Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Ειμαι φοιτητης και θελω να αγορασω μια μηχανη να εχω στην πολη οπου σπουδαζω, θα ηθελα να ακουσω καποιες προτασεις γιατι εχω δει πολλα. Το budget μου ειναι μεχρι 2.500€ και κυβικα μεχρι και 300. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θελω σκουτερ. Ευχαριστω εκ των προτερων

• Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα! Είμαι πατέρας φοιτητή. Συγγνώμη για το θάρρος αλλά να μην πάρεις μηχανή. Να πάρεις αυτοκίνητο για να κοιμούνται οι δικοί σου λίγο πιο ήσυχοι.

• Like 8
  • Confused 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, stathisp είπε

Καλησπέρα! Είμαι πατέρας φοιτητή. Συγγνώμη για το θάρρος αλλά να μην πάρεις μηχανή. Να πάρεις αυτοκίνητο για να κοιμούνται οι δικοί σου λίγο πιο ήσυχοι.

Στο πανεπιστήμιο μου και σε πολλά άλλα δεν βρίσκεις πάρκινγκ με αυτοκίνητο ούτε 3 χιλιόμετρα μακριά.

Αν το παλικάρι είναι σε επαρχιακή πόλη τότε εντάξει αλλά και πάλι μπορεί να είναι στενά οικονομικά ή να έχει τρέλα την μηχανή καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου πάντως αλλά λίγο ακυρος

• Like 1
Δημοσ.
42 minutes ago, stathisp said:

Μέχρι πότε? 

• Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γιατί είναι γνωστό σε όλους ότι ειδικά στην ελλαδα, δεν έχει σκοτωθεί ποτέ κανένας νέος με αυτοκίνητο ....

Επεξ/σία από xrhstosiak
Δημοσ.

τι χρηση θες να κανεις ειναι το βασικο και σε ποια πολη εισαι;

γιατι αν πχ ζεις σε μικρη πολη και την σχολη στα 5-10 λεπτα και δεν εχεις αναγκη να ταξιδευεις προς το σπιτι σου

και ενα μικρο παπι σε καλυπτει που θα κερδισεις σε οικονομια τα χρονια που θα εισαι φοιτητης ( καυσιμα / σερβις /ανταλλακτικα)

ενω αν εισαι αθηνα και μπορει να εχεις καθημερινα δρομολογια πανω απο μιση ωρα καλο ειναι να δεις κατι πιο δυνατο

αρκετα φραγκα στην ακρη για κρανος / μπουφαν / γαντια τα θεωρω δεδομενα ...

• Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Ninja 250

Ζοntes t310 r310 

Προσυπογράφω