Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι είναι τίμιο αμάξι, μόνο που η έκδοση βενζίνης θα καίει (δεν έχουν οικονομικούς κινητήρες βενζίνης). Βέβαια απο τη διαφορά τιμής σε σχέση με ένα PHEV ή ηλεκτρικό παίρνεις αρκετά χρόνια βενζίνης οπότε νομίζω ότι έχει νόημα. Αν με χωρούσε, προσωπικά θα έπαιρνα το toyota yaris cross που είναι αρκετά καλό all around.

Επεξ/σία από getty
  • Like 1
  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, getty είπε

Νομίζω ότι είναι τίμιο αμάξι, μόνο που η έκδοση βενζίνης θα καίει (δεν έχουν οικονομικούς κινητήρες βενζίνης). Βέβαια απο τη διαφορά τιμής σε σχέση με ένα PHEV ή ηλεκτρικό παίρνεις αρκετά χρόνια βενζίνης οπότε νομίζω ότι έχει νόημα. Αν με χωρούσε, προσωπικά θα έπαιρνα το toyota yaris cross που είναι αρκετά καλό all around.

προσωπικα, το 7 αντι για 6 δεν μου λεει τιποτα. Δεν κανω πολλα χιλιόμετρα, κοντά στα 7-7,5κ τον χρόνο. Είδωμεν.

SUV αρνούμε κατηγορηματικά να αγοράσω. Τα θεωρώ εντελώς ανούσια, τουλάχιστον στα λεφτά που κοιτάω, καθώς ούτε sports είναι, ούτε Utility. Επίσης δεν ξέρω για το yaris cross, αλλα το yaris είναι πολύ φθηνό από άποψη υλικών και απελπιστικά μικρό.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Με αυτά και αυτά που βλέπω και όπως βαδίζουμε, όλο και προς το I30 Nline οδεύω. 5ετη εγγύση, φουλ εξτρα στα 23,5κ και κάτι σημαντικό για εμένα, έχω την αντιπροσωπεία κοντά μου. Θα πάω να το δώ τέλος του μήνα που παίρνω άδεια από την δουλειά. 

Φαντάζομαι θα πας με τον 1,5 και όχι με το 1000αρι...σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να δεις και μικρότερη κατανάλωση με τον 1,5. Έχω το αδερφάκι του (ceed) με τον 1,4 και έχει καλό τράβηγμα, πόσο μάλλον με τον καινούργιο κινητήρα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Lamogio01 είπε

Φαντάζομαι θα πας με τον 1,5 και όχι με το 1000αρι...σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να δεις και μικρότερη κατανάλωση με τον 1,5. Έχω το αδερφάκι του (ceed) με τον 1,4 και έχει καλό τράβηγμα, πόσο μάλλον με τον καινούργιο κινητήρα.

95% των χιλιομετρων που κανω ειναι σε ανοιχτο δρομο, δεν βλεπω τον λογο για μικρο κινητηρα πολης. Ναι, τον 1,5/160.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ πάντως που παρακολουθώ κάποιες μάντρες όλο τα ίδια αυτοκίνητα έχουν.....ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με 2.5+- ευρώ το λίτρο καυσίμου; Στην γειτονιά από τότε που έκλεισαν τα σχολεία 5 αυτοκίνητα μόνιμα παρκαρισμένα... Πούλησαν αρκετά λόγω covid τώρα άλλαξαν τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Klausx είπε

Εγώ πάντως που παρακολουθώ κάποιες μάντρες όλο τα ίδια αυτοκίνητα έχουν.....ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με 2.5+- ευρώ το λίτρο καυσίμου; Στην γειτονιά από τότε που έκλεισαν τα σχολεία 5 αυτοκίνητα μόνιμα παρκαρισμένα... Πούλησαν αρκετά λόγω covid τώρα άλλαξαν τα πράγματα.

Αν δεν αγόραζε κανένας αυτοκίνητο όπως νομίζεις οι τιμές τους θα έπεφταν, έλα όμως που ανεβαίνουν...

  • Like 5
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Klausx είπε

Εγώ πάντως που παρακολουθώ κάποιες μάντρες όλο τα ίδια αυτοκίνητα έχουν.....ποιος αγοράζει αυτοκίνητο με 2.5+- ευρώ το λίτρο καυσίμου; Στην γειτονιά από τότε που έκλεισαν τα σχολεία 5 αυτοκίνητα μόνιμα παρκαρισμένα... Πούλησαν αρκετά λόγω covid τώρα άλλαξαν τα πράγματα.

Οι μάντρες έχουν τα ίδια γιατί έχουν ξεφύγει τόσο οι τιμές όπως και στους ιδιώτες που πουλάνε 3-5 ετών με 1500ε διαφορά απο τα καινούρια. Οπότε κάθε φυσιολογικό αγοραστής θα προτιμήσει το καινούριο και ας περιμένει 1 χρόνο αν δεν το έχει τόσο ανάγκη απο το να κάνει μάγκα τον καθένα.

Έχω λίστες με αμάξια που παρακολουθώ και εδώ και 2 μήνες απλά είναι εκεί και περιμένουν. Σε κάποια μάλιστα ανεβάζουν και τις τιμές.

Αμάξια με φυσιολογικές τιμές φεύγουν μέσα στη μέρα. Όσο και να πάει η τιμή της βενζίνης , ένα αμάξι ανα οικογένεια θα υπάρχει γιατί άσχετα με τα ΜΜΜ δεν μπορείς να καλύψεις όλες τις ανάγκες

  • Like 7
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αν δεν αγόραζε κανένας αυτοκίνητο όπως νομίζεις οι τιμές τους θα έπεφταν, έλα όμως που ανεβαίνουν...

Σίγουρα υπάρχει κίνηση απλά λέω τι βλέπω σε συγκεκριμένη αξιόπιστη μάντρα που το πιο φτηνό έχει 4,000 αλλά αγρατζούνιστο κτλ.

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οι μάντρες έχουν τα ίδια γιατί έχουν ξεφύγει τόσο οι τιμές όπως και στους ιδιώτες που πουλάνε 3-5 ετών με 1500ε διαφορά απο τα καινούρια. Οπότε κάθε φυσιολογικό αγοραστής θα προτιμήσει το καινούριο και ας περιμένει 1 χρόνο αν δεν το έχει τόσο ανάγκη απο το να κάνει μάγκα τον καθένα.

Έχω λίστες με αμάξια που παρακολουθώ και εδώ και 2 μήνες απλά είναι εκεί και περιμένουν. Σε κάποια μάλιστα ανεβάζουν και τις τιμές.

Αμάξια με φυσιολογικές τιμές φεύγουν μέσα στη μέρα. Όσο και να πάει η τιμή της βενζίνης , ένα αμάξι ανα οικογένεια θα υπάρχει γιατί άσχετα με τα ΜΜΜ δεν μπορείς να καλύψεις όλες τις ανάγκες

Καλά ναι για μόνο 1500 ευρώ δεν αξίζει καν το ρίσκο. Αλλά για εμένα δεν αξίζει και καινούριο αυτοκίνητο στην Ελλάδα εκτός και αν όπου πας έχει πάρκινγκ για καθημερινό με τίποτα.. να έχω 30-40κ π.χ. παρκαρισμένα στον δρόμο..

  • Like 1
Δημοσ.

Ακουγα χτες σε βιντεο τον γνωστο, και κατα τη γνωμη μου εξαιρετικο, γεωστρατηγικο αναλυτη και καθηγητη, Γιωργο Φιλη,
και ελεγε οτι γνωστος του στη Γερμανια που δουλευει σε εργοστασιο της Ford,
του ειπε οτι δεν ειχαν πρωτες υλες για να δουλεψουν...

Ειναι απλα τα πραγματα, οι 'μεγαλοι' που κυβερνουν,
μια με τον covid, μια τον πόλεμο (φυσικο αεριο γιοκ, τιμες στον Θεο )κλπ,
διελυσαν την εφοδιαστικη αλυσιδα,
εσκεμμενα κατα τη γνωμη μου-συνειδητα,
και τα αποτελεσματα ειναι αυτα που βιωνουμε...

Να μην πω για επισιτιστικη ασφαλεια και τα συναφη...

Παμε ολοταχως σε φαση 1940, οποτε το αμαξι ισως τελικα ειναι απο τα 'μικροτερα' προβληματα σε σχεση με το τσουναμι που ερχεται...

  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Klausx είπε

Σίγουρα υπάρχει κίνηση απλά λέω τι βλέπω σε συγκεκριμένη αξιόπιστη μάντρα που το πιο φτηνό έχει 4,000 αλλά αγρατζούνιστο κτλ.

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς όταν αναφέρεσαι σε "αξιόπιστη μάντρα", αλλά κατά κανόνα οι μάντρες πουλάνε πολύ ακριβότερα από τον μέσο όρο, και για αυτό ακριβώς ότι έχουν κάνει καιρό να φύγει.

Επίσης παρόλο που οι τιμές των καυσίμων έχουν εκτοξευθεί (2,40€ σχεδόν η μέση τιμή της αμόλυβδης χτες αντί για 1,60€ πριν ένα χρόνο δλδ αύξηση 50%), η κατανάλωση στο πρώτο τετράμηνο του 2022 έχει μειωθεί μόλις 11%.

Δημοσ.

 τι παιρνουμε ????ηλεκτρικο,υβριδικο,πετρελαιο ,βενζινη.....??? μαδαμε τη μαργαριτα 

2022-2035 ητοι 13 χρονια....μεχρι τοτε μαλλον θα βολευτουμε με τα συνθισμενα καυσιμα αλλα με λιγοτερα χιλιομετρα εκτος και αν αποφασισουν οι Αραβες και το δινουν με 10 δολλαρια το βαρελι  για να κανουν χαβαλε..............

λετε να επιτραπει η μετατροπη  στα δικα μας θερμικα σε  ηλεκτρικα ???  τι λετε??? δε μπορει ολοι να μπορουν να παρουν ηλεκτρικο..

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων, ενώ η Ευρώπη βρισκόταν σε παραγωγική πορεία κάποιοι αποφάσισαν να πάνε σε παγκοσμιοποίηση και μετακόμισαν την παραγωγή στις ασιατικές χώρες. Αποτέλεσμα ο Έλληνας, ο Ιταλός κλπ παρηγαγε αέρα κοπανιστο και η οικονομία του βασιζεται πλεον στην κατανάλωση. Έτσι βρέθηκε η λύση του άκρατου δημοσίου (που εδώ το ξεχειλωσανε με μισθαρες, εφαρπαξαρες και συνταξαρες οι δημόσιοι και οι κρατικοδιαιτοι, πάρε 400δις χρεος) και ιδιωτικού δανεισμού (από 10δις το 2001 πήγαμε στα 110δις δάνεια το 2008 τα οποία φυσικά κοκκινησαν πολύ εύκολα, όταν δεν παράγεις). Και φτάνουμε στη σημερινή κατασταση, όπου πλέον δεν κάνουμε και παιδιά και είναι εξαιρετικά δύσκολη η επανεκκίνηση. Φτηνό αμάξι τέλος, φτηνό κινεζικό ρούχο παιχνίδι τέλος, αυξημένο κόστος ζωής την επόμενη δεκαετία και βαλε, και μισθοί κολλημένοι. Τα ψέματα τελειώνουν, κάθε κατεργάρης και μη στον πάγκο του...

  • Like 3
Δημοσ.

Οι εξυπνες χωρες μια χαρα παραγωγη κρατησαν στο τοπο τους,βλεπε Γερμανια,Ιταλια,Ισπανια κτλ.

Μονο εμεις πουλαμε κοπανιστο αερα και τουρισμο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...