Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 ώρες πριν, liakinen είπε

Έχει ξεφύγει γενικότερα η κατάσταση και όλα αυτά γιατί; Υπάρχει έλλειψη λέει μικροτσίπ, έγινε πόλεμος στην Ουκρανία και αλλάζει η ζωή μας, πρέπει να σώσουμε τον πλανήτη με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει ότι τα νέα αυτοκίνητα είναι γεμάτα τεχνολογίες και ανεβαίνει το κόστος. Η τελευταία δικαιολογία είναι τρομερή αλλά γιατί δεν συνέβη το ίδιο όλες τις προηγούμενες δεκαετίες πχ από τέλη 70 αρχές 80 στην δεκαετία του 90 με τεχνολογίες όπως Abs (σε όλες τις κατηγορίες), κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού από καρμπυρατέρ, αερόσακοι, πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, υδραυλικό τιμόνι κτλ. 

 

Περί αυτού.
Η αλλαγή είναι τρομερή γιατί οι αλλαγές στις προηγούμενες δεκαετίες απαιτούσαν ηλεκτρονικά απλοϊκά σε εφαρμογή και υλοποίηση. Κυρίως ήταν θέμα hardware ηλεκτρονικών και αλλαγής κατασκευής. 
Τώρα έχουν ικανότητα (και απαιτήσεις) για σημαντικό embedded (και outboard) κώδικα, ικανότητα τηλεματικής και διασύνδεσης που ακόμη και στην δεκαετία του '90 ήταν αδιανόητο.
Αυτά απαιτούν μεγάλες dev ομάδες στο R&D και υποστήριξη (το εταιρικό ΙΤ φούσκωσε αδιανόητα), σημαντικά κονδύλια για τρίτες εταιρείες (που δεν χρεώνουν φτηνά) και ιδίως τα "έξυπνα" συστήματα ένα βουνό διόλου φτηνών αισθητήρων και ηλεκτρονικών.
Μεγάλη επίσης η αλλαγή στο ότι όλα τα παραπάνω τώρα χρειάζονται και σημαντική νομική υποστήριξη, εφόσον οι περιβαλλοντικοί νόμοι και οι νόμοι αλά GDPR θέτουν πολύ αυστηρά πλαίσια στο πως θα σχεδιάσεις/υλοποιήσεις τα υποσυστήματα, τι θα κάνεις με τα δεδομένα που παράγει το όχημα και πως θα τα αποθηκεύσεις.
Όλα έγιναν εκθετικά πιο πολύπλοκα την τελευταία δεκαετία+.

Τέλος, όπως έγραψα και αλλού, τεράστιο μέρος του R&D ηλεκτρικών/υβριδικών μετακυλίει στον καταναλωτή.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως ok ακριβά τα Opel, Peugeot, VAG κλπ αλλά υπάρχει και η Suzuki ή Toyota που έχουν πιο λογικές τιμές. Οπότε, αν ξεφύγει κανείς από τη λογική του πρίμιουμ, αυτοκίνητα υπάρχουν (όχι ετοιμοπαράδοτα βέβαια).

Απλά παλιότερα υπήρχε μια κλιμάκωση σε τιμές/ ποιότητες τώρα έχουμε μια διτοττητα σε σωρό στα 20-25Κ και premium στα 35Κ+ €

Επεξ/σία από getty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LongTom είπε

Η αλλαγή είναι τρομερή γιατί οι αλλαγές στις προηγούμενες δεκαετίες απαιτούσαν ηλεκτρονικά απλοϊκά σε εφαρμογή και υλοποίηση. Κυρίως ήταν θέμα hardware ηλεκτρονικών και αλλαγής κατασκευής. 
 

Δεν ειναι δικαιολογια αυτο. Τοτε τους φαινοταν διαστημικη τεχνολογια αυτο και μια χαρα ενα σκασμο R&D χρειαζοντουσαν.

Απλα εχουν βρει τις δικαιολογιες του πολεμου/κοβιντ/ελλειψεων ,o κοσμος αγοραζει ,αρα μλκες ειναι να ριξουν τιμες?

Ολες οι εταιρειες εχουν υπερκερδη και σπανε τα ρεκορ εσοδων μηνα με το μηνα.Αυτοκινητοβιομηχανιες,καρτες γραφικων,παντου! Πουλανε με τρελα κερδη που σημαινει οτι για αυξηση πχ 10% στο κοστος,σου βαρανε μια υπερβολικη αυξηση τιμης στο τελικο προιον.

ΥΓ.Και το ιδιο γινεται και στα σουβλακια πχ.Οτι δηλαδη το σουβλατζιδικο εβγαζε πριν 3 χρονια κερδος 20 λεπτα στο πιτογυρο που εκανε 2,20 και βγαζει ακομα 20 λεπτα με το πιτογυρο στα 3,40.Συγνωμη αλλα δε το πιστευω για αυτο και τα εκοψα τελειως.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, mindreader είπε

Ποιοι, και με ποια λεφτα, θα τα αγορασουν αυτα...

Οταν ο κοσμος δεν εχει, που θα πουλησουν;

Ο κοσμος ολο λεει οτι δεν εχει. Αν ειναι αληθεια ποιοι στο καλο αγοραζουν τοτε?

Εχει ακομα λιπος ο μικρομεσαιος Ελληνας απο οτι φαινεται ;)

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ο κοσμος ολο λεει οτι δεν εχει. Αν ειναι αληθεια ποιοι στο καλο αγοραζουν τοτε?

Εχει ακομα λιπος ο μικρομεσαιος Ελληνας απο οτι φαινεται ;)

Το αυτοκίνητο δεν είναι αγαθό, δηλαδή δεν θα δεις τη φτωχοποίηση από τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Θα τις δεις από το πόσα πράγματα έχει το καρότσι του σούπερ μάρκετ σε σχέση με πριν. Ούτε με τον τζίρο των εταιριών, αφού ακριβαίνουν όλα, ο τζίρος παραμένει -περίπου- σταθερός με λιγότερα προϊόντα.

Για παράδειγμα αυτή τη στιγμή ο μέσος Έλληνας κόβει τις "μαλακιούλες" από το σούπερ μάρκετ και έρχεται μία ή άλλη. Όταν όμως θα φτάσει στο σημείο να μοιράσει το ποτήρι γάλα στα 2 παιδιά τότε τα πράγματα θα είναι πολύ σοβαρά. 

Σου λέει 20 ευρώ έβαζα βενζίνη 20 βάζω και τώρα. Άρα κόβει τη βόλτα. Όταν με τα 20 δεν θα μπορεί να πάει δουλεία τότε θα έρθει η σφαλιάρα.

Δεν σου κάνει εντύπωση η προτίμηση στα χιλιάρια; Παλιότερα πέρναμε τα μικρά οικογενειακά τώρα βλέπεις yaris και aygo πρώτα σε πωλήσεις αν θυμάμαι καλά. 

ΥΓ. Έχω δει τρομερή αύξηση στα leasing στο δρόμο, είναι η ιδέα μου; Άλλαξε κάτι που συμφέρει έναν που δεν έχει εταιρία ή το πιο πιθανό όσοι στο παρελθόν τους έδιναν εταιρικό αυτοκίνητο ήθελαν να κινούνται με το δικό τους και τώρα προτιμάνε το εταιρικό για να μειώσουν τα κόστη των δικών τους αυτοκινήτων;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι έγραψε ο φίλος @Dantε απλά είναι τα πράγματα. Ούτε περίπλοκες έννοιες ούτε τίποτα. Ένας απλός νόμος είναι προσφορά και ζήτηση. Ναι αγοράζει μεγάλο μέρος του κόσμου για αυτό υπάρχουν αυτές οι τιμές. Δεν έχει σημασία αν αγοράζουν οι ίδιοι (ποσοστό) με πριν 30 - 20 - 10 χρόνια. Υπέρ κέρδη έχουν οι εταιρείες αφού λιγότεροι αγοράζουν μεν (ισχύει αυτό) αλλά οι απίστευτα αυξημένες τιμές φέρνουν κέρδος. Το κόστος παραγωγής το αφήνω στην άκρη γιατί πρέπει να είσαι μέσα σε μια τέτοια μεγάλη εταιρεία για να μάθεις όλη την αλήθεια - πραγματικότητα. 

Ας "διορθώσει" ο κόσμος το μυαλό του και μετά τα λέμε. Δεν είναι θέμα μιζέριας αλλά εγώ αρνούμαι κύριοι να με κάνει κουμάντο το σύστημα που υπάρχει πίσω από την κουρτίνα και ρίχνει κλεφτές ματιές να δει τις αντιδράσεις μας και να πράττει ανάλογα. Όσο μπορώ συντηρώ το παλιό μου αμάξι, αρνί το Πάσχα 12€ -15€ δεν πληρώνω, το ίδιο για σουβλάκια κτλ, στο Σούπερ και γενικότερα στην αγορά πάω μετρημένα και τέλος η λογική μου είναι ΟΧΙ δεν θα κάνω αυτά που έκανα - ήθελα παλιά αν νιώθω την εξαπάτηση. Μόνο σε περιπτώσεις ανάγκης θα κάνω πίσω. Το χειρότερο που μας έχουν κάνει και μου γυρίζει το μυαλό είναι όταν ακούω την φράση "ε τι να κάνουμε όλα έχουν ακριβύνει, υπομονή" ή "εγώ το καφέ - σουβλάκι δεν το κόβω ας πάει και 10€".

Το μεγάλο Μπαμ πλησιάζει φοβάμαι αλλά φυσικά δεν έχω την γνώση να ξέρω την μορφή του. Σιγά σιγά ακούμε στους λαγούς ΜΜΕ για Περιορισμό μετακινήσεων με αυτοκίνητο - αεροπλάνο, για μείωση θερμοστάτη - κλιματιστικό, δελτίο ρεύματος και άλλα τέτοια όμορφα. Ωραία χρόνια έρχονται 😢

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 9
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, getty είπε

Πάντως ok ακριβά τα Opel, Peugeot, VAG κλπ αλλά υπάρχει και η Suzuki ή Toyota που έχουν πιο λογικές τιμές. Οπότε, αν ξεφύγει κανείς από τη λογική του πρίμιουμ, αυτοκίνητα υπάρχουν (όχι ετοιμοπαράδοτα βέβαια).

Απλά παλιότερα υπήρχε μια κλιμάκωση σε τιμές/ ποιότητες τώρα έχουμε μια διτοττητα σε σωρό στα 20-25Κ και premium στα 35Κ+ €

καλα μην το λες

το εντελως βασικοΓιαρις ξεκινα απο τα 15 χιλιαρικα με τους 72hp(!). Αν πας σε κατι πιο ανθρωπινο, ανετα φτανεις τα 18 χιλιαρικα

Η Corolla (για να το συγκρινουμε με το Αστρα) δεν ειναι φτηνη. ΟΚ νταξ δεν πιανει τις αστειοτητες των 25.000 αλλα παλι κυμαινεται αρκετα πανω απο 20 χιλιαρικα 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dantε είπε

Δεν ειναι δικαιολογια αυτο. Τοτε τους φαινοταν διαστημικη τεχνολογια αυτο και μια χαρα ενα σκασμο R&D χρειαζοντουσαν.

Απλα εχουν βρει τις δικαιολογιες του πολεμου/κοβιντ/ελλειψεων ,o κοσμος αγοραζει ,αρα μλκες ειναι να ριξουν τιμες?

Ολες οι εταιρειες εχουν υπερκερδη και σπανε τα ρεκορ εσοδων μηνα με το μηνα.Αυτοκινητοβιομηχανιες,καρτες γραφικων,παντου! Πουλανε με τρελα κερδη που σημαινει οτι για αυξηση πχ 10% στο κοστος,σου βαρανε μια υπερβολικη αυξηση τιμης στο τελικο προιον.

ΥΓ.Και το ιδιο γινεται και στα σουβλακια πχ.Οτι δηλαδη το σουβλατζιδικο εβγαζε πριν 3 χρονια κερδος 20 λεπτα στο πιτογυρο που εκανε 2,20 και βγαζει ακομα 20 λεπτα με το πιτογυρο στα 3,40.Συγνωμη αλλα δε το πιστευω για αυτο και τα εκοψα τελειως.

Δεν είναι δικαιολογία, είναι η πραγματικότητα.
Στα τελευταία 15 χρόνια η πολυπλοκότητα (και τα άτομα που πρέπει να ασχοληθούν) αυξήθηκαν κατακόρυφα στα οχήματα.

Τώρα για την τιμή στον καταναλωτή φυσικά είναι άλλο θέμα.
Το υπερκέρδος είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν είναι άσπρο-μαύρο, όσο και εάν αυτό είναι βολικό ως εξήγηση.
Πάντως είναι αρκετές οι εταιρείες που θα προτιμούσαν να έχουν συνεχόμενο όγκο πωλήσεων παρά τόσο υψηλότερες τιμές. Εφόσον η αγορά είναι πολύ πιεσμένη και δεν μπορούν όλοι να πουλήσουν το premium. 
Μην γελιόμαστε οι πωλήσεις υπάρχουν ακόμη, αλλά αυτό δεν είναι βιώσιμο και το ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγελαφικό επίσης η Opel να πουλάει αντίστοιχα μοντέλα στην ίδια ή μεγαλύτερη τιμή από την Toyota. Αλήθεια έχει πάρει το μάτι σας πολλά Opel insignia δεύτερης γενιάς; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Dantε είπε

Ο κοσμος ολο λεει οτι δεν εχει. Αν ειναι αληθεια ποιοι στο καλο αγοραζουν τοτε?

Εχει ακομα λιπος ο μικρομεσαιος Ελληνας απο οτι φαινεται ;)

Λεφτά υπάρχουν!

Σίγουρα μεγάλη μερίδα των πωλήσεων αφορούν εταιρικά και leasing.

Από εκεί και πέρα αρκετοί θα αγοράσουν από ανάγκη καθώς το αυτοκίνητο είναι και εργαλείο και όχι μόνο μέσο ψυχαγωγίας και διασκέδασης.

Από την άλλη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν φτιάχνουν τιμοκατάλογο αναλογιζόμενες το βασικό μισθό στην Ελλάδα.

Άλλωσε υπάρχει και η άποψη οτι δεν είναι οι τιμές υψηλές αλλά τα εισοδήματα χαμηλά!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Από την άλλη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν φτιάχνουν τιμοκατάλογο αναλογιζόμενες το βασικό μισθό στην Ελλάδα.

Άλλωσε υπάρχει και η άποψη οτι δεν είναι οι τιμές υψηλές αλλά τα εισοδήματα χαμηλά!

 

Οταν σε μία αγορά δεν μπορεί το καταναλωτικό κοινό σου να αγοράσει το προϊόν σου χαμηλώνεις την τιμή. Δεν γίνεται να το αγοράζεις στην ίδια τιμή με τον γερμανό και τον άγγλο. Δες τα είδη σούπερ μάρκετ στην Βουλγαρία και στην Ελλάδα. 

Είναι σίγουρο ότι έτσι όπως πάμε μόνο leasing και νοικιάρικα θα πωλούνται εδώ. Μα τι λέω, ήδη μόνο αυτά πωλούνται. Μην ξεγελιέστε. Δείτε τις πινακίδες στα καινούρια, όλο leaseplan, hertz και avis γράφουν.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Είναι σίγουρο ότι έτσι όπως πάμε μόνο leasing και νοικιάρικα θα πωλούνται εδώ. Μα τι λέω, ήδη μόνο αυτά πωλούνται. Μην ξεγελιέστε. Δείτε τις πινακίδες στα καινούρια, όλο leaseplan, hertz και avis γράφουν.

Επαρχία μεριά γίνεται της Πηνελόπης σε μικρά εισαγωγής μεταχειρισμένα με χλμ ένας θεός ξέρει. Αύριο να μου ζητήσει κάποιος του βρίσκω 20 Hyundai i20 - Yaris - Corsa. Το leasing αμφιβάλλω αν ξέρουν τι είναι. Το τι σαύρες θα κυκλοφορήσουν από εδώ και στο εξής στο δρόμο δεν λέγεται. Να ήταν και φθηνά πάει στο διάολο, 8500€ - 10500€ έχουν με 80.000 - 110.000 χλμ βενζίνη ή πετρέλαιο. Ψάχνει ο ξάδερφος και γυρίζουμε μαζί στις μάντρες. Με το ζόρι κρατιέμαι και δεν έχω ανοίξει καυγά με μαντρά. Πουλάει ο άλλος αμάξι με 115.000 χλμ (έτσι λέει) πετρέλαιο του 2016 12.000€ ενώ καινούργιο είχε τότε 15500€. Βρήκαν και κάνουν.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/2/2022 στις 6:57 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Η καθε χωρα μπορεί μεχρι εκει που μπορεί, σε αλλες χωρες ο λαός δεν έχει ούτε να φάει.

 

Σε αλλες;

Γιατι εδω; Αλλο που νομιζουν οτι εχουν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...