Kostasallinone Δημοσ. 13 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2022 Σχετικά με το shopflix όταν ήταν σε beta έκδοση ορισμένα προϊόντα είχαν δωρεάν μεταφορικά. Τώρα που άνοιξε επίσημα αναγράφει ότι κανέναν προϊόν δεν έχει δωρεάν μεταφορικά (τέταρτη τελεία). Από την άλλη θέμα χρόνου είναι το skroutz να μειώσει τις προμήθειες του.
Billator Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Στις 13/3/2022 στις 12:13 ΜΜ, Kostasallinone είπε Σχετικά με το shopflix όταν ήταν σε beta έκδοση ορισμένα προϊόντα είχαν δωρεάν μεταφορικά. Τώρα που άνοιξε επίσημα αναγράφει ότι κανέναν προϊόν δεν έχει δωρεάν μεταφορικά (τέταρτη τελεία). Από την άλλη θέμα χρόνου είναι το skroutz να μειώσει τις προμήθειες του. To skroutz αύξησε τις προμήθειες του πριν 4 μέρες, δεν νομίζω να τις ρίξει επειδή μπήκε το Shopflix (τουλάχιστον σίγουρα όχι τους επόμενους μήνες). Το θετικό με το Shopflix είναι ότι λειτουργεί (θεωρητικά, γιατί έχω ήδη δει εξαιρέσεις που είναι για report) αποκλειστικά με το στοκ των καταστημάτων και όχι με το στοκ των προμηθευτών, οπότε το κατάστημα στέλνει αν όχι την ίδια μέρα την επόμενη την παραγγελία. Το δεύτερο θετικό είναι ότι έχει δικιά του εταιρεία Courier που έχει κάλυψη σε όλη την Ελλάδα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Και το τρίτο θετικό είναι για τους πωλητές ότι παίρνει αρκετά πιο μικρό ποσοστό από το Έξυπνο καλάθι του skroutz. Το Shopflix είναι θέμα χρόνου να πάρει μεγάλο μερίδιο από την πίτα των Marketplaces, τότε θα φανεί τι θα κάνει το Skroutz γιατί από άποψη κεφαλαίου δεν μπορεί το Skroutz να ανταγωνιστεί το Shopflix σε καμία περίπτωση. Για εμένα είναι θετικό η ύπαρξη ανταγωνισμού τόσο σαν καταστηματάρχης όσο και σαν αγοραστής. 2
Kostasallinone Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, Billator είπε To skroutz αύξησε τις προμήθειες του πριν 4 μέρες, δεν νομίζω να τις ρίξει επειδή μπήκε το Shopflix (τουλάχιστον σίγουρα όχι τους επόμενους μήνες). Το θετικό με το Shopflix είναι ότι λειτουργεί (θεωρητικά, γιατί έχω ήδη δει εξαιρέσεις που είναι για report) αποκλειστικά με το στοκ των καταστημάτων και όχι με το στοκ των προμηθευτών, οπότε το κατάστημα στέλνει αν όχι την ίδια μέρα την επόμενη την παραγγελία. Το δεύτερο θετικό είναι ότι έχει δικιά του εταιρεία Courier που έχει κάλυψη σε όλη την Ελλάδα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Και το τρίτο θετικό είναι για τους πωλητές ότι παίρνει αρκετά πιο μικρό ποσοστό από το Έξυπνο καλάθι του skroutz. Το Shopflix είναι θέμα χρόνου να πάρει μεγάλο μερίδιο από την πίτα των Marketplaces, τότε θα φανεί τι θα κάνει το Skroutz γιατί από άποψη κεφαλαίου δεν μπορεί το Skroutz να ανταγωνιστεί το Shopflix σε καμία περίπτωση. Για εμένα είναι θετικό η ύπαρξη ανταγωνισμού τόσο σαν καταστηματάρχης όσο και σαν αγοραστής. Σαφώς. Αλλά ακόμα και τώρα με μια μικρή σύγκριση πολλά προϊόντα του shopflix συν τα μεταφορικά βγαίνουν πολύ φθηνότερα από το skroutz. Σκέφτεται κάποιος δηλαδή ότι θέμα χρόνου είναι να μειωθούν οι προμήθειες λόγο ανταγωνισμού. Βέβαια, να δούμε πως θα εξελιχθεί και η πλατφόρμα του shopflix. Το δε bestprice τόσα χρόνια μετά απλά ανύπαρκτο. 2
Billator Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε Σαφώς. Αλλά ακόμα και τώρα με μια μικρή σύγκριση πολλά προϊόντα του shopflix συν τα μεταφορικά βγαίνουν πολύ φθηνότερα από το skroutz. Σκέφτεται κάποιος δηλαδή ότι θέμα χρόνου είναι να μειωθούν οι προμήθειες λόγο ανταγωνισμού. Βέβαια, να δούμε πως θα εξελιχθεί και η πλατφόρμα του shopflix. Το δε bestprice τόσα χρόνια μετά απλά ανύπαρκτο. Είναι φθηνότερα τα προϊόντα που δεν έχουν ελάχιστη τιμή πώλησης από τούς προμηθευτές, οπότε αφού τους ζητάνε λιγότερα λεφτά λογικό να ρίξουν και τις τιμές (θετικό για εμάς 😛). Στα υπόλοιπα όμως οι τιμές είναι ίδιες με το Skroutz. Καλά το Bestprice δεν είναι Marketplace είναι απλό search engine λογικό να μην έχει την ίδια δυναμική. Και έχει και αρκετά low quality service καταστήματα μέσα τα οποία έχουν φάει πόρτα από το Skroutz. Δεν νομίζω να έχουν το κεφάλαιο να το γυρίσουν σε Marketplace εκτός κ αν κάνουν ότι και το public όπου το κατάστημα αναλαμβάνει την αποστολή.
mindreader Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Μολις χτυπησα να δω κατι που εψαχνα πριν λιγο καιρο στο skroutz, στο shopflix....δεν υπαρχει.... Αρα, αν ποτε αποκτησει την ποικιλια του skroutz, τα ξαναλεμε.... Φυσικα, ο ανταγωνισμος ειναι καλος να υπαρχει.
A10B Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Στις 19/2/2022 στις 4:47 ΜΜ, Backpacker είπε Στα προιόντα όλες οι κριτικές ανεβαίνουν. Κάνω παράθεση την τοποθέτηση σας δίχως να απευθύνομαι σε εσάς προσωπικά αλλά για να καταθέσω την εμπειρία μου και να ενημερωθούν όλοι οι χρήστες. 1. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση 2. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` εγκρίθηκε 3. (Οκτώβριος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση Για όσους δεν γνωρίζουν «επαναδιατύπωση» σημαίνει ότι αποσύρουν το σχόλιο σου από τις δημόσιες αξιολογήσεις της πλατφόρμας μέχρι να το εγκρίνουν και να το δημοσιεύσουν ξανά. Έκανα την επαναδιατύπωση που ζήτησαν έπειτα από μήνες όπως βλέπετε για δεύτερη φορά και επιπλέον τους έστειλα μήνυμα στο οποίο τους ρωτούσα τόσο για τους λόγους που την απέσυραν αλλά και τι ήταν αυτό που τους ενόχλησε τόσους μήνες μετά σε ένα κείμενο που είχαν ήδη εγκρίνει ξανά οι ίδιοι. Όχι μόνο απάντηση δεν πήρα αλλά και η αξιολόγηση μου δεν αναρτήθηκε ποτέ ξανά από τότε και αν κάποιος θεωρεί πως το ύφος μου ήταν προσβλητικό δεν έχει παρά να κοιτάξει όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου. Προσωπικά θεωρώ πως επειδή η αξιολόγηση αυτή ήταν η μοναδική αρνητική και ταυτόχρονα είχε ένα τριψήφιο αριθμό χρηστών που την έβρισκαν χρήσιμη δημιουργούσε πρόβλημα στις πωλήσεις του προϊόντος και στο σκρουτζομάγαζο που το πουλούσε μέσω της πλατφόρμας και για το λόγο αυτό την απέσυραν. Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος που το έχει διαπιστώσει αυτό. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις χρηστών όπως π.χ. αυτή: https://www.insomnia.gr/forums/topic/697645-skroutz-κα-αξιολογη-καταστηματων/ 2
christos4 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Πάντως σε λίγο καιρό μας βλέπω να μπαίνουμε σε μηχανή σύγκρισης τιμών των marketplace με τόσα που εμφανίζονται 😝 2
umbrella co. Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 Στις 18/3/2022 στις 7:52 ΜΜ, A10B είπε Κάνω παράθεση την τοποθέτηση σας δίχως να απευθύνομαι σε εσάς προσωπικά αλλά για να καταθέσω την εμπειρία μου και να ενημερωθούν όλοι οι χρήστες. 1. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση 2. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` εγκρίθηκε 3. (Οκτώβριος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση Για όσους δεν γνωρίζουν «επαναδιατύπωση» σημαίνει ότι αποσύρουν το σχόλιο σου από τις δημόσιες αξιολογήσεις της πλατφόρμας μέχρι να το εγκρίνουν και να το δημοσιεύσουν ξανά. Έκανα την επαναδιατύπωση που ζήτησαν έπειτα από μήνες όπως βλέπετε για δεύτερη φορά και επιπλέον τους έστειλα μήνυμα στο οποίο τους ρωτούσα τόσο για τους λόγους που την απέσυραν αλλά και τι ήταν αυτό που τους ενόχλησε τόσους μήνες μετά σε ένα κείμενο που είχαν ήδη εγκρίνει ξανά οι ίδιοι. Όχι μόνο απάντηση δεν πήρα αλλά και η αξιολόγηση μου δεν αναρτήθηκε ποτέ ξανά από τότε και αν κάποιος θεωρεί πως το ύφος μου ήταν προσβλητικό δεν έχει παρά να κοιτάξει όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου. Προσωπικά θεωρώ πως επειδή η αξιολόγηση αυτή ήταν η μοναδική αρνητική και ταυτόχρονα είχε ένα τριψήφιο αριθμό χρηστών που την έβρισκαν χρήσιμη δημιουργούσε πρόβλημα στις πωλήσεις του προϊόντος και στο σκρουτζομάγαζο που το πουλούσε μέσω της πλατφόρμας και για το λόγο αυτό την απέσυραν. Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος που το έχει διαπιστώσει αυτό. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις χρηστών όπως π.χ. αυτή: https://www.insomnia.gr/forums/topic/697645-skroutz-κα-αξιολογη-καταστηματων/ Επειδη ειχα προσφατα εμπειρια με κριτικη καταστηματος (Γερμανος), συμφωνω πως Skroutz και Bestprice μας βγαζουν την πιστη οταν προκειται για αρνητικη κριτικη, ζητουν ενα σωρο στοιχεια, και πρεπει να περιμενουμε και 10 ημερες για να δημοσιευθει και να απαντησει και το καταστημα και και και....ενω εαν ειναι θετικη ολα καλα.
gorge18 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 25 λεπτά πριν, umbrella co. είπε Επειδη ειχα προσφατα εμπειρια με κριτικη καταστηματος (Γερμανος), συμφωνω πως Skroutz και Bestprice μας βγαζουν την πιστη οταν προκειται για αρνητικη κριτικη, ζητουν ενα σωρο στοιχεια, και πρεπει να περιμενουμε και 10 ημερες για να δημοσιευθει και να απαντησει και το καταστημα και και και....ενω εαν ειναι θετικη ολα καλα. Απο την μια ειναι λογικο γιατι εδω αλλη πανε και κανουν αρνιτικη σε καταστημα γιατι αργησε να τους το φερουν τα ελτα ξερω γω ή σε οθονη 27 fhd οτι η αναλυση ειναι μικρη. Οτι ναναι.
mindreader Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 https://www.news247.gr/epixeiriseis/to-365shop-i-orgi-ton-katanaloton-kai-apantisi-tis-skroutz.9596379.html
apostolispd Δημοσ. 20 Μαΐου 2022 Δημοσ. 20 Μαΐου 2022 Πλέον αλλάζουν και οι όροι του Skroutz Plus. Προς το δυσμενέστερο. Η ελάχιστη αξία παραγγελίας/κατάστημα για δωρεάν μεταφορικά πλέον θα είναι €20, αντί των €15 ως τώρα. Τρολάροντας, να που σας έλαβε υπόψη και, υπακούοντας στη λαϊκή απαίτηση, επανέφεραν το σύστημα των €20. Οκ, είναι €20/παραγγελία, αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες.😝
aggelos87 Δημοσ. 20 Μαΐου 2022 Δημοσ. 20 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Εμένα μου 'έληξε' το plus 1 μήνα πριν την κανονική του λήξη... Ότι να ναι. Έστειλα εμαιλ να το κοιτάξουν Edit: Νόμιζα πως ήμουν στο θέμα του Σκρουτζ plus Επεξ/σία 20 Μαΐου 2022 από aggelos87
Panos008s Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Πιο έμπιστη ιστοσελίδα για online παραγγελίες είναι το best price ή το skroutz
Aniwthos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Οι διαφορές τιμών αυτή τη στιγμή σε skroutz/bestprice π.χ. σε αναζήτηση iphone 13 είναι μεγάλες (εφόσον κάποιος ψάχνει το πιο φτηνό κατάστημα να αγοράσει). Ο λόγος είναι η αλλαγή σχεδόν όλων των κατηγοριών του skroutz (σταδιακά γίνονται όλες) από CPC (Cost per click) σε CPS (Cost per sale) για τους προμηθευτές. To cost per click κυμαινόταν στα 10-15 λεπτά (αναλόγως την κατηγορία) και το cost per sale είναι αυτή τη στιγμή από 7%-15%+. Σε κάποιες κατηγορίες ξεπερνάει και το 18%! Μιλάμε δηλαδή για κανονικό μέτοχο εφόσον είσαι προμηθευτής! Το αποτέλεσμα φυσικά είναι για να "βγει αυτό το έξτρα κόστος για τον προμηθευτή" είναι να αυξηθεί το κόστος του προϊόντος προς τον πελάτη. Δηλαδή για κάθε πώληση που θα κάνει ένα κατάστημα και ο χρήστης θα περάσει μέσα από το skroutz έστω και μια φορά από το προϊόν, ακόμα και αν τελικά το αγοράσει καρφωτά από το κατάστημα, το skroutz λόγω του cookie που κρατάει θα το περάσει ότι έγινε από εκεί η πώληση. Αυτομάτως μιλάμε για ένα κόστος +7-15 € ανά 100€ αγορά. Σε προϊόντα τεχνολογίας πάντως που υπάρχει πληθώρα ανταγωνισμού να κοιτάτε πάντα και το bestprice, υπάρχουν διαφορές στις τιμές και σε προϊόντα 1000+€ είναι χαοτικές. Το θέμα με το cookie πάντως του skroutz είναι ψιλό-απατεωνιά γιατί θα έπρεπε να αναγνωρίζει το last click sale. Δυστυχώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα στο κομμάτι των marketplaces, ίσως κάποια στιγμή το shopflix μπορεί να το χτυπήσει αλλά θα πάρει χρόνο. Πλέον το skroutz δεν δείχνει τον πιο φτηνό στην αγορά, δείχνει τον πιο φτηνό στην πλατφόρμα του, αυτού δηλαδή που μπορεί να αντέξει το βάρος ενός % επί της πώλησης. Προσωπικά κάνω μεγάλη έρευνα πριν μπω στη διαδικασία να αγοράσω σε όλα τα marketplaces αλλά με μια απλή αναζήτηση σε skroutz/bestprice θα διαπιστώσετε και εσείς τις διαφορές. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2022 από Aniwthos 2
mindreader Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2022 5 λεπτά πριν, Aniwthos είπε Οι διαφορές τιμών αυτή τη στιγμή σε skroutz/bestprice π.χ. σε αναζήτηση iphone 13 είναι μεγάλες (εφόσον κάποιος ψάχνει το πιο φτηνό κατάστημα να αγοράσει). Ο λόγος είναι η αλλαγή σχεδόν όλων των κατηγοριών του skroutz (σταδιακά γίνονται όλες) από CPC (Cost per click) σε CPS (Cost per sale) για τους προμηθευτές. To cost per click κυμαινόταν στα 10-15 λεπτά (αναλόγως την κατηγορία) και το cost per sale είναι αυτή τη στιγμή από 7%-15%+. Σε κάποιες κατηγορίες ξεπερνάει και το 18%! Μιλάμε δηλαδή για κανονικό μέτοχο εφόσον είσαι προμηθευτής! Το αποτέλεσμα φυσικά είναι για να "βγει αυτό το έξτρα κόστος για τον προμηθευτή" είναι να αυξηθεί το κόστος του προϊόντος προς τον πελάτη. Δηλαδή για κάθε πώληση που θα κάνει ένα κατάστημα και ο χρήστης θα περάσει μέσα από το skroutz έστω και μια φορά από το προϊόν, ακόμα και αν τελικά το αγοράσει καρφωτά από το κατάστημα, το skroutz λόγω του cookie που κρατάει θα το περάσει ότι έγινε από εκεί η πώληση. Αυτομάτως μιλάμε για ένα κόστος +7-15 € ανά 100€ αγορά. Σε προϊόντα τεχνολογίας πάντως που υπάρχει πληθώρα ανταγωνισμού να κοιτάτε πάντα και το bestprice, υπάρχουν διαφορές στις τιμές και σε προϊόντα 1000+€ είναι χαοτικές. Το θέμα με το cookie πάντως του skroutz είναι ψιλό-απατεωνιά γιατί θα έπρεπε να αναγνωρίζει το last click sale. Δυστυχώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα στο κομμάτι των marketplaces, ίσως κάποια στιγμή το shopflix μπορεί να το χτυπήσει αλλά θα πάρει χρόνο. Πλέον το skroutz δεν δείχνει τον πιο φτηνό στην αγορά, δείχνει τον πιο φτηνό στην πλατφόρμα του, αυτού δηλαδή που μπορεί να αντέξει το βάρος ενός % επί της πώλησης. Προσωπικά κάνω μεγάλη έρευνα πριν μπω στη διαδικασία να αγοράσω σε όλα τα marketplaces αλλά με μια απλή αναζήτηση σε skroutz/bestprice θα διαπιστώσετε και εσείς τις διαφορές. Εχει ομως ακομη ενα θετικο το skroutz. Τις πολλες κριτικες χρηστων. Και τις πολλες αξιολογησεις καταστηματων. Αυτα, για ελληνικα δεδομενα, που αλλω μπορω να τα βρω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις