Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Ε πώς δεν υφίστατο φίλτατε, μιλάμε για τη μίση τιμή για τέρατα με 300 άλογα. 

Θελει ακόμη να πέσει η τιμή για το ευρύ κοινό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Έχει πλάκα που κρίνετε συνέχεια τα ηλεκτρικά σε ένα ταξίδι και ότι θα πάρει 1 ώρα ακόμα για ξερωγω : Φλώρινα - Αθήνα αλλά όλο τον υπόλοιπο καιρό που θα καίει 3 ευρώ/100χλμ ούτε αναφορά στην τεράστια οικονομία καυσίμου/συντήρησης.  

το ίδιο ισχύει και με τα cng που έχουν 9λιτρο ντεπόζιτο βενζίνης , σου λένε εκτός δικτύου που θα βγω 5-10 φορές το χρόνο πως θα την παλέψω με 9λιτρο στις εκδρομές

ο καθένας έχει άλλο σκεπτικό

3 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ε πώς δεν υφίστατο φίλτατε, μιλάμε για τη μίση τιμή για τέρατα με 300 άλογα. 

ας βγάλουνε με 100 στο 1/3 της τιμής τους 😛 (χωρίς δανεικές επιδοτήσεις φυσικά)

4 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Και αυτο εξαρτάται για την ωρα εδω ηταν ολο τον Ιουλιο 0,71 εως 0,80 τωρα πηγε 0,8κατι στα περισσότερα φαντάζομαι λόγω εκδρομέων όπως η βενζίνη..

ανάπτυξη 🤪

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

το ίδιο ισχύει και με τα cng που έχουν 9λιτρο ντεπόζιτο βενζίνης , σου λένε εκτός δικτύου που θα βγω 35-10 φορές το χρόνο πως θα την παλέψω με 9λιτρο στις εκδρομές

ο καθένας έχει άλλο σκεπτικό

ας βγάλουνε με 100 στο 1/3 της τιμής τους 😛 (χωρίς δανεικές επιδοτήσεις φυσικά)

ανάπτυξη 🤪

Πάντως μεχρι και 0.69€ ειδα σε πρατήριο πριν 3 βδομάδες μετα απο 2+χρόνια..δεν ξέρω βέβαια με τί θα ηταν αναμεμιγμενο χαχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
12 λεπτά πριν, cyberguy είπε

Θα σε ακουσει ο @korakios και θα του πεσουν και τα μαλια που του εχουν μείνει. 

μια χαρά είναι τα μαλλιά μου , φτου-φτου-φτου 😂

Μόλις τώρα, Varnavas89 είπε

Πάντως μεχρι και 0.69€ ειδα σε πρατήριο πριν 3 βδομάδες μετα απο 2+χρόνια..δεν ξέρω βέβαια με τί θα ηταν αναμεμιγμενο χαχα. 

εργοστασιακό βουτάνιο που είναι φθηνότερο στην καλύτερη , λογικά μη δηλωμένο

στη χειρότερη , ότι φανταστείς , πάντως στα φθηνιάρικα στην Αττική όσοι βάλανε στο fb group ,κομπλέ τους έβγαλε απο χλμ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

μια χαρά είναι τα μαλλιά μου , φτου-φτου-φτου 😂

εργοστασιακό βουτάνιο που είναι φθηνότερο στην καλύτερη , λογικά μη δηλωμένο

στη χειρότερη , ότι φανταστείς , πάντως στα φθηνιάρικα στην Αττική όσοι βάλανε στο fb group ,κομπλέ τους έβγαλε απο χλμ

Ειναι οκ κι εγω που εβαλα σε πολλά έκανα 3000κμ από αρχές Ιουνίου μια χαρά! Περιμένω ακόμη μήπως αλλάξω και το αλλο μου ford fusion 1,4 του 11 που το εχω για πιο μακρινά , ν του βαλω lpg θα το ψάξω ( αν και δεν αφορά το νήμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, Vasilisxd said:

Ε πώς δεν υφίστατο φίλτατε, μιλάμε για τη μίση τιμή για τέρατα με 300 άλογα. 

εαν βαλεις και τον παράγοντα τιμή αγοράς, καταλαβαίνεις ότι προς το παρον δεν ειναι η "οικονομική" λύση, αλλά η nice to have.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, Vasilisxd said:

Ε πώς δεν υφίστατο φίλτατε, μιλάμε για τη μίση τιμή για τέρατα με 300 άλογα. 

ναι μονο που περισσότερος κοσμος απλά θέλει ενα αυτοκίνητο με καμία 90 110 αλογα να ειναι +/- 4 4,1 μετρα να κάνει maxx καμία 20 χιλιαρικα και να εχει αυτονομία έστω 400 χιλομετρα σε συνθήκες ταξιδιού 130/140 km.h

η αλλιος θελουν και μαλιστα πάρα πάρα πολλοί να αντικαταστήσουν το αμάξι του λάου(corsa,pegeut 208, ibiza,swift,fabia κλπ)

 

για την ώρα κάτι τέτοιο δεν φαινεται στον ορίζοντα και ειναι οχήματα για συγκεκριμένο κοινό και nice to have

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, cyberguy said:

εαν βαλεις και τον παράγοντα τιμή αγοράς, καταλαβαίνεις ότι προς το παρον δεν ειναι η "οικονομική" λύση, αλλά η nice to have.

Ναι ρε Μαν, να τον βάλεις τον παράγοντα αλλά Compact SUV σαν το Volvo eX30 με 29.500€ με 272 άλογα και 0-100 στα 3,6 δευτερόλεπτα δεν το βρίσκεις σε θερμικό. Αντίστοιχα όλα τα ηλεκτρικά είναι υπερΤούμπανα, δες Τεσλα ξερωγώ. 

Δεν είναι δηλαδή ότι παίρνεις Yaris σε τιμή Πόρσε και σε πιάνουν κότσο. 

4 hours ago, Black Demis said:

ναι μονο που περισσότερος κοσμος απλά θέλει ενα αυτοκίνητο με καμία 90 110 αλογα να ειναι +/- 4 4,1 μετρα να κάνει maxx καμία 20 χιλιαρικα και να εχει αυτονομία έστω 400 χιλομετρα σε συνθήκες ταξιδιού 130/140 km.h

η αλλιος θελουν και μαλιστα πάρα πάρα πολλοί να αντικαταστήσουν το αμάξι του λάου(corsa,pegeut 208, ibiza,swift,fabia κλπ)

Να το πούμε αλλιώς. Ένα ξερωγω οικογενειακό τύπου Dacia Duster με κάπου 20.000€ να καίει κάπου 14€/100χλμ και ένα Tesla model 3 στα 34.000€ να καίει 4€/100χλμ.

Σε μια 10ετια με ~20.000χλμ είσαι κερδισμένος 20.000€ στο ηλεκτρικό, χώρια το κόστος συντήρησης. 

Εάν επιλέξεις το LPG πας στα 24.000 Duster και εκεί με ~8€/100χλμ είσαι κερδισμένος 8.000€ τη δεκαετία, χώρια το κόστος συντήρησης.

Στην ουσία το κόστος κτήσης εξισώνετε το Dacia με το Tesla πάνω στη 10ετία.  

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Vasilisxd said:

Ναι ρε Μαν, να τον βάλεις τον παράγοντα αλλά Compact SUV σαν το Volvo eX30 με 29.500€ με 272 άλογα και 0-100 στα 3,6 δευτερόλεπτα δεν το βρίσκεις σε θερμικό. Αντίστοιχα όλα τα ηλεκτρικά είναι υπερΤούμπανα, δες Τεσλα ξερωγώ. 

Δεν είναι δηλαδή ότι παίρνεις Yaris σε τιμή Πόρσε και σε πιάνουν κότσο. 

Να το πούμε αλλιώς. Ένα ξερωγω οικογενειακό τύπου Dacia Duster με κάπου 20.000 βενζίνη να καίει κάπου 14€/100χλμ και ένα Tesla model 3 στα 34.000€ να καίει 4€/100χλμ.

Σε μια 10ετια με ~20.000χλμ είσαι κερδισμένος 20.000€ στο ηλεκτρικό, χώρια το κόστος συντήρησης. 

Εάν επιλέξεις το LPG πας στα 24.000 Duster και εκεί με ~8€/100χλμ είσαι κερδισμένος 8.000€ τη δεκαετία, χώρια το κόστος συντήρησης.

Στην ουσία το κόστος κτήσης εξισώνετε το Dacia με το Tesla πάνω στη 10ετία.  

 

καλα το λες αλλα 9 στα 10 δεν έχουν να το πάρουν αυτό το παραπάνω ντουκου.....ελλαδα μένουμε μην το ξεχανας.... + το ποιο σημαντικό δεν ανέφερες όλα αυτά που αναφέρεις (λεφτά) ειναι αν το φορτίζεις σπιτάκι σου περισσότεροι δεν έχουν ουτε παρκινγ ουτε σπιτακι με θεση στάθμευσης που το παρκάρουν αλλα το αφήνουν στην γειτονιά και όπου βρουν (πάντα μηλαμε για θεσσαλονικη αθηνα) σαν συνέπεια θα το φορτίζουν στα charging stations όπου θα τους γδέρνουν καλά καλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καλα το λες αλλα 9 στα 10 δεν έχουν να το πάρουν αυτό το παραπάνω ντουκου.....ελλαδα μένουμε μην το ξεχανας.... + το ποιο σημαντικό δεν ανέφερες όλα αυτά που αναφέρεις (λεφτά) ειναι αν το φορτίζεις σπιτάκι σου περισσότεροι δεν έχουν ουτε παρκινγ ουτε σπιτακι με θεση στάθμευσης που το παρκάρουν αλλα το αφήνουν στην γειτονιά και όπου βρουν (πάντα μηλαμε για θεσσαλονικη αθηνα) σαν συνέπεια θα το φορτίζουν στα charging stations όπου θα τους γδέρνουν καλά καλά

Αυτό (το πάρκινγκ)ειναι απο τα σημαντικότερα ζητήματα.. πέραν κόστους κτήσης και θεμα μπαταρίας αργότερα κλπ...

Επεξ/σία από Varnavas89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Varnavas89 said:

Αυτό (το πάρκινγκ)ειναι απο τα σημαντικότερα ζητήματα.. πέραν κόστους κτήσης και θεμα μπαταρίας αργότερα κλπ...

όταν ο άλλος έχει σπίτι με παρκινγ με νυχτερινό ρεύμα τα ταξιδάκια του ειναι όλα προγραμματισμενα δεν βιάζετε πουθενά έχει μια σχετική άνεση με το χρήμα κλπ.... δεν μπορει να καταλάβει τον καθημερινό άνθρωπο.

πάντως εγώ πιστεύω οτι με το που βρουν άκρη με μπαταρίες και βγουν μπαταρίες που δεν βασίζονται σε λιθιο αλλά σε καποιο ποιο απλό υλικό στο να το βρεις να επεξεργαστείς κλπ θα πέσουν δραματικά η τιμές και θα γελάμε βλέποντάς αυτές της επιζητήσεις, απο την αλλη μπορει και να αργήσει αυτό και να έρθει η ώρα που και το θερμικό θα ειναι ασύμφορο στης μάζες και το ηλεκτρικό.. και μερικοί θα κυκλοφορούν με παλιά σαράβαλα και άλλοι θα την παλεύουν με μμμ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

 

 

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Έχει πλάκα που κρίνετε συνέχεια τα ηλεκτρικά σε ένα ταξίδι και ότι θα πάρει 1 ώρα ακόμα για ξερωγω : Φλώρινα - Αθήνα αλλά όλο τον υπόλοιπο καιρό που θα καίει 3 ευρώ/100χλμ ούτε αναφορά στην τεράστια οικονομία καυσίμου/συντήρησης.  

Όταν σαν οικογένεια έχει κάποιος ένα αυτοκίνητο αυτό δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό. Όταν έχεις δύο θα πρέπει να έχεις ένα ακόμη θερμικό με μεγάλους χώρους. Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 60κ σε αυτοκίνητα, ασφάλειες κτλ. Συν γκαράζ για να φορτίζεις το ηλεκτρικό. Που και πάλι, θα πρέπει να κανεις τρελά χλμ στην πόλη για να αποσβεσεις το ηλεκτρικό. Εάν κανείς 15-20 χλμ την ημέρα, πας δλδ το παιδί σχολείο και δραστηριότητες, τότε ηλεκτρικό γιοκ. Για αυτο έχεις 2 αυτοκίνητα από τα οποία το ένα μπορεί να είναι δεκαετίας που να καίει λίγο για να κάνεις την δουλειά στην πόλη. 

Εάν είσαι trendy τύπος, που δεν κάνει ταξίδια, κινεισαι αποκλειστικά στην πόλη τότε οκ. 

Εάν είσαι εταιρεία, για τους πωλητές εντός του νόμου, οκ παίρνεις το ηλεκτρικό για να το γυρνάνε στην εταιρεία να φορτίζουν. Για πωλητές επαρχίας όμως, δεν γινεται... blockquote widget

Επεξ/σία από james01gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Black Demis είπε

πάντως εγώ πιστεύω οτι με το που βρουν άκρη με μπαταρίες και βγουν μπαταρίες που δεν βασίζονται σε λιθιο αλλά σε καποιο ποιο απλό υλικό στο να το βρεις να επεξεργαστείς κλπ θα πέσουν δραματικά η τιμές

πολύ αισιόδοξο σε κόβω , μακάρι εννοείται αλλά δεν το πιστεύω

η πλάκα είναι σε αγγελίες μεταχειρισμένων που σχολιάζουν κάποιοι αρνητικά οτι το πουλάνε όσο το πήραν 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, james01gr είπε

 

Όταν σαν οικογένεια έχει κάποιος ένα αυτοκίνητο αυτό δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό. Όταν έχεις δύο θα πρέπει να έχεις ένα ακόμη θερμικό με μεγάλους χώρους. Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 60κ σε αυτοκίνητα, ασφάλειες κτλ. Συν γκαράζ για να φορτίζεις το ηλεκτρικό. Που και πάλι, θα πρέπει να κανεις τρελά χλμ στην πόλη για να αποσβεσεις το ηλεκτρικό. Εάν κανείς 15-20 χλμ την ημέρα, πας δλδ το παιδί σχολείο και δραστηριότητες, τότε ηλεκτρικό γιοκ. Για αυτο έχεις 2 αυτοκίνητα από τα οποία το ένα μπορεί να είναι δεκαετίας που να καίει λίγο για να κάνεις την δουλειά στην πόλη. 

Εάν είσαι trendy τύπος, που δεν κάνει ταξίδια, κινεισαι αποκλειστικά στην πόλη τότε οκ. 

Εάν είσαι εταιρεία, για τους πωλητές εντός του νόμου, οκ παίρνεις το ηλεκτρικό για να το γυρνάνε στην εταιρεία να φορτίζουν. Για πωλητές επαρχίας όμως, δεν γινεται... blockquote widget

Αλλιώς για την πλεμπα υπάρχουν τα Ami αυτου του κόσμου, τα αντισκουτερ. Μην μιλήσω για Μικρολινο 20000€..τεσπα σιγά σιγά 

Επεξ/σία από Varnavas89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, james01gr said:

Όταν σαν οικογένεια έχει κάποιος ένα αυτοκίνητο αυτό δεν μπορεί να είναι ηλεκτρικό. Όταν έχεις δύο θα πρέπει να έχεις ένα ακόμη θερμικό με μεγάλους χώρους. Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 60κ σε αυτοκίνητα, ασφάλειες κτλ. Συν γκαράζ για να φορτίζεις το ηλεκτρικό. Που και πάλι, θα πρέπει να κανεις τρελά χλμ στην πόλη για να αποσβεσεις το ηλεκτρικό. Εάν κανείς 15-20 χλμ την ημέρα, πας δλδ το παιδί σχολείο και δραστηριότητες, τότε ηλεκτρικό γιοκ. Για αυτο έχεις 2 αυτοκίνητα από τα οποία το ένα μπορεί να είναι δεκαετίας που να καίει λίγο για να κάνεις την δουλειά στην πόλη. 

Εάν είσαι trendy τύπος, που δεν κάνει ταξίδια, κινεισαι αποκλειστικά στην πόλη τότε οκ. 

Εάν είσαι εταιρεία, για τους πωλητές εντός του νόμου, οκ παίρνεις το ηλεκτρικό για να το γυρνάνε στην εταιρεία να φορτίζουν. Για πωλητές επαρχίας όμως, δεν γινεται... blockquote widget

Αποκλειστικά ηλεκτρικό, SUV Skoda Enyaq και τιμή 36.000, όσο δηλαδή παίρνουν με το κιλό τα Peugeot 3008 diesel εδώ στην Ελλάδα. Επαρχία είμαι και φορτίζω σπίτι. Ένα χρόνο το έχω και έχω κάνει ~24.000χλμ, το ~90% των οποίων δωρεάν μιας και εδώ κοντά έχει 8 σταθμούς φόρτισης με ηλιακά πάνελ και είναι ανοιχτά και δωρεάν στο κοινό (Σείριος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας).

Έχω ήδη εξοικονομήσει κάπου 3.000€ σε σχέση με ένα τέτοιο Peugeot και πάμε γερά.   

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...