Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, mindreader είπε

Πρωτη φορα βλεπω, να ειναι μεν απλησιαστα καινουργια και μεταχειρισμενα, αλλα κυριως να συμφερει και οικονομικα τελικα, να αγορασεις καινουργιο αντι για παλιο.

Μπαχαντελες (ετη, χλμ) και τις μοσχοπουλανε. Ουρες να αγορασουν.

 

Όταν είχα πάει στην Seat ενώ συζητούσα για τις δόσεις κτλ, μου είπε ένα "την προκαταβολή μέσω τράπεζας μόνο". Δεν του έδωσα σημασία καθώς δεν είχα αποφασίσει ακόμα. Μετά στην hyundai που μου ζήτησαν 3κ για να κλειδώσει η τιμή, και μου είπαν ξανά το ίδιο το σκέφτηκα λίγο. Ρώτησα έναν που πήρε πρόσφατα μτχ με 17κ (Giuletta) και πρακτικά μου είπε δεν μπορούσε να πάρει καινούργιο επειδή τα λεφτά ήταν μαύρα από την γερμανία. 

Ελπίζω να σε κάλυψα για έναν λόγο που συμβαίνει το δεύτερο.

Όταν κάποιος προσπαθεί να πουλήσει αμάξι στα 15κ  που το πήρε 21κ το 2013 επειδή "το νέο μοντέλο έχει 30 (το παράδειγμα είναι το golf)", αυτός που μπορεί να περιμένει, θα πάρει καινούργιο και θα του πει να πάει να ..

  • Like 2
  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mindreader είπε

Πρωτη φορα βλεπω, να ειναι μεν απλησιαστα καινουργια και μεταχειρισμενα, αλλα κυριως να συμφερει και οικονομικα τελικα, να αγορασεις καινουργιο αντι για παλιο.

Μπαχαντελες (ετη, χλμ) και τις μοσχοπουλανε. Ουρες να αγορασουν.

Τα δε καινουργια, εχουν παρει πες ενα 30% πανω, και φιλας και κατουρημενες ποδιες για να σου ερθει σε κανα χρονο!

Οκ το πιασαμε, αυτοκινητο θα εχουν μονο οι πλουσιοι, οπως το 1950.

Αυτοκινητο για τον μεσο αστο δεν προβλεπεται πια, κυριως γιατι...δεν προβλεπεται η υπαρξη μεσαιας ταξης πλεον...

Συμφωνώ με το ότι μετά την παύση πώλησης καινούριων βενζινοκίνητων (και diesel) και την πώληση μόνο ηλεκτρικών , θα έχουν αυτοκίνητα όσοι είχαν το 1950 . Γιατί δεν θα είναι μόνο πανάκριβα, θα έχουν και μικρή διάρκεια ζωής. Ένα αυτοκίνητο των 15.000€ του 2005,  μπορούσε κάποιος να το κρατήσει 30 χρόνια , αν έκανε λίγα χλμ . Τα ηλεκτρικά, θα είναι και πανάκριβα , το αντίστοιχο που σε βενζινοκίνητο το 2005 έκανε 15.000€ , ηλεκτρικό το 2022 κάνει 35.000€ , αλλά θα είναι και για πέταμα σε 6 χρόνια ή 160.000 που έχουν εγγύηση οι μπαταρίες. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Συμφωνώ με το ότι μετά την παύση πώλησης καινούριων βενζινοκίνητων (και diesel) και την πώληση μόνο ηλεκτρικών , θα έχουν αυτοκίνητα όσοι είχαν το 1950 . Γιατί δεν θα είναι μόνο πανάκριβα, θα έχουν και μικρή διάρκεια ζωής. Ένα αυτοκίνητο των 15.000€ του 2005,  μπορούσε κάποιος να το κρατήσει 30 χρόνια , αν έκανε λίγα χλμ . Τα ηλεκτρικά, θα είναι και πανάκριβα , το αντίστοιχο που σε βενζινοκίνητο το 2005 έκανε 15.000€ , ηλεκτρικό το 2022 κάνει 35.000€ , αλλά θα είναι και για πέταμα σε 6 χρόνια ή 160.000 που έχουν εγγύηση οι μπαταρίες. 

 

Ε; Αυτό που το είδες;
Ξέρεις ότι ήδη κυκλοφορούν ηλεκτρικά πάνω από 6 ετών και (πολύ) πάνω των 160Κ χλμ;

 

BTW: Είδα τις νέες επίσημες τιμές στα νέα Fiesta & Focus και με έπεσε το σαγόνι.
Ξεκινάνε από 240.000 SEK (περί τα 22500€) για την τελείως βασική Fiesta και 321 900 SEK (30K€) για την τελείως βασική του Focus.
Δεν ξέρω τι να πω.
Είτε έκανε λάθος και έβαλε έξτρα ένα ψηφίο κάποιος, είτε είναι φτηνό το ουίσκι εκεί στα κεντρικά της Ford.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι μπαταρίες δεν πανε με τα χιλιόμετρα αλλά με τα χρόνια και κυρίως τους κύκλους φόρτισης.

Επίσης ειναι απαράδεκτο να κυκλοφορούν στο δρόμο σήμερα αυτοκίνητα 30 ετων, κανονικά θα έπρεπε να τους αφαιρείται η άδεια, ετσι και αλλιως όμως όταν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά υβριδικα τοτε θα είναι τέτοια η φορολογία των άλλων που θα πάνε στα αζήτητα σαν τα διλιτρα

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οι μπαταρίες δεν πανε με τα χιλιόμετρα αλλά με τα χρόνια και κυρίως τους κύκλους φόρτισης.

Επίσης ειναι απαράδεκτο να κυκλοφορούν στο δρόμο σήμερα αυτοκίνητα 30 ετων, κανονικά θα έπρεπε να τους αφαιρείται η άδεια, ετσι και αλλιως όμως όταν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά υβριδικα τοτε θα είναι τέτοια η φορολογία των άλλων που θα πάνε στα αζήτητα σαν τα διλιτρα

 

γιατι?!

Δημοσ.

κλάψα για τις τιμές διαβάζω αλλά ο γείτονας μου πήρε τον προηγούμενο μήνα νέο αυτοκίνητο (καινούργιο), ένας φίλος μου ετοιμάζεται να πάρει κι αυτός καινούργιο (έχει σχεδόν καταλήξει) και 2 συνάδελφοι στη δουλειά κοιτάνε και αυτοί για αυτοκίνητο.

Συμπέρασμα, αφού θα τα σκάσετε στο τέλος, τι κλαίγεστε; 😛

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οι μπαταρίες δεν πανε με τα χιλιόμετρα αλλά με τα χρόνια και κυρίως τους κύκλους φόρτισης.

Και γιατί δίνουν εγγύηση 160.000 χλμ ή 6 χρόνια ;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dr_73 είπε
37 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οι μπαταρίες δεν πανε με τα χιλιόμετρα αλλά με τα χρόνια και κυρίως τους κύκλους φόρτισης.

Και γιατί δίνουν εγγύηση 160.000 χλμ ή 6 χρόνια ;

Βασικά 160.000 χλμ ή 8 χρόνια δίνουν (όχι 6), και οι λόγοι που δίνουν τέτοια εγγύηση φαντάζομαι πως είναι επειδή οι κύκλοι φόρτισης δεν είναι τόσο εύκολο να μετρηθούν/εξακριβωθούν, και δεύτερον επειδή σε τόσα χλμ δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν όσοι κύκλοι φόρτισης αντέχει η μπαταρία.

Δημοσ.

Δεν θα έπαιρνα ούτε θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο ποτέ. Δεν είναι οικονομικό το θέμα απλά

1. η απαξίωση της τιμής του καινούργιου θα είναι τεράστια και σε 3-4 χρόνια θα χάσω πολλά χρήματα.

2. Με τα ίδια χρήματα σε μτχ παίρνω πολύ πιο "αυτοκίνητο" για τα χρήματα μου.

3. Τα βαριέμαι μεσα σε 1-2 χρόνια και τα αλλάζω

Είναι κρίμα να πάω σε καινούργιο και να πληρώνω τα 1.000cc - 1500cc χρυσάφι και να σέρνονται..

Μπορώ βέβαια και να καταλάβω τους ανθρώπους που προτιμούν καινούργιο και καλά κάνουν απλά για εμένα είναι λάθος κίνηση.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Συμφωνώ με το ότι μετά την παύση πώλησης καινούριων βενζινοκίνητων (και diesel) και την πώληση μόνο ηλεκτρικών

Όχι μόνο δεν θα καταργηθούν αλλά θα βγουν και αυτοκίνητα να καίνε κάρβουνα.

Να μην πω ότι θα καταργηθούν τα ηλεκτρικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα, μετά από μεγάλη αναζητηση αυτοκινήτου μεγάλου που να έχει και κοντινό χρόνο παράδοσης βρήκα το Tiguan Allspace με χρόνο παράδοσης τέλη Οκτωβρίου και τιμή 36000 για τρίτεκνο που ειμαι. Πολλά τα λεφτά… αλλα δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για 5μελη οικογένεια

Δημοσ.

Εδώ δεν ξέρουμε πως θα ζεσταθεί ο πισινός μας φέτος τον χειμώνα και το δέσαμε κόμπο ότι το τέλος της βενζίνης - πετρελαίου είναι στο άμεσο μέλλον και με υπογραφές. Μήπως αυτό το έχουν ψηφίσει οι ίδιοι που μας λένε τώρα να ψάχνουμε για καινούργιους λέβητες πετρελαίου; Μήπως;

Στον κόσμο που ζούμε τα μακροπρόθεσμα σχέδια είναι σαν το Τζόκερ. 

  • Like 6
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Το 2023 φέρνει κι άλλες αυξήσεις στους νέους τιμοκαταλόγους σε πολλές ελληνικές αντιπροσωπείες!

Πόσο θα συνεχίσει αυτό; Δεν έχει κάποιο ταβάνι;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Το 2023 φέρνει κι άλλες αυξήσεις στους νέους τιμοκαταλόγους σε πολλές ελληνικές αντιπροσωπείες!

Πόσο θα συνεχίσει αυτό; Δεν έχει κάποιο ταβάνι;

Nope. Η καλύτερη ώρα για καινούργια πέρασε, η δεύτερη καλύτερη είναι τώρα. 

  • Sad 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Το 2023 φέρνει κι άλλες αυξήσεις στους νέους τιμοκαταλόγους σε πολλές ελληνικές αντιπροσωπείες!

Πόσο θα συνεχίσει αυτό; Δεν έχει κάποιο ταβάνι;

Tα €30,000 πλέον τα έχουν ψωμοτύρι τα μικρομεσσαία σαν το Focus και το Astra!!!

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...