Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/6/2022 στις 5:33 ΜΜ, Sakiz105 είπε

Σαν δεύτερη επιλογή καλοβλέπω το seat leon ehybrid. Θεωρητικα θα πηγαίνω στην δουλεια μου χωρις να καίω βενζίνη καθόλου, και έχω χώρο να το φορτίζω το βράδυ. Βγαίνει στα 26? χιλιάρικα με την επιδότηση του κινούμε ηλεκτρικά + είμαι κάτω των  29.

Ειναι υβριδικο δεν εχει επιδοτηση.

  • Like 2
  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Το προηγουμενο ειχε απλα τα βασικα. Εαν δεις το νεο ειναι σαφως πιο πλουσιο. 

Οτι πηρε αυξηση, πηρε! Αλλα οχι 10.000 ευρω.

Σκεψου το νεο μοντελο στο ξεκιναει με μπρος πισω BMW LED φαναρια. Να τα 2.500 ευρω απο αυτο.

+ το αυτοματο 7-ταχυτο κιβωτιο απο την απλη εκδοση. Βαλε 1500 ευρω ακομα

+ και αλλα εχει.

31.250 έχει το παλιό 41.322 το καινούργιο(τιμές πιο φθηνού μοντέλου) . Τιμές σελίδας bmw.gr

Επεξ/σία από CarbonFibre
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε

31.250 έχει το παλιό 41.322 το καινούργιο(τιμές πιο φθηνού μοντέλου) . Τιμές σελίδας bmw.gr

Διαφερουν οι βασικες εκδοσεις... Η παλαια βασικη Χ1 ηταν πολυ μα πολυ βασικη εκδοση.

Δημοσ.

το προβλημα δεν ειναι οτι ανεβηκαν οι τιμες (και) των αυτοκινητων

το προβλημα ειναι οτι δεν θα πεσουν ποτε. Αν βαλεις στην εξισωση τον αυξανομενο πληθωρισμο και τους στασιμους μισθους, το καινουργιο αυτοκινητο γινεται απογορευτικο για πολλους. Που φυσικα σημαινει και στασιμοτητα στην αγορα μεταχειρισμενου

Δημοσ.
4 ώρες πριν, CarbonFibre είπε

Κοιτούσα την τιμή του νέου Bmw  X1 και πήρε 10Κ  πάνω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εχει φτάσει την τιμή που είχε το Χ3 πριν 10 χρόνια!

married with children ed oneill GIF

Αν το σκεφτείς καμια δεκαριά χρονια ακομα, με τα λεφτα του τοτε σημερα την παίρνεις την Φερράρι.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Speculoos είπε

Είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα ή λογω τιμής δεν είναι ελκυστικό για την ελληνική αγορά;

Είχα γράψει τις προάλλες ότι το δικό μου XC40, Τ3 Momentum Pro έκδοση με κυρίως έξτρα μεταλλικό χρώμα και πανοραμική οροφή, το είχα πάρει το 2020 λίγο πάνω από 35000. Αν ψάξεις στην αγορά του Βελγίου για μοντέλο με ίδια χαρακτηριστικά και κάτω από 15000 χιλιόμετρα δε θα βρεις αυτή τη στιγμή με λιγότερα από 36-38000.

Στο μεταξύ θυμάμαι είχα πάει Γενάρη του 20 να πάρω προσφορά, πριν από πανδημίες, ελλείψεις και ό,τι άλλο, και το πρώτο πράμα που μου είπε ο πωλητής με το καλημέρα ήταν ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή αν θέλω αυτό το μοντέλο γιατί έχει 2-2,5 μήνες αναμονή. 😂 Που να ξερε...

Πάντως Σουηδία δεν βρίσκεις νέο Τ, μόνο Β mildhybrid και ηλεκτρικά.

Πριν κανένα χρόνο με ήρθε προσφορά για 29Κ€ το Τ3 μεσαία έκδοση, 39Κ υψηλή Τ5(;) και κάπου 45Κ μια υψηλή ΧC60 βενζίνα που δεν θυμάμαι. Πριν περάσει η νέα φορολογία για βενζίνα εδώ  ήθελαν να σκοτώσουν το στοκ οι αντιπροσωπείες.
Είναι πια στον "τοίχο" φορολογικά.
Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε πραγματικά.

Τώρα έχει π.χ. '19 Τ4 μέση με 29Κ SEK στα μεταχειρισμένα με 1000χλμ.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, LongTom είπε

Πάντως Σουηδία δεν βρίσκεις νέο Τ, μόνο Β mildhybrid και ηλεκτρικά

Δεν είναι θέμα διαθεσιμότητας, πλέον βενζίνη έχει μόνο το κουτσουρεμένο Τ2. Οταν βγήκε τέλος 2020/αρχές 2021 είχες σε βενζίνη Τ2, Τ3, Τ4, Τ5, με τα δύο τελευταία να βγαίνουν και σε AWD (T4) ή μόνο AWD (T5). Ουσιαστικά το Τ2 βγήκε για να κρατήσει ψηλά τις τιμές των άλλων εκδόσεων οι οποίες όμως αντικαταστάθηκαν σχεδόν αμέσως μετά από τις αντίστοιχες Β, με ακόμα ένα τσιμπηματάκι στην τιμή. To πλάνο της Volvo είναι σε λίγα χρόνια να έχει μόνο σειρά Β και Recharged.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

το καινουργιο αυτοκινητο γινεται απογορευτικο για πολλους.

Με τις τιμές που έχει η βενζίνη και θα έχει από εδώ και στο εξής, το αυτοκίνητο θα γίνει είδος πολυτελείας. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gbras είπε

Ειναι υβριδικο δεν εχει επιδοτηση.

το ehybrid εχει, ειναι και στην σελιδα του Κινουμε ηλεκτρικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/6/2022 στις 5:33 ΜΜ, Sakiz105 είπε

Σαν δεύτερη επιλογή καλοβλέπω το seat leon ehybrid. Θεωρητικα θα πηγαίνω στην δουλεια μου χωρις να καίω βενζίνη καθόλου, και έχω χώρο να το φορτίζω το βράδυ. Βγαίνει στα 26? χιλιάρικα με την επιδότηση του κινούμε ηλεκτρικά + είμαι κάτω των  29.

 

 

Ρε μαν νομίζω δεν ισχύει αυτό που σκέφτεσαι. Η επιδότηση είναι μόνο για ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά .

Δεν πιάνει τα plugin υβριδικά οπότε η τιμή του είναι στα 34 χιλιάρικα

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος

Με την παραπάνω λογική όμως αν σε ενδιαφέρει ηλεκτρικό θα μπορούσες να δείς το Cupra Born

Ξεχνάς θερμικό κινητήρα και επιδότηση

Edit : είδα ότι το έχει αναφέρει και ο @gbras

34 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

το ehybrid εχει, ειναι και στην σελιδα του Κινουμε ηλεκτρικά.

Επειδή μπήκα και το είδα τώρα , τα PHEV τα έχει μόνο στα επαγγελματικά taxi

Αν δεις στη λίστα , στα επιβατικά έχει μόνο BEV

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 4
Δημοσ.
Στις 4/6/2022 στις 11:12 ΠΜ, gpapadakis είπε

Τα 200-300 ειναι για τον καφε, το σερβις ειναι αλλο καπελο.

Το μοντελο ειναι μεγαλος μισθος, φτηνοτερα αυτοκινητα (απο τις τιμες ελλαδα), σκισιμο πολλα χλμ σε λιγα χρονια χωρις σερβις, πουλημα και αγορα νεου. Αυτα αγοραζετε εδω απο τους μαντραδες, οι οποιοι παιρνουν τα χειροτερα/πιο φτηνα ωστε να εχουν μεγαλυτερο κερδος. Εχουμε γινει η χωματερη της Γερμανιας...

Ναί γιατί στην Ελλάδα τα έχουν όλοι στην πένα!

Είναι τυχαίο που καλοπουλάνε Toyota και Hyundai που έχουν τη φήμη οτι δεν σε αφήνουν ακόμα και ας μην ξέρεις τι σημαίνει service...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ρε μαν νομίζω δεν ισχύει αυτό που σκέφτεσαι. Η επιδότηση είναι μόνο για ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά .

Δεν πιάνει τα plugin υβριδικά οπότε η τιμή του είναι στα 34 χιλιάρικα

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος

Με την παραπάνω λογική όμως αν σε ενδιαφέρει ηλεκτρικό θα μπορούσες να δείς το Cupra Born

Ξεχνάς θερμικό κινητήρα και επιδότηση

Edit : είδα ότι το έχει αναφέρει και ο @gbras

Επειδή μπήκα και το είδα τώρα , τα PHEV τα έχει μόνο στα επαγγελματικά taxi

Αν δεις στη λίστα , στα επιβατικά έχει μόνο BEV

Καλός. Για αυτό μπήκα και εδώ, για ενημέρωση :D

Επεξ/σία από Sakiz105
  • Like 1
Δημοσ.

Ισχύει ότι δεν υπάρχει επιδότηση για phev εκτός αν μιλάμε για ταξί. Αν πας για εξεληκτρισμένο βάλε στην εξίσωση και μέρος του κόστους του φορτιστή, ο οποίος επιδοτείται μερικώς.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, getty είπε

Ισχύει ότι δεν υπάρχει επιδότηση για phev εκτός αν μιλάμε για ταξί. Αν πας για εξεληκτρισμένο βάλε στην εξίσωση και μέρος του κόστους του φορτιστή, ο οποίος επιδοτείται μερικώς.

Με αυτά και αυτά που βλέπω και όπως βαδίζουμε, όλο και προς το I30 Nline οδεύω. 5ετη εγγύση, φουλ εξτρα στα 23,5κ και κάτι σημαντικό για εμένα, έχω την αντιπροσωπεία κοντά μου. Θα πάω να το δώ τέλος του μήνα που παίρνω άδεια από την δουλειά. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...