gbras Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Στις 4/6/2022 στις 5:33 ΜΜ, Sakiz105 είπε Σαν δεύτερη επιλογή καλοβλέπω το seat leon ehybrid. Θεωρητικα θα πηγαίνω στην δουλεια μου χωρις να καίω βενζίνη καθόλου, και έχω χώρο να το φορτίζω το βράδυ. Βγαίνει στα 26? χιλιάρικα με την επιδότηση του κινούμε ηλεκτρικά + είμαι κάτω των 29. Ειναι υβριδικο δεν εχει επιδοτηση. 2
CarbonFibre Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, SeriesX είπε Το προηγουμενο ειχε απλα τα βασικα. Εαν δεις το νεο ειναι σαφως πιο πλουσιο. Οτι πηρε αυξηση, πηρε! Αλλα οχι 10.000 ευρω. Σκεψου το νεο μοντελο στο ξεκιναει με μπρος πισω BMW LED φαναρια. Να τα 2.500 ευρω απο αυτο. + το αυτοματο 7-ταχυτο κιβωτιο απο την απλη εκδοση. Βαλε 1500 ευρω ακομα + και αλλα εχει. 31.250 έχει το παλιό 41.322 το καινούργιο(τιμές πιο φθηνού μοντέλου) . Τιμές σελίδας bmw.gr Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2022 από CarbonFibre
SeriesX Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 24 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε 31.250 έχει το παλιό 41.322 το καινούργιο(τιμές πιο φθηνού μοντέλου) . Τιμές σελίδας bmw.gr Διαφερουν οι βασικες εκδοσεις... Η παλαια βασικη Χ1 ηταν πολυ μα πολυ βασικη εκδοση.
tutuyo Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 το προβλημα δεν ειναι οτι ανεβηκαν οι τιμες (και) των αυτοκινητων το προβλημα ειναι οτι δεν θα πεσουν ποτε. Αν βαλεις στην εξισωση τον αυξανομενο πληθωρισμο και τους στασιμους μισθους, το καινουργιο αυτοκινητο γινεται απογορευτικο για πολλους. Που φυσικα σημαινει και στασιμοτητα στην αγορα μεταχειρισμενου
NikosKallithea Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 4 ώρες πριν, CarbonFibre είπε Κοιτούσα την τιμή του νέου Bmw X1 και πήρε 10Κ πάνω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εχει φτάσει την τιμή που είχε το Χ3 πριν 10 χρόνια! Αν το σκεφτείς καμια δεκαριά χρονια ακομα, με τα λεφτα του τοτε σημερα την παίρνεις την Φερράρι.
LongTom Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 4 ώρες πριν, Speculoos είπε Είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα ή λογω τιμής δεν είναι ελκυστικό για την ελληνική αγορά; Είχα γράψει τις προάλλες ότι το δικό μου XC40, Τ3 Momentum Pro έκδοση με κυρίως έξτρα μεταλλικό χρώμα και πανοραμική οροφή, το είχα πάρει το 2020 λίγο πάνω από 35000. Αν ψάξεις στην αγορά του Βελγίου για μοντέλο με ίδια χαρακτηριστικά και κάτω από 15000 χιλιόμετρα δε θα βρεις αυτή τη στιγμή με λιγότερα από 36-38000. Στο μεταξύ θυμάμαι είχα πάει Γενάρη του 20 να πάρω προσφορά, πριν από πανδημίες, ελλείψεις και ό,τι άλλο, και το πρώτο πράμα που μου είπε ο πωλητής με το καλημέρα ήταν ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή αν θέλω αυτό το μοντέλο γιατί έχει 2-2,5 μήνες αναμονή. 😂 Που να ξερε... Πάντως Σουηδία δεν βρίσκεις νέο Τ, μόνο Β mildhybrid και ηλεκτρικά. Πριν κανένα χρόνο με ήρθε προσφορά για 29Κ€ το Τ3 μεσαία έκδοση, 39Κ υψηλή Τ5(;) και κάπου 45Κ μια υψηλή ΧC60 βενζίνα που δεν θυμάμαι. Πριν περάσει η νέα φορολογία για βενζίνα εδώ ήθελαν να σκοτώσουν το στοκ οι αντιπροσωπείες. Είναι πια στον "τοίχο" φορολογικά. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε πραγματικά. Τώρα έχει π.χ. '19 Τ4 μέση με 29Κ SEK στα μεταχειρισμένα με 1000χλμ.
Speculoos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 30 λεπτά πριν, LongTom είπε Πάντως Σουηδία δεν βρίσκεις νέο Τ, μόνο Β mildhybrid και ηλεκτρικά Δεν είναι θέμα διαθεσιμότητας, πλέον βενζίνη έχει μόνο το κουτσουρεμένο Τ2. Οταν βγήκε τέλος 2020/αρχές 2021 είχες σε βενζίνη Τ2, Τ3, Τ4, Τ5, με τα δύο τελευταία να βγαίνουν και σε AWD (T4) ή μόνο AWD (T5). Ουσιαστικά το Τ2 βγήκε για να κρατήσει ψηλά τις τιμές των άλλων εκδόσεων οι οποίες όμως αντικαταστάθηκαν σχεδόν αμέσως μετά από τις αντίστοιχες Β, με ακόμα ένα τσιμπηματάκι στην τιμή. To πλάνο της Volvo είναι σε λίγα χρόνια να έχει μόνο σειρά Β και Recharged.
liakinen Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, tutuyo είπε το καινουργιο αυτοκινητο γινεται απογορευτικο για πολλους. Με τις τιμές που έχει η βενζίνη και θα έχει από εδώ και στο εξής, το αυτοκίνητο θα γίνει είδος πολυτελείας. 2
Sakiz105 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 3 ώρες πριν, gbras είπε Ειναι υβριδικο δεν εχει επιδοτηση. το ehybrid εχει, ειναι και στην σελιδα του Κινουμε ηλεκτρικά.
tsofras Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 4/6/2022 στις 5:33 ΜΜ, Sakiz105 είπε Σαν δεύτερη επιλογή καλοβλέπω το seat leon ehybrid. Θεωρητικα θα πηγαίνω στην δουλεια μου χωρις να καίω βενζίνη καθόλου, και έχω χώρο να το φορτίζω το βράδυ. Βγαίνει στα 26? χιλιάρικα με την επιδότηση του κινούμε ηλεκτρικά + είμαι κάτω των 29. Ρε μαν νομίζω δεν ισχύει αυτό που σκέφτεσαι. Η επιδότηση είναι μόνο για ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά . Δεν πιάνει τα plugin υβριδικά οπότε η τιμή του είναι στα 34 χιλιάρικα Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος Με την παραπάνω λογική όμως αν σε ενδιαφέρει ηλεκτρικό θα μπορούσες να δείς το Cupra Born Ξεχνάς θερμικό κινητήρα και επιδότηση Edit : είδα ότι το έχει αναφέρει και ο @gbras 34 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε το ehybrid εχει, ειναι και στην σελιδα του Κινουμε ηλεκτρικά. Επειδή μπήκα και το είδα τώρα , τα PHEV τα έχει μόνο στα επαγγελματικά taxi Αν δεις στη λίστα , στα επιβατικά έχει μόνο BEV Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2022 από tsofras 4
agnostos13 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Στις 4/6/2022 στις 11:12 ΠΜ, gpapadakis είπε Τα 200-300 ειναι για τον καφε, το σερβις ειναι αλλο καπελο. Το μοντελο ειναι μεγαλος μισθος, φτηνοτερα αυτοκινητα (απο τις τιμες ελλαδα), σκισιμο πολλα χλμ σε λιγα χρονια χωρις σερβις, πουλημα και αγορα νεου. Αυτα αγοραζετε εδω απο τους μαντραδες, οι οποιοι παιρνουν τα χειροτερα/πιο φτηνα ωστε να εχουν μεγαλυτερο κερδος. Εχουμε γινει η χωματερη της Γερμανιας... Ναί γιατί στην Ελλάδα τα έχουν όλοι στην πένα! Είναι τυχαίο που καλοπουλάνε Toyota και Hyundai που έχουν τη φήμη οτι δεν σε αφήνουν ακόμα και ας μην ξέρεις τι σημαίνει service... 1
Sakiz105 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tsofras είπε Ρε μαν νομίζω δεν ισχύει αυτό που σκέφτεσαι. Η επιδότηση είναι μόνο για ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά . Δεν πιάνει τα plugin υβριδικά οπότε η τιμή του είναι στα 34 χιλιάρικα Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος Με την παραπάνω λογική όμως αν σε ενδιαφέρει ηλεκτρικό θα μπορούσες να δείς το Cupra Born Ξεχνάς θερμικό κινητήρα και επιδότηση Edit : είδα ότι το έχει αναφέρει και ο @gbras Επειδή μπήκα και το είδα τώρα , τα PHEV τα έχει μόνο στα επαγγελματικά taxi Αν δεις στη λίστα , στα επιβατικά έχει μόνο BEV Καλός. Για αυτό μπήκα και εδώ, για ενημέρωση Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2022 από Sakiz105 1
getty Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Ισχύει ότι δεν υπάρχει επιδότηση για phev εκτός αν μιλάμε για ταξί. Αν πας για εξεληκτρισμένο βάλε στην εξίσωση και μέρος του κόστους του φορτιστή, ο οποίος επιδοτείται μερικώς.
Sakiz105 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, getty είπε Ισχύει ότι δεν υπάρχει επιδότηση για phev εκτός αν μιλάμε για ταξί. Αν πας για εξεληκτρισμένο βάλε στην εξίσωση και μέρος του κόστους του φορτιστή, ο οποίος επιδοτείται μερικώς. Με αυτά και αυτά που βλέπω και όπως βαδίζουμε, όλο και προς το I30 Nline οδεύω. 5ετη εγγύση, φουλ εξτρα στα 23,5κ και κάτι σημαντικό για εμένα, έχω την αντιπροσωπεία κοντά μου. Θα πάω να το δώ τέλος του μήνα που παίρνω άδεια από την δουλειά. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις