Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Τα πλαστικά είναι για να προστατεύουν τους ανθρώπους μέσα στο όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης. Εάν δείτε σε ατυχήματα μετωπικά, η δύναμη μεταβαίνει στις κολόνες του αμαξιού και από εκεί μπορεί η δύναμη να μεταφερθεί πίσω στο αμάξι. Με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να προστατεύονται.

Η ζωή του ανθρώπου έχει μεγαλύτερη αξία από τα 15,20,30 χιλιάδες ευρώ. 

Ακριβώς έτσι είναι, με τις τιμές στα 30Κ καινούριο οι άνθρωποι αναγκάζονται να παίρνουν εικοσαετίας peugeot 206, corsa polo και τέτοια. Αυτά αν φτερνιστεις θα λιώσουν. Με την μετωπική μόνο οι premium κατηγορίες μπορούν να σε σώσουν, διότι ο σκελετός είναι πολύ πιο σταθερός από καλό μέταλλο, πολύ πιο σταθερό από corolla, polo και όλα όσα έχουν σήμερα 30Κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, james01gr είπε

Το τέλος θα έρθει αλλά σε πόσα χρόνια; η Γερμανία πχ ήδη κέρδισε στην ΕΕ την παράταση ζωής των εσωτερικής καύσης καθώς θα δουλεύουν με συνθετικά καύσιμα και όχι ορυκτά. Πιστεύεις πως σε 10 χρόνια θα είναι οκ να έχεις ηλεκτρικό από άποψη υποδομών; κάθε καλοκαίρι μας λένε να κλείνουμε τα κλιματιστικά το μεσημέρι και ξαφνικά θα ενισχύσουν τόσο πολύ το δίκτυο που μισό εκατ. οχήματα θα μπορούν να φορτίζουν με άνεση στην Αττική; πως σε κάθε εταιρία θα υπάρχουν θέσεις φόρτισης; πως σε κάθε πολυκατοικία θα ενισχυθούν οι γραμμές ώστε να μπορούν να φορτίζουν 5 & 6 αυτοκίνητα συγχρόνως το βράδυ; ή θα βάζουν ξυπνητήρι γερμανικό νουμερο να σηκώνονται το βράδυ να φορτίζει εναλλάξ ο καθένας το δικό του; 

Το τελως των εσωτερικής καύσης έχει έρθει. Τα ηλεκτρικά είναι μεταβατικό στάδιο. Ο νικητής θα ειναι το υδρογόνο. Που λογικά σε 15 χρόνια θα βρίσκεται εκεί που βρίσκονται σήμερα τα ηλεκτρικά. 

Premium φόρτιση.

Θες να φορτίσεις σε ώρα αιχμής; 1€/KW

Θες να το αφήσεις συνδεδεμένο και να ανοίγει η φόρτιση όταν "περισσεύει" ρεύμα; 0,5€/KW (ή και λιγότερο)

Η παροχή ρεύματος δεν είναι τόσο χαζή όσο το "ανοίγω διακόπτη, περνάει ρεύμα, ανοίγει φως". Έχει μπόλικη επιστήμη από πίσω και τείνει να γίνει "έξυπνη". Νομίζω ο Muskαράς είχε πει ότι θέλει τα αυτοκίνητα να λειτουργούν και ως μπαταρίες για τα σπίτια σε έκτακτες περιπτώσεις (βλ. Texas). Συν ότι είναι έτοιμες μπαταρίες για να συνεργάζονται με τις ΑΠΕ σε ένα δίκτυο παροχής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, csontheline είπε

Premium φόρτιση.

Θες να φορτίσεις σε ώρα αιχμής; 1€/KW

Θες να το αφήσεις συνδεδεμένο και να ανοίγει η φόρτιση όταν "περισσεύει" ρεύμα; 0,5€/KW (ή και λιγότερο)

Η παροχή ρεύματος δεν είναι τόσο χαζή όσο το "ανοίγω διακόπτη, περνάει ρεύμα, ανοίγει φως". Έχει μπόλικη επιστήμη από πίσω και τείνει να γίνει "έξυπνη". Νομίζω ο Muskαράς είχε πει ότι θέλει τα αυτοκίνητα να λειτουργούν και ως μπαταρίες για τα σπίτια σε έκτακτες περιπτώσεις (βλ. Texas). Συν ότι είναι έτοιμες μπαταρίες για να συνεργάζονται με τις ΑΠΕ σε ένα δίκτυο παροχής.

Καταλάβαινεις πως πρώτον πρέπει να υπάρχουν έξυπνοι μετρητές ενέργειας οι οποίοι θα πρέπει να διαχωρίζουν ποια συσκευή τραβάει το ρεύμα. Αυτό κάνει απαγορευτικό αμέσως αμέσως την φόρτιση στην εργασία κάποιου. Το ίδιο και στο ταξίδι. Μιλάμε για παιδικές ασθένειες που κάποιος θα πρέπει να κινεί την ζωή του γύρω από το αυτοκίνητο και όχι το αυτοκίνητο να διευκολύνει την ζωή του. Θα έχουμε λοιπόν και το άγχος για το πότε θα φορτίζουμε το εργαλείο; και δεν μιλαμε καν για αυτούς που δεν έχουν ιδιόκτητη θέση στάθμευσης. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Macosj είπε

Ακριβώς έτσι είναι, με τις τιμές στα 30Κ καινούριο οι άνθρωποι αναγκάζονται να παίρνουν εικοσαετίας peugeot 206, corsa polo και τέτοια. Αυτά αν φτερνιστεις θα λιώσουν. Με την μετωπική μόνο οι premium κατηγορίες μπορούν να σε σώσουν, διότι ο σκελετός είναι πολύ πιο σταθερός από καλό μέταλλο, πολύ πιο σταθερό από corolla, polo και όλα όσα έχουν σήμερα 30Κ

Άμα πηγαίνεις σαν δαίμονας δε σε σώνει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, james01gr είπε

Καταλάβαινεις πως πρώτον πρέπει να υπάρχουν έξυπνοι μετρητές ενέργειας οι οποίοι θα πρέπει να διαχωρίζουν ποια συσκευή τραβάει το ρεύμα. Αυτό κάνει απαγορευτικό αμέσως αμέσως την φόρτιση στην εργασία κάποιου. Το ίδιο και στο ταξίδι. Μιλάμε για παιδικές ασθένειες που κάποιος θα πρέπει να κινεί την ζωή του γύρω από το αυτοκίνητο και όχι το αυτοκίνητο να διευκολύνει την ζωή του. Θα έχουμε λοιπόν και το άγχος για το πότε θα φορτίζουμε το εργαλείο; και δεν μιλαμε καν για αυτούς που δεν έχουν ιδιόκτητη θέση στάθμευσης. 

Αρχικά, ο κόσμος οδεύει προς την πλήρη διασύνδεση (καλώς ή κακώς).

Άρα, δεν χρειάζεται καν έξυπνος μετρητής. Το ίδιο το αμάξι θα ενημερώνει (στο περίπου) ότι φορτίζει σε εκείνη την περιοχή και άρα τραβάει ρεύμα από τον τάδε μετασχητιστή/κομμάτι του δικτύου. Έτσι, θα του δίνεται οδηγία από τον πάροχο πότε να διακόπτει και πότε να φορτίζει. Εσύ θα επιλέγεις να φορτίσει το συντομότερο δυνατό γιατί το χρειάζεσαι για να φύγεις, αλλά θα το πληρώνεις ακριβότερα από τον άλλο που θα κάτσει εκεί 5-10 ώρες και άρα έχει την άνεση να μην χρειάζεται άμεσα την πλήρη φόρτιση.

Προσωπική άποψη (από όσα διαβάζω και συζητάω) : θα καταργηθούν τα Wi-Fi και άλλες ασύρματες τεχνολογίες (ακόμα και η αποκλειστική κινητή τηλεφωνία) και θα περάσουμε σε ένα μοντέλο με ενιαίο δίκτυο όπου όλες οι συσκευές θα είναι χρήστες (endpoints) και αναμεταδότες (repeaters). Έτσι, ο έξυπνος μετρητής θα μιλάει με τα γύρω αυτοκίνητα, που θα μιλάνε με τα τριγύρω κινητά, που θα μιλάνε με επίγειες βάσεις (πύργους εταιρειών? το αντίστοιχο του Wi-Fi στα σπίτια?), οπότε δεν θα  τίθεται θέμα στο να μαζεύονται αυτά τα δεδομένα (τι όχημα κουμπώθηκε στον φορτιστή, σε ποιον φορτιστή κλπ). Μην σου πω ότι η "αργή" φόρτιση θα μπορεί να γίνεται και ασύρματα (όπως το Qi), δηλαδή να μην χρειάζεται καν να κουμπώσει ο φορτιστής. Ήδη υπάρχουν τεχνολογίες για ασύρματη φόρτιση συσκευών σε δωμάτιο από μία κεντρική συσκευή.

Είμαστε ήδη offtopic και σηκώνει πολλή συζήτηση και ανάλυση.

On topic, στο σήμερα, αν το σηκώνει η τσέπη σου και δεν πρόκειται να κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, ηλετρικό. Αν γράφεις μπόλικα μέσα στον μήνα και κάνεις συχνά μεγάλες αποστάσεις με μικρές στάσεις, ΜΕΚ.

Πχ, η Κύπρος είναι ιδανική για ηλεκτρικό. Φέρνει βόλτα όλο το νησί και μπορείς να βρεις και κάποιον φορτιστή. Και δεν σηκώνουν οι άγνωστοι τα καλώδια και τις εγκαταστάσεις φόρτισης.

  

39 λεπτά πριν, james01gr είπε

 και δεν μιλαμε καν για αυτούς που δεν έχουν ιδιόκτητη θέση στάθμευσης. 

Τώρα πας σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις με 7λ/100χλμ, σωστά;

Άρα θα υπάρξουν σταθμοί σε κάθε γειτονιά (όπου βολεύει) όπου θα σταθμεύεις, θα κουμπώνεις, θα περνάς κάρτα και θα φορτίζεις με 15KW/100χλμ.

Edit: το οποίο είναι ~5€ (0,34€/kw), όχι και τόσο φθηνό. Wow, δεν το είχα συνειδητοποιήσει!!

Μην σκέφτεσαι σύμφωνα με την γειτονιά και την ζωή που ζεις. Ψάξε να δεις πως μπορεί να κινείται ο κόσμος γενικότερα (και κυρίως εκτός της φούσκας των 5 Μ αθηναίζων).

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, csontheline είπε

 

Μην σκέφτεσαι σύμφωνα με την γειτονιά και την ζωή που ζεις. Ψάξε να δεις πως μπορεί να κινείται ο κόσμος γενικότερα (και κυρίως εκτός της φούσκας των 5 Μ αθηναίζων).

Μα όλο το κομμάτι της κίνησης, τα πολλά χλμ, όλη η οικονομική ζωή γίνεται στις πόλεις. Το όλο κομμάτι της ηλεκτροκινησης γίνεται θεωρητικά για να καθαρίσουν οι πόλεις και για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Τα αστικα κέντρα δημιουργούν τις εξελίξεις και κινούν την οικονομία αυτήν την στιγμή. Η οικονομία κινείται για να εξυπηρετήσει τα αστικά κέντρα. Εκεί γεννιούνται οι ανάγκες, εκεί υπάρχει η κατανάλωση. Εκεί έχουν οι άνθρωποι 2 αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους. Στην επαρχία δεν κάνουν τόσα χλμ όσα κάνουν στα αστικά κέντρα, δεν υπάρχουν τόσες πολυκατοικίες. Για το κόστος φόρτισης εκτός σπιτιού. 

https://www.gocar.gr/news/feed/39860,Fthnotera_diktya_fortishs_sthn_Ellada.html

ΔΕΗ ή φθηνότερη με 0,50€/kwh AC και 0,60/kwh DC. 

Τα incharge, blink κτλ πάνε 1€/kwh. 

Το tesla που έχει μπαταρία 82kwh, θέλεις 40€ να το φορτισεις στην ΔΕΗ. και βγάζει 500χλμ. 0,08€/χλμ. Στο diesel που έχω ήδη πληρώνω 0,09€/χλμ. Που ακριβώς είναι η οικονομία; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και στο σπίτι η τιμή του ρεύματος δεν είναι fixed. Η Λαγκάρντ είπε κομμένες οι επιδοτήσεις το 2024, οπότε οι ρήτρες αναπροσαρμογής θα επανέλθουν δριμυτερες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
52 λεπτά πριν, kapodistrias είπε

Δεν ξέρω τι λέτε αλλά από Δευτέρα ενημερώθηκα αλλάζει ο τιμοκατάλογος της Seat προς τα πάνω.

Και εγω που περίμενα τόσο καιρό να παει προς τα κάτω 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kapodistrias είπε

Δεν ξέρω τι λέτε αλλά από Δευτέρα ενημερώθηκα αλλάζει ο τιμοκατάλογος της Seat προς τα πάνω.

Εδώ το τυρί (φέτα) ο τενεκές (το τέταρτο) από 30€ που το έπαιρνα από το τυροκομείο πήγε 50€ και να λέμε πάλι καλά, η αύξηση της SEAT θα μας κάνει εντύπωση;

Χωρίς φέτα όμως δεν γίνεται. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την SEAT και τους υπόλοιπους φίλους της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω, πλέον, ότι αν κάποιος επιλύσει θέματα φορτιστών στο σπίτι, και κάνει κάποιους συμβιβασμούς στο υπεραστικό ταξίδι, η οικονομοτεχνική εξίσωση επιλογής αυτοκινήτου, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών.

Αναφέρομαι κυρίως στο κόστος αγοράς/χρήσης/συντήρησης, στη διάρκεια κατοχής του όποιου αυτοκινήτου.

Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα.

Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα αγρια βουνα που θα βρεθω σε λιγες μερες, λετε να δω ηλεκτροκινητα να φορτιζουν; Φυσικα ρευμα τα χωρια εχουν, αλλα και τι με αυτο.

Ακομη δε, εκει πανω βλεπεις μονο 4x4 και 'αγροτικα'. Υπαρχουν τετοια ηλεκτροκινητα, να φορτωνεις στην καροτσα πχ ψυγεια, αν τυχει μπορει και τιποτε αγριογουρουνα (κανα 200αρι κιλα βαρος), και να ανεβαινεις τα βουνα;

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mindreader είπε

Στα αγρια βουνα που θα βρεθω σε λιγες μερες, λετε να δω ηλεκτροκινητα να φορτιζουν; Φυσικα ρευμα τα χωρια εχουν, αλλα και τι με αυτο.

Ακομη δε, εκει πανω βλεπεις μονο 4x4 και 'αγροτικα'. Υπαρχουν τετοια ηλεκτροκινητα, να φορτωνεις στην καροτσα πχ ψυγεια, αν τυχει μπορει και τιποτε αγριογουρουνα (κανα 200αρι κιλα βαρος), και να ανεβαινεις τα βουνα;

https://rivian.com/

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Νομίζω, πλέον, ότι αν κάποιος επιλύσει θέματα φορτιστών στο σπίτι, και κάνει κάποιους συμβιβασμούς στο υπεραστικό ταξίδι, η οικονομοτεχνική εξίσωση επιλογής αυτοκινήτου, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών.

Αναφέρομαι κυρίως στο κόστος αγοράς/χρήσης/συντήρησης, στη διάρκεια κατοχής του όποιου αυτοκινήτου.

Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα.

Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον.

Πολύ σωστά,η κατάσταση αυτή μας ωθεί προς τα εκεί.Εαν βρεθεί κάποια ευκαιρία για αντικατάσταση θερμικού,π.χ 5 ετιας που είναι το δικο μου,με ηλεκτρικό αυτονομίας ~300χλμ,δεν θα το σκεφτόμουν 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...