Bitbit Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 16 λεπτά πριν, XronisR είπε 3 χρόνια κάνεις για να πάρεις μια απόφαση να αγοράσεις ένα αμάξι;; εδώ ο Ανδρέας έψαχνε κανα οχτάρι χρόνια για δουλειά. Ε για αυτοκίνητο να μη ψάχνουμε 3 χρόνια; Οι τιμές έχουν ανέβει αλλά και πολλοί ψάχνουν 2-3ετίας με τα μισά λεφτά. Δηλαδή ψάχνουν τον μ@λάκα που θα αγοράσει το αυτοκίνητο, δε θα το κυκλοφορεί καθόλου και θα τους το πουλήσει σε 2-3 χρόνια στα μισά λεφτά. Υπάρχουν και αυτοί και δε είναι λίγοι. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Uptheirons Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Εγω παλι μετα απο απανωτα προβληματα με ενα Renault Megane 18 ετων πηρα την αποφαση να το δωσω στον Σφακιανακη μεσα σε ενα απογευμα. Εβγαλα και μια καρτα απεριοριστων και κινουμαι πλεον με μετρο γιατι ευτυχως βολευει. Το αισθημα να μπαινεις στο αυτοκινητο σου και να φοβασαι ειναι απαισιο. Αν βαζεις και παιδια μεσα ακομα χειροτερα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Στις 24/5/2022 στις 10:10 ΜΜ, liakinen είπε Άστο από που να το πιάσουμε. Μεταχειρισμένα πλησιάζουν την τιμή που είχαν καινούργια και μιλάμε για αυτοκίνητα 5 - 7 ετών με 100.000 χλμ. Σου λέει κάποιος κακομοίρης που θέλει εδώ και τώρα αμάξι θα την πατήσει (και όντως γίνεται αυτό δυστυχώς). σου λέει οτι το αμάξι που θα πάρει πήγε Χ € παραπάνω , άρα το παλιό θα το δώσει παραπάνω Στις 25/5/2022 στις 1:57 ΜΜ, Bitbit είπε Εδώ μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τα ηλεκτρικά, Είναι ικανοί να σου κάτσουν για να πάρεις ηλεκτρικό. βγήκε ΦΕΚ σήμερα , πάντα μπροστά στις εξελίξεις η Ελλάδα , απο το 2030 θα πωλούνται μόνο ηλεκτρικά (ούτε hybrid ή plugin με <50gr) 11 λεπτά πριν, borealisnor είπε Γι'αυτό ρωτάω μήπως πρέπει τελικά να πάρουμε καινούργιο βενζινης η όντως να δώσουμε 10+ για πετρέλαιο 8ετίας. παλιό βενζίνης που να παίρνει άνετα υγραέριο (ή μτχ εργοστασιακό φυσικό αέριο αν εξυπηρετούν πρατήρια cng) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 10 λεπτά πριν, korakios είπε βγήκε ΦΕΚ σήμερα , πάντα μπροστά στις εξελίξεις η Ελλάδα , απο το 2030 θα πωλούνται μόνο ηλεκτρικά (ούτε hybrid ή plugin με <50gr) έχουμε 7 χρόνια για να βελτιωθούν κάποια πράγματα. Σίγουρα κάποιες βελτιώσεις θα γίνουν και στην αυτονομία και στον χρόνο φόρτισης και στους σταθμούς φόρτισης. Εγώ θέλω να δω πως θα φορτίζει κάποιος κακομοίρης που μένει σε κέντρο μεγάλης πόλης χωρίς παρκινγ. επίσης ας σοβαρευτούμε λίγο, μερικοί τα θέλετε όλα δικά σας. Και το κυριότερο, όλοι εσείς που κράζετε για τις τιμές των μεταχειρισμένων. αν είχατε αυτοκίνητο για πώληση τα ίδια χρήματα θα ζητούσατε οπότε κόψτε την κλάψα. Και από τη στιγμή που τα καινούργια έχουν τσιμπήσει κάποια €€€, λογικό είναι να τσιμπήσουν και τα μεταχειρισμένα. Όπως είναι απολύτως λογικό κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες (αν αυξηθούν τρομερά οι τιμές των καινούργιων) κάποιος να πουλάει το μεταχειρισμένο του ακριβότερο απ όσο το αγόρασε πριν χρόνια. που είναι το παράξενο σε αυτό; Αν μειώνοταν οι τιμές των καινούργιων τότε θα μειώνοταν και οι τιμές των μεταχειρισμένων. Εκεί θα σας άρεσε ε; σορρυ αλλά δε μπορώ για διαβάζω κλάψες και βλακείες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
XronisR Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 55 λεπτά πριν, XronisR είπε Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι Οι διευκολύνσεις δίνονται τώρα. Μετά που έτσι κι αλλιώς θα αγοράσεις ηλεκτροκίνητο γιατί δε θα μπορείς κάτι άλλο, όχι απλά δε θα έχει διευκολύνσεις αλλά θα αρχίσει και το άρμεγμα. Εκτός αν νομίζουν κάποιοι ότι θα την βγάζουν με επιδοτήσεις και μηδενικά τέλη για πάντα. Αυτά είναι προσωρινά. Να σας θυμίσω στο παρελθόν τι είχε γίνει με τα διλιτρα; Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου από οικονομικής άποψης δε θα υπάρχει καμία διαφορά. Θα πέσουν φόροι που το ηλεκτροκίνητο θα πληρώνει όσα πληρώνει το βενζινοκίνητο τώρα. Το φόρο στα καύσιμα ούτε που συζητάνε να τον μειώσουν, δε βγαίνουν λένε. Όταν θα κυκλοφορούν όλοι με ηλεκτροκίνητα και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων θα βγαίνουν; Απλά θα χωσουν κανένα φόρο στα ηλεκτροκίνητα ή θα πάνε τα τέλη στο Θεό 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atrigane Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 2 λεπτά πριν, Bitbit είπε Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου από οικονομικής άποψης δε θα υπάρχει καμία διαφορά. Θα πέσουν φόροι που το ηλεκτροκίνητο θα πληρώνει όσα πληρώνει το βενζινοκίνητο τώρα. Το φόρο στα καύσιμα ούτε που συζητάνε να τον μειώσουν, δε βγαίνουν λένε. Όταν θα κυκλοφορούν όλοι με ηλεκτροκίνητα και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων θα βγαίνουν; Απλά θα χωσουν κανένα φόρο στα ηλεκτροκίνητα ή θα πάνε τα τέλη στο Θεό Ακριβώς έτσι θα γίνει, χιλιοπαιγμένο το έργο στην Ελλάδα.👎Το ερώτημα είναι μέχρι τότε θα υπάρχουν ευρέως αμάξια εσωτερικής καύσης προς πώληση ή θαναι μονόδρομος η μπαταρία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, XronisR είπε Δεν το ήξερα αυτό για το ΦΕΚ.Δηλαδη το δικό μου το 2030 θα είναι 12ετων(λογικά θα το κρατήσω μέχρι τοτε),θα μου δώσε η τότε κυβέρνηση κάποια διευκόλυνση να πάρω μπαταρία;Μάλλον οχι Τι μπαταρια να παρεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Τι μπαταρια να παρεις? προφανώς εννοεί ηλεκτροκίνητο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Ετσι και αλλιως καπου στο 2030-40 τα βενζινάδικα θα ειναι τοσα οσοι σήμερα ειναι οι σταθμοί φόρτισης, το καύσιμο κίνησης και τα τελη κυκλοφορίας θα έχουν διπλή τιμη απο την σημερινή. Οπότε θα αναγκάσουν τον κόσμο να παει υποχρεωτικά στα ηλεκτρικά Επεξ/σία 31 Μαΐου 2022 από NikosKallithea Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PedroG Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 δυσκολη και απο τις πιο ακυρες εποχες για αγορα νεου ΙΧ!!! υπαρχουν παντα και οι εξαιρεσεις στον κανονα! Αλλα για νεο ειναι η πιο ακυρη εποχη της τελευταιας 10ετιας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 2 ώρες πριν, PedroG είπε δυσκολη και απο τις πιο ακυρες εποχες για αγορα νεου ΙΧ!!! υπαρχουν παντα και οι εξαιρεσεις στον κανονα! Αλλα για νεο ειναι η πιο ακυρη εποχη της τελευταιας 10ετιας! το θέμα είναι μήπως όλα αυτά δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα. Ποιος μας λέει ότι θα γυρίσουμε στην προηγούμενη κατάσταση; Μήπως πρέπει να αρχίζουμε να συνηθίζουμε κάποια πράγματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 18 λεπτά πριν, Bitbit είπε το θέμα είναι μήπως όλα αυτά δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα. Ποιος μας λέει ότι θα γυρίσουμε στην προηγούμενη κατάσταση; Μήπως πρέπει να αρχίζουμε να συνηθίζουμε κάποια πράγματα; Είναι δεδομένο ότι είναι νέα πραγματικότητα. Μεγαλύτερη από τις αρχές του '70 και την τότε πετρελαϊκή κρίση. Θα ομαλοποιηθεί σίγουρα, αλλά όποιος περιμένει να πάμε στις "παλιές, καλές εποχές" να το ξεχάσει. Το μέλλον διαφαίνεται ότι θα είναι ηλεκτρικά (με συγγενικές τεχνολογίες στο πλάι όπως υδρογόνο), "εξυπνότερα" και ακριβότερα Ι.Χ. Η μετάβαση για την Ελλάδα και τον μέσο Έλληνα οδηγό θα είναι ιδιαίτερα οδυνηρή με τα σημερινά οικονομοτεχνικά δεδομένα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Μα ετσι και αλλιώς, την επιδότηση θα την γυρίσεις πίσω σε μπαταρίες σε βάθος 8ετίας (μην πω 6ετίας αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα). Δεν βλέπω τον λόγο να γίνεται θέμα η επιδότηση για αγορά phev ή ηλεκτρικού. Μιας και έχω μπει και εγώ στον χορό του νέου (για τον απλό λόγο ότι αρνούμε να πληρώσω αυτοκίνητο με 150κ χιλιόμετρα, 8ετίας όσο το είχε πάρει εκείνος νέο), το μόνο παράπονο που έχω είναι ο φόρος πολυτελείας. Όλο και περισσότερα αυτοκίνητα υβριδικά έρχονται με 2λιτρο (mazda,toyota,honda,vag) μιας και οι μικροί κινητήρες δεν μπορούν να περάσουν το WLTP και να βγάλουν χαμηλά νούμερα. Έχεις λοιπόν πολλά μοντέλα, τα οποία αποφεύγει κάποιος για αυτόν τον λόγο (στα 5 χρόνια, 2200 ευρώ, στα 10 χρόνια, 3850). Και μιλάμε για μοντέλα με χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους από τα αντίστοιχα 1.4/1.5 τρικύλινδρα turbo. Δυστηχώς, για κάποιον σαν εμένα, με σκοπό να πάρει ένα νέο όχημα με χρηματοδότηση (ας πούμε με 280-320 τον μήνα), οι επιλογές είναι ή μαχαίρι η λεπίδι.Αν δε, θέλει και ετοιμοπαράδοτο, κυριολεκτικά ή θα πάρει Seat Leon ή I30. Να μην μιλήσω ότι τα περισσότερα είναι αυτόματα. ps: rant ήταν περισσότερο παρά συνεισφορά στην συζήτηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 2 ώρες πριν, Sakiz105 είπε Μα ετσι και αλλιώς, την επιδότηση θα την γυρίσεις πίσω σε μπαταρίες σε βάθος 8ετίας (μην πω 6ετίας αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα). Δεν βλέπω τον λόγο να γίνεται θέμα η επιδότηση για αγορά phev ή ηλεκτρικού. Δεν καταλαβαινω γιατι αναπαραγεται ακομα αυτος ο μυθος.Καταρχας αν στην 8ετια γινει κατι θα αλλαχτει στην εγγυηση. Γενικα η μπαταρια ενος αυτοκινητου δεν βγαινει αχρηστη σε κανονικες συνθηκες. Σε 8 χρονια το πιο πιθανο ειναι οτι το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα σου εχει βγει πιο φθηνο απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο που θα αγορασεις σημερα βαζοντας μεσα καυσιμα service κλπ.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις