Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οι τιμες ΙΧ κλπ ειναι ολα βασει τιμων Καυσιμων μερικων μηνων πριν....ισως οταν το καυσιμο ηταν ακομη 1,9-2.00 στη βενζινη και πιο χαμηλα το πετρελαιο..... 

περιμενετε λιγο να φτασει στα 2,6-2,7 η βενζινη που ερχεται και θα σας πω που θα φτασουν οι τιμες πωλησης των νεων ΙΧ!!!!

Δε θα ηθελα σε καμια περιπτωση να ειμαι σε αυτος που περιμενουν παραλαβη ΙΧ με τιμη πωλησης ανοικτη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, gbras είπε

 

Ελαχιστη σχεση εχουν οι μπαταριες που εχεις σπιτι σου με τις μπαταριες που χρησιμοπουνται στα αυτοκινητα. Και στην κατασκευη / διαχειριση και στην χημεια.

Δεν ειναι καποια εξωγηινη τεχνολογια, ειναι βασισμενες στις κοινες μπαταριες 18650 που κυκλοφορουν χρονια, με μικρες παραλλαγες. 

Υπαρχουν πολλα στοιχεια στο ιντερνετ, με τα οποια μπορεις να υπολογισεις με βαση τη χρηση που κανεις, ποσο θα τη βγαλει η μπαταρια περιπου. Π.χ. απο το πρωτο διαγραμμα εδω:

https://www.instructables.com/How-to-Prolong-the-Life-of-an-18650-Battery/

αν υποθεσουμε οτι κανεις π.χ. 300 χλμ με μια φορτιση, οταν φτασεις τα 180.000 χλμ θα εχεις κανει 600 πληρεις φορτισεις (κυκλους φορτισης) και θα εχει πεσει η μπαταρια στο 70%. Εξου και οι συνηθεις εγγυησεις των εταιρειων 70% στην 8ετια, ή 160-180.000 χμ.

Ενδιαφεροντα βιντεακια για το θεμα υπαρχουν στο καναλι αυτο στο youtube.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, borealisnor είπε

Τουλαχιστον όσοι ζείτε Αθήνα είστε τυχεροί δεν ξέρετε στον ίδιο βαθμό τι σημαίνει πετρέλαιο θέρμανσης 1.80...!Στάνταρ θα φτάσει τα 2 από Οκτώβρη.

Άγριες καταστάσεις... παρόλα αυτά αμάξι πρέπει να αγοραστεί αλλά ένα παράδειγμα θα σας δώσω.

Το stepway μας ενδιέφερε, φτηνό απλό αποδείχτηκε έντιμο. Έλα όμως που καινούργιο πουλουνταν 13.000 και μεταχειρισμένο 8+ ετων είχε 9.000!!

Το να υπολογίζει κάνεις την τιμή του νέου μοντέλου για να βάλει τιμή στο μεταχειρισμένο 8ετιας είναι σουρεαλ.θα πέσει φωτιά να μας κάψει.

Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι Γερμανία κάνει γύρω στα 5.000.

 

 

Πάλι καλά που δεν σου πούλησαν το μτχ ακριβότερο από το καινούριο...

Σου λέει ετοιμοπαράδοτο και δοκιμασμένο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, borealisnor είπε

 

Κ πάλι να είναι από χέρι να εμπιστευτω αλλά είναι κ από μάντρες ρε παιδιά δηλαδή έλεος όλως τυχαίως έχουν όλα 150.000- χιλιόμετρα.

Το ιδιο ρωτάω εδώ και τρεις μήνες που ψάχνω για αυτοκίνητο. 

Το χειρότερο είναι ότι τα ιδια οχήματα, πριν 3 χρόνια ήταν και φθηνότερα και πιο καινούργια.

Θα φέρω ως παράδειγμα την giuletta του 2013. Το 2018, το συγκεκριμένο το έβρισκες στο car.gr στα 10κ ~ (το θυμάμαι επειδή το είχα ως επιλογή αλλά λόγο συγκυριών πήρα κάτι φθηνότερο).

Εν έτη 2022, το ίδιο όχημα, με αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα κατά μέσο όρο, βγαίνει στα 12-13κ. Δλδ από την μία κοιτάμε ότι ανέβηκαν τα καινούργια άρα θα πάρουν τα παλιά, από την άλλη δεν υπάρχει καμία περαιτέρω μείωση με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων?

Να κάνω μια ερώτηση. Αυτήν την στιγμή πόσο εύκολο είναι να πάρει κάποιος δάνειο για νέο αυτοκίνητο έχοντας το 40% περίπου για προκαταβολή? Επίσης έχει σημασία το ίδιο το αυτοκίνητο ή απλά η αξία? (δλδ πιο ευκολα θα παρεις ενα leon των 27κ παρά ενα golf ιδιας αξίας?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, borealisnor είπε

Το stepway μας ενδιέφερε, φτηνό απλό αποδείχτηκε έντιμο. Έλα όμως που καινούργιο πουλουνταν 13.000 και μεταχειρισμένο 8+ ετων είχε 9.000!!

το stepway έκανε 12 κάτι πετρέλαιο , 12 υγραέριο (το αμέσως προηγούμενο μοντέλο) και 10 η βενζίνη (1000άρι)

το απλό sandero έκανε και κάτω απο 9, το κοιτούσα με το Suzuki Celerio , υπήρχαν τότε αρκετά φθηνά όπως i10 , panda , spacestar κτλ με βασικό εξοπλισμό

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέτε να δούμε στο μέλλον και μεταναστευτικά ρεύματα σε χώρες πλούσιες σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο, όπου λογικά και το ηλεκτρικό (κ θέρμανση) θα παραμείνει πιο φθηνό και τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα επιβιώσουν για μεγαλύτερο διάστημα, ενώ θα κινούνται πολύ πιο φθηνά;
Και έμπειροι μηχανικοί αυτοκινήτων μπορεί να γίνουν πιο περιζήτητοι σε αυτές τις χώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως, καταλαβαινω οτι η 'ηλεκτροκινηση' εχει ακομη πολλα τρωτα σημεια, οσο και αν την προωθουν.

----

Δηλαδη απο το 2030, στην ΕΕ, δεν θα μπορει καποιος να αγορασει με κινητηρα εσωτερικης καυσεως; Οποιος αγορασε αγορασε;

----

Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τις πωλησεις αυτοκινητων το 2022, και μια συγκριση με το 2021. Με αυτες την εκτοξευση τιμων, σε ΙΧ αλλα και βενζινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

το stepway έκανε 12 κάτι πετρέλαιο , 12 υγραέριο (το αμέσως προηγούμενο μοντέλο) και 10 η βενζίνη (1000άρι)

το απλό sandero έκανε και κάτω απο 9, το κοιτούσα με το Suzuki Celerio , υπήρχαν τότε αρκετά φθηνά όπως i10 , panda , spacestar κτλ με βασικό εξοπλισμό

Νιώθεις επομένως πως τρώω φρικη για τα 9.000+ στο 8ετιας...κ μάλιστα να θεωρείται κ φυσιολογικό από τους μανδραδες. Ακόμη και chrevrolet ξεχασμένα να ψάξεις οι τιμές είναι εκεί.

Τι χαβιάρι τι μαρίδα το ίδιο πωλείται...τιμες στο Θεό!

5 λεπτά πριν, mindreader είπε

 

----

Δηλαδη απο το 2030, στην ΕΕ, δεν θα μπορει καποιος να αγορασει με κινητηρα εσωτερικης καυσεως; Οποιος αγορασε αγορασε;

----

Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τις πωλησεις αυτοκινητων το 2022, και μια συγκριση με το 2021. Με αυτες την εκτοξευση τιμων, σε ΙΧ αλλα και βενζινη.

Ναι δεν θα πωλούνται καινούργια και βενζίνη πετρέλαιο θα είναι ακόμη πιο απλησίαστα οπότε ακόμη κι αυτοί που πήραν θα πρέπει να τα δώσουν με ακόμη λιγότερα κίνητρα...

Προσωπικά έφτασα στο σημείο μανδραδες που έχουν καλό όνομα να τους παρακαλάω ναι σωστά διαβάσατε για να προλάβω αυτοκίνητο...!οποία κατακραυγή, οποία ξεφτίλα. Σαν ζεστά ψωμάκια φεύγουν. Ακόμη μάλλον οι περισσότεροι ζουν σε ρυθμο σάμπα και καλοκαιριού κ δεν ξέρουν τι έρχεται από Σεπτέμβρη. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, borealisnor είπε

Νιώθεις επομένως πως τρώω φρικη για τα 9.000+ στο 8ετιας...κ μάλιστα να θεωρείται κ φυσιολογικό από τους μανδραδες. Ακόμη και chrevrolet ξεχασμένα να ψάξεις οι τιμές είναι εκεί.

απο μαντρά δε θα έπαιρνα , μπες στο car έχει κάποια φθηνά απο ιδιώτες ,

Spoiler

κλασσικά θα κοιτούσα μόνο για υγραέριο και τίποτε άλλο ή και punto με φυσικό αέριο 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που βλέπω είναι οτι με αφορμή τα τσιπ, τον κορωνοϊό και πλέον τον πόλεμο και την αύξηση της τιμής της ενέργειας βρήκαν ευκαιρία να μετακυλήσουν μέρος του κόστους του r&d των ηλεκτρικών στην υπόλοιπη γκάμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Το ιδιο ρωτάω εδώ και τρεις μήνες που ψάχνω για αυτοκίνητο. 

Το χειρότερο είναι ότι τα ιδια οχήματα, πριν 3 χρόνια ήταν και φθηνότερα και πιο καινούργια.

Θα φέρω ως παράδειγμα την giuletta του 2013. Το 2018, το συγκεκριμένο το έβρισκες στο car.gr στα 10κ ~ (το θυμάμαι επειδή το είχα ως επιλογή αλλά λόγο συγκυριών πήρα κάτι φθηνότερο).

Εν έτη 2022, το ίδιο όχημα, με αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα κατά μέσο όρο, βγαίνει στα 12-13κ. Δλδ από την μία κοιτάμε ότι ανέβηκαν τα καινούργια άρα θα πάρουν τα παλιά, από την άλλη δεν υπάρχει καμία περαιτέρω μείωση με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων?

Να κάνω μια ερώτηση. Αυτήν την στιγμή πόσο εύκολο είναι να πάρει κάποιος δάνειο για νέο αυτοκίνητο έχοντας το 40% περίπου για προκαταβολή? Επίσης έχει σημασία το ίδιο το αυτοκίνητο ή απλά η αξία? (δλδ πιο ευκολα θα παρεις ενα leon των 27κ παρά ενα golf ιδιας αξίας?)

Εγώ πριν 3 χρόνια που ζήτησα 9200 από την eurobank για αμάξι μεταχειρισμένο τριετίας μου τα έδωσαν με 0% προκαταβολή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εγώ αυτό που βλέπω είναι οτι με αφορμή τα τσιπ, τον κορωνοϊό και πλέον τον πόλεμο και την αύξηση της τιμής της ενέργειας βρήκαν ευκαιρία να μετακυλήσουν μέρος του κόστους του r&d των ηλεκτρικών στην υπόλοιπη γκάμα.

Δεν χρειάζεται καμία αφορμή, αυτό γινόταν πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mples είπε

g_kor06  

τι δεν σου αρεσε απο αυτο που εγραψα φιλε μου  μηπως εισαι έμπορος σαβουρας απο ευρωπη ??  

Ενώ το Ελληνικό που τρώει 2 ώρες κάθε μέρα μέσα στη κίνηση σταμάτα ξεκίνα με 40 βαθμούς περνώντας από λακκούβα σε λακκούβα είναι τεφαρίκι. Κ από service τα περισσότερα όχι ότι προβλέπει ο κατασκευαστής αλλά ότι προβλέπει η τσέπη του ιδιοκτήτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...