Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, mindreader said:

Θερμικα μεχρι να σβησει ο ηλιος.

Αν εχω την αναγκη να το κανω, καλα που πρατηρια εχει παντου, αλλα βαζω και πεντε ακριβα ειδικα μπιτονια στο πορτ μπαγκαζ με βενζινη (μην ακουσω περιεργα κακεντρεχη σχολια-μιλω για ειδικα μπιτονια μεταλλικα με προδιαγραφες), και κανω την αυτονομια μου 3000 χλμ! Στάση καμια. Μονολεπτες, αν θελω, οπου θελω, να φουλαρω απο μπιτονι. Αν δεν ηθελες τουαλετα, θα πηγαινες Ελλαδα-...Πολωνια, μονοκοπανια!

Αυτο με μπαταριες, οχι τωρα, δεν προκειται να συμβει ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Οπως ειπαν και οι προλαλλησαντες, εχουμε τοσες εγνοιες να σκεφτουμε. Σιγα μην πρεπει να προγραμματισουμε το ταξιδι μας, με βαση τις αναγκες ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου...ειπαμε να απλουστευουμε τη ζωη μας, οχι να τη χειροτερευουμε....

εσύ είσαι το άλλο άκρο ακριβός .... όπως δεις όλοι η λογικοί από πάνω  λέμε το ίδιο πράγμα ναι στα ηλεκτρικά αλλά όχι ακομη για όλους μεχρι να αλλάξουν καποια πράγματα  και ναι τα θερμικά δεν έχουν μέλλον και ειναι κατώτερα σχεδόν απο κάθε άποψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συμφωνώ σε όσους ειπαν για οικογένειες με παιδιά, να κλαιει το μωρό και να βρίζεις το.φορτιστη απαππαα. Εδω και euro7 ειδα σε άρθρο θα καλύπτει ,ειναι στις σκέψεις, το επόμενο duster lpg του 25, το παίρνεις και καλύπτεις μια 15ετια το πολύ και με οικονομια και μετά βλέπεις για ηλεκτρικο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντωμεταξυ ολο θερμικα λετε αλλα αμα σκασει κανα ηλεκτρικο στο 20ρικο με 400χλμ αυτονομια και νορμαλ μεγεθος οπως ενα fiesta ας πουμε, θα ξεπουλησει σε χρονο dt. οι περισσοτεροι ειτε εχουμε δευτερο, ειτε το θελουμε κατα 95% για πολη. δυστυχως αθηνα και θεσ/νικη ειναι το 70% του πλυθησμου και τα ηλεκτρικα κανουν αποσβεση κοστους με 10.000 χλμ το χρονο οταν η βεζνινη ειναι κολλημενη στο 1,80+

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει υπολογισει κανεις ποση καταναλωση εχει ενα ηλεκτρικο σε χρημα?
και δεν λεω με την ονομαστικη τιμη kwh αλλα με βαση τον λογαριασμο που ερχεται? μιας και εκει μεσα εχει ενα καρο εξτρα χρεωσεις?
Γιατι θεωρω οτι οπως και στα συμβατικα αυτοκινητα οι καταναλωσεις που δινουν δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα ισως ετσι ειναι και στα ηλεκτρικα...
πχ εχει και αν εχει, ποση διαφορα υπαρχει αν αναψεις aircondition στος 26 σε σχεση με 23 ή εχεις αναμεννα φωτα γιατι το χρησιμοποιεις βραδυ το ηλεκτρικο πχ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, basilis_k6 said:

εντωμεταξυ ολο θερμικα λετε αλλα αμα σκασει κανα ηλεκτρικο στο 20ρικο με 400χλμ αυτονομια και νορμαλ μεγεθος οπως ενα fiesta ας πουμε, θα ξεπουλησει σε χρονο dt. οι περισσοτεροι ειτε εχουμε δευτερο, ειτε το θελουμε κατα 95% για πολη. δυστυχως αθηνα και θεσ/νικη ειναι το 70% του πλυθησμου και τα ηλεκτρικα κανουν αποσβεση κοστους με 10.000 χλμ το χρονο οταν η βεζνινη ειναι κολλημενη στο 1,80+

για να βγει αυτο που λες δεν θα πρέπει να εχει μπαταρίες ληθιου γιατι μόνο μπαταρια τόσο θα κάνει....

αν έλεγες να εχει αυτονομία καμία 150 χιλομετρα μπορει και να βγει κάτι στα 20k αλλα οχι και 400 (πραγματική)

όταν βγει κάτι άλλο που δεν χρειαζεται σπάνια υλικά να παραχθεί όπως μπαταρια ληθιου και να αποδίδει το ίδιο η και καλύτερα εκεί θα δούμε τετοια αυτοκίνητα με το καλημερα και θα αρχίσουν να πουλάνε σαν τρελλα και εκει θα δουμε ανανέωση στόλου ειδικά αν θα μπει και κανα άτοκο δάνειο απο το κράτος

εχω πολλές ελπίδες σε κάτι τέτοιο από τους κινεζικούς κολλοσους βλ byd

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για να βγει αυτο που λες δεν θα πρέπει να εχει μπαταρίες ληθιου γιατι μόνο μπαταρια τόσο θα κάνει....

αν έλεγες να εχει αυτονομία καμία 150 χιλομετρα μπορει και να βγει κάτι στα 20k αλλα οχι και 400 (πραγματική)

όταν βγει κάτι άλλο που δεν χρειαζεται σπάνια υλικά να παραχθεί όπως μπαταρια ληθιου και να αποδίδει το ίδιο η και καλύτερα εκεί θα δούμε τετοια αυτοκίνητα με το καλημερα και θα αρχίσουν να πουλάνε σαν τρελλα και εκει θα δουμε ανανέωση στόλου ειδικά αν θα μπει και κανα άτοκο δάνειο απο το κράτος

εχω πολλές ελπίδες σε κάτι τέτοιο από τους κινεζικούς κολλοσους βλ byd

https://www.newsauto.gr/test-drive/odigoume-to-neo-dacia-spring-extreme-electric-65-stin-afstria/

 

με επιδοτηση προφανως. κοντευουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

https://www.newsauto.gr/test-drive/odigoume-to-neo-dacia-spring-extreme-electric-65-stin-afstria

9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

https://www.newsauto.gr/test-drive/odigoume-to-neo-dacia-spring-extreme-electric-65-stin-afstria/

 

με επιδοτηση προφανως. κοντευουμε...

/

 

με επιδοτηση προφανως. κοντευουμε...

Δεν λεω καλη περίπτωση αλλα για την πόλη + περιξ ακτίνα 70km αν θες μα έχεις οικογένεια μεσα με πάσα άνεση...θελει ακομη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, verylife78 είπε

εχει υπολογισει κανεις ποση καταναλωση εχει ενα ηλεκτρικο σε χρημα?

βρίσκεις wlpt κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής , παιρνεις και μια ιδέα στο https://ev-database.org

μετά έχεις κόστος προμήθειας παρόχου (χωρίς πάγιο) συν τις ρυθμιζόμενες

στις ρυθμιζόμενες δεν βάζεις τα (αυξημένα) πάγια ανα έτος (μέρος του συστήματος μεταφοράς) , μιας και είναι μέρος της οικιακής παροχής που δε θα τα γλύτωνες εκτός αν κάποιος έκανε ξεχωριστή παροχή σε απομακρυσμένο πάρκινγκ

μετά είναι λίγο πολύπλοκο μιας και οι ΥΚΩ έχουν κλίμακες , αλλά έστω είσαι στην 1η (400kw/μηνα σύνολο νοικοκυριού )

0,0520566 (με ΦΠΑ)

δλδ ένα αμάξι με μέση 15kw/100χλμ , σε πάροχο με 0,10€/kw θα καίει

15*(0,10*1,06+0,0520566)= 2,37€/100χλμ (δε βάζω το ειδικό τέλος 5‰)

 

σε σύγκριση με βενζίνη (όχι lpg/cng) ,συν προϋπόθεση οτι δε φορτίζεις έξω , συν οτι δε θα το λειτουργείς σαν θερμικό με εξάντληση και ταχυφόρτιση , συν οι μπαταρίες δε θα πάθουν ζημιά , τότε έχει κάποιο όφελος στις μεγάλες κατηγορίες

edit φυσικά λέμε περίπτωση που έχεις πάρκινγκ με υποδομή για wallbox

Φυσικά για οικονομία δεν παίρνεις αμάξι 30+ , αλλά μτχ θερμικό και το κάνεις lpg (εκτός αν βολεύει cng)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, basilis_k6 said:

https://www.newsauto.gr/test-drive/odigoume-to-neo-dacia-spring-extreme-electric-65-stin-afstria/

 

με επιδοτηση προφανως. κοντευουμε...

65 αλογα

200 χιλομετρα αυτονομια

Για 7 χιλιαρικα καλο ειναι

οταν στα ιδια λεφτά θα δινει 90 με 100 αλογα (αυτο δεν ειναι θεμα ουτε θα ανεβει κόστος εδώ καθώς ηλεκτοκηνητηρας δεν ειναι ακριβώς τα άλογα στο dacia ειναι χαμηλά για έναν και μόνο λόγο γιατι δεν ειναι σε θέση να βαλει μπαταρια της προκοπής χωρίς να πάει το κόστος στο θεό)

400 (πραγματική αυτονομία με ταχύτητες 130 140)

τοτε θα λέμε με ψιλά το κεφαλή επιτελούς ηρθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαου

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Varnavas89 said:

Συμφωνώ σε όσους ειπαν για οικογένειες με παιδιά, να κλαιει το μωρό και να βρίζεις το.φορτιστη απαππαα. Εδω και euro7 ειδα σε άρθρο θα καλύπτει ,ειναι στις σκέψεις, το επόμενο duster lpg του 25, το παίρνεις και καλύπτεις μια 15ετια το πολύ και με οικονομια και μετά βλέπεις για ηλεκτρικο!

Και το LPG το βλέπω κοντά στα 0.90€ με κατανάλωσή 8λτ/100χλμ πάει στα 7 ευρώ και αντίστοιχα το Diesel πάει 7λτ/100χλμ και είναι στα 11 ευρώ. Ένα ηλεκτρικό έχει τη μισή κατανάλωση του Dacia LPG αλλά η τιμή αγοράς είναι στα ύψη. 

"Αναγκαστικά" το Duster LPG είναι αυτή τη στιγμή η σοφότερη επιλογή για οικονομικό SUV.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, korakios said:

βρίσκεις wlpt κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής , παιρνεις και μια ιδέα στο https://ev-database.org

μετά έχεις κόστος προμήθειας παρόχου (χωρίς πάγιο) συν τις ρυθμιζόμενες

στις ρυθμιζόμενες δεν βάζεις τα (αυξημένα) πάγια ανα έτος (μέρος του συστήματος μεταφοράς) , μιας και είναι μέρος της οικιακής παροχής που δε θα τα γλύτωνες εκτός αν κάποιος έκανε ξεχωριστή παροχή σε απομακρυσμένο πάρκινγκ

μετά είναι λίγο πολύπλοκο μιας και οι ΥΚΩ έχουν κλίμακες , αλλά έστω είσαι στην 1η (400kw/μηνα σύνολο νοικοκυριού )

0,0520566 (με ΦΠΑ)

δλδ ένα αμάξι με μέση 15kw/100χλμ , σε πάροχο με 0,10€/kw θα καίει

15*(0,10*1,06+0,0520566)= 2,37€/100χλμ (δε βάζω το ειδικό τέλος 5‰)

 

σε σύγκριση με βενζίνη (όχι lpg/cng) ,συν προϋπόθεση οτι δε φορτίζεις έξω , συν οτι δε θα το λειτουργείς σαν θερμικό με εξάντληση και ταχυφόρτιση , συν οι μπαταρίες δε θα πάθουν ζημιά , τότε έχει κάποιο όφελος στις μεγάλες κατηγορίες

edit φυσικά λέμε περίπτωση που έχεις πάρκινγκ με υποδομή για wallbox

Φυσικά για οικονομία δεν παίρνεις αμάξι 30+ , αλλά μτχ θερμικό και το κάνεις lpg (εκτός αν βολεύει cng)

Θα σε ακουσει ο @korakios και θα του πεσουν και τα μαλια που του εχουν μείνει. 

η μεση τιμη της KW μαζί με όλα τα έξοδα που την ακολουθούν (για οικιακό) και δεδομένου ότι θα ξεπεράσεις το όριο των 400kw τον μήνα γλυκοκοιτάζει το 0.25/kw οπότε είσαι κάπου στα 3,75Ε/100χλμ. Σίγουρα ειναι οικονομικό αλλα σε σχέση με το yaris Diesel μου που καίει 4.5λ/100 και κοστίζει 6.75Ε/100χλμ καταλαβαίνεις ότι ο παράγοντας οικονομία δεν υφίσταται.

Προς το παρόν τα ηλεκτρικά ειναι nice to have toys και μόνο σε ειδικές καταστάσεις βολεύουν ως πρώτο αυτοκίνητο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 04/08/2023 at 17:58, liakinen said:

Βρε έχω και Diesel. Το σχόλιο μου ήταν για την καραμέλα της εποχής (ηλεκτρικά) και απευθύνεται σε αυτούς που νομίζουν ότι η Ελλάδα ξεκινά και τελειώνει στην Αθήνα και μόνο. 

Για να κατέβει κάποιος από Κοζάνη - Φλώρινα πχ στην Αθήνα με ηλεκτρικό και να γυρίσει πρέπει να κάνει επιπλέον σχέδια στο μυαλό του για το που θα φορτίσει το αυτοκίνητο. Βάλε και την γυναίκα - παιδιά που πρέπει να έχουν επίσης υπομονή (κυρίως τα παιδιά).

Έχει πλάκα που κρίνετε συνέχεια τα ηλεκτρικά σε ένα ταξίδι και ότι θα πάρει 1 ώρα ακόμα για ξερωγω : Φλώρινα - Αθήνα αλλά όλο τον υπόλοιπο καιρό που θα καίει 3 ευρώ/100χλμ ούτε αναφορά στην τεράστια οικονομία καυσίμου/συντήρησης.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Και το LPG το βλέπω κοντά στα 0.90€ με κατανάλωσή 8λτ/100χλμ πάει στα 7 ευρώ και αντίστοιχα το Diesel πάει 7λτ/100χλμ και είναι στα 11 ευρώ. Ένα ηλεκτρικό έχει τη μισή κατανάλωση του Dacia LPG αλλά η τιμή αγοράς είναι στα ύψη. 

"Αναγκαστικά" το Duster LPG είναι αυτή τη στιγμή η σοφότερη επιλογή για οικονομικό SUV.

Και αυτο εξαρτάται για την ωρα εδω ηταν ολο τον Ιουλιο 0,71 εως 0,80 τωρα πηγε 0,8κατι στα περισσότερα φαντάζομαι λόγω εκδρομέων όπως η βενζίνη..εγω είμαι στα περίπου  9λ και αν , 7€/100 χοντρικά 

Επεξ/σία από Varnavas89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, cyberguy said:

Θα σε ακουσει ο @korakios και θα του πεσουν και τα μαλια που του εχουν μείνει. 

η μεση τιμη της KW μαζί με όλα τα έξοδα που την ακολουθούν (για οικιακό) και δεδομένου ότι θα ξεπεράσεις το όριο των 400kw τον μήνα γλυκοκοιτάζει το 0.25/kw οπότε είσαι κάπου στα 3,75Ε/100χλμ. Σίγουρα ειναι οικονομικό αλλα σε σχέση με το yaris Diesel μου που καίει 4.5λ/100 και κοστίζει 6.75Ε/100χλμ καταλαβαίνεις ότι ο παράγοντας οικονομία δεν υφίσταται.

Προς το παρόν τα ηλεκτρικά ειναι nice to have toys και μόνο σε ειδικές καταστάσεις βολεύουν ως πρώτο αυτοκίνητο

Ε πώς δεν υφίστατο φίλτατε, μιλάμε για τη μίση τιμή για τέρατα με 300 άλογα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...