Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

λετε να επιτραπει η μετατροπη  στα δικα μας θερμικα σε  ηλεκτρικα ???  τι λετε??? δε μπορει ολοι να μπορουν να παρουν ηλεκτρικο..

ναι , ξεκινά στη Γαλλία επιχείρηση με τη στήριξη του κράτους για κιτ μετατροπής , έχουν κάνει δοκιμαστικά σε κάποια αμάξια

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gpapadakis είπε

Είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων, ενώ η Ευρώπη βρισκόταν σε παραγωγική πορεία κάποιοι αποφάσισαν να πάνε σε παγκοσμιοποίηση και μετακόμισαν την παραγωγή στις ασιατικές χώρες. Αποτέλεσμα ο Έλληνας, ο Ιταλός κλπ παρηγαγε αέρα κοπανιστο και η οικονομία του βασιζεται πλεον στην κατανάλωση. Έτσι βρέθηκε η λύση του άκρατου δημοσίου (που εδώ το ξεχειλωσανε με μισθαρες, εφαρπαξαρες και συνταξαρες οι δημόσιοι και οι κρατικοδιαιτοι, πάρε 400δις χρεος) και ιδιωτικού δανεισμού (από 10δις το 2001 πήγαμε στα 110δις δάνεια το 2008 τα οποία φυσικά κοκκινησαν πολύ εύκολα, όταν δεν παράγεις). Και φτάνουμε στη σημερινή κατασταση, όπου πλέον δεν κάνουμε και παιδιά και είναι εξαιρετικά δύσκολη η επανεκκίνηση. Φτηνό αμάξι τέλος, φτηνό κινεζικό ρούχο παιχνίδι τέλος, αυξημένο κόστος ζωής την επόμενη δεκαετία και βαλε, και μισθοί κολλημένοι. Τα ψέματα τελειώνουν, κάθε κατεργάρης και μη στον πάγκο του...

Μου αρέσει που στο ίδιο τσουβάλι βαζεις την παλιοελλαδα με την Ιταλία 😋

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasbm είπε

λετε να επιτραπει η μετατροπη  στα δικα μας θερμικα σε  ηλεκτρικα ???  τι λετε??? δε μπορει ολοι να μπορουν να παρουν ηλεκτρικο..

Αλήθεια, νομίζεις πως μια αξιοπρεπής μετατροπή ενός θερμικού σε ηλεκτρικό είναι φτηνή? Οι κατασκευαστές των ηλεκτρικών τα πουλάνε ακριβότερα από άποψη, και όχι επειδή τα εξαρτήματα τους είναι ακριβά?

Στο εξωτερικό μόνο σε κάποια παλιά κλασσικά/ιστορικά το κάνουν, και αν δεις το κόστος θα διαπιστώσεις πως κάθε άλλο παρά οικονομικό είναι, πχ για το πρώτο mini η μετατροπή με μεταχειρισμένη μπαταρία 20KWh κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 29.000€!!!

Mετατρέπουν κλασικά ΜΙΝΙ σε ηλεκτρικά αντί 29.000 ευρώ - mini - Ηλεκτρικό (autotriti.gr)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αλήθεια, νομίζεις πως μια αξιοπρεπής μετατροπή ενός θερμικού σε ηλεκτρικό είναι φτηνή? Οι κατασκευαστές των ηλεκτρικών τα πουλάνε ακριβότερα από άποψη, και όχι επειδή τα εξαρτήματα τους είναι ακριβά?

Στο εξωτερικό μόνο σε κάποια παλιά κλασσικά/ιστορικά το κάνουν, και αν δεις το κόστος θα διαπιστώσεις πως κάθε άλλο παρά οικονομικό είναι, πχ για το πρώτο mini η μετατροπή με μεταχειρισμένη μπαταρία 20KWh κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 29.000€!!!

Mετατρέπουν κλασικά ΜΙΝΙ σε ηλεκτρικά αντί 29.000 ευρώ - mini - Ηλεκτρικό (autotriti.gr)

γύρω στα 8 χιλιάρικα με μικρή μπαταρία για μέσα στην πόλη (100χλμ) θα βγαίνει , περίπου φυσικά

αν παίξει επιδότηση λιγότερο

απο του χρόνου θα δούμε . Εξωτερικό βέβαια , δε νομίζω η γραφειοκρατία εδώ να αφήσει . Θέλει πιστοποίηση για συνεργεία, ΚΤΕΟ και πολλά άλλα , ίσως σε δεκαετία

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

γύρω στα 8 χιλιάρικα με μικρή μπαταρία για μέσα στην πόλη (100χλμ) θα βγαίνει , περίπου φυσικά

αν παίξει επιδότηση λιγότερο

απο του χρόνου θα δούμε . Εξωτερικό βέβαια , δε νομίζω η γραφειοκρατία εδώ να αφήσει . Θέλει πιστοποίηση για συνεργεία, ΚΤΕΟ και πολλά άλλα , ίσως σε δεκαετία

Ποιος θα την κάνει εδώ ρε παιδιά τέτοια μετατροπή, εδώ τους πήρε μια 10ετία και πόσες χιλιάδες ζημιές, να μάθουν να βάζουν αξιόπιστα ένα σύστημα υγραερίου  και πάλι το "αξιόπιστα" παίζεται..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atrigane είπε

Ποιος θα την κάνει εδώ ρε παιδιά τέτοια μετατροπή, εδώ τους πήρε μια 10ετία και πόσες χιλιάδες ζημιές, να μάθουν να βάζουν αξιόπιστα ένα σύστημα υγραερίου  και πάλι το "αξιόπιστα" παίζεται..

πολύ πιο εύκολη είναι τεχνικά . Τα κιτ έτοιμα είναι , εδώ απλά θα ξηλώνουν μοτέρ και θα βάζουν τον ηλεκτροκινητήρα με την μπαταρία

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, korakios είπε

γύρω στα 8 χιλιάρικα με μικρή μπαταρία για μέσα στην πόλη (100χλμ) θα βγαίνει , περίπου φυσικά

αν παίξει επιδότηση λιγότερο

απο του χρόνου θα δούμε . Εξωτερικό βέβαια , δε νομίζω η γραφειοκρατία εδώ να αφήσει . Θέλει πιστοποίηση για συνεργεία, ΚΤΕΟ και πολλά άλλα , ίσως σε δεκαετία

Αυτό με τα 8 χιλιάρικα το έχω διαβάσει και εγώ σε διάφορα άρθρα, αλλά δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια εικασία, δεν έχω δει κανέναν να προσφέρει σήμερα τέτοια μετατροπή σε αυτά τα χρήματα. Αντιθέτως το παράδειγμα των 29.000€ που ανέφερα είναι πραγματικότητα, και αφορά παρόμοια μετατροπή (μικρή μπαταρία για αυτονομία μεταξύ 95-112 χιλιομέτρων).

Πάντως και να ίσχυε σήμερα αυτό με τις 8k κάθε άλλο παρά φτηνό είναι, αν υπολογίσεις και την αξία αυτού που ήδη έχεις η μετατροπή θα σου βγει ακριβότερα από το να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό το οποίο είναι προτιμότερο από πολλές απόψεις.

Δημοσ.

ειδα σε κλουβα παλια VW μετατροπη στην ΗΠΑ .....πολυ ωραια και καθαρη δουλεια

 πιστευω θα υπαρξουν για καποια συγκεκριμενα μικρα πολης πολλα κιτ.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό με τα 8 χιλιάρικα το έχω διαβάσει και εγώ σε διάφορα άρθρα, αλλά δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια εικασία, δεν έχω δει κανέναν να προσφέρει σήμερα τέτοια μετατροπή σε αυτά τα χρήματα.

δεν έχει ξεκινήσει ακόμα εμπορικά .. Στη Γαλλία είναι η εταιρία αλλά έχει κρατική στήριξη , έχουν βγάλει κιτ για διάφορα μικρά προς το παρών και έχουν κάνει μετατροπές .

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Πάντως και να ίσχυε σήμερα αυτό με τις 8k κάθε άλλο παρά φτηνό είναι, αν υπολογίσεις και την αξία αυτού που ήδη έχεις η μετατροπή θα σου βγει ακριβότερα από το να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό το οποίο είναι προτιμότερο από πολλές απόψεις.

εξαρτάται τι επιδότηση θα μπει , αν βγει κανα τάληρο , τότε καλό ακούγεται .Το κοτσάρεις σε κανα panda/getz/c1 κτλ Βέβαια παραμένει το πρόβλημα φόρτισης . Επίσης αν είναι χειροκίνητο δε γίνεται αυτόματα , πάλι συμπλέκτη χρησιμοποιείς .

Και τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει αναφερθεί αν υπάρχει ανάκτηση ενέργειας όταν φρενάρεις

Σε μτχ ηλεκτρικό ρισκάρεις με την μπαταρία απο τη μία , απο την άλλη και ψόφια να είναι , 100χλμ ίσως βγάζει για κάμποσο διάστημα .

Θα εξαρτηθεί απο τιμές μτχ ηλεκτρικών (τιμές επισκευής μπαταρίας) και τιμές του κιτ στην Ελλάδα όταν έρθει

(συν εργατικά, σε λίγες ώρες είναι έτοιμη η μετατροπή αλλά άγνωστο πόσο θα βαράνε την εργατοώρα)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν έχει ξεκινήσει ακόμα εμπορικά .. Στη Γαλλία είναι η εταιρία αλλά έχει κρατική στήριξη , έχουν βγάλει κιτ για διάφορα μικρά προς το παρών και έχουν κάνει μετατροπές .

Αυτό λέω και εγώ, η τιμή αυτή είναι απλώς μια εκτίμηση (κατά τη γνώμη μου μη ρεαλιστική) για κάτι που δεν είναι ακόμα διαθέσιμο. Όταν και αν με το καλό ξεκινήσει εμπορικά και θα υπάρχει τιμοκατάλογος θα μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις, προς το παρόν ότι και να πούμε εικασία θα είναι.

1 ώρα πριν, korakios είπε

εξαρτάται τι επιδότηση θα μπει , αν βγει κανα τάληρο , τότε καλό ακούγεται .Το κοτσάρεις σε κανα panda/getz/c1 κτλ Βέβαια παραμένει το πρόβλημα φόρτισης . Επίσης αν είναι χειροκίνητο δε γίνεται αυτόματα , πάλι συμπλέκτη χρησιμοποιείς .

Και τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει αναφερθεί αν υπάρχει ανάκτηση ενέργειας όταν φρενάρεις

Σε μτχ ηλεκτρικό ρισκάρεις με την μπαταρία απο τη μία , απο την άλλη και ψόφια να είναι , 100χλμ ίσως βγάζει για κάμποσο διάστημα .

Θα εξαρτηθεί απο τιμές μτχ ηλεκτρικών (τιμές επισκευής μπαταρίας) και τιμές του κιτ στην Ελλάδα όταν έρθει

(συν εργατικά, σε λίγες ώρες είναι έτοιμη η μετατροπή αλλά άγνωστο πόσο θα βαράνε την εργατοώρα)

Α δλδ το ότι θα επιδοτηθούν οι μετατροπές το έχεις σιγουράκι, και το μόνο που παίζεται είναι αν θα επιδοτηθούν με 60% ή λιγότερο? :)

Τα ηλεκτρικά πάντως δεν έχουν καθόλου κιβώτιο ταχυτήτων, και αυτό γιατί η ύπαρξη του θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα από όσα θα έλυνε, στις μετατροπές σε ηλεκτρικά το κιβώτιο συνήθως τρώει πέταμα άσχετα αν είναι χειροκίνητο ή αυτόματο.

Όσο για την ανάκτηση ενέργειας δεν είναι κάτι δύσκολο, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας στην επιβράδυνση παράγει ρεύμα, βέβαια στα σίγουρα θα ξέρουμε όταν και αν γίνουν εμπορικά διαθέσιμα τέτοια φτηνά κιτ.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

στις μετατροπές σε ηλεκτρικά το κιβώτιο συνήθως τρώει πέταμα άσχετα αν είναι χειροκίνητο ή αυτόματο.

ναι, τελικά απλά είναι διακόπτης σε modes το κιβώτιο

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όσο για την ανάκτηση ενέργειας δεν είναι κάτι δύσκολο, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας στην επιβράδυνση παράγει ρεύμα, βέβαια στα σίγουρα θα ξέρουμε όταν και αν γίνουν εμπορικά διαθέσιμα τέτοια φτηνά κιτ.

όντως έχει ανάκτηση, τα ξέχασα εντελώς

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Α δλδ το ότι θα επιδοτηθούν οι μετατροπές το έχεις σιγουράκι, και το μόνο που παίζεται είναι αν θα επιδοτηθούν με 60% ή λιγότερο? :)

όχι , δεν έχω ιδέα , υποθετικά είναι με ότι έχουν αναφερει στο βίντεο με το 500αράκι της εταιρίας

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , δεν έχω ιδέα , υποθετικά είναι με ότι έχουν αναφερει στο βίντεο με το 500αράκι της εταιρίας

Α οκ, απλά έτσι όπως το είχες γράψει φάνηκε σαν να είσαι σίγουρος ότι θα επιδοτηθούν.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Α οκ, απλά έτσι όπως το είχες γράψει φάνηκε σαν να είσαι σίγουρος ότι θα επιδοτηθούν.

μόνο για φόρους είμαι σίγουρος στη μπανανία 😁

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα αγοράσει ενα πολο απο ιταλια diesel 1.6 του 2011 με 80000 χιλιόμετρα  πριν 4 χρόνια στα 4000€. 

Το πούλησα πριν ένα μήνα 5500€ με 200000 χιλιόμετρα. 

Δεν ήξερα σε ποιον να το πρώτο δώσω με έπαιρναν τηλέφωνο κάθε μέρα στην κυριολεξία. 

Τελικά το πούλησα σε έναν μαντρά που λογικά θα έβγαλε και αυτός κανένα χιλιάρικο κέρδος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...