Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

Τι να πιάσεις και τι να αφήσεις... 

Χαμένη υπόθεση... 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

 Πέραν όλου αυτού εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

 

Την εγγύηση που έχεις την διάβασες;Λέει κάπου ότι μονο αντικατάσταση θα γ́ίνει σε περίπτωση προβλήματος;

Δημοσ.
22 hours ago, giorgosx93 said:

εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

 

'σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε, και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα, μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία'

https://www.e-shop.gr/page-85-warranties

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Του δίνουν πίσω 100 ευρώ και δωρεάν έλεγχο και καθαρισμό στο επίσημο service.

Ο ts μάλλον δεν δέχεται γιατί μάλλον δεν του άρεσε η τηλεόραση και ψάχνει τρόπο να του γίνει επιστροφή χρημάτων για να αγοράσει άλλη.

Από αυτά που γράφει αυτό το συμπέρασμα βγάζω. 

Μου δίνουν επιστροφή 100 ευρώ λιγότερο από ότι την πήρα χωρίς την τηλεόραση. Και εγώ δεν δέχτηκα επισκευή του «πάνελ» αλλά αντικατάσταση του μόνο. Δεν ζητησα να μου αλλάξουν όλη την τηλεόραση, ζητησα να μην ανοιχτεί το πάνελ από το γυαλί του. Και φυσικά χαρακτήρισα το service άθλιο γιατί η πρώτη τους κίνηση ήταν να κοστολογήσουνε 120 ευρώ την επισκευή εντός εγγύησης.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

Εγώ επέμεινα ότι την τηλεόραση πρέπει να την φτιάξετε εσείς και δεν με ενδιαφέρει τι λέει το service τις Philips και αρνήθηκα το άνοιγμα το πάνελ για καθαρισμό παρα μόνο αν γίνει αντικατάσταση.

 

22 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

δεν έγινα εγώ κατανοητός.

Δε θα διαφωνήσω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Του δίνουν πίσω 100 ευρώ και δωρεάν έλεγχο και καθαρισμό στο επίσημο service.

Ο ts μάλλον δεν δέχεται γιατί μάλλον δεν του άρεσε η τηλεόραση και ψάχνει τρόπο να του γίνει επιστροφή χρημάτων για να αγοράσει άλλη.

Από αυτά που γράφει αυτό το συμπέρασμα βγάζω. 

Δεν του δινουν 100 ευρω.
Του δινουν επιστροφη του ποσου μειωμενο κατα 100 ευρω.

Αυτο καταλαβα εγω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...