Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

 

To πιο πιθανο να <<κρατησουνε>> οι μεγαλες αγορες καποιος μπανανιες, μεσα σε αυτες και η ελλαδα, για να ξερορτωθει οταν ερθει η ωρα ολα τα βενζινοκινητα.

Κατι σαν την Αλβανια που ειχε γεμισει καποτε παλιες Μερσεντες.

Εχει να ερθει σαβουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, gbras είπε

Δεν καταλαβαινω γιατι αναπαραγεται ακομα αυτος ο μυθος.Καταρχας αν στην 8ετια γινει κατι θα αλλαχτει στην εγγυηση. Γενικα η μπαταρια ενος αυτοκινητου δεν βγαινει αχρηστη σε κανονικες συνθηκες. Σε 8 χρονια το πιο πιθανο ειναι οτι το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα σου εχει βγει πιο φθηνο απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο που θα αγορασεις σημερα βαζοντας μεσα καυσιμα service κλπ..

Αντίστοιχο ηλεκτρικά με ICE έχουν τουλάχιστον 20 χιλιάδες διαφορά αυτήν την στιγμή. Μπορείς να πεις με σιγουριά ότι σε 10 χρόνια θα τα έχεις αποσβήσει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry, δεν έχω κανένα σχόλιο για τις φαντασιώσεις σου, μόνο για όσα έχουν εξαγγείλει.

Κλασσικά....ειρωνεία ο τυπάκος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

Κλασσικά....ειρωνεία ο τυπάκος.

Ειρωνεία η επισήμανση ότι αυτά που γράφεις περί βενζίνης στα 5€ δεν είναι εξαγγελία αλλά είναι κάτι που εσύ φαντάζεσαι? Μάλιστα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Αντίστοιχο ηλεκτρικά με ICE έχουν τουλάχιστον 20 χιλιάδες διαφορά αυτήν την στιγμή. Μπορείς να πεις με σιγουριά ότι σε 10 χρόνια θα τα έχεις αποσβήσει?

οχι δεν ισχυει αυτο. Η διαφορα ειναι ενα 20% και με το ηλεκτρικο να εχει αρκετα καλυτερα χαρακτηριστικα. Πηγαινε στο site της peugeot για παραδειγμα και συγκρινε το 208 πετρελαιο καιηλεκτρικο στην ιδια εκδοση. Το ποσο γρηγορα θα αποσβεσεις την διαφορα στην τιμη εξαρταται καθαρα απο το ποσο χρησιμοποιεις το αυτοκινητο. Αν κανεις 20000 η περισσοτερα τον χρονο θα εχεις εξαφανισει την διαφορα σε πολυ λιγοτερο απο 10 χρονια. Στο συγκεκριμενο παραδειγμα μαλλον θελει 2-3 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, gbras είπε

Ε καλα τωρα εχουμε πεσει στην χειροτερη κατασταση, προβληματα στην παραγωγη/διαθεσιμοτητα, προβλημα στην διαθεση πρωτων υλων ακριβη ενεργεια. Σιγουρα οι τιμες θα ανεβουν και αλλο πριν αρχισουν να πεφτουν παλι.

Αν δεις να πέφτουν ειδοποίησε με! Εδω θα είμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, gbras είπε

οχι δεν ισχυει αυτο. Η διαφορα ειναι ενα 20% και με το ηλεκτρικο να εχει αρκετα καλυτερα χαρακτηριστικα. Πηγαινε στο site της peugeot για παραδειγμα και συγκρινε το 208 πετρελαιο καιηλεκτρικο στην ιδια εκδοση. Το ποσο γρηγορα θα αποσβεσεις την διαφορα στην τιμη εξαρταται καθαρα απο το ποσο χρησιμοποιεις το αυτοκινητο. Αν κανεις 20000 η περισσοτερα τον χρονο θα εχεις εξαφανισει την διαφορα σε πολυ λιγοτερο απο 10 χρονια. Στο συγκεκριμενο παραδειγμα μαλλον θελει 2-3 χρονια.

που το ειδες το 20%?

κοντα 40κ ζηταει για ηλεκτρικο και το ντιζελ ειναι 25.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

που το ειδες το 20%?

κοντα 40κ ζηταει για ηλεκτρικο και το ντιζελ ειναι 25.

εκδοση active 21500 το πετρελαιο 25500 το ηλετρικο ( μειον την επιδοτηση φυσικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gbras είπε

εκδοση active 21500 το πετρελαιο 25500 το ηλετρικο ( μειον την επιδοτηση φυσικα)

8k έφτασε η εποδότηση? 6 δεν ήτανε? 

δεν την υπολόγισα γιατι μιλάμε γενικα. αυτο με την επιδότηση δεν θα συμβαίνει παντα. δεν ξερουμε καν αν θα ισχυει του χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

8k έφτασε η εποδότηση? 6 δεν ήτανε? 

δεν την υπολόγισα γιατι μιλάμε γενικα. αυτο με την επιδότηση δεν θα συμβαίνει παντα. δεν ξερουμε καν αν θα ισχυει του χρόνου.

Η επιδότηση είναι σε ποσοστό, όχι σε απόλυτο νούμερο, και το φτηνότερο e-208 με τη βασική επιδότηση που παίρνουν όλοι βγαίνει 27k.

Το σωστό πάντως είναι στη σύγκριση που γίνεται σήμερα να λαμβάνονται υπόψιν οι τιμές που ισχύουν σήμερα, και όχι οι τιμές που - ίσως και να - ισχύουν του χρόνου.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

οχι δεν ισχυει αυτο. Η διαφορα ειναι ενα 20% και με το ηλεκτρικο να εχει αρκετα καλυτερα χαρακτηριστικα. Πηγαινε στο site της peugeot για παραδειγμα και συγκρινε το 208 πετρελαιο καιηλεκτρικο στην ιδια εκδοση. Το ποσο γρηγορα θα αποσβεσεις την διαφορα στην τιμη εξαρταται καθαρα απο το ποσο χρησιμοποιεις το αυτοκινητο. Αν κανεις 20000 η περισσοτερα τον χρονο θα εχεις εξαφανισει την διαφορα σε πολυ λιγοτερο απο 10 χρονια. Στο συγκεκριμενο παραδειγμα μαλλον θελει 2-3 χρονια.

Βρες μου αντίστοιχο μοντέλο με το mazda 3 hatchback/honda civic hatchback σε ηλεκτρικό με 20% διαφορά και το παίρνω αύριο.

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

8k έφτασε η εποδότηση? 6 δεν ήτανε? 

δεν την υπολόγισα γιατι μιλάμε γενικα. αυτο με την επιδότηση δεν θα συμβαίνει παντα. δεν ξερουμε καν αν θα ισχυει του χρόνου.

θα ισχυει μεχρι τελος του 2023

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο από το Νταβός μας κυβερνάνε αυτοί οι τύποι, αυτό θα προσπαθήσουν να κάνουν... Όχι μόνο στην αυτοκίνηση, τα πάντα  με συνδρομή... Αυτό δεν πρέπει να γίνει... 

 

cover4.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/5/2022 στις 12:42 ΜΜ, Bitbit είπε

όλοι αυτοί που γεμίζουν όλους τους προορισμούς τα τριήμερα επιζούν;

Κάτι άκουσα ότι οι καταθέσεις χτυπήσαν ρεκορ. Από ποιους; από αυτούς που επιζουν;

 

Κοίτα και λίγο το δάσος...

Δεν είναι η πλειοψηφία αυτοί που βλέπεις ΠΣΚ στη Μύκονο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά είναι μεταβατικό μέχρι να έρθει το υδρογόνο που δινει την αυτονομία που χρειάζεται ένα κανονικό αυτοκίνητο στις ημέρες μας. Τα ηλεκτρικά ειναι ένα προϊόν μάρκετινγκ από τις αυτοκίνητοβιομηχανίες. Όπως ήταν και τα diesel που τα έστειλαν στο πυρ στο εξώτερον ξαφνικά. Τώρα ερχονται τα ηλεκτρικά με ελάχιστη αυτονομία. Θα κάνουν τα πάντα να αλλάξουμε τα εσωτερικής καύσης. Όσοι καταφέρουν και τα κρατήσουν, θα πάνε απευθείας σε υδρογόνο. Οι υπόλοιποι θα πληρώσουν και τα ηλεκτρικά και το υδρογονο. Ελπε, μοτοροιλ κτλ έχουν ήδη συμφωνίες και εγκαταστάσεις για παραγωγή υδρογόνου. Το οποίο θα λύσει και το πρόβλημα με το φυσικό αέριο. Είναι άκρως προβληματικό που επενδύουν στα ηλεκτρικά και όχι στο υδρογονο. Δεν υπάρχει λογική εκτός από το να αγοράσουμε τώρα ηλεκτρικό και σε λίγα χρόνια υδρογονο που θα προσφέρει αυτονομία (αυτό θα είναι το μότο την αντικατάσταση των ηλεκτρικών...) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...