andreas1gr Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 22 ώρες πριν, giorgosx93 είπε όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης. Τι να πιάσεις και τι να αφήσεις... Χαμένη υπόθεση...
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 23 ώρες πριν, giorgosx93 είπε Πέραν όλου αυτού εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης. Την εγγύηση που έχεις την διάβασες;Λέει κάπου ότι μονο αντικατάσταση θα γ́ίνει σε περίπτωση προβλήματος;
@11h Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 22 hours ago, giorgosx93 said: εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης. 'σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε, και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα, μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία' https://www.e-shop.gr/page-85-warranties
giorgosx93 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Του δίνουν πίσω 100 ευρώ και δωρεάν έλεγχο και καθαρισμό στο επίσημο service. Ο ts μάλλον δεν δέχεται γιατί μάλλον δεν του άρεσε η τηλεόραση και ψάχνει τρόπο να του γίνει επιστροφή χρημάτων για να αγοράσει άλλη. Από αυτά που γράφει αυτό το συμπέρασμα βγάζω. Μου δίνουν επιστροφή 100 ευρώ λιγότερο από ότι την πήρα χωρίς την τηλεόραση. Και εγώ δεν δέχτηκα επισκευή του «πάνελ» αλλά αντικατάσταση του μόνο. Δεν ζητησα να μου αλλάξουν όλη την τηλεόραση, ζητησα να μην ανοιχτεί το πάνελ από το γυαλί του. Και φυσικά χαρακτήρισα το service άθλιο γιατί η πρώτη τους κίνηση ήταν να κοστολογήσουνε 120 ευρώ την επισκευή εντός εγγύησης.
Nabuko Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 23 ώρες πριν, giorgosx93 είπε Εγώ επέμεινα ότι την τηλεόραση πρέπει να την φτιάξετε εσείς και δεν με ενδιαφέρει τι λέει το service τις Philips και αρνήθηκα το άνοιγμα το πάνελ για καθαρισμό παρα μόνο αν γίνει αντικατάσταση. 22 ώρες πριν, giorgosx93 είπε δεν έγινα εγώ κατανοητός. Δε θα διαφωνήσω.
StamTheMan Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Του δίνουν πίσω 100 ευρώ και δωρεάν έλεγχο και καθαρισμό στο επίσημο service. Ο ts μάλλον δεν δέχεται γιατί μάλλον δεν του άρεσε η τηλεόραση και ψάχνει τρόπο να του γίνει επιστροφή χρημάτων για να αγοράσει άλλη. Από αυτά που γράφει αυτό το συμπέρασμα βγάζω. Δεν του δινουν 100 ευρω. Του δινουν επιστροφη του ποσου μειωμενο κατα 100 ευρω. Αυτο καταλαβα εγω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα