Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά σε όλους, απόκτησα πρόσφατα σε τιμή σχεδόν χάρισμα ένα notebook της TURBO-X και συγκεκριμένα το μοντέλο

PCB1101, δεν βρήκα κάπου περισσότερες λεπτομέρειες  αλλά μάλλον είναι κάποιο μοντέλο της CLEVO.

Ο επεξεργαστής είναι   Atom N2600 @ 1.60Ghz και έχει 2GB Ram.

Είχε WIN7 κάποια έκδοση του 2012 χωρίς να έχει γίνει κάποια αναβάθμηση σε έναν δίσκο HDD 320GB

Η απόδοση του ήταν ικανοποιητική και όλες οι δυνατότητες του (συνδέσεις, θύρες κλπ.) σε λειτουργία και η μπαταρία κρατούσε 1,5 ώρα.

Είμαι ραδιοερασιτέχνης και ο σκοπός που το πήρα είναι η χρήση του σε εξωτερικό χώρο για το χόμπυ μου ώστε να μην ταλαιπωρώ

άλλο ένα Laptop της HP που έχω.

Το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να αλλάξω την εσωτερική μπαταρία.

Σε έναν δίσκο SSD του έβαλα WIN10 που τα δούλεψε κανονικά και μετά σε άλλον δίσκο έβαλα LINUX MINT (πρώτη φορά με LINUX).

Την προηγούμενη εβδομάδα και ενώ είχα τον δίσκο με τα WIN10 έκλεισα τον υπολογιστή και όταν μετά απο λίγες ώρες προσπάθησα

να τον ανοίξω και απλά δεν έκανε τίποτα, καμία ένδειξη ζωής.

Σήμερα που βρήκα χρόνο τον άνοιξα και μέτρησα πως στην μητρική πάει κανονικά ρεύμα και απο οπτικό έλεγχο δεν είδα κάτι παράξενο

σε πυκνωτές κλπ.

Απο εδώ και πέρα θέλω την βοήθεια σας  καθότι δεν είμαι και σχετικός με το αντικείμενο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά Γιάννης

20220216_210448.jpg

Δημοσ.

Δοκίμασε να κάνεις clear cmos.

Κάπου πρέπει να υπάρχει μπαταρία για να κρατάει ρυθμίσεις(δεν την εντοπίζω στην εικόνα). Βγάλε επίσης την μπαταρία του λάπτοπ και φυσικά αποσύνδεσε το από την πρίζα. Πάτα και κράτα πατημένο το power button για 10-15 δευτερόλεπτα.

Σύνδεσε τα και δοκίμασε να το ξεκινήσεις.

Επίσης καμιά φορά μπορεί και η μπαταρία του λάπτοπ να δημιουργεί πρόβλημα(βέβαια η δική σου είπες είναι καινούργια). Εφόσον είναι αποσπώμενη, δοκίμασε να ξεκινήσεις το λάπτοπ χωρίς μπαταρί, όντας στην πρίζα.

Αν δεν δουλέψει κάτι από τα παραπάνω, περιμένεις τον επόμενο...

Δημοσ.