Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, XronisR είπε

3 χρόνια κάνεις για να πάρεις μια απόφαση να αγοράσεις ένα αμάξι;;

εδώ ο Ανδρέας έψαχνε κανα οχτάρι χρόνια για δουλειά. Ε για αυτοκίνητο να μη ψάχνουμε 3 χρόνια;

Οι τιμές έχουν ανέβει αλλά και πολλοί ψάχνουν 2-3ετίας με τα μισά λεφτά. Δηλαδή ψάχνουν τον μ@λάκα που θα αγοράσει το αυτοκίνητο, δε θα το κυκλοφορεί καθόλου και θα τους το πουλήσει σε 2-3 χρόνια στα μισά λεφτά. Υπάρχουν και αυτοί και δε είναι λίγοι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγω παλι μετα απο απανωτα προβληματα με ενα Renault Megane 18 ετων πηρα την αποφαση να το δωσω στον Σφακιανακη μεσα σε ενα απογευμα. Εβγαλα και μια καρτα απεριοριστων και κινουμαι πλεον με μετρο γιατι ευτυχως βολευει. 

Το αισθημα να μπαινεις στο αυτοκινητο σου και να φοβασαι ειναι απαισιο. Αν βαζεις και παιδια μεσα ακομα χειροτερα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/5/2022 στις 10:10 ΜΜ, liakinen είπε

Άστο από που να το πιάσουμε. Μεταχειρισμένα πλησιάζουν την τιμή που είχαν καινούργια και μιλάμε για αυτοκίνητα 5 - 7 ετών με 100.000 χλμ. Σου λέει κάποιος κακομοίρης που θέλει εδώ και τώρα αμάξι θα την πατήσει (και όντως γίνεται αυτό δυστυχώς).

σου λέει οτι το αμάξι που θα πάρει πήγε Χ € παραπάνω , άρα το παλιό θα το δώσει παραπάνω

Στις 25/5/2022 στις 1:57 ΜΜ, Bitbit είπε

Εδώ μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τα ηλεκτρικά, Είναι ικανοί να σου κάτσουν για να πάρεις ηλεκτρικό.

βγήκε ΦΕΚ σήμερα , πάντα μπροστά στις εξελίξεις η Ελλάδα , απο το 2030 θα πωλούνται μόνο ηλεκτρικά (ούτε hybrid ή plugin με <50gr)

11 λεπτά πριν, borealisnor είπε

Γι'αυτό ρωτάω μήπως πρέπει τελικά να πάρουμε καινούργιο βενζινης η όντως να δώσουμε 10+ για πετρέλαιο 8ετίας.

παλιό βενζίνης που να παίρνει άνετα υγραέριο (ή μτχ εργοστασιακό φυσικό αέριο αν εξυπηρετούν πρατήρια cng)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

βγήκε ΦΕΚ σήμερα , πάντα μπροστά στις εξελίξεις η Ελλάδα , απο το 2030 θα πωλούνται μόνο ηλεκτρικά (ούτε hybrid ή plugin με <50gr)

έχουμε 7 χρόνια για να βελτιωθούν κάποια πράγματα. Σίγουρα κάποιες βελτιώσεις θα γίνουν και στην αυτονομία και στον χρόνο φόρτισης και στους σταθμούς φόρτισης.

Εγώ θέλω να δω πως θα φορτίζει κάποιος κακομοίρης που μένει σε κέντρο μεγάλης πόλης χωρίς παρκινγ. 

επίσης ας σοβαρευτούμε λίγο, μερικοί τα θέλετε όλα δικά σας. Και το κυριότερο, όλοι εσείς που κράζετε για τις τιμές των μεταχειρισμένων. αν είχατε αυτοκίνητο για πώληση τα ίδια χρήματα θα ζητούσατε οπότε κόψτε την κλάψα.

Και από τη στιγμή που τα καινούργια έχουν τσιμπήσει κάποια €€€, λογικό είναι να τσιμπήσουν και τα μεταχειρισμένα. Όπως είναι απολύτως λογικό κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες  (αν αυξηθούν τρομερά οι τιμές των καινούργιων) κάποιος να πουλάει το μεταχειρισμένο του ακριβότερο απ όσο το αγόρασε πριν χρόνια. που είναι το παράξενο σε αυτό; Αν μειώνοταν οι τιμές των καινούργιων τότε θα μειώνοταν και οι τιμές των μεταχειρισμένων. Εκεί θα σας άρεσε ε;

σορρυ αλλά δε μπορώ για διαβάζω κλάψες και βλακείες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, XronisR είπε

Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι

Οι διευκολύνσεις δίνονται τώρα. Μετά που έτσι κι αλλιώς θα αγοράσεις ηλεκτροκίνητο γιατί δε θα μπορείς κάτι άλλο, όχι απλά δε θα έχει διευκολύνσεις αλλά θα αρχίσει και το άρμεγμα. Εκτός αν νομίζουν κάποιοι ότι θα την βγάζουν με επιδοτήσεις και μηδενικά τέλη για πάντα. Αυτά είναι προσωρινά. Να σας θυμίσω στο παρελθόν τι είχε γίνει με τα διλιτρα;

Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου από οικονομικής άποψης δε θα υπάρχει καμία διαφορά. Θα πέσουν φόροι που το ηλεκτροκίνητο θα πληρώνει όσα πληρώνει το βενζινοκίνητο τώρα.

Το φόρο στα καύσιμα ούτε που συζητάνε να τον μειώσουν, δε βγαίνουν λένε. Όταν θα κυκλοφορούν όλοι με ηλεκτροκίνητα και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων θα βγαίνουν; Απλά θα χωσουν κανένα φόρο στα ηλεκτροκίνητα ή θα πάνε τα τέλη στο Θεό 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου από οικονομικής άποψης δε θα υπάρχει καμία διαφορά. Θα πέσουν φόροι που το ηλεκτροκίνητο θα πληρώνει όσα πληρώνει το βενζινοκίνητο τώρα.

Το φόρο στα καύσιμα ούτε που συζητάνε να τον μειώσουν, δε βγαίνουν λένε. Όταν θα κυκλοφορούν όλοι με ηλεκτροκίνητα και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων θα βγαίνουν; Απλά θα χωσουν κανένα φόρο στα ηλεκτροκίνητα ή θα πάνε τα τέλη στο Θεό 

Ακριβώς έτσι θα γίνει, χιλιοπαιγμένο το έργο στην Ελλάδα.👎Το ερώτημα είναι μέχρι τότε θα υπάρχουν ευρέως αμάξια εσωτερικής καύσης προς πώληση ή θαναι μονόδρομος η μπαταρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, XronisR είπε

Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι

Τι μπαταρια να παρεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι και αλλιως καπου στο 2030-40 τα βενζινάδικα θα ειναι τοσα οσοι σήμερα ειναι οι σταθμοί φόρτισης, το καύσιμο κίνησης και τα τελη κυκλοφορίας θα έχουν διπλή τιμη απο την σημερινή.

Οπότε θα αναγκάσουν τον κόσμο να παει υποχρεωτικά στα ηλεκτρικά 

Επεξ/σία από NikosKallithea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυσκολη και απο τις πιο ακυρες εποχες για αγορα νεου ΙΧ!!!

υπαρχουν παντα και οι εξαιρεσεις στον κανονα! Αλλα για νεο ειναι η πιο ακυρη εποχη της τελευταιας 10ετιας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PedroG είπε

δυσκολη και απο τις πιο ακυρες εποχες για αγορα νεου ΙΧ!!!

υπαρχουν παντα και οι εξαιρεσεις στον κανονα! Αλλα για νεο ειναι η πιο ακυρη εποχη της τελευταιας 10ετιας!

το θέμα είναι μήπως όλα αυτά δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα. Ποιος μας λέει ότι θα γυρίσουμε στην προηγούμενη κατάσταση; Μήπως πρέπει να αρχίζουμε να συνηθίζουμε κάποια πράγματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Bitbit είπε

το θέμα είναι μήπως όλα αυτά δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα. Ποιος μας λέει ότι θα γυρίσουμε στην προηγούμενη κατάσταση; Μήπως πρέπει να αρχίζουμε να συνηθίζουμε κάποια πράγματα;

Είναι δεδομένο ότι είναι νέα πραγματικότητα.
Μεγαλύτερη από τις αρχές του '70 και την τότε πετρελαϊκή κρίση.

Θα ομαλοποιηθεί σίγουρα, αλλά όποιος περιμένει να πάμε στις "παλιές, καλές εποχές" να το ξεχάσει.
Το μέλλον διαφαίνεται ότι θα είναι ηλεκτρικά (με συγγενικές τεχνολογίες στο πλάι όπως υδρογόνο), "εξυπνότερα" και ακριβότερα Ι.Χ. 
Η μετάβαση για την Ελλάδα και τον μέσο Έλληνα οδηγό θα είναι ιδιαίτερα οδυνηρή με τα σημερινά οικονομοτεχνικά δεδομένα...
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ετσι και αλλιώς, την επιδότηση θα την γυρίσεις πίσω σε μπαταρίες σε βάθος 8ετίας (μην πω 6ετίας αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα). Δεν βλέπω τον λόγο να γίνεται θέμα η επιδότηση για αγορά phev ή ηλεκτρικού.

Μιας και έχω μπει και εγώ στον χορό του νέου (για τον απλό λόγο ότι αρνούμε να πληρώσω αυτοκίνητο με 150κ χιλιόμετρα, 8ετίας όσο το είχε πάρει εκείνος νέο), το μόνο παράπονο που έχω είναι ο φόρος πολυτελείας.

Όλο και περισσότερα αυτοκίνητα υβριδικά έρχονται με 2λιτρο (mazda,toyota,honda,vag) μιας και οι μικροί κινητήρες δεν μπορούν να περάσουν το WLTP και να βγάλουν χαμηλά νούμερα. Έχεις λοιπόν πολλά μοντέλα, τα οποία αποφεύγει κάποιος για αυτόν τον λόγο (στα 5 χρόνια, 2200 ευρώ, στα 10 χρόνια, 3850). Και μιλάμε για μοντέλα με χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους από τα αντίστοιχα 1.4/1.5 τρικύλινδρα turbo.

Δυστηχώς, για κάποιον σαν εμένα, με σκοπό να πάρει ένα νέο όχημα με χρηματοδότηση (ας πούμε με 280-320 τον μήνα), οι επιλογές είναι ή μαχαίρι η λεπίδι.Αν δε, θέλει και ετοιμοπαράδοτο, κυριολεκτικά ή θα πάρει Seat Leon ή I30. 

Να μην μιλήσω ότι τα περισσότερα είναι αυτόματα.

ps: rant ήταν περισσότερο παρά συνεισφορά στην συζήτηση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Μα ετσι και αλλιώς, την επιδότηση θα την γυρίσεις πίσω σε μπαταρίες σε βάθος 8ετίας (μην πω 6ετίας αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα). Δεν βλέπω τον λόγο να γίνεται θέμα η επιδότηση για αγορά phev ή ηλεκτρικού.

Δεν καταλαβαινω γιατι αναπαραγεται ακομα αυτος ο μυθος.Καταρχας αν στην 8ετια γινει κατι θα αλλαχτει στην εγγυηση. Γενικα η μπαταρια ενος αυτοκινητου δεν βγαινει αχρηστη σε κανονικες συνθηκες. Σε 8 χρονια το πιο πιθανο ειναι οτι το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα σου εχει βγει πιο φθηνο απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο που θα αγορασεις σημερα βαζοντας μεσα καυσιμα service κλπ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...