Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα μια τηλεόραση από το eshop την οποία και έστειλα στο service 2 μήνες μετά την αγορά της όπου βρήκα μαύρες κουκκίδες στίγματα στην οθόνη. Το eshop μου είπε ότι πρέπει να σταλεί στο service της Philips στην Ελλάδα. Έπειτα από αρκετές μέρες ενημερώθηκα ότι αυτές οι κουκκίδες δεν είναι καμένα pixel αλλά στίγματα στο εσωτερικό τις οθόνης από κάποιο έντομο είπαν και δεν το καλύπτουν. Και ο καθαρισμός του είναι στα 120 ευρώ. Ενημέρωσα το eshop ότι εφόσον τα πάνελ με το γυαλί είναι σφραγισμένα μεταξύ τους από το εργοστάσιο δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι ανάμεσα στο γυαλί με το πάνελ αλλιώς θα είχαν και όλες οι τηλεοράσεις σκόνη και ζήτησα να ξαναδούν το θέμα μου. Μετά από μέρες μου είπαν ότι ζήτησαν από το service να τους κάνει χωρίς κόστος τον καθαρισμό. Ζήτησα από το eshop να γίνει αντικατάσταση του πάνελ η να μου δώσουν χρήματα πίσω γιατί δεν δεχόμουν να ανοιχτεί το γυαλί από το πάνελ και να καθαριστεί εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπει σκόνη ανάμεσα μετά από κάτι τέτοιο. Είναι ο δεύτερος μήνας που έχουν την τηλεόραση μου και μου έκαναν πρόταση να μου δώσουν επιστροφή ποσό 100 ευρώ κάτω από ότι την αγόρασα. Εγώ επέμενα να πάρω όλο το ποσό πίσω από την στιγμή που δεν είναι δικό μου το λάθος και είναι ελάττωμα από το εργοστάσιο το να μπει κάτι εκεί ανάμεσα. Πέραν όλου αυτού εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια. Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

Εγώ επέμεινα ότι την τηλεόραση πρέπει να την φτιάξετε εσείς και δεν με ενδιαφέρει τι λέει το service τις Philips και αρνήθηκα το άνοιγμα το πάνελ για καθαρισμό παρα μόνο αν γίνει αντικατάσταση.

εχει κανείς καμία ιδέα να με συμβουλέψει πως να κινηθώ; Έχω κάνει καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή αλλά δεν νομίζω να κάνει  και κάτι. 

Δημοσ.

Αν το προβλημα προυπήρχε της πώλησης, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης. (επιστροφη και τα λεφτα σου πισω δηλαδη). Το θέμα ειναι ότι το οτι εμφανιστηκες 2 μηνες μετα, σημαινει οτι για 2 μηνες δεν υπηρχε σκονη μεσα στο panel. Συνεπώς , παρόλο που κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι προυπάρχει της πώλησης, εσύ έμμεσα παραδέχεσαι οτι το προβλημα δεν προυπήρχε της πώλησης. Το θέμα είναι ... μηπως το οτι ΜΠΟΡΕΙ να μπει σκονη αναμεσα στο γυαλι ειναι το πρόβλημα, και όχι η σκόνη? Δεν γνωρίζω πως ειναι η κατασκευή του panel για να σε κατευθύνω καλύτερα.

Στο κομμάτι ότι την έστειλαν στο service της Philips εισαι λαθος. Ειναι δικαιωμα τους και να χαιρεσαι κιολας που ειναι εισαγωγη ελληνικη και εχει εγγυηση απο Philips.

Σε κάθε περίπτωση , μην κανεις την ζωη σου δύσκολη. Δέξου την τσάμπα επισκευή, και αν παρατηρήσεις κάτι , την ξαναστέλνεις πίσω. Γιατί ζορίζεσαι χωρίς λόγο ?

Ειναι ακριβή τηλεόραση? Ποιο μοντέλο είναι ?

 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις ούτε τα λεφτά σου πίσω, ούτε να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούργια καθώς το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από 2 μήνες. Προφανώς και το e-shop και το κάθε κατάστηαμ έχει δικαίωμα να τη στείλει κάπου αλλού για service. Να χαίρεσαι (αν ισχύει) ότι την έστειλαν στην επίσημη αντιπροσωπεία. Θα προτιμούσες να προσπαθούσαν να την φτιάξουν μόνοι τους;

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, TuXaKoS είπε

Δεν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις ούτε τα λεφτά σου πίσω, ούτε να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούργια καθώς το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από 2 μήνες. Προφανώς και το e-shop και το κάθε κατάστηαμ έχει δικαίωμα να τη στείλει κάπου αλλού για service. Να χαίρεσαι (αν ισχύει) ότι την έστειλαν στην επίσημη αντιπροσωπεία. Θα προτιμούσες να προσπαθούσαν να την φτιάξουν μόνοι τους;

Δεν ειναι ετσι ακριβως. Αν το panel εχει προβλημα σχεδιαστικο ή προβλημα κατασκευης στο συγκεκριμενο τεμαχιο και εισχωρει σκονη, ειναι πραγματικό ελάττωμα. Εχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει απο την σύμβαση και να πάρει τα λεφτά του. Ειδικά απο την στιγμή που το πρόβλημα έχει εμφανιστει τους πρώτους 6 μηνες.

Δημοσ.

Το κατάστημα οφείλει να στην επισκευάσει αζημίως ή να την αντικαταστήσει

5 λεπτά πριν, giorgosx93 είπε

Πέραν όλου αυτού εγώ αγόρασα την τηλεόραση από το eshop και όταν την αγόρασα έγραφε ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια.

και την έχεις

5 λεπτά πριν, giorgosx93 είπε

Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

δε σε απασχολεί

5 λεπτά πριν, giorgosx93 είπε

Εγώ επέμεινα ότι την τηλεόραση πρέπει να την φτιάξετε εσείς και δεν με ενδιαφέρει τι λέει το service τις Philips και αρνήθηκα το άνοιγμα το πάνελ για καθαρισμό παρα μόνο αν γίνει αντικατάσταση.

εκεί το χάνεις κάπως , δεν οφείλει αντικατάσταση παρα μόνο αν δεν επισκευάζεται

Απο τη στιγμή που έστειλες στη γραμματεία οκ , ίσως το οτι έχει 2 μήνες σε βοηθήσει στο να πάρεις λεφτά πίσω

 

Αλλά απαραίτητα :

Όταν παραλάβεις την τηλεόραση θα την ανοίξεις γράφοντας με βίντεο (καθαρά) για οτιδήποτε τυχών πρόβλημα και να δείχνει με λεπτομέρεια οποιοδήποτε πρόβλημα

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

Δεν ειναι ετσι ακριβως. Αν το panel εχει προβλημα σχεδιαστικο ή προβλημα κατασκευης στο συγκεκριμενο τεμαχιο και εισχωρει σκονη, ειναι πραγματικό ελάττωμα. Εχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει απο την σύμβαση και να πάρει τα λεφτά του. Ειδικά απο την στιγμή που το πρόβλημα έχει εμφανιστει τους πρώτους 6 μηνες.

Για να είμαι ειλικρινής, πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Έχεις κάποιο link;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

Αν το panel εχει προβλημα σχεδιαστικο ή προβλημα κατασκευης στο συγκεκριμενο τεμαχιο και εισχωρει σκονη, ειναι πραγματικό ελάττωμα. Εχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει απο την σύμβαση και να πάρει τα λεφτά του. Ειδικά απο την στιγμή που το πρόβλημα έχει εμφανιστει τους πρώτους 6 μηνες.

λινκ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Για να είμαι ειλικρινής, πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Έχεις κάποιο link;

Δεν ειναι πρωτη φορα. Ειναι ακριβως αυτο που διαβαζεις και ακους συνεχεια -λανθασμενα- για "2 χρονια υποχρεωτικη εγγυηση στην ΕΕ".

Δεν υπαρχει Link για τα πάντα. Ειναι νομική άποψη. Την έχω ξαναγράψει πολλές φορες. Οποιος εχει απορίες μελετάει ή ζητά συμβουλή απο δικηγόρο.

Αν σε ενδιαφέρει να ασχοληθείς με το θέμα, ξεκίνα με τα εξής ν2251/1994 , ν3043/2002, ΑΚ384

Δεν εχω δει την τηλεόραση, αλλα οπως το περιγράφει μου ακούγεται για πραγματικό ελαττωμα και όχι επουσιώδες -εκτος και αν μιλαμε για 3 κόκκους σκόνης- συνεπώς εμπίπτει σε όλη την σχετική νομοθεσία περι πραγματικού ελαττώματος και έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας.

Απο την αλλη, μπορει να μην κατσει να μελετάει ένα μήνα που και πάλι μπορει να μην καταλάβει, και να δεχθεί τον καθαρισμό του panel. Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

Χάζεψε και εδώ αν θέλεις

https://efotopoulou.gr/dikeomata-tou-agorasti-stin-periptosi-iparxis-sto-polithen-pragma-pragmatikou-elattomatos-i-ellipsis-ap-afto-sinomologimenis-idiotitas-sirroi-endosimvatikis-ke-exosimvatikis-efthini-pote-i/

 

 

Επεξ/σία από andreaspA
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ανέβασε και μια φωτό της τηλεόρασης, να την δούμε και εμείς. Επίσης το ότι θα ανοιχτεί το γυαλί δεν σημαίνει ότι θα μπει και σκόνη. Θα στο κλείσουν με ειδική ταινία και θα είναι κομπλέ.

Τέλος υπάρχουν έντομα που τρώνε τις κόλλες που υπάρχουν για στεγανοποίηση , οπότε όντως υπήρχε περίπτωση να ήταν κομπλέ η τηλεόραση όταν την αγόρασες.

Either way, στη χειρότερη περίπτωση να σου καθαρίσουν δωρεάν την οθόνη.

Από περιέργεια, ποιο μοντέλο είναι; Έψαξες μήπως έχουν και άλλοι παρόμοιο πρόβλημα;

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά συγνώμη βλέπω μπερδευτήκατε η δεν έγινα εγώ κατανοητός. Η τηλεόραση δεν έχει σκόνη έχει ένα στίγμα μαυρο που δεν είναι πιχελ θεωρούν ότι είναι από κάποιο έντομο. Το οποίο αρνήθηκα ότι μπορεί να μπει εκεί μέσα  επειδή το πάνελ και το γυαλί είναι κολλημένα. Αυτοί πρότειναν να το ανοίξουν να καθαρίσουν και εγώ δεν δέχτηκα γιατί υποθέτω ότι θα πάρω ένα πάνελ με σκόνη μέσα μετά, όπως και έχει τύχει πολλές φορές σε κινητά τηλέφωνα. Η τηλεόραση είναι ένα μοντέλο με 489,ευρώ που έχει Ambient light  55PUS7805 .δεν έχω βρει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλους. Βέβαια υπάρχουν άπειρες κακές Κρητικές 

9 λεπτά πριν, giorgosx93 είπε

Παιδιά συγνώμη βλέπω μπερδευτήκατε η δεν έγινα εγώ κατανοητός. Η τηλεόραση δεν έχει σκόνη έχει ένα στίγμα μαυρο που δεν είναι πιχελ θεωρούν ότι είναι από κάποιο έντομο. Το οποίο αρνήθηκα ότι μπορεί να μπει εκεί μέσα  επειδή το πάνελ και το γυαλί είναι κολλημένα. Αυτοί πρότειναν να το ανοίξουν να καθαρίσουν και εγώ δεν δέχτηκα γιατί υποθέτω ότι θα πάρω ένα πάνελ με σκόνη μέσα μετά, όπως και έχει τύχει πολλές φορές σε κινητά τηλέφωνα. Η τηλεόραση είναι ένα μοντέλο με 489,ευρώ που έχει Ambient light  55PUS7805 .δεν έχω βρει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλους. Βέβαια υπάρχουν άπειρες κακές Κρητικές 

Η τηλεόραση είναι στο service και αρνήθηκα να την παραλάβω μέχρι να δω τι θα κάνω. Δεν έχω φωτογραφία . Για την ακριβια ο τεχνικός του eshop έγραψε ότι βλέπεις 9 κόκκους που δεν είναι καμένα πιχελ.
 

 η αλήθεια είναι ότι μοιάζουν με σκ**α μύγας 

Επεξ/σία από giorgosx93
Δημοσ.
20 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

Βέβαια υπάρχουν άπειρες κακές Κρητικές 

Και τότε γιατί την αγόρασες?

20 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

Αυτοί πρότειναν να το ανοίξουν να καθαρίσουν και εγώ δεν δέχτηκα γιατί υποθέτω ότι θα πάρω ένα πάνελ με σκόνη μέσα μετά

Δηλαδή το επίσημο service δεν ξέρει να κάνει σωστή δουλειά. Υποθέτεις.

21 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

Πουθενά δεν ανέφερε ότι θα στείλουν την τηλεόραση σε κάποιο service της Philips για επισκευή σε περίπτωση εγγύησης.

Και που θα την έστελναν τη Philips τηλεόραση? Σε service της Sony ας πούμε? Η θα έφτιαχνε από μόνη της με κάποιο μαγικό τρόπο?

Εγγύηση ενός προϊόντος δεν σημαίνει μόνο αντικατάσταση. 

Πως θα διορθώσουν το πρόβλημα? 

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, giorgosx93 είπε

2 μήνες μετά την αγορά της όπου βρήκα μαύρες κουκκίδες στίγματα στην οθόνη

Εκεί τελειώνει όλη η κουβέντα... 

Δηλαδή για 60 ημέρες ήταν όλα τέλεια και ξαφνικά εμφάνισε κουκίδες και σου φταίει το κάθε eshop; 

Κάτι δεν μου κολλάει... 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Εκεί τελειώνει όλη η κουβέντα... 

Δηλαδή για 60 ημέρες ήταν όλα τέλεια και ξαφνικά εμφάνισε κουκίδες και σου φταίει το κάθε eshop; 

Κάτι δεν μου κολλάει... 

Γιατί; απαγορεύεται δηλαδή να πάθει το οτιδήποτε έστω και μετά από δυο μήνες; τι δεν σου κολλάει; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Γιατί; απαγορεύεται δηλαδή να πάθει το οτιδήποτε έστω και μετά από δυο μήνες; τι δεν σου κολλάει; 

Του δίνουν πίσω 100 ευρώ και δωρεάν έλεγχο και καθαρισμό στο επίσημο service.

Ο ts μάλλον δεν δέχεται γιατί μάλλον δεν του άρεσε η τηλεόραση και ψάχνει τρόπο να του γίνει επιστροφή χρημάτων για να αγοράσει άλλη.

Από αυτά που γράφει αυτό το συμπέρασμα βγάζω. 

Δημοσ.

Από την στιγμή που είπαν ότι θα την ανοίξουν να την καθαρίσουν αυτοί είναι καλλυμενοι γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να δεχτείς κι αν τυχόν βάλει σκόνη που δεν το νομίζω τους την ξαναπας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...