Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 minutes ago, Vasilisxd said:

Αποκλειστικά ηλεκτρικό, SUV Skoda Enyaq και τιμή 36.000, όσο δηλαδή παίρνουν με το κιλό τα Peugeot 3008 diesel εδώ στην Ελλάδα. Επαρχία είμαι και φορτίζω σπίτι. Ένα χρόνο το έχω και έχω κάνει ~24.000χλμ, το ~90% των οποίων δωρεάν μιας και εδώ κοντά έχει 8 σταθμούς φόρτισης με ηλιακά πάνελ και είναι ανοιχτά και δωρεάν στο κοινό (Σείριος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας).

Έχω ήδη εξοικονομήσει κάπου 3.000€ σε σχέση με ένα τέτοιο Peugeot και πάμε γερά.   

Διαβαζω τα προβληματα που αναφερουν για τα ηλεκτρικα οχηματα, αυτοι που δεν εχουν ηλεκτρικα οχηματα και αναρωτιεμαι. Πως λεγεται η παθηση που καποιος αναλυσει πραγματα που δεν γνωριζει τιποτα γι αυτα? Και γραφει φυσικα ανοησιες για να συμφωνουν και οι υπολοιποι που ειναι στην ιδια κατασταση.

Εντωμεταξυ οτι ειναι εδω και καποιες σελιδες εκτος θεματος....στα @@@@ τους. Αρκει να πουν τον πονο τους για αυτο που δεν εχουν.

  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα 

Οι τιμές στα αυτοκίνητα θα ανεβαίνουν συνέχεια  αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ότι οι εταιρείες ετοιμάζονται για το πρότυπο euro7 το οποίο έχει μεγάλες απαιτήσεις από την αυτοκίνητο βιομηχανία ως προς τους ρύπους  και πολύ μεγάλα πρόστιμα σε αυτές σε περίπτωση που ξεφεύγουμε απο τα στενα ορια του euro7 οπότε  το λέω πολύ απλά ο συνδυασμός έλλειψης εξαρτημάτων και το επερχόμενο euro7 θα κάνει την αγορά του αυτοκινητο ένα όνειρο όπως την δεκαετία 70 -80  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, cyberguy είπε

Θα σε ακουσει ο @korakios και θα του πεσουν και τα μαλια που του εχουν μείνει. 

η μεση τιμη της KW μαζί με όλα τα έξοδα που την ακολουθούν (για οικιακό) και δεδομένου ότι θα ξεπεράσεις το όριο των 400kw τον μήνα γλυκοκοιτάζει το 0.25/kw οπότε είσαι κάπου στα 3,75Ε/100χλμ. Σίγουρα ειναι οικονομικό αλλα σε σχέση με το yaris Diesel μου που καίει 4.5λ/100 και κοστίζει 6.75Ε/100χλμ καταλαβαίνεις ότι ο παράγοντας οικονομία δεν υφίσταται.

Προς το παρόν τα ηλεκτρικά ειναι nice to have toys και μόνο σε ειδικές καταστάσεις βολεύουν ως πρώτο αυτοκίνητο

λογω μπαταριας. γιατι με τα χλμ που κανω εγω (18000 που κανω το χρονο ειναι 540ε μονο απο βενζινη, χωρια τελη και σερβις) ειναι μεγάλη διαφορα. το κοστος της μπαταριας ειναι το προβλημα. ακομα ο βασιλιας ειναι το υγραερια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Mp1974 said:

Καλησπέρα 

Οι τιμές στα αυτοκίνητα θα ανεβαίνουν συνέχεια  αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ότι οι εταιρείες ετοιμάζονται για το πρότυπο euro7 το οποίο έχει μεγάλες απαιτήσεις από την αυτοκίνητο βιομηχανία ως προς τους ρύπους  και πολύ μεγάλα πρόστιμα σε αυτές σε περίπτωση που ξεφεύγουμε απο τα στενα ορια του euro7 οπότε  το λέω πολύ απλά ο συνδυασμός έλλειψης εξαρτημάτων και το επερχόμενο euro7 θα κάνει την αγορά του αυτοκινητο ένα όνειρο όπως την δεκαετία 70 -80  

Εγώ βλέπω μια σταθεροποίηση πλέον στις τιμές . Πλέον και η έλλειψη εξαρτημάτων δεν υπάρχει .Ναι μεν είναι υψηλές αλλά και τι δεν είναι σε σχέση με 3 χρόνια πριν ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, gbras said:

Εγώ βλέπω μια σταθεροποίηση πλέον στις τιμές . Πλέον και η έλλειψη εξαρτημάτων δεν υπάρχει .Ναι μεν είναι υψηλές αλλά και τι δεν είναι σε σχέση με 3 χρόνια πριν ;

Σταθερά υψηλές είναι, δες κάθε ανακοίνωση που βγάζει η κάθε εταιρεία δες που πήγαν η τημες, ουσιαστικά τι κάνουν βάζουν 2 3 έξτρα πάνω και ανεβαίνουν 4 5 6 χιλιάρικα για να μην φαίνεται τόσο μπαμ, και όπως είπαν πριν ετοιμάζονται για πρότυπο ευρώ 7 όπου θα πωνεσει πολύ την τσέπη μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Σταθερά υψηλές είναι, δες κάθε ανακοίνωση που βγάζει η κάθε εταιρεία δες που πήγαν η τημες, ουσιαστικά τι κάνουν βάζουν 2 3 έξτρα πάνω και ανεβαίνουν 4 5 6 χιλιάρικα για να μην φαίνεται τόσο μπαμ, και όπως είπαν πριν ετοιμάζονται για πρότυπο ευρώ 7 όπου θα πωνεσει πολύ την τσέπη μας

Να ναι καλά οι χαρτογιακαδες της ΕΕ. Θα σώσουν μόνοι τους το περιβάλλον με τις τσέπες των άλλων. Εν τω μεταξύ στον υπόλοιπο πλανήτη Ν. Αμερική, Ινδία, Αφρική κτλ θα γυροβολάνε σαραβαλα Euro 1. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, gbras είπε

Εγώ βλέπω μια σταθεροποίηση πλέον στις τιμές . Πλέον και η έλλειψη εξαρτημάτων δεν υπάρχει .Ναι μεν είναι υψηλές αλλά και τι δεν είναι σε σχέση με 3 χρόνια πριν ;

Εξαρτάται τι εννοούμε με τον όρο έλλειψη εξαρτημάτων. Εάν είναι πραγματική ή τεχνητή έλλειψη. Το ίδιο κάνανε και στο φάρμακο, αντιβιώσεις κτλ προκάλεσαν μια τεχνητή έλλειψη στη χώρα μας απλώς για να ανεβάσουν τα καρτέλ τις τιμές. Σταθεροποίηση θα σου απαντήσω πως δεν υπάρχει αφού οι περισσότεροι αγοράζουν εδώ και πολύ καιρό με μη κλειδωμένη τιμή. Θα δεις την επόμενη αύξηση του Νοεμβρίου και θα γελάμε παρέα. Τα 32.000 ευρώ που έχει το Troc 1.0, όπως ακριβώς το πήρα σήμερα εν έτη 2023, αντιστοιχούν στα 22.000 ευρώ που έδωσα το 2021. Κοινώς? Τα χρήματα μου μέσα σε 2 έτη υποβαθμίστηκαν 10.000 ευρώ με τα έσοδα μου να μην αλλάζουν και τα έξοδα μου να έχουν αυξηθεί. Θες εφκα θες ψωμί θες σουπερμαρκετ, θες σερβις αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, dtk-386 said:

Να ναι καλά οι χαρτογιακαδες της ΕΕ. Θα σώσουν μόνοι τους το περιβάλλον με τις τσέπες των άλλων. Εν τω μεταξύ στον υπόλοιπο πλανήτη Ν. Αμερική, Ινδία, Αφρική κτλ θα γυροβολάνε σαραβαλα Euro 1. 

Ειδικά στην Αμερική, μετράνε με θοριβο αλλά δεν πάει να βγάζει πίσω και την Πτολεμαΐδα την ίδια αδιάφορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Αποκλειστικά ηλεκτρικό, SUV Skoda Enyaq και τιμή 36.000, όσο δηλαδή παίρνουν με το κιλό τα Peugeot 3008 diesel εδώ στην Ελλάδα. Επαρχία είμαι και φορτίζω σπίτι. Ένα χρόνο το έχω και έχω κάνει ~24.000χλμ, το ~90% των οποίων δωρεάν μιας και εδώ κοντά έχει 8 σταθμούς φόρτισης με ηλιακά πάνελ και είναι ανοιχτά και δωρεάν στο κοινό (Σείριος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας).

Έχω ήδη εξοικονομήσει κάπου 3.000€ σε σχέση με ένα τέτοιο Peugeot και πάμε γερά.   

Μα αυτό ακριβώς λέω. Εσύ ανήκεις σε μια κατηγορία που μπορείς να το έχεις. Οι υπόλοιποι όχι. Δικό σου σπίτι, δωρεάν φόρτιση, πολλά χλμ. Εγώ δεν το έχω αυτό. Όπως δεν μπορούν να το έχουν το 90% όσων μενουν σε αστικά κέντρα. 

Μπορείς να φανταστείς μια πολυκατοικία με 10 ηλεκτρικά τι έχει να γίνει το βράδυ στις φορτισεις για παράδειγμα; εσένα δεν σε αφορά αυτό, αφορά όμως πάρα πολλούς για τους οποίους οι εχοντες ηλεκτρικά μας δείχνουν με το δάκτυλο γιατί αγοράζουμε θερμικα. Αγοράζουμε γιατί απλα δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ακόμη και τα υβριδικά, όταν κάνεις πολλά χλμ σε εθνική, άχρηστα είναι. Παραπάνω καίνε από τα συμβατικά λόγω βάρους. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, james01gr είπε

Μα αυτό ακριβώς λέω. Εσύ ανήκεις σε μια κατηγορία που μπορείς να το έχεις. Οι υπόλοιποι όχι. Δικό σου σπίτι, δωρεάν φόρτιση, πολλά χλμ. Εγώ δεν το έχω αυτό. Όπως δεν μπορούν να το έχουν το 90% όσων μενουν σε αστικά κέντρα. 

Μπορείς να φανταστείς μια πολυκατοικία με 10 ηλεκτρικά τι έχει να γίνει το βράδυ στις φορτισεις για παράδειγμα; εσένα δεν σε αφορά αυτό, αφορά όμως πάρα πολλούς για τους οποίους οι εχοντες ηλεκτρικά μας δείχνουν με το δάκτυλο γιατί αγοράζουμε θερμικα. Αγοράζουμε γιατί απλα δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ακόμη και τα υβριδικά, όταν κάνεις πολλά χλμ σε εθνική, άχρηστα είναι. Παραπάνω καίνε από τα συμβατικά λόγω βάρους. 

Δεν προκειται να αλλαξει αυτη η κατασταση σε μια μερα.

Σιγα σιγα μπαινουν σταθμοι φορτισης παντου. Ακομα και στα πεζοδρομια.

Αλλα καιρος ειναι να αλλαξει αυτη η αθλιοτητα της Ελλαδας που εχουμε 1 σπιτι με 5 αυτοκινητα παρατημενα στα πεζοδρομαι γιατι " δεν εχει καπου αλλου να το παρκαρω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Δεν προκειται να αλλαξει αυτη η κατασταση σε μια μερα.

Σιγα σιγα μπαινουν σταθμοι φορτισης παντου. Ακομα και στα πεζοδρομια.

Αλλα καιρος ειναι να αλλαξει αυτη η αθλιοτητα της Ελλαδας που εχουμε 1 σπιτι με 5 αυτοκινητα παρατημενα στα πεζοδρομαι γιατι " δεν εχει καπου αλλου να το παρκαρω"

Σε μεγάλες πόλεις νομίζω ότι είναι πρόβλημα. Σε μια 7όροφη πολυκατοικία που θα μπουν οι φορτιστές;

Επίσης το θεωρώ όνειρο θερινής νυχτός να μπορεί κάποιος να παρκάρει μπροστά στην 7όροφη πολυκατοικία που διαμένει όποτε τον βολεύει να φορτίσει.

Επίσης το θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρχει άρνηση από του υπόλοιπους ενοίκους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Σε μεγάλες πόλεις νομίζω ότι είναι πρόβλημα. Σε μια 7όροφη πολυκατοικία που θα μπουν οι φορτιστές;

Επίσης το θεωρώ όνειρο θερινής νυχτός να μπορεί κάποιος να παρκάρει μπροστά στην 7όροφη πολυκατοικία που διαμένει όποτε τον βολεύει να φορτίσει.

Επίσης το θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρχει άρνηση από του υπόλοιπους ενοίκους...

Στις θεσεις παρκινγκ που εχουνε δηλωσει στην πιλοτη.

Αν εχεις σπιτι και τα αυτοκινητα που εχεις πιανουν περισσοτερο χωρο απο το πλατος της προσοψης, τοτε εσυ εισαι το προβλημα, και οχι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχουν πυλωτές ούτε θέσεις πάρκινγκ στα κεντρικά σημεία των περισσότερων πόλεων. 

Τι πυλωτή να έχει μια 7όροφη πολυκατοικία και ποια πρόσοψη που να χωράει αυτοκίνητα για 7 ορόφους χ 3 διαμερίσματα ανά όροφο χ 2-5 ενοίκους ανά διαμέρισμα;

 

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, dtk-386 said:

Να ναι καλά οι χαρτογιακαδες της ΕΕ. Θα σώσουν μόνοι τους το περιβάλλον με τις τσέπες των άλλων. Εν τω μεταξύ στον υπόλοιπο πλανήτη Ν. Αμερική, Ινδία, Αφρική κτλ θα γυροβολάνε σαραβαλα Euro 1. 

Δεν πειράζει, τουλάχιστον εδώ έχουμε ανθρώπινες πόλεις για να ζεις (στην Ευρώπη γενικά)

  • The city of Vienna in Austria has taken the top spot.
  • It is trailed by Copenhagen, Denmark, which is ranked second.
  • Tehran, Dhaka, Lagos, and Karachi have been named among the world’s top ten least liveable cities.

https://www.mapsofindia.com/my-india/government/know-about-global-liveability-index-2022

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gbras είπε

Διαβαζω τα προβληματα που αναφερουν για τα ηλεκτρικα οχηματα, αυτοι που δεν εχουν ηλεκτρικα οχηματα και αναρωτιεμαι. Πως λεγεται η παθηση που καποιος αναλυσει πραγματα που δεν γνωριζει τιποτα γι αυτα? Και γραφει φυσικα ανοησιες για να συμφωνουν και οι υπολοιποι που ειναι στην ιδια κατασταση.

Εντωμεταξυ οτι ειναι εδω και καποιες σελιδες εκτος θεματος....στα @@@@ τους. Αρκει να πουν τον πονο τους για αυτο που δεν εχουν.

μπράβο , το πέτυχες , η ζήλια είναι 😂

4 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Δεν πειράζει, τουλάχιστον εδώ έχουμε ανθρώπινες πόλεις για να ζεις (στην Ευρώπη γενικά)

Αναφορά σε κείμενο

The city of Vienna in Austria has taken the top spot.
It is trailed by Copenhagen, Denmark, which is ranked second.
Tehran, Dhaka, Lagos, and Karachi have been named among the world’s top ten least liveable cities.

https://www.mapsofindia.com/my-india/government/know-about-global-liveability-index-2022

εδώ ειδικά , υπεράνθρωπες είναι οι πόλεις 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...