Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Περιμςνω και γω να μου ερθει η συγκεκριμένη σε 65.

Δεν ειναι λιγο  υπερβολικο να θεωρούμε  προβλημα  6 pixel σε τοσο μεγαλο πανελ?

 

 

 

Δημοσ.

Είναι να μην μπλέξεις με το service της Samsung. Εμένα πριν 3 χρόνια μου έβγαλαν την πίστη. Σε μοντέλο q9fn είχα καμμένα κ κολλημένα πιξελ κ με έβαζαν να τα μετράω με τον χάρακα κ την απόσταση μεταξύ τους κ μετά μου έλεγαν ότι είναι εντός προδιαγραφών. Με είχαν τρελάνει. Μετά από 2 καταγγελίες κ με πολύ ένταση ξεμπέρδεψα κ δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά ποτέ Samsung. Όχι για τα προϊόντα τους αλλά για το απαράδεκτο service τους. Οι τύποι στο service είναι αλητηριοι. Κ μιλάμε τότε ότι η τηλεόραση ή 55αρα είχε 1700€!! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα χθες από το τοπικό συνεργαζομενο με την Samsung service.

Αρχικά, σε ερώτηση ποιος εξέτασε την τηλεόραση, μου είπε "εμείς", καλά λέω εσυ δεν μου είπες ότι πρέπει να πάει Αθήνα; Υπόψιν το ίδιο μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Και μου λέει "εε, ετσι νόμιζα".

-Δεν μου λες (του λέω), 5 subpixel βρήκατε;

-Γιατι πόσα ήταν (μου λέει); 

-Εγω ποσα σου έδειξα, πόσες φωτογραφίες σου έστειλα; Μήπως ήταν 6 pixel και ενα subpixel, όπως επιβεβαίωσες κι εσύ όταν παρέλαβες την τηλεόραση; Επίσης, μήπως εσυ χρειάστηκες μεγεθυντικό φακό για να τα δεις όταν στα έδειχνα; 

-Ε, τι φταίω εγώ, που ο τεχνικός που την εξέτασε δεν βλέπει και πολύ καλά, να φανταστείς εγώ του τα έδειχνα, ούτε φωτογραφίες δεν μπορέσαμε να τα τραβήξουμε -ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ- αυτές που μου έστειλες εσύ στείλαμε στην Samsung. Πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί στο τι αναφέρουμε γιατί μετά χρεώνουν σε εμάς το ανταλλακτικό, 

-Ποιο ανταλλακτικό, η τηλεόραση είναι εντός DOA άνθρωπε μου, για αντικατάσταση είναι. 

-Ε θα στην αλλάξουν, δεν θα στην αλλάξουν; 

-Βγάλατε ελαττωματική τηλεόραση εντός προδιαγραφών, και με ρωτάς αν θα την αλλάξουν 

-Ε, κι εμείς οτι μας έστειλαν σε email, γράψαμε.

-Τι εννοείς;

-Οτι ειναι εντός προδιαγραφών. 

-Τι θεωρείται εντός προδιαγραφών,  με αριθμούς, 1,5,10,20,100 καμμένα pixels, πόσα;

Δεν μας είπαν. 

-Εντάξει, λέω κατάλαβα. Να πεις στον τεχνικό που δεν βλέπει καλά, ότι έχω ήδη υποβάλει αναφορά στην μητρική εταιρία για τα ψέματα που αναφέρατε στην έκθεση σας, θα φροντίσω ομως να προσθέσω κι οσα μου είπες. 

 

Αμέσως κάλεσα τον Κωτσόβολο, αναφέρω όπως μου είχαν ζητήσει οι ίδιοι οτι παρέλαβα, για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης και μου λέει ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

Απευθείας αναφέρω την προηγούμενη επικοινωνία με τα στοιχεία της, αναφέρω ολη την συνομιλία, πως η συνάδελφος του με έβαλε στην αναμονή επικοινώνησε με τα κεντρικά και με διαβεβαίωσε πως υπάρχει έγκριση αντικατάστασης και λέω οι κλήσεις καταγράφονται, θα με αναγκάσετε να κινήσω νομικές διαδικασίες, θέλω ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση άμεσα.

Καταγράφω όσα μου είπατε, θα ελεγχθεί το θέμα και θα επικοινωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε. 

Πεντε λεπτά αργότερα με καλεί ο ίδιος και μου λέει βλέπω εδώ ένα email που λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση...από την  Samsung. 

Ωραία λέω, πότε θα έχω ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία.

Θα μεταφέρω όσα μου είπατε στην συνάδελφο που εχει αναλάβει το θέμα σας και θα επικοινωνήσει η ίδια για να σας ενημερώσει. 

Πότε;

Σήμερα ή αύριο, δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, δεν γνωρίζω αν εργάζεται σήμερα. 

 

Ακόμα περιμένω.

 

Την Δευτέρα θα πάω από το κατάστημα και θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για την εξέλιξη ώστε να αναλάβει ο ίδιος. 

Στις 18/2/2022 στις 10:20 ΠΜ, waveparticle είπε

Εισαι σιγουρος οτι θα καταλαβει ενας μεσος γνωστης αν ειναι ips ή va?

Υπάρχει ένας σχετικά εύκολος τρόπος αν δεν έχεις φακό που μπορεί να εστιάσει σε βαθμό pixel.

Πολύ ελαφρύ χτύπημα στο μέσο της οθόνης, αν κάνει αναλαμπές, ειναι VA. 

 

Στις 18/2/2022 στις 4:40 ΜΜ, achilleas1983 είπε

Στο youtube υπαρχουν κατι βιντεο που τα παιζεις και υποτιθεται οτι βοηθανε στα stuck και dead pixels, για δοκιμασε το μηπως εισαι τυχερος και λυθει το προβλημα

 

Δεν πρόκειται για κολλημένα pixel.

Είναι zero bright defect pixels. Μαύρα, καμμένα. 

Επεξ/σία από rosgr100
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, rosgr100 είπε

Παρέλαβα χθες από το τοπικό συνεργαζομενο με την Samsung service.

Αρχικά, σε ερώτηση ποιος εξέτασε την τηλεόραση, μου είπε "εμείς", καλά λέω εσυ δεν μου είπες ότι πρέπει να πάει Αθήνα; Υπόψιν το ίδιο μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Και μου λέει "εε, ετσι νόμιζα".

-Δεν μου λες (του λέω), 5 subpixel βρήκατε;

-Γιατι πόσα ήταν (μου λέει); 

-Εγω ποσα σου έδειξα, πόσες φωτογραφίες σου έστειλα; Μήπως ήταν 6 pixel και ενα subpixel, όπως επιβεβαίωσες κι εσύ όταν παρέλαβες την τηλεόραση; Επίσης, μήπως εσυ χρειάστηκες μεγεθυντικό φακό για να τα δεις όταν στα έδειχνα; 

-Ε, τι φταίω εγώ, που ο τεχνικός που την εξέτασε δεν βλέπει και πολύ καλά, να φανταστείς εγώ του τα έδειχνα, ούτε φωτογραφίες δεν μπορέσαμε να τα τραβήξουμε -ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ- αυτές που μου έστειλες εσύ στείλαμε στην Samsung. Πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί στο τι αναφέρουμε γιατί μετά χρεώνουν σε εμάς το ανταλλακτικό, 

-Ποιο ανταλλακτικό, η τηλεόραση είναι εντός DOA άνθρωπε μου, για αντικατάσταση είναι. 

-Ε θα στην αλλάξουν, δεν θα στην αλλάξουν; 

-Βγάλατε ελαττωματική τηλεόραση εντός προδιαγραφών, και με ρωτάς αν θα την αλλάξουν 

-Ε, κι εμείς οτι μας έστειλαν σε email, γράψαμε.

-Τι εννοείς;

-Οτι ειναι εντός προδιαγραφών. 

-Τι θεωρείται εντός προδιαγραφών,  με αριθμούς, 1,5,10,20,100 καμμένα pixels, πόσα;

Δεν μας είπαν. 

-Εντάξει, λέω κατάλαβα. Να πεις στον τεχνικό που δεν βλέπει καλά, ότι έχω ήδη υποβάλει αναφορά στην μητρική εταιρία για τα ψέματα που αναφέρατε στην έκθεση σας, θα φροντίσω ομως να προσθέσω κι οσα μου είπες. 

 

Αμέσως κάλεσα τον Κωτσόβολο, αναφέρω όπως μου είχαν ζητήσει οι ίδιοι οτι παρέλαβα, για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης και μου λέει ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

Απευθείας αναφέρω την προηγούμενη επικοινωνία με τα στοιχεία της, αναφέρω ολη την συνομιλία, πως η συνάδελφος του με έβαλε στην αναμονή επικοινώνησε με τα κεντρικά και με διαβεβαίωσε πως υπάρχει έγκριση αντικατάστασης και λέω οι κλήσεις καταγράφονται, θα με αναγκάσετε να κινήσω νομικές διαδικασίες, θέλω ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση άμεσα.

Καταγράφω όσα μου είπατε, θα ελεγχθεί το θέμα και θα επικοινωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε. 

Πεντε λεπτά αργότερα με καλεί ο ίδιος και μου λέει βλέπω εδώ ένα email που λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση...από την  Samsung. 

Ωραία λέω, πότε θα έχω ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία.

Θα μεταφέρω όσα μου είπατε στην συνάδελφο που εχει αναλάβει το θέμα σας και θα επικοινωνήσει η ίδια για να σας ενημερώσει. 

Πότε;

Σήμερα ή αύριο, δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, δεν γνωρίζω αν εργάζεται σήμερα. 

 

Ακόμα περιμένω.

 

Την Δευτέρα θα πάω από το κατάστημα και θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για την εξέλιξη ώστε να αναλάβει ο ίδιος. 

Φιλε καλο κουραγιο. Στο γραφω απο προσωπικη εμπειρια, οτι και αν κανεις δεν τους καιγεται καρφι. Μονο με καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη ξυπνανε. Εχω ανοιξει κι εγω εδω μεσα θεμα με τηλεοραση Toshiba DOA αγορασμενη απο γερμανο η οποια δεν ειχε εικονα και μου λεγανε οτι βλακεια μπορεις να φανταστεις. Σχεδον 40 ημερες μετα την αγορα της και ακομη δεν μου εχουν επιστρεψει τα χρηματα.

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Υπομονή σου εύχομαι και γρήγορα να ξεμπερδεψεις. Βλέποντας τη συγκεκριμένη περίπτωση προβληματίζομαι αν αξίζει να αγοράσω Samsung. Στο νησί που μένω υπάρχει επίσημο service της Samsung και lg αλλά όχι της Sony. Σε ερώτηση στη Sony μου είπαν ότι σε περίπτωση που πάθει κάτι πρέπει να τη στείλεις σε επίσημο service άρα και εκτός νησιού. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 19/2/2022 στις 10:07 ΜΜ, umbrella co. είπε

Φιλε καλο κουραγιο. Στο γραφω απο προσωπικη εμπειρια, οτι και αν κανεις δεν τους καιγεται καρφι. Μονο με καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη ξυπνανε. Εχω ανοιξει κι εγω εδω μεσα θεμα με τηλεοραση Toshiba DOA αγορασμενη απο γερμανο η οποια δεν ειχε εικονα και μου λεγανε οτι βλακεια μπορεις να φανταστεις. Σχεδον 40 ημερες μετα την αγορα της και ακομη δεν μου εχουν επιστρεψει τα χρηματα.

Ακόμα δεν έχει βγάλει άκρη εσύ με αυτό το θέμα;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, filip123go είπε

Ακόμα δεν έχει βγάλει άκρη εσύ με αυτό το θέμα;;

Δυστυχως οχι. Τους εκανα αρνητικη αξιολογηση στο skroutz το σαββατο που μας περασε και μου εγραψαν απο το skroutz πως εχουν προωθησει την αξιολογηση μου στο γερμανο προκειμενου να λαβουν την απαντηση της εταιρειας. Ωστοσο, με το περας των 10 ημερων θα δημοσιευθει η αξιολογηση μου (εφοσον την εγκρινουν) ανεξαρτητως της οποιας απαντησης του γερμανου. Η τηλεοραση βρισκεται σε αυτους απο τις 10/2 και αναμενει τον ποιοτικο ελεγχο...

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεα επικοινωνία σήμερα το μεσημέρι, μήπως βγάλω άκρη, για να ενημερώσω ταυτόχρονα, πως σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση, το απόγευμα θα επισκεφθώ το κατάστημα ώστε να υπαναχωρήσω, ενω ταυτόχρονα θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για να αναλάβει ο ίδιος. 

Αρχικά, ρώτησα σε ποιο στάδιο βρίσκεται το αίτημα μου, χωρίς πολλές πληροφορίες, για να δω τι θα μου πουν. 

Ο υπάλληλος μου λέει, βλέπω πως η Samsung έχει ζητήσει να σταλεί η τηλεόραση στην Αθήνα για να εξεταστεί από τους ίδιους. 

Λέω, πλάκα μου κάνετε; Η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση πριν λίγες ημέρες και όπως μου ζητήσατε, σας ενημέρωσα για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης. 

-Ό,τι βλέπω σας λέω. 

-Εγω σας λέω όμως ότι η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση 

Αρχίζω παλι να εξιστορώ (δεν γράφω κι άλλο σεντόνι).

Τέλος πάντων, ενημερώνει τον υπεύθυνο που εχει αναλάβει το θέμα και μου λέει θα επικοινωνήσει ο ίδιος. Ρωτάω πότε, το συντομότερο μου λέει. Το απόγευμα θα περάσω από το κατάστημα για υπαναχώρηση αν δεν έχει λυθεί το θέμα μου.

 

Στις 6 με πήρε η υπεύθυνη, με ρώτησε αν θέλω άλλη τηλεόραση και με ενημέρωσε πως την Παρασκευή παραλαμβάνω την νέα. 

Η δικαιολογία για όλη αυτή την παρωδία ηταν πως "έπρεπε να εξεταστεί το θέμα από την αντιπροσωπεία".

Στο site τους, αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους DOA πως, πλην λευκών συσκευών και κλιματιστικών, ειναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των υπολοίπων συσκευών και ουδεμία σχέση έχει το επίσημο service, άρα παραβίαζουν τους δικούς τους όρους και χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως της ανέφερα.

(Χαμόγελο) Καταλαβαίνω και ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία..

 

 

Γερο στομάχι, γνώση των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές και μην τους την χαρίζετε.

Επεξ/σία από rosgr100
  • Like 4
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, rosgr100 είπε

Γερο στομάχι, γνώση των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές και μην τους την χαρίζετε.

Ωχ μην τα φωνάζεις αυτά γιατί θα στην πέσουν και σε εσένα οι 2-3 γνωστοί που δεν θέλουν να έχουμε κανένα δικαίωμα σαν καταναλωτές…

Δημοσ.
4 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Ωχ μην τα φωνάζεις αυτά γιατί θα στην πέσουν και σε εσένα οι 2-3 γνωστοί που δεν θέλουν να έχουμε κανένα δικαίωμα σαν καταναλωτές…

και επισης να μη ξεπερναμε τα ορια, πχ φοραω παπουτσι 44 και αγοραζω 2 νουμερα, ενα 45 και ενα 44 και μετα γυριζω το ενα πισω... και με τσαμπουκα κιολας

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ήμουν έτοιμος να παραγγείλω την 85QN90A προερχόμενος από 3 OLED (από τις οποίες ήμουν ευχαριστημένος απλά ήθελα περισσότερες ίντσες). Για καλή μου τύχη βγήκα για καφέ με μια φίλη που δουλεύει στο τμήμα επιστροφών του σκρουτζ και μου συνέστησε να μείνω μακριά από samsung. Αν θυμάμαι καλά, μου είπε πως η samsung θεωρεί ελαττωματικές, τηλεοράσεις με 10+ χαλασμένα pixel και πως το service τους είναι... δύσκολο. 

Επεξ/σία από chriskourou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Land-decked είπε

και επισης να μη ξεπερναμε τα ορια, πχ φοραω παπουτσι 44 και αγοραζω 2 νουμερα, ενα 45 και ενα 44 και μετα γυριζω το ενα πισω... και με τσαμπουκα κιολας

Όταν αυτό στο προτείνει η ίδια η εταιρία γιατί την συμφέρει καθώς μειώνει τα κόστη των μεταφορών γιατί έχεις λιγότερες αλλαγές;;;

Αλλά όταν υπάρχουν τέτοιες απόψεις από άτομα που ψαλιδίζουν μόνοι τους θεσμοθετημένα καταναλωτικά δικαιώματα τι άλλο να πεις…

Αλλά ξέχασα εδώ είναι Βαλκάνια… Νοοτροπία σφάξε με αγά μου να αγιάσω…

Πρέπει να ξεκινήσεις να σκέπτεσαι και έξω από το κουτί… Τι σου λέω τώρα ε…;;; Ψιλά γράμματα για εσένα…

Επεξ/σία από andreas1gr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...