QuantumWanderer Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Ανοίγω ένα θέμα για να συζητήσουμε τη σημαντική αύξηση τιμών αυτοκινήτων και δικύκλων, τόσο των καινούριων όσο και των μεταχειρισμένων. Υπήρχε που υπήρχε ανοδική τάση προ πανδημίας, τελευταία έχει ξεφύγει η κατάσταση. Το ερώτημα είναι, τί προοπτική υπάρχει να ανανεωθεί ο στόλος στη χώρα, όταν είναι ένας από τους πιο γερασμένους. 1 1
Bitbit Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 σταματήσαν τα θέματα για τον covid και τώρα κάθε μέρα θα ανοίγουμε και από ένα που αφορά την ακρίβεια. 3
NikosKallithea Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Ευτυχώς κάποιοι προλάβαμε 👍 Απο εδω και πέρα οχι αυτοκίνητα αλλα τα πάντα θα ειναι απλησίαστα, στα δε σπίτια θα γίνει της πιπιτσας 8 1
ikaruga24 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δεν μπορεί να γίνει κάτι γι αυτό. Προσφορά και ζήτηση. Εδώ Αγγλία συμβαίνει το ίδιο, αμάξι δεκαετίας που θα το αγόραζες στο 10% της αρχικής του αξίας πλέον είναι στο περίπου 30% αρχικής και ανάλογα και τη μάρκα μπορεί να είναι και περισσότερο. Κοιτούσα πριν λίγες μέρες για υβριδικό toyota τι επιλογές έχω. Για corolla 2.0 hybrid του 2019 με περίπου 30Κ χιλιόμετρα το κόστος της είναι ακριβότερο από καινούργια του κουτιού στο 1.8 για ίδιο επίπεδο εξοπλισμού το οποίο είναι τρελό για αμάξι 2 ετών. Ελλάδα δυστυχώς η αγοραστική δύναμη είναι πολύ μικρή οπότε ακόμα και κάτι 15-20 ετών θα βγει αισθητά ακριβότερο που αυτόματα το βγάζει εκτός από πολλά πορτοφόλια.
Hik Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Όσο τα εργοστάσια δεν παράγουν, λόγω έλλειψης microchips, και υπάρχουν αναμονές το ελάχιστον 6-8 μηνών σε όλη την αγορά, με περιπτώσεις 14+ μηνών για συγκεκριμένα μοντέλα και μάρκες (π.χ. Mercedes), τόσο θα αυξάνουν οι τιμές των μεταχειρισμένων. Υπάρχει μεγάλη άνθηση ζήτησης στο χώρο του αυτοκινήτου, με μείωση της παραγωγής. Οι εταιρείες αυτοκινήτου όλες ανακοινώνουν πολλαπλά κέρδη, λόγω μείωσης κόστους (κλείνουν εργοστάσια) και αύξησης κέρδους λόγω του ότι α) προμοτάρουν τα ακριβότερα μοντέλα, β) αυξάνουν τις τιμές κάθε 2 μήνες. Άρα όσο το παραπάνω δεν αλλάζει μη σε εντυπωσιάζει το τι γίνεται.
QuantumWanderer Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Ανεξάρτητα του θέματος της επικαιρότητας και της πανδημίας, διάβασα κάπου σε ένα άρθρο διεθνούς αναλυτή, ότι γενικότερα δεν θα υπάρξουν ξανά επιστροφές τιμών, γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων: (α) πιέζονται από την κανονιστική συμμόρφωση σε μειωμένες εκπομπές, (β) θέλουν αυξημένα έσοδα για να χρηματοδοτήσουν την επένδυση σε ηλεκτρικά μοντέλα. 2 ώρες πριν, Bitbit είπε σταματήσαν τα θέματα για τον covid και τώρα κάθε μέρα θα ανοίγουμε και από ένα που αφορά την ακρίβεια. Βιάστηκες να πεις την εξυπνάδα σου, αλλά ανέλυσα μόλις μια άποψη που δεν έχει να κάνει με τη γενικότερη ακρίβεια. Το θέμα της αυτοκίνησης, θέλει ειδική ανάλυση για το πού βαδίζει ο κλάδος μακροχρόνια και δεν εντάσσεται σε θέμα επικαιρότητας.
QuantumWanderer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Μαθαίνω ότι στα σκούτερς έρχεται νέα ανατίμηση 10% στο επόμενο 3μηνο, ακόμα και γι' αυτά που έχουν ήδη παραγγελθεί (χωρίς κλειδωμένη τιμή φυσικά) και αναμένεται να παραληφθούν μέσα σε αυτό το χρονικό παράθυρο.
soc_h Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Γνωστός αγόρασε αμάξι καλοκαίρι 2020 σε προσφορά με 29,5κ€ και σήμερα έχει καινούριο >34κ€ και χ μήνες αναμονή. Είναι λογικό με τέτοια άνοδο τιμών στα καινούρια και τόσο μακρά περίοδο αναμονής να πάρουν πάνω τα μεταχειρισμένα. 1
Bitbit Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 διανύουμε μια περίοδο που τα πάντα σχεδόν πήραν την ανηφόρα. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο κλάδος των αυτοκινήτων θα αποτελεί εξαίρεση; Τώρα αν στον συγκεκριμένο τομέα παίζουν κι άλλα.. τόσο το χειρότερο. Όταν αυξάνονται οι απαιτήσεις και οι προδιαγραφές, πχ ζητάνε να βάλουν μαύρο κουτί στα αυτοκίνητα, συστήματα να μην ξεκινάει αν έχεις καταναλώσει αλκοολ, χαμηλούς ρύπους και ένα σωρό άλλα που δε γνωρίζω., αναμενόμενο είναι να αυξηθούν οι τιμές. Εδώ διακρίνουμε και μια ειρωνία. Προσπαθούν να θέσουν κάποιες προδιαγραφές για την ασφάλεια οι οποίες ανεβάζουν τις τιμές και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο έλληνας καταναλωτής μη μπορώντας να πληρώσει να επιλέγει πάλι ό,τι σαράβαλο βρει ή σε αυτό που έχει να κάνει service και να αλλάζει λάστιχα, όποτε θυμάται. 2 1
NikosKallithea Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 18 λεπτά πριν, Bitbit είπε διανύουμε μια περίοδο που τα πάντα σχεδόν πήραν την ανηφόρα. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο κλάδος των αυτοκινήτων θα αποτελεί εξαίρεση; Τώρα αν στον συγκεκριμένο τομέα παίζουν κι άλλα.. τόσο το χειρότερο. Όταν αυξάνονται οι απαιτήσεις και οι προδιαγραφές, πχ ζητάνε να βάλουν μαύρο κουτί στα αυτοκίνητα, συστήματα να μην ξεκινάει αν έχεις καταναλώσει αλκοολ, χαμηλούς ρύπους και ένα σωρό άλλα που δε γνωρίζω., αναμενόμενο είναι να αυξηθούν οι τιμές. Εδώ διακρίνουμε και μια ειρωνία. Προσπαθούν να θέσουν κάποιες προδιαγραφές για την ασφάλεια οι οποίες ανεβάζουν τις τιμές και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο έλληνας καταναλωτής μη μπορώντας να πληρώσει να επιλέγει πάλι ό,τι σαράβαλο βρει ή σε αυτό που έχει να κάνει service και να αλλάζει λάστιχα, όποτε θυμάται. Δεν εχουν ολοι οι λαοι-χωρες προσβαση στα αυτοκινητα και σε διαφορα αλλα καταναλωτικά και οχι μόνο προϊόντα. Η καθε χωρα μπορεί μεχρι εκει που μπορεί, σε αλλες χωρες ο λαός δεν έχει ούτε να φάει.
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Από ανθρώπους της αυτοκίνησης που έχω μιλήσει, δεν θεωρείται ότι και μετά την υποχώρηση των παραγόντων αστάθειας, θα υπάρξει επαναφορά των τιμών στην προηγούμενη κατάσταση. Σαν να «φορέθηκαν» επ΄ αόριστον μερικά πράγματα. 1
mindreader Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Ναι, οκ, ανεβηκαν οι τιμες. Αλλα οσο και να λενε οτι βγαζουν κερδη κλπ οι εταιριες, πρεπει να υπαρχει καποιο ταβανι! Διοτι αν κατι ειναι πανακριβο, ποιος θα το αγορασει; Αυτοι θα πουλανε, αλλα ποιος θα αγοραζει ειναι το θεμα.(στις τιμες που τα δινουν)
NikosKallithea Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 16 λεπτά πριν, mindreader είπε Ναι, οκ, ανεβηκαν οι τιμες. Αλλα οσο και να λενε οτι βγαζουν κερδη κλπ οι εταιριες, πρεπει να υπαρχει καποιο ταβανι! Διοτι αν κατι ειναι πανακριβο, ποιος θα το αγορασει; Αυτοι θα πουλανε, αλλα ποιος θα αγοραζει ειναι το θεμα.(στις τιμες που τα δινουν) Παντα υπάρχουν αυτοί που θα αγοράσουν. Αυτοι που δεν μπορούν θα παρουν το μεταχειρισμένο της 20ετιας 1
mindreader Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Παντα υπάρχουν αυτοί που θα αγοράσουν. Αυτοι που δεν μπορούν θα παρουν το μεταχειρισμένο της 20ετιας Δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ 'λογικη' αυτη η λογικη. Οκ, και τη Rols Royce παντα θα βρεθουν καποιοι που θα την αγορασουν. Αλλα μπορει να ειναι 1000 ολο το χρονο, παγκοσμιως. Και τι να λεει; Φυσικα, δεν ειναι θεσφατο μαλλον στην εποχη μας, οτι ο καθενας, ειδικα αν ειναι και εργαζομενος / οικογενειαρχης για καποια χρονια, οτι πρεπει σωνει ντε και καλα να εχει αυτοκινητο. Μαλλον ειπωθηκε αν δεν απατωμαι και απο επισημα χειλη, οτι αν καποιος εχει σημερα αυτοκινητο, δεν θεωρειται φτωχος, αρα μαλλον πλουσιος!!! Ας μας το πουν, οτι αυτοκινητο πλεον θα εχουν μονο οι πολυ ευκαταστατοι. Οι υπολοιποι στριμωξιδι σε παλιες σακαρακες δημοσιων συγκοινωνιων. Αυτοκινηση για τον μεσο Ελληνα, τελος; Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2022 από mindreader 3
turbat0s Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, mindreader είπε Ας μας το πουν, οτι αυτοκινητο πλεον θα εχουν μονο οι πολυ ευκαταστατοι. Μας το έχουν ήδη πεί αλλά δεν το καταλάβαμε. Βενζίνη βάζουν μόνο οι πλούσιοι! 9 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις