεφτα φορτιζεις κιολας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, korakios είπε

μας φάγανε τα "'εξτρα" σαν καταναλωτές με ατάκες "φτωχό/γυμνό" δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες , tablet, ψηφιακό καντράν κτλ και βρήκαν ευκαιρία και βαρούσαν πριν τις τωρινές αυξήσεις

Ακριβώς με τα infotainment και τα gudget και τώρα αντι σπιτιού θα λέμε απέκτησα αμάξι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
1 λεπτό πριν, Varnavas89 είπε

Ακριβώς με τα infotainment και τα gudget και τώρα αντι σπιτιού θα λέμε απέκτησα αμάξι 

έτσι όπως πάει σε αμάξια θα κοιμόμαστε , άρα πλέον έχουν κάποια χρηστικότητα  😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

"Αναγκαστικά" το Duster LPG είναι αυτή τη στιγμή η σοφότερη επιλογή για οικονομικό SUV.

Mονάχα να το οδηγήσει σε τεστ ντράιβ όποιος ενδιαφέρεται γιατί σε όλα τα τεστ λένε ότι είναι τελείως ψόφιο....

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Black Demis είπε

ΜΜΜ στην Ελλάδα έχουν άλλο πρόβλημα όχι τόσο η συχνότητα αλλά το τι κόσμος μπαίνει μέσα το πος φέρεται αν κάνει μπάνιο κλπ, γενικός όταν ήμουν Ελβετία Γερμανία αυτοκινιτο είχα μόνο αν πήγαινα ταξίδι πόλη και γενικός γύρο γύρο ΜΜΜ, στην Ελλάδα απλά δεν μπαίνεις

Δεν είναι αυτό. Με τα ΜΜ μπορείς σε όλες τις προκομενες χώρες να φτάσεις ακόμη και σε μικρές πόλεις. Και δεν μιλάω μόνο για αστικά αλλά και για υπεραστικά και κυρίως για το τρενο. Εδώ μονο ΚΤΕΛ που φτάνεις σε πρωτεύουσες νόμων και από εκεί το χάος. Όλες οι μεγάλες πόλεις στο εξωτερικό έχουν σύνδεση με την κεντρικη περιοχή. Εδώ μιλάμε για Μεσόγεια και Δ. Αττική που είναι τόσες εταιρείες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου δίκτυο ΜΜΜ και ούτε και προβλέπεται να φτιαχτεί κάτι. Και οι περιοχές θα επιβαρυνθουν παραπάνω καθώς φτιάχνονται κέντρα διαμεταφορων κτλ. Και μετά μιλάμε πως υπάρχει κίνηση στην Αθηνών Κορίνθου και κάνεις 1 ώρα από Χαϊδάρι έως Ελευσίνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, james01gr said:

Δεν είναι αυτό. Με τα ΜΜ μπορείς σε όλες τις προκομενες χώρες να φτάσεις ακόμη και σε μικρές πόλεις. Και δεν μιλάω μόνο για αστικά αλλά και για υπεραστικά και κυρίως για το τρενο. Εδώ μονο ΚΤΕΛ που φτάνεις σε πρωτεύουσες νόμων και από εκεί το χάος. Όλες οι μεγάλες πόλεις στο εξωτερικό έχουν σύνδεση με την κεντρικη περιοχή. Εδώ μιλάμε για Μεσόγεια και Δ. Αττική που είναι τόσες εταιρείες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου δίκτυο ΜΜΜ και ούτε και προβλέπεται να φτιαχτεί κάτι. Και οι περιοχές θα επιβαρυνθουν παραπάνω καθώς φτιάχνονται κέντρα διαμεταφορων κτλ. Και μετά μιλάμε πως υπάρχει κίνηση στην Αθηνών Κορίνθου και κάνεις 1 ώρα από Χαϊδάρι έως Ελευσίνα. 

καλα ειναι και αυτό αλλά δευτερεύων , τι να το κάνεις αν πηγαινει σε διπλανή πόλη οταν μεσα ειναι μπουρδελλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να αγοράσω νέο αμάξι και περιμένω. Όλοι λένε ότι οι τιμές θα πέσουν το φθινόπωρο αφού το inventory σιγά σιγά αυξάνεται και τα delivery times μειώνονται αλλά αν το δούμε ιστορικά οι τιμές δεν έχουν πέσει ποτέ πάνω από 5%.

Πιστεύω ότι η κατάσταση δεν θα αλλάξει δραματικά...ίσως να βλέπουμε κάποιες προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα όπως τώρα στα 1000-2000 αλλά ως εκεί.

Πάμε τα επόμενα 3-4 χρόνια σε εξίσωση των τιμών των συμβατικών με τα ηλεκτρικά και με την αύξηση της βενζίνης αλλά και με την αύξηση των τιμών των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το Mokka πχ το συμβατικό έκανε κάπου 19000 όταν πρωτοβγήκε το 2021 και τώρα είναι στα 25300. Το ηλεκτρικό αν δεν κάνω λάθος ήταν περίπου προ επιδότησης στα 36000 και έχει πάει 41000.

Προφανώς αυτοί που την έχουν πάθει περισσότερο είναι αυτοί που έκαναν παραγγελία πριν 6-8 μήνες και πληρώνουν τώρα +20%.

Προσωπικά πλέον ενώ σκεφτόμουν σοβαρά να πάω σε εσωτερικής καύσης με βλέπω να πληρώνω κάτι παραπάνω για νέο μοντέλο (2022+) ηλεκτρικό μιας και έχω δικό μου πάρκινγκ και γενικά δεν κάνω εύκολα αποστάσεις >200κμ.

Επίσης, θα αισθανόμουν επιεικώς χαζός αν πχ μου έλεγε κάποιος να αγοράσω τώρα ένα μοντέλο όπως πχ το Opel crossland που είναι ουσιαστικά μοντέλο του 2017 για 22300 όταν έκανε 16000 πριν 2 χρόνια + το ότι τα περισσότερα μοντέλα που κυκλοφορούν πλέον είχαν βγει πριν την πανδημία και έχουν φάει μικρά facelift.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, revolver1990 said:

Προσωπικά πλέον ενώ σκεφτόμουν σοβαρά να πάω σε εσωτερικής καύσης με βλέπω να πληρώνω κάτι παραπάνω για νέο μοντέλο (2022+) ηλεκτρικό μιας και έχω δικό μου πάρκινγκ και γενικά δεν κάνω εύκολα αποστάσεις >200κμ.

Τετοιες αποστασεις τις κανεις σχεδον με οποιοδηποτε καινουργιο αυτοκινητο. Το ερωτημα ειναι αν σε ενδιαφερει να τις κανεις με η χωρις ενδιαμεση φορτιση
Αν ειναι να δωσεις ιδιο ποσο ειτε σε ηλεκτρικο ειτε σε θερμικο εννοειται οτι η σωστη επιλογη ειναι το ηλεκτρικο αφου εχεις και θεση σταθμευσης.
Να εχεις υποψην σου οτι πλεον υπαρχουν πολλα μεταχειρισμενα και ειδικα στο εξωτερικο σε καλες τιμες.
Επισης ειδικα για τεσλα μπορεις να βρεις πιο φθηνα (καινουργιο ) αν παρεις απο το αποθεμα και χρησιμοποιησεις και το referral.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...