Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις 7/2 παρέλαβα την 55QN95 από τον Κωτσοβολο, μετά από έλεγχο, την ίδια ήμερα, διαπίστωσα -αρχικά- την ύπαρξη 6 ZDF pixel (μαύρα), ενώ αργότερα ανακάλυψα πως υπάρχει και ενα dead subpixel.


Την επόμενη ήμερα, επικοινώνησα με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να αναφέρω το πρόβλημα, εξυπηρετικότατοι -αρχικά- προχώρησαν την διαδικασία αντικατάστασης μετά από την αποστολή φωτογραφιών, όπως μου ζήτησαν, οι οποίες αποδείκνυαν το πρόβλημα.
Για άγνωστο λόγω, ενώ η ελαττωματική Samsung QN95 ήταν ακόμα εντός διαστήματος DOA και ενώ με επιβεβαίωσαν από τον Κωτσόβολο πως θα γίνει αντικατάσταση καθώς αναγνώρισαν το πρόβλημα, προχώρησαν την διαδικασία μέσω της Samsung.
Έπειτα από αρκετές μέρες (~7) και χωρίς καμία προγενέστερη ενημέρωση, το πρωί με καλούν από το τοπικό συνεργαζόμενο κατάστημα Service της Samsung, ώστε να έρθει τεχνικός για έλεγχο και παραλαβή της ελαττωματικής QN95 μετά από δυο ώρες. Δέχομαι και ο τεχνικός με επισκέπτεται, του δείχνω το πρόβλημα, προσπαθεί και ο ίδιος να το φωτογραφίσει μεσώ κινητού το οποίο όμως αδυνατεί να εστιάσει σωστά στο panel, οπότε μου ζητά να του στείλω τις φωτογραφίες που είχα τραβήξει, τις ίδιες με αυτές που έστειλα στον Κωτσοβολο και επιβεβαίωσαν το πρόβλημα. Ο ίδιος επιβεβαιώνει πως το πάνελ είναι ελαττωματικό -έκπληκτος μάλιστα με ρώτησε πως γνώριζα τόσες λεπτομέρειες και πως προέβην σε τόσο ενδελεχή έλεγχο για πιθανά προβλήματα- την συσκευάζει και την παραλαμβάνει.
Μετά από δυο ημέρες χωρίς να έχω ενημέρωση, επικοινώνησα με την Samsung άλλα δεν είχαν κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για την αντικατάσταση, καθώς όπως με ενημέρωσαν η τηλεόραση πρέπει να πάει από την Κέρκυρα στην Αθηνά ώστε να ελεγχθεί από τεχνικό του κεντρικού service, οπότε επικοινώνησα με τον Κωτσόβολο για να μου δώσουν μια ημερομηνία. Από εκεί με ενημέρωσαν πως είναι τυπική διαδικασία, να μην ανησυχώ, να κάνω λίγη υπομονή και θα λυθεί το θέμα, καθώς θα γίνει σίγουρα αντικατάσταση. Ζήτησα να μου δώσουν ένα χρονικό διάστημα αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό.
Σήμερα, επικοινώνησαν μαζί μου από τον Κωτσοβόλο, για να με ενημερώσουν εκ νέου σχετικά με την διαδικασία και μου ζήτησαν να κάνω λίγες ημέρες υπομονή, διαβεβαιώνοντας με ξανά πως θα γίνει αντικατάσταση.
Ταυτόχρονα με κάλεσαν από την Samsung και εκεί ξεκινάει η παρωδία.

Με ενημέρωσαν λοιπόν από την Samsung, πως τα 6 Zero Bright Pixel (μαύρα) και ένα dead subpixel είναι εντός προδιαγραφών της QN95, ενός εκ των κορυφαίων τους μοντέλων για το 2021, καθώς δεν φαίνονται από απόσταση θέασης αλλά μόνο από κοντά, ενώ ο τεχνικός για να τα δει χρειάστηκε λέει μεγεθυντικό φακό -εγώ πάντως δεν χρειάστηκα-, από την πλευρά μου ρώτησα που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός του ανεκτού ορίου το συγκεκριμένο πρόβλημα κι η απάντηση ήταν "Σας το λέω εγώ κι ο τεχνικός", ανταπάντησα πως δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι ίδιοι και ζήτησα γραπτώς το κείμενο που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός προδιαγραφών, καινούργια τηλεόραση να έχει 6 zero bright pixel και ένα dead subpixel. Η απάντηση της κυρίας ήταν πως δεν μπορεί να μου κοινοποιήσει τέτοιο έγγραφο καθώς "δεν νομιμοποιείται", μετά από πίεση και με τα πολλά μου ζήτησε email για αποστολή του κειμένου. Ακόμα το περιμένω, 10 ώρες μετά.
Επικοινώνησα εκ νέου με τον Κωτσόβολο, από εκεί με ρώτησαν γιατί απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ενώ το προϊόν βρίσκεται εντός διαστήματος DOA και σύμφωνα με την ημερομηνία αγοράς πρέπει να γίνει αντικατάσταση, από το κατάστημα. Εξήγησα ξανά ότι απευθύνθηκα αρχικά στους ίδιους, καθώς γνωρίζω πως λειτουργεί η διαδικασία DOA και πως οι ίδιοι ήταν αυτοί που απευθύνθηκαν στην αντιπροσωπεία μετά από την από πλευράς τους επιβεβαίωση του προβλήματος. Εφόσον έγινε επιβεβαίωση των λεγομένων μου, μέσω των προηγούμενων καταγραφών, έγινε εκ νέου καταγραφή του θέματος και μου ζήτησαν να περιμένω για να εξεταστεί το θέμα από την αρμόδια που έχει αναλάβει το θέμα.

Από πλευράς μου, έχω ενημερώσει και τις δυο εμπλεκόμενες εταιρίες πως δεν πρόκειται να παραλάβω το ίδιο ελαττωματικό προϊόν και αναμένω.


https://i.imgur.com/8lk2PTE.jpg
https://i.imgur.com/XPSlQq1.jpg
https://i.imgur.com/DVFJs41.jpg
https://i.imgur.com/FR3QQZU.jpg
https://i.imgur.com/2TmBSka.jpg
https://i.imgur.com/UOPDNh4.jpg
https://i.imgur.com/A1mnd3T.jpg

Επεξ/σία από rosgr100
  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπερα και απο μενα και καλη τυχη στο φιλο που εμπλεξεε τον Κωτσοβολο και γενικα σε τετοιες καταστασεις...

Εγω αντιμετωπιζω ενα μικρο προβλατακι σημερα πρωτη φορα που το ειδα...

Εχω τη Samsung 55 Qled Q6 series, αντιμετωπιζω προβλημα στις ρυθμισεις καθως δεν μπορω να παω ουτε πανω ουτε κατω ενω στο main menu κανει κανονικα ολες τις λειτουργιες...αν γνωριζει καποιος πως να το ξεμπλοκαρουμε...(το κοντρολ δουλευει κανονικα)!!!

Ευχαριστω!!!

Δημοσ.

Ακόμα περιμένω να μου αποσταλεί από την Samsung, το κείμενο που αναφέρει ποιο θεωρείται ανεκτό όριο μαύρων η κολλημένων pixel στις τηλεοράσεις τους, πόσο δε μάλλον στην κορυφαία σειρά τους Neo Qled και στο κορυφαίο 4k μοντέλο τους, την QN95. Αντιθέτως μου απέστειλαν ένα κείμενο με ψεύδη.

spacer.png

Λίγο αργότερα επικοινώνησαν μαζί μου από το τοπικό service για να μου παραδώσουν την τηλεόραση, προφανώς, όπως είχα ενημερώσει και νωρίτερα, αρνήθηκα να παραλάβω και επικοινώνησα ξανά με τον Κωτσόβολο.
Στην πρώτη επικοινωνία, μόλις ανέφερα κωδικό πελάτη, ειπώθηκε από την εξυπηρέτηση, πως έχει καταγραφεί άρνηση επισκευής από την πλευρά μου. Σε προϊόν εντός διαστήματος DOA, επισκευή...
Μόλις ξεκίνησα να αναφέρω τους όρους που οι ίδιοι αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους αλλά και πως εντός διαστήματος DOA το κατάστημα (ο πωλητής) οφείλει να προβεί σε αντικατάσταση καθώς η επισκευή -που ουδέποτε μου αναφέρθηκε σε προηγούμενες επικοινωνίες- δεν προβλέπεται πουθενά, άρα παραβιάζουν τους όρους τους, μπήκα στην αναμονή για έλεγχο του θέματος, και λίγο αργότερα το τηλέφωνο έκλεισε.
Περίμενα μήπως με καλέσουν ξανά αλλά δεν, οπότε επανήλθα με νέα κλήση. Ανέφερα την προηγούμενη συνομιλία, το πρόβλημα, άρχισα να αραδιάζω περι ευρωπαϊκής νομοθεσίας, προστασίας καταναλωτή, όρους DOA, καθώς και τι αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Κωτσόβολου οπότε και αυτή την φορά -από την ομολογουμένως πολύ πιο εξυπηρετική τηλεφωνήτρια σε σχέση με την προηγούμενη- μπαίνω ξανά σε αναμονή. Αυτή την φορά, σχεδόν άμεσα, επανέρχεται και μου λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση από τους ίδιους. Αφού παραλάβω την τηλεόραση, θα πρέπει να επικοινωνήσω εκ νέου μαζί τους ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Ζήτησα να μου αποσταλεί γραπτώς η έγκριση αλλά μου επισημάνθηκε πως δεν χρειάζεται καθώς καταγράφεται η επικοινωνία.

Επικοινώνησα με το τοπικό service της Samsung και αύριο θα παραλάβω την ελαττωματική QN95, έπειτα θα καλέσω την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου όπως μου είπαν οι ίδιοι. Ίδωμεν.

Δημοσ.

Νόμιζα ότι τα έχουμε ακούσει όλα. Αλλά το ότι αναγνωρίζουμε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, αλλά επειδή δεν φαίνεται από μακριά, τότε είναι μια χαρά και δεν είναι DOA, πρώτη φορά το ακούω. Και υποτίθεται από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, waveparticle είπε

Τι πανελ φοραει η τηλεοραση? IPS ή VA? Το εχεις τσεκαρει?

VA. Υποτίθεται πως, προς στιγμήν τουλάχιστον γιατί με την Samsung υπάρχει ένα συνεχές panel lottery, όλες οι QN95 φέρουν VA panel.

Δημοσ.

Μεγαλα λαμογια. Για καποιο περιεργο λογο, εχω την προαίσθηση οτι θα παραλάβει ο ανθρωπος την τηλεοραση απο samsung και μετά θα του το αλλαζουν απο τον Κωτσο...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, bc00l είπε

Μεγαλα λαμογια. Για καποιο περιεργο λογο, εχω την προαίσθηση οτι θα παραλάβει ο ανθρωπος την τηλεοραση απο samsung και μετά θα του το αλλαζουν απο τον Κωτσο...

Οι κλήσεις καταγράφονται, εχουν δεσμευτεί, σε διαφορετική περίπτωση η αυριανή θα είναι η τελευταία επικοινωνία ώστε να βρεθεί λύση. Έπειτα θα αναλάβει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, καθώς έχω ήδη επικοινωνήσει.

Δημοσ.

Με το καλο να ξεμπερδευεις.

Αληθεια, στο τηλ πως κατάφερες και τους βρήκες;

Γιατι στο κεντρικό εχει αναμονή 1+ ωρα και συνήθως πέφτει (για ενα περίεργο λογο) η γραμμή μετα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bc00l είπε

Με το καλο να ξεμπερδευεις.

Αληθεια, στο τηλ πως κατάφερες και τους βρήκες;

Γιατι στο κεντρικό εχει αναμονή 1+ ωρα και συνήθως πέφτει (για ενα περίεργο λογο) η γραμμή μετα.

Να 'σαι καλά. Αντε να δούμε.

Στον Κωτσόβολο αναφέρεσαι; Αν ναι, ισως διαδραματίζει κάποιο ρόλο η αγορά της Total support "premium" υπηρεσίας (επέκταση εγγύησης) , καθώς αρχικά υπάρχει σχετική ερώτηση "για την καλύτερη εξυπηρέτηση μας".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει iso που αναφέρει πότε είναι defect μια τηλεόραση (γενικά μία οθόνη) και πότε όχι ( https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2 ) .
Βέβαια αυτό λειτουργεί και από τις 2 πλευρές. Αν σου πουν ότι είναι κομπλέ η τηλεόραση, μπορεις να επικαλεστείς το δικαίωμα σου για επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος στον Κοτσόβολο. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, rosgr100 είπε

VA. Υποτίθεται πως, προς στιγμήν τουλάχιστον γιατί με την Samsung υπάρχει ένα συνεχές panel lottery, όλες οι QN95 φέρουν VA panel.

Στην χειρότερη περίπτωση έχεις 14 ημέρες για επιστροφή της tv. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το service της Samsung είναι το χειρότερο που υπάρχει στην Ελλάδα είχε κάποια προβλήματα με την τηλεόρασή μου δεν έβγαλα άκρη μαζί τους και για αυτό σταμάτησα να παίρνω τηλεόραση Samsung Χώρια που μου αρέσουνε Καλή δύναμη και μακάρι να βρεις άκρη

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Στην χειρότερη περίπτωση έχεις 14 ημέρες για επιστροφή της tv. 

Εισαι σιγουρος οτι θα καταλαβει ενας μεσος γνωστης αν ειναι ips ή va?

Δημοσ.

Στο youtube υπαρχουν κατι βιντεο που τα παιζεις και υποτιθεται οτι βοηθανε στα stuck και dead pixels, για δοκιμασε το μηπως εισαι τυχερος και λυθει το προβλημα

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...