LongTom Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 10 λεπτά πριν, james01gr είπε το υδρογόνο έχει την μισή απόδοση από τα ηλεκτρικά γιατί στο ηλεκτρικό το φορτίζεις το αυτοκίνητο, δηλαδή του δίνεις την καθαρή ενέργεια που χρειάζεται για να δουλέψει. στο υδρογόνο, το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει καύση του υδρογόνου. όλες οι αντιδράσεις έχουν απώλειες, καμιά δεν είναι 100%. ποια είναι η απόδοση για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν χρησιμοποιείς φυσικό αέριο για να δημιουργήσεις τον ηλεκτρισμό για να το φορτίσεις; τους σταθμούς φόρτισης ποιος θα τους πληρώσει; δεν είναι ευκολότερο να γίνει μετατροπή των βενζινάδικων σε υδρογόνο παρά να περάσεις εντελώς καινούργιες γραμμές ρεύματος παντού για φορτιστές; https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/elpe-motor-oil-giati-ependioun-stis-biznes-tou-idrogonou-i-dio-ischiri-viomichaniki-omili/ το υδρογόνο από το 2025 θα παράγεται ήδη στην Ελλάδα... η ΕΕ έχει επενδύσει πολλά χρήματα σε πανεπιστήμια για την παραγωγή υδρογόνου είτε από σταθμούς είτε μέσα στα ίδια τα μέσα μεταφοράς με πλήρωση βιοκαυσίμου / αιθανόλης κτλ. βρες κάποιους από το πανεπιστήμιο της Πάτρας και μίλησε μαζί τους σχετικά να δεις τι έχουν κάνει εκεί. Όπως έγραψα και πριν, γνωρίζω καλά τα ποσοστά απόδοσης, για αυτό και τα ανέφερα. Η ουσία του θέματος είναι ότι σε κάθε περίπτωση, για παραγωγή καθαρού ηλεκτρισμού, απαιτούνται επενδύσεις και εγκαταστάσεις. Για υδρογόνο οι απαιτήσεις θα είναι πολύ μεγαλύτερες, εφόσον βάλεις μέσα και τις έξτρα απώλειες λόγω μεταφοράς. Το λινκ που έβαλες, κυριολεκτικά γράφει: Αναφορά σε κείμενο Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία βλέποντας την διεθνή κατεύθυνση προ το «πράσινο» υδρογόνο ξεκινά το σχεδιασμό της με μία πιλοτική μονάδα ισχύος περίπου 10 MW, αντί για 1 γιγαβάτ που θα κάλυπτε τις πραγματικές της ανάγκες, η οποία θα λειτουργήσει συνδυαστικά με το μπλε υδρογόνο. Αλλά ακόμη και αυτό είναι συνδεδεμένο με άλλες πρακτικές που περισσότερο έχουν να κάνουν με την προσπάθεια του εν λόγω οργανισμού να μειώσει την παραγωγή αερίων θερμοκηπίου, παρά την βιομηχανική κλίμακα παραγωγής υδρογόνου. Δεν γράφει επίσης πουθενά καθαρά ότι πρόκειται χρήση σε Ι.Χ. ή γενικά ιδιωτικά οχήματα. Το βιοκαύσιμο ΔΕΝ είναι υδρογόνο και ΔΕΝ μοιράζεται κοινές οδούς παραγωγής-μεταφοράς-αποθήκευσης. Τουλάχιστον σε βαθμό που να δικαιολογεί την αναφορά τους εδώ. Υπάρχουν κοινά σημεία, πολύ λιγότερα από τα κοινά σημεία που υπάρχουν στα ηλεκτρικά με το ήδη υπάρχων δίκτυο, αλλά δεν είναι ουσιαστικά άξια μνείας όταν οι δύσκολες/ζόρικες λύσεις και ενεργίες πρέπει να γίνουν. Δεν ξέρω τι φτιάνει το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, ούτε είναι ιδιαίτερα σχετικό με την παγκόσμια κατάσταση. Φαντάζομαι κάνουν καλή δουλειά στην έρευνα, αλλά η Ελλάδα είναι δυστυχώς αρκετά χαμηλά στην βιομηχανική υλοποίηση ιδεών και πάτο σε ΕΕ στην συνεργασία πανεπιστημίων - (ψιλοανύπαρκτης) βιομηχανίας. Προσωπικά βασίζομαι σε αυτά που βλέπω/ζω/διαβάζω στην σχετική βιομηχανία. 1
james01gr Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 22 λεπτά πριν, LongTom είπε Όπως έγραψα και πριν, γνωρίζω καλά τα ποσοστά απόδοσης, για αυτό και τα ανέφερα. Η ουσία του θέματος είναι ότι σε κάθε περίπτωση, για παραγωγή καθαρού ηλεκτρισμού, απαιτούνται επενδύσεις και εγκαταστάσεις. Για υδρογόνο οι απαιτήσεις θα είναι πολύ μεγαλύτερες, εφόσον βάλεις μέσα και τις έξτρα απώλειες λόγω μεταφοράς. Το λινκ που έβαλες, κυριολεκτικά γράφει: Αλλά ακόμη και αυτό είναι συνδεδεμένο με άλλες πρακτικές που περισσότερο έχουν να κάνουν με την προσπάθεια του εν λόγω οργανισμού να μειώσει την παραγωγή αερίων θερμοκηπίου, παρά την βιομηχανική κλίμακα παραγωγής υδρογόνου. Δεν γράφει επίσης πουθενά καθαρά ότι πρόκειται χρήση σε Ι.Χ. ή γενικά ιδιωτικά οχήματα. Το βιοκαύσιμο ΔΕΝ είναι υδρογόνο και ΔΕΝ μοιράζεται κοινές οδούς παραγωγής-μεταφοράς-αποθήκευσης. Τουλάχιστον σε βαθμό που να δικαιολογεί την αναφορά τους εδώ. Υπάρχουν κοινά σημεία, πολύ λιγότερα από τα κοινά σημεία που υπάρχουν στα ηλεκτρικά με το ήδη υπάρχων δίκτυο, αλλά δεν είναι ουσιαστικά άξια μνείας όταν οι δύσκολες/ζόρικες λύσεις και ενεργίες πρέπει να γίνουν. Δεν ξέρω τι φτιάνει το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, ούτε είναι ιδιαίτερα σχετικό με την παγκόσμια κατάσταση. Φαντάζομαι κάνουν καλή δουλειά στην έρευνα, αλλά η Ελλάδα είναι δυστυχώς αρκετά χαμηλά στην βιομηχανική υλοποίηση ιδεών και πάτο σε ΕΕ στην συνεργασία πανεπιστημίων - (ψιλοανύπαρκτης) βιομηχανίας. Προσωπικά βασίζομαι σε αυτά που βλέπω/ζω/διαβάζω στην σχετική βιομηχανία. ΙΤΕ, ΕΙΧΗΜΥΘ και προγράμματα της ΕΕ στην έρευνα. Είναι πολύ ευκολότερο να φτιάξεις αιθανόλη από βιοκαύσιμα την οποία θα καίει το αυτοκίνητο. Βγάζοντας νεράκι ως απόβλητο. Υπάρχουν ψιλές δύο λύσεις όμως προτιμούμε αυτήν την οποία είναι πρακτική μόνο για τις αυτοκίνητοβιομηχανίες.το υδρογόνο θα είναι η τελική λύση για τα αυτοκίνητα. Η φόρτιση είναι κάτι άβολο το οποίο χρειάζεται αλλαγή της οικονομίας και όλων των υποδομών.
gpapadakis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Ετσι οπως εχει η κατασταση με τα ηλεκτρικα σημερα, προπληρωνεις μπαταριες (+15.000€ για μια μπαταρια 60/70kwh) οι οποιες με την παροδο του χρονου και αναλογα τη χρηση θα πεφτουν, με αποτελεσμα στη δεκαετια να εχει περιοριστει σοβαρα η αυτονομια του αυτοκινητου, και να πρεπει να πας για αλλαγη. Και υβριδικο να παρεις θα θελει αλλαγη η μπαταρια στη δεκαετια, σημερινο κοστος γυρω στα 2500€. Αυτο θα εχει φυσικα και επακολουθο στο αυτοκινητο σαν αξια μεταπωλησης. Τα αυτοκινητα υδρογονου θα επωφεληθουν απο την τεχνολογια των ηλεκτρικων, αφου εχουν και αυτα ηλεκτροκινητηρα. Δεν εχουν ρυπους νερακι βγαζουν, και εχουν πλεονεκτημα βαρους σε σχεση με ενα ηλεκτρικο με μεγαλη μπαταρια που κουβαλαει +500 κιλα (τη μπαταρια του). Το θεμα ειναι τι θα επιδοτηθει, εκει ειναι το προβλημα, αυτοκινητα υδρογονου ιδιωτικα κυκλοφορουν ηδη στις ΗΠΑ (Καλιφορνια ειναι επιδοτουμενη η αγορα και η τιμη του υδρογονου ειναι οσο περιπου της βενζινης), αλλα τα πρατηρια Η2 ειναι λιγα και αυτο ειναι περιοριστικο. Αντιθετα εκει υπαρχουν δημοσιοι φορτιστες τσαμπα για 3-4 χρονια με την αγορα του ηλεκτρικου αυτοκινητου, και η κιλοβατωρα σε σταθμο φορτισηςκοστιζει περιπου 16σεντς (συγκρινετε με ελλαδα που εχει 60λεπτα η κιλοβατωρα). Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2022 από gpapadakis
gbras Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 29 λεπτά πριν, gpapadakis είπε με αποτελεσμα στη δεκαετια να εχει περιοριστει σοβαρα η αυτονομια του αυτοκινητου, και να πρεπει να πας για αλλαγη. Δεν ισχυει. Ειναι ενας μυθος που στηριζεται σε ενα πραγματικο γεγονος και μεγαλοποιειται σε υπερβολη. Υπαρχουν ηλεκτρικα δεκαετιας + (bmw i3) που δεν εχουν χασει ουτε το 10% της χωρητικοτητας. 31 λεπτά πριν, gpapadakis είπε α αυτοκινητα υδρογονου θα επωφεληθουν απο την τεχνολογια των ηλεκτρικων, αφου εχουν και αυτα ηλεκτροκινητηρα. και μπαταρια απλα μικροτερη.
DjTony Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 3 ώρες πριν, gbras είπε Παντως οτι ακριβαινουν οι τιμες ειναι το μισο προβλημα. Το αλλο μισο ειναι οτι δεν ανεβαινουν οι μισθοι αναλογα. Εγω αν και κερδιζω σε καθαρο ποσο ενα 20% περισσοτερο απο οτι πριν απο 10 χρονια ουσιαστικα ειμαι "πιο φτωχος" απο τοτε. Συμφωνώ 1000% και το βιώνω καθημερινά. Τετραμελής οικογένεια με ένα παιδί 4 χρονών και ένα 5 μηνών, η γυναίκα με 580 του ΟΑΕΔ και εγώ με 1000 ευρώ με ενοίκιο 300€. Δε βγαίνει με τίποτα ενώ πριν 4 χρόνια βγαίναμε άνετα 4
tutuyo Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 38 λεπτά πριν, DjTony είπε Συμφωνώ 1000% και το βιώνω καθημερινά. Τετραμελής οικογένεια με ένα παιδί 4 χρονών και ένα 5 μηνών, η γυναίκα με 580 του ΟΑΕΔ και εγώ με 1000 ευρώ με ενοίκιο 300€. Δε βγαίνει με τίποτα ενώ πριν 4 χρόνια βγαίναμε άνετα Ναι ρε παιδιά γιατί ο πληθωρισμός έφτασε 10% Η αγοραστική δύναμη συμπιέζεται φοβερά. 10 χιλιάρικα να έχεις ονομαστικά στην άκρη, ουσιαστικά έχεις 9 1
korakios Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 59 λεπτά πριν, hydra7 είπε korakie ετοίμασε excel για τα αυτοκίνητα το έχω ήδη απο τις αρχές στο excel ρεύματος : Αναφορά σε κείμενο Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δε συμφέρουν , παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα 1 1
gbras Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 46 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ναι ρε παιδιά γιατί ο πληθωρισμός έφτασε 10% Η αγοραστική δύναμη συμπιέζεται φοβερά. 10 χιλιάρικα να έχεις ονομαστικά στην άκρη, ουσιαστικά έχεις 9 H αλλιως αν εχεις δεκα χιλιαρικα φετος ειναι σαν να ειχες 9 περσι. 1 ώρα πριν, DjTony είπε Συμφωνώ 1000% και το βιώνω καθημερινά. Τετραμελής οικογένεια με ένα παιδί 4 χρονών και ένα 5 μηνών, η γυναίκα με 580 του ΟΑΕΔ και εγώ με 1000 ευρώ με ενοίκιο 300€. Δε βγαίνει με τίποτα ενώ πριν 4 χρόνια βγαίναμε άνετα Με αυτους τους μισθους και ενοικιο 4μελη οικογενεια πολυ δυσκολα. Οντως δεν βγαινει. Και που να μεγαλωσουν τα παιδια.
borealisnor Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Τουλαχιστον όσοι ζείτε Αθήνα είστε τυχεροί δεν ξέρετε στον ίδιο βαθμό τι σημαίνει πετρέλαιο θέρμανσης 1.80...!Στάνταρ θα φτάσει τα 2 από Οκτώβρη. Άγριες καταστάσεις... παρόλα αυτά αμάξι πρέπει να αγοραστεί αλλά ένα παράδειγμα θα σας δώσω. Το stepway μας ενδιέφερε, φτηνό απλό αποδείχτηκε έντιμο. Έλα όμως που καινούργιο πουλουνταν 13.000 και μεταχειρισμένο 8+ ετων είχε 9.000!! Το να υπολογίζει κάνεις την τιμή του νέου μοντέλου για να βάλει τιμή στο μεταχειρισμένο 8ετιας είναι σουρεαλ.θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι Γερμανία κάνει γύρω στα 5.000. 1
korakios Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, borealisnor είπε Το να υπολογίζει κάνεις την τιμή του νέου μοντέλου για να βάλει τιμή στο μεταχειρισμένο 8ετιας είναι σουρεαλ.θα πέσει φωτιά να μας κάψει. ναι ,αλλά αυτός που το πουλά θα πρέπει να δώσει λεφτά για καινούριο με τις νέες τιμές 1 ώρα πριν, borealisnor είπε Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι Γερμανία κάνει γύρω στα 5.000. αν μπορείς να φέρεις πιστεύω πλέον είναι μονόδρομος (δες την LPG έκδοση)
Bitbit Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, borealisnor είπε Το να υπολογίζει κάνεις την τιμή του νέου μοντέλου για να βάλει τιμή στο μεταχειρισμένο 8ετιας είναι σουρεαλ.θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Εγώ δε το κατάλαβα αυτό. Εννοείς ότι όταν πουλάμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δε πρέπει να κοιτάμε τις τιμές των καινούργιων; Τότε τι πρέπει να κοιτάμε; Πόσο το πήραμε τότε.....;
gpapadakis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 21 ώρες πριν, gbras είπε Δεν ισχυει. Ειναι ενας μυθος που στηριζεται σε ενα πραγματικο γεγονος και μεγαλοποιειται σε υπερβολη. Υπαρχουν ηλεκτρικα δεκαετιας + (bmw i3) που δεν εχουν χασει ουτε το 10% της χωρητικοτητας. Καθολου μυθος... Μπαταριες λιθιου 18650 εχουμε οι περισσοτεροι στα σπιτια μας εδω και πολλα χρονια (μπαταριες στα λαπτοπ 😉 ). Εχουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα, μειωση χωρητικοτητας με τους κυκλους φορτισης κλπ. Επισης υπαρχουν αναφορες οτι τοσο Κορεατες οσο και Γερμανοι κατασκευαστες "κρυβουν" μεσω λογισμικου την πτωση της μπαταριας σε νεα αυτοκινητα, για να μην εχουν ζημια στις πωλησεις. Δηλαδη αλλο λεει το λογισμικο, και αλλο καταλαβαινει ο αγοραστης στα χιλιομετρα που βγαζει το αμαξι. Μην παρεξηγηθω, μου αρεσουν και ειμαι σε ερευνα αγορας για αμαξι, αλλα μην κλεινουμε τα ματια μας. 1
borealisnor Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Καμία σχέση το παλιό μοντέλο με το καινούργιο. Το πρώτο ήταν φλιντστοουνς.. Κ πέρα από αυτό είναι ακίνητη περιουσία το αμάξι να ακολουθεί αντικειμενικές αξίες; Από το πρώτο δευτερόλεπτο που θα περαστει στο όνομα σου χάνει αξία. Από εκεί κ πέρα αγορά είναι κ όσο θέλει κανείς πουλάει. Αν βρεθούν χαιβανια έχει καλώς 🤪 Κ γω να βάλω ένα iphone 5 για πούλημα στα 1200 γιατί τόσο κάνουν τα καινούργια μπορεί κ να βρεθεί αγοραστής τι σημαίνει δεν είναι αισχροκέρδεια; Κ πάλι να είναι από χέρι να εμπιστευτω αλλά είναι κ από μάντρες ρε παιδιά δηλαδή έλεος όλως τυχαίως έχουν όλα 150.000- χιλιόμετρα.
gbras Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 53 λεπτά πριν, gpapadakis είπε Καθολου μυθος... Μπαταριες λιθιου 18650 εχουμε οι περισσοτεροι στα σπιτια μας εδω και πολλα χρονια (μπαταριες στα λαπτοπ 😉 ). Εχουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα, μειωση χωρητικοτητας με τους κυκλους φορτισης κλπ. Ελαχιστη σχεση εχουν οι μπαταριες που εχεις σπιτι σου με τις μπαταριες που χρησιμοπουνται στα αυτοκινητα. Και στην κατασκευη / διαχειριση και στην χημεια. 54 λεπτά πριν, gpapadakis είπε Επισης υπαρχουν αναφορες οτι τοσο Κορεατες οσο και Γερμανοι κατασκευαστες "κρυβουν" μεσω λογισμικου την πτωση της μπαταριας σε νεα αυτοκινητα, για να μην εχουν ζημια στις πωλησεις. Δηλαδη αλλο λεει το λογισμικο, και αλλο καταλαβαινει ο αγοραστης στα χιλιομετρα που βγαζει το αμαξι. Εχεις καποιο λινκ να καταλαβω τι ακριβως εννοεις? Το αυτοκινητο θα σου δειξει ποσοστο φορτισης και ποση αποσταση μπορεις να διανυσεις κατα προσεγγιση. Πως να σε κοροιδεψει ; Αυτο που σου δειχνει εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Μονο απο την δικη σου εμπειρια μπορεις να καταλαβεις αν εχει πεσει καθολου η μπαταρια και μετα πιο εξιδεικευμενα αν μπεις με αλλο προγραμμα μεσω OBD.
Προτεινόμενες αναρτήσεις