Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 17/2/2022 στις 11:52 ΜΜ, NickTG είπε

Μέχρι πότε? 

Πατέρας για πάντα. Πατέρας φοιτητή άγνωστο😀

 

Στις 18/2/2022 στις 12:23 ΠΜ, BlueBlade είπε

Αλλά αν το παιδί φτάνει σε σημείο να καταπιέζεται ή να μιζεριάζει μόνο και μόνο για να μην ανησυχούν οι γονείς του. Υπαρχει χοντρό πρόβλημα

Σε διαβεβαιώ ότι ο γιος μου δεν καταπιέζεται καθόλου. Απλά ελπίζω ότι από το λέγε λέγε κάποιες εγγραφές έχουν γίνει👂

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, stathisp said:

Πατέρας για πάντα. Πατέρας φοιτητή άγνωστο😀

Ναι, αλλά μέχρι πότε θα κάνεις πράγματα για να κοιμούνται οι γονείς πιο ήσυχοι? 

Δεν είναι προέκταση μας τα παιδιά. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ναι, αλλά μέχρι πότε θα κάνεις πράγματα για να κοιμούνται οι γονείς πιο ήσυχοι? 

Δεν είναι προέκταση μας τα παιδιά. 

If He Dies, He Dies | Know Your Meme

Δημοσ.

Εγώ θα σου έλεγα πως αν το budget σου είναι 2500€ ενα ποσο να το αφιερώσεις σε κράνος και μπουφάν , ειδικά σε αστικές περιοχές που γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/2/2022 στις 3:11 ΠΜ, NikosKallithea είπε

Εγω σε ολους τους νεους οδηγους λεω να παρουν μοτοσυκλέτα αλλα να έχει αβς

Πολύ σημαντικό. Μου έχει πάρει πολύ καιρό και κάποια πεσίματα και ατυχήματα για να καταλάβω πώς λειτουργούν τα φρένα χωρίς ABS. Ακόμα και τώρα ξεχνιέμαι πολλές φορές, γιατί η πρώτη ενστικτώδης αντίδραση σε επείγοντα φρεναρίσματα είναι να πατήσεις τέρμα τα φρένα.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Πολύ σημαντικό. Μου έχει πάρει πολύ καιρό και κάποια πεσίματα και ατυχήματα για να καταλάβω πώς λειτουργούν τα φρένα χωρίς ABS. Ακόμα και τώρα ξεχνιέμαι πολλές φορές, γιατί η πρώτη ενστικτώδης αντίδραση σε επείγοντα φρεναρίσματα είναι να πατήσεις τέρμα τα φρένα.

Εμενα παντως η αντιδραση μου ειναι κατεβασμα μαζι με φρενα.

Αν τωρα εισαι πλαγιασμενος και τρομαξεις,ουτε το abs δε σε σωζει απο το να πεσεις μονος σου αρχικα και μετα βλεπουμε :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Εμενα παντως η αντιδραση μου ειναι κατεβασμα μαζι με φρενα.

Αν τωρα εισαι πλαγιασμενος και τρομαξεις,ουτε το abs δε σε σωζει απο το να πεσεις μονος σου αρχικα και μετα βλεπουμε :P

Μα δε σου λέω να έχεις χώρο για να προλάβει να έχει κάποια επίδραση το κατέβασμα.

Να σου πω το πιο πρόσφατο που μου συνέβη σε σχέση με τα φρένα, αν και δεν ξέρω αν και το ABS θα με έσωζε. Οδηγώ ευθεία, ενώ είχαν κολλήσει τα αυτοκίνητα, σε δρόμο με διπλή γραμμή, που έχει όμως ελάχιστο χώρο αριστερά λίγο πριν τη γραμμή για να περάσει ένα μηχανάκι. Αν θες να περάσεις με μια σχετική ασφάλεια βέβαια πρέπει να πατήσεις τη γραμμή. Έτσι κι εγώ λοιπόν είπα να περάσω την κίνηση και (κακώς, έπρεπε να πηγαίνω «περπατώντας») ειχα αναπτύξει ταχύτητα 40 χλμ/ώρα. Σε λίγα μέτρα υπάρχει μια διασταύρωση με κάθετο δρόμο στα δεξιά, όπου αυτός που έρχεται από τον κάθετο έχει στοπ.

Ειναι λοιπόν ένας στον κάθετο έχει ανάψει φλας να στρίψει αριστερά. Ένα από τα αυτοκίνητα που προσπερνούσα ενω ειχε κολλήσει στην κίνηση, αποφασιζει να τον αφήσει να περάσει. Ε βγαίνει αυτος από τον κάθετο στη μέση του δρόμου, για να αδειάσει το άλλο ρεύμα και να περάσει. Έτσι εγώ σε απόσταση 10 μέτρων βλέπω έναν να πετάγεται μπροστά μου από το πουθενά. Πατάω τα φρένα, κόβω καμποσο και το μηχανάκι γλιστράει επειδή δεν έχει ABS. Έτσι έπεσα κάτω αλλά τουλάχιστον δεν εκτοξεύτηκα. Το μηχανάκι έπεσε με φόρα πάνω στον προφυλακτήρα του άλλου. Εδώ να πω ότι ήταν προβληματική και η τρόμπα του φρένου. Το πάταγες και ήταν φουλ απότομο. Την άλλαξα τώρα και είναι πολύ καλύτερα.

Ένα τέτοιο πρέπει να πάθει ο καθένας για να είναι πιο προσεκτικός μετά. Οι κλήσεις της τροχαίας δε με ένοιαζαν καν.

 

 

Επεξ/σία από GodzillaCover
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Ένα τέτοιο πρέπει να πάθει ο καθένας για να είναι πιο προσεκτικός μετά.

Ετσι ακριβως.
Οδηγαμε καιρο, δε μας τυχαινει στραβη και νομιζουμε οτι ειμαστε καλοι οδηγοι και ατρωτοι.
Ξεχναμε ποσο μα ποσο ευκολα μπορει να γινει η στραβη μεσα σε 1.5 δευτερολεπτο,και ξεχναμε ποσο πολυ ποναει ακομα και το απλο πεσιμο.

Ειμαστε τυχεροι,προσοχη και παντα ορθιοι.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Ετσι ακριβως.
Οδηγαμε καιρο, δε μας τυχαινει στραβη και νομιζουμε οτι ειμαστε καλοι οδηγοι και ατρωτοι.
Ξεχναμε ποσο μα ποσο ευκολα μπορει να γινει η στραβη μεσα σε 1.5 δευτερολεπτο,και ξεχναμε ποσο πολυ ποναει ακομα και το απλο πεσιμο.

Ειμαστε τυχεροι,προσοχη και παντα ορθιοι.

Το σημαντικότερο είναι  να μάθεις να οδηγείς αμυντικά και με το αυτοκίνητο και ειδικότερα στο μηχανάκι. Όλοι κάποια στιγμή πέσαμε η θα πέσουμε. Στο μηχανάκι πρέπει να μπορείς να προβλέψεις την χαζομάρα του καθενός και να μάθεις να μην έχεις στο μυαλό σου έχω προτεραιότητα στα τέτοια μου γιατί ο ένας που θα κάψει τρίγωνο η στοπ θα σε ρίξει στο κρεβάτι για πολύ η για πάντα. Επίσης η εμπειρία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, δεν θα πρότεινα σε κανέναν να οδηγήσει κατευθείαν κάτι μεγάλο μέσα σε πόλη όταν δεν έχει οδηγήσει έστω και για λίγο καιρό ένα παπί. Δεν είμαι ο καλύτερος οδηγός ούτε θα γίνω απλά τα δίκυκλα θέλουν σεβασμό είτε είναι 50 είτε 1000 κυβικά.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, GodzillaCover said:

Μα δε σου λέω να έχεις χώρο για να προλάβει να έχει κάποια επίδραση το κατέβασμα.

Να σου πω το πιο πρόσφατο που μου συνέβη σε σχέση με τα φρένα, αν και δεν ξέρω αν και το ABS θα με έσωζε. Οδηγώ ευθεία, ενώ είχαν κολλήσει τα αυτοκίνητα, σε δρόμο με διπλή γραμμή, που έχει όμως ελάχιστο χώρο αριστερά λίγο πριν τη γραμμή για να περάσει ένα μηχανάκι. Αν θες να περάσεις με μια σχετική ασφάλεια βέβαια πρέπει να πατήσεις τη γραμμή. Έτσι κι εγώ λοιπόν είπα να περάσω την κίνηση και (κακώς, έπρεπε να πηγαίνω «περπατώντας») ειχα αναπτύξει ταχύτητα 40 χλμ/ώρα. Σε λίγα μέτρα υπάρχει μια διασταύρωση με κάθετο δρόμο στα δεξιά, όπου αυτός που έρχεται από τον κάθετο έχει στοπ.

Ειναι λοιπόν ένας στον κάθετο έχει ανάψει φλας να στρίψει αριστερά. Ένα από τα αυτοκίνητα που προσπερνούσα ενω ειχε κολλήσει στην κίνηση, αποφασιζει να τον αφήσει να περάσει. Ε βγαίνει αυτος από τον κάθετο στη μέση του δρόμου, για να αδειάσει το άλλο ρεύμα και να περάσει. Έτσι εγώ σε απόσταση 10 μέτρων βλέπω έναν να πετάγεται μπροστά μου από το πουθενά. Πατάω τα φρένα, κόβω καμποσο και το μηχανάκι γλιστράει επειδή δεν έχει ABS. Έτσι έπεσα κάτω αλλά τουλάχιστον δεν εκτοξεύτηκα. Το μηχανάκι έπεσε με φόρα πάνω στον προφυλακτήρα του άλλου. Εδώ να πω ότι ήταν προβληματική και η τρόμπα του φρένου. Το πάταγες και ήταν φουλ απότομο. Την άλλαξα τώρα και είναι πολύ καλύτερα.

Ένα τέτοιο πρέπει να πάθει ο καθένας για να είναι πιο προσεκτικός μετά. Οι κλήσεις της τροχαίας δε με ένοιαζαν καν.

 

 

Χρειαζόταν να πάθεις αυτό για να μην πηγαίνεις με τουλάχιστον 40 χλμ/ώρα δίπλα σε σταματημένα αυτοκίνητα? 

Ή να κοιτάς τουλάχιστον τη διασταύρωση αφού προχωράς δίπλα σε ένα ακίνητο ρεύμα πηγαίνοντας πρακτικά στο αντίθετο? 

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

να μάθεις να μην έχεις στο μυαλό σου έχω προτεραιότητα στα τέτοια μου γιατί ο ένας που θα κάψει τρίγωνο η στοπ θα σε ρίξει στο κρεβάτι για πολύ η για πάντα

Αυτο λεω παντα στην ομαδικη του efood που ειμαι.
Δεμενα κρανη,προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ και τα κρανη παντα δεμενα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η περιπτωση που αναφερει ο φιλος πανω ειναι καθαρα θεμα απειριας και απολυτα αναμενομενη για καποιον που εχει μια σχετικη εμπειρια.Να περνας με 40χλμ/ωρα απο διασταυρωση και να κινεισαι με τετοια ταχυτητα στο αντιθετο ρευμα απλα παιζεις το κεφαλι σου κορονα-γραμματα . Ειδικα σε μηχανακια χαμηλου κυβισμου το κατεβασμα ταχυτητας ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ . Παντα τα δυο δαχτυλα πρεπει να ειναι στο μπροστα φρενο για να γινεται προοδευτικο το φρεναρισμα και σε συνδυασμό με κατεβασμα ταχυτητας και πισω φρενο φρεναρεις πιο γρηγορα και ελενχομενα απο οτι να αρπαξεις την μανετα τελευταια στιγμη διχως αυριο.

Το πιο επικινδυνο ειναι οι πεζοι-ζομπι που μολις μυρισουν αιμα διασχιζουν το δρομο αναμεσα απο τα οχηματα με γοργο βημα χωρις να κοιτανε καθολου. 

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, NickTG είπε

Χρειαζόταν να πάθεις αυτό για να μην πηγαίνεις με τουλάχιστον 40 χλμ/ώρα δίπλα σε σταματημένα αυτοκίνητα? 

Ή να κοιτάς τουλάχιστον τη διασταύρωση αφού προχωράς δίπλα σε ένα ακίνητο ρεύμα πηγαίνοντας πρακτικά στο αντίθετο? 

Πώς πάω «πρακτικά στο αντίθετο»; Αφού λέω έχει χώρο δίπλα από τα αμάξια στο ρεύμα μου και άντε να πατήσω τη γραμμή. Επίσης η διασταύρωση έχει STOP (το ήξερα αυτό), οπότε θεωρητικά δεν πρέπει να βγει κανείς.

6 ώρες πριν, visualizer είπε

Η περιπτωση που αναφερει ο φιλος πανω ειναι καθαρα θεμα απειριας και απολυτα αναμενομενη για καποιον που εχει μια σχετικη εμπειρια.Να περνας με 40χλμ/ωρα απο διασταυρωση και να κινεισαι με τετοια ταχυτητα στο αντιθετο ρευμα απλα παιζεις το κεφαλι σου κορονα-γραμματα . Ειδικα σε μηχανακια χαμηλου κυβισμου το κατεβασμα ταχυτητας ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ . Παντα τα δυο δαχτυλα πρεπει να ειναι στο μπροστα φρενο για να γινεται προοδευτικο το φρεναρισμα και σε συνδυασμό με κατεβασμα ταχυτητας και πισω φρενο φρεναρεις πιο γρηγορα και ελενχομενα απο οτι να αρπαξεις την μανετα τελευταια στιγμη διχως αυριο.

Το πιο επικινδυνο ειναι οι πεζοι-ζομπι που μολις μυρισουν αιμα διασχιζουν το δρομο αναμεσα απο τα οχηματα με γοργο βημα χωρις να κοιτανε καθολου. 

Θέμα βλακείας στον εγκέφαλο είναι. Να ξέρεις ότι έχεις μάπα τρόμπα που σε τινάζει μπροστά με το που την πατήσεις ελαχιστα (ξέρω ότι είναι η τρόμπα γιατί την άλλαξα και όλα καλά τώρα) και να πηγαίνεις με 40 km/h μες την κίνηση που μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Πετάχτηκε ο άλλος από το στοπ κι έγινε η στραβή. Βγήκε συνυπαιτιότητα, που στο δικαστήριο μπορούσα να διεκδικήσω και 100% και από όσο μου είπαν μάλλον θα το έπαιρνα, αλλά τι νόημα έχει αν έχεις σκοτωθεί;
 

Εγω αυτό που ξέρω είναι προοδευτικό μπροστά φρενάρισμα, μαζί με πίσω. Στην προκειμένη βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να σταμάταγα σε τόσο μικρή απόσταση, ό,τι και να έκανα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...