Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου και γλυκοκοιτάω το Hyundai I20, η κάποιο αντίστοιχο. Το μπάτζετ ειναι στα 6-8000, ανάλογα την περίπτωση και κατά προτίμιση diesel. Έχει κανεις εμπειρία με το συγκεκριμένο μοντέλο? Τι να προσέξω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά τα hyundai ι20 έχουν καλό όνομα ότι δεν βγάζουν ζημιές αλλά πάντα κρίνεις κατά περίπτωση πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Επειδη τα καινούρια ακρίβυναν και θέλουν πολύμηνη αναμονή έχουν αυξηθεί σημαντικά και οι τιμές των μεταχειρισμένων.

23 λεπτά πριν, darthtony είπε

Έχει κανεις εμπειρία με το συγκεκριμένο μοντέλο? Τι να προσέξω?

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, darthtony είπε

Καλησπέρα, προσανατολίζομαι στην αγορά μεταχειρισμένου και γλυκοκοιτάω το Hyundai I20, η κάποιο αντίστοιχο. Το μπάτζετ ειναι στα 6-8000, ανάλογα την περίπτωση και κατά προτίμιση diesel. Έχει κανεις εμπειρία με το συγκεκριμένο μοντέλο? Τι να προσέξω?

Σε αυτά τα λεφτά , πήρε γνωστός μου i20 του 2015 με εργοστασιακό υγραέριο . Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ? Είναι εντός πόλης ?

 

Δημοσ.

Γύρω στα 10-15,000km ετησίως θα έλεγα. Κατά 70% εντός πόλης. Το εργοστασιακό υγραέριο το σκεφτόμουν και γω, απλά ειναι λιγο πιο σπάνια να τα βρεις.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, darthtony είπε

Γύρω στα 10-15,000km ετησίως θα έλεγα. Κατά 70% εντός πόλης. Το εργοστασιακό υγραέριο το σκεφτόμουν και γω, απλά ειναι λιγο πιο σπάνια να τα βρεις.

Εγώ δε θα πήγαινα σε ντίζελ επειδή το χρησιμοποιείς περισσότερο εντός πόλης .  Εκτός εάν βγαίνεις και σε εθνική και να γίνεται σωστά η αναγέννηση του φίλτρου μικροσωματίδιων (dpf).

Του γνωστού είναι εισαγωγής με το εργοστασιακό υγραέριο αλλά ελέγχθηκε σε αντιπροσωπεία 

Δημοσ.

Το Hyundai I20 έχει "φορεθεί" αρκετά από leasing και ενοικιαζόμενα οπότε να είσαι πολύ σχολαστικός στον έλεγχο που θα του κάνεις. όταν έψαχνα πριν κάποια χρόνια ότι είχα βρει σε Hyundai I20 ήταν πολύ ταλαιπωρημένο, που προφανώς ο πωλητής δεν μου είχε αναφέρει τίποτα! 

Δημοσ.

Οδηγω i20 του '10 (1ο χερι) με περιπου 10.000 το χρονο κατα μεσο ορο, κυριως αθηνα αλλα εχει παει και ταξιδια. Απολυτα ικανοποιημενος, πολυ ευκολο στην οδηγηση και βολικο, τιμιοι χωροι και λογικη καταναλωση (οδηγω καπως συντηρητικα). Δεν εχει βγαλει ποτε καποια σοβαρη ζημια. Απο μενα ειναι ναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω το i20 του 14 1.1 πετρέλαιο.Θέλει λίγο προσοχή να προσέχεις πότε κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf και να μην το σβήνεις διακόπτοντας την διαδικασία.Αυτό γίνεται χοντρικά καθε 500 χλμ και θέλει περίπου 15-20 λεπτά να ολοκληρωθεί η διαδικασία.Αν δεν το καταλαβαίνεις και σβήνεις το αμάξι αργά ή γρήγορα θα βγάλει προβλήματα.Κατά τα άλλα δεν έχει προβλήματα, ταξιδεύει με 120-130 με κατανάλωση 5,5λ/100χλμ,στην πόλη καίει γύρω στα 6 ενώ σε επαρχιακούς δρόμους με 4η και 60χλμ/ώρα καίει κάτω απο 4λ/100χλμ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, andrapos είπε

Εχω το i20 του 14 1.1 πετρέλαιο.Θέλει λίγο προσοχή να προσέχεις πότε κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf και να μην το σβήνεις διακόπτοντας την διαδικασία.Αυτό γίνεται χοντρικά καθε 500 χλμ και θέλει περίπου 15-20 λεπτά να ολοκληρωθεί η διαδικασία.Αν δεν το καταλαβαίνεις και σβήνεις το αμάξι αργά ή γρήγορα θα βγάλει προβλήματα.Κατά τα άλλα δεν έχει προβλήματα, ταξιδεύει με 120-130 με κατανάλωση 5,5λ/100χλμ,στην πόλη καίει γύρω στα 6 ενώ σε επαρχιακούς δρόμους με 4η και 60χλμ/ώρα καίει κάτω απο 4λ/100χλμ.

Της δεύτερης γενιάς έχεις φίλε; αν ναι το θεωρώ γλυκύτατο αμάξι εξωτερικά και καλύτερο στο μάτι από το καινούργιο (εξωτερικά γιατί μέσα το νέο είναι ανώτερο). Επειδή το βλέπω συχνά στα μεταχειρισμένα με τον μικρό 1.1 τραβάει παρά τα λίγα του άλογα; βέβαια πετρέλαιο είναι θα μου πεις 🤔 5.5/100 με ~120 που γράφεις το βλέπω μια χαρά. Εκτός από το DPF κάτι άλλο που θέλει προσοχή, καινούργιο ή μεταχειρισμένο το πήρες; Μακεδονία σε μάντρες που πήγα το βρίσκω 8500€ - 9500€ 1.1 diesel 80.000χλμ - 120.000χλμ (αν θεωρήσουμε ότι είναι πραγματικά). 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Της δεύτερης γενιάς έχεις φίλε; αν ναι το θεωρώ γλυκύτατο αμάξι εξωτερικά και καλύτερο στο μάτι από το καινούργιο (εξωτερικά γιατί μέσα το νέο είναι ανώτερο). Επειδή το βλέπω συχνά στα μεταχειρισμένα με τον μικρό 1.1τραβάει παρά τα λίγα του άλογα; βέβαια πετρέλαιο είναι θα μου πεις 🤔 5.5/100 με ~120χλμ που γράφεις το βλέπω μια χαρά. Εκτός από το DPF κάτι άλλο που θέλει προσοχή, καινούργιο ή μεταχειρισμένο το πήρες; Μακεδονία σε μάντρες που πήγα το βρίσκω 8500€ - 9500€ 1.1 diesel 80.000χλμ - 120.000χλμ (αν θεωρήσουμε ότι είναι πραγματικά). 

Του 2014 είναι το πρώτης γενιάς αλλά το facelift.Εσύ λές το επόμενο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 15 νομίζω(εκτός και αν ήταν τέλη του 14).Το αμάξι είναι 1100 κυβικά πετρέλαιο,μην περιμένεις να πηγαίνει γρήγορα.Αλλά είναι σε ροπή πολύ καλύτερο απο 1000αρι ατμοσφαιρικό βενζίνης.Στην εθνική πχ δεν μπορείς να πας με 200 γιατί δεν πάει τόσο,μπορείς ομως να πας με 130 και να του δίνεις που και που και 160 και να καις 6-6,5 λίτρα.Και εγώ μεταχειρισμένο το πήρα και ήταν απο leasing, είδα καμιά 20αριά ίδια σε μάντρες και πήρα αυτό που ήταν σε καλύτερη κατάσταση.Για τα χλμ που λές ένα καλό μέτρο για σύγκριση είναι να δεις απο κοντά πολλά και να συγκρίνεις τη φθορά που έχουν στο τιμόνι,στα καθίσματα,στα πετάλια και στα πλαστικά του εσωτερικού.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andrapos είπε

Του 2014 είναι το πρώτης γενιάς αλλά το facelift.Εσύ λές το επόμενο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 15 νομίζω(εκτός και αν ήταν τέλη του 14).Το αμάξι είναι 1100 κυβικά πετρέλαιο,μην περιμένεις να πηγαίνει γρήγορα.Αλλά είναι σε ροπή πολύ καλύτερο απο 1000αρι ατμοσφαιρικό βενζίνης.Στην εθνική πχ δεν μπορείς να πας με 200 γιατί δεν πάει τόσο,μπορείς ομως να πας με 130 και να του δίνεις που και που και 160 και να καις 6-6,5 λίτρα.Και εγώ μεταχειρισμένο το πήρα και ήταν απο leasing, είδα καμιά 20αριά ίδια σε μάντρες και πήρα αυτό που ήταν σε καλύτερη κατάσταση.Για τα χλμ που λές ένα καλό μέτρο για σύγκριση είναι να δεις απο κοντά πολλά και να συγκρίνεις τη φθορά που έχουν στο τιμόνι,στα καθίσματα,στα πετάλια και στα πλαστικά του εσωτερικού.

Οι ταχύτητες που πηγαίνω σε εθνική είναι 110 - 120 και κάποιο άνοιγμα 130 - 140 για προσπέραση. Παραπάνω ταχύτητες δεν με ενδιαφέρουν. Αυτά που έχω δει 4 - 5 εξωτερικά και εσωτερικά ήταν άριστα και χλμ περίπου 100.000 μέσο όρο. Τίποτα σου έχει βγάλει; καθημερινά θα κάνει 50χλμ πήγαινε έλα σε μεγάλο δρόμο (ευθεία) οπότε με DPF θέμα δεν θα έχω. Η κίνηση εντός πόλης θα είναι ελάχιστη. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Οι ταχύτητες που πηγαίνω σε εθνική είναι 110 - 120 και κάποιο άνοιγμα 130 - 140 για προσπέραση. Παραπάνω ταχύτητες δεν με ενδιαφέρουν. Αυτά που έχω δει 4 - 5 εξωτερικά και εσωτερικά ήταν άριστα και χλμ περίπου 100.000 μέσο όρο. Τίποτα σου έχει βγάλει; καθημερινά θα κάνει 50χλμ πήγαινε έλα σε μεγάλο δρόμο (ευθεία) οπότε με DPF θέμα δεν θα έχω. Η κίνηση εντός πόλης θα είναι ελάχιστη. 

Με τις ταχύτητες που λές εθνική θα είσαι κάτω απο 5,5 λίτρα, ίσως και 5.Εσωτερικά συνήθως τα πλακώνουν σε σιλικόνες και οι φθορές δεν φαίνονται εύκολα, πρέπει να το κοιτάξεις πολύ καλά.Σε αυτά τα χλμ 100+ χιλιάδες να έχεις στο μυαλό σου οτι όσο καλό και να είναι το μοτερ ίσως θέλει αναλώσιμα το αυτοκίνητο οπως δίσκο πλατό, αμορτισέρ,service τουρμπίνας(ισχύει για ολα τα turbo αυτοκίνητα),καθάρισμα μπεκ(για ολα τα πετρελαιοκίνητα)κλπ που είναι ακριβές εργασίες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...