Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Νιώθω μόνος αβοήθητος και πως έχω πέσει θύμα εξαπάτησης και είμαι ξεκρεμαστος και θα ήθελα τη συμβουλή σας. Αγόρασα κάποια κομμάτια από ένα σκρουτζομαγαζο. Ο επεξεργαστής λοιπόν Ryzen 9 5900x βγήκε προβληματικός από το εργοστάσιο αλλά επειδή έκανα τον έλεγχο μετά της 8 μέρες αφού τον παρέλαβα δε κρίθηκε από το μαγαζί ως DOA αλλά ως RMA. Το στείλανε λοιπόν πίσω στο εργοστάσιο της AMD στη Γερμανία και εδώ και 3.5 μήνες μου λέει το μαγαζί πως το έχουνε παραλάβει και αναμένεται ο έλεγχος του και αναμένουμε αόριστα. Ακομα και ότι και 6 μήνες μπορεί να πάρει η όλη ιστορία και γενικά δε γνωριζουνε το πότε. Εγώ τι κάνω ρε παιδιά? Έχω πάει σύμβουλο καταλαναλωτη άκρη δε βρίσκω με το μαγαζί. Είναι λογικό τέτοιο χρονικό διάστημα η κάτι μου μαγειρεύουν οι κύριοι? Διότι όσο έχω ψάξει τόσο μεγάλο διάστημα δεν έχει ξανά συμβεί. Κάποια πρόταση θα ήτανε πραγματικά σωτήριο καθώς η ζημιά είναι πολύ μεγάλη. Να αναφέρω πως ασχολουμε και επαγγελματικά με το streaming - creator content. Ευχαριστώ προκαταβολικά

Δημοσ.

Όχι ζητάς τα χρήματα σου πίσω και πας σε άλλο κατάστημα. 

Μάλλον ο επεξεργαστής ειναι μια χαρά και μινάρει κρύπτο για τον πωλητή :P 

 

Αν δεν θέλει να σου δώσει τα χρήματα σου πίσω τότε επικοινωνείς με τν συνήγορο του καταναλωτή.

 

Ελπίζω να κράτησες απόδειξη αγοράς και trackingcode αποστολής πίσω στο μαγαζί (ή απόδειξη απο την μεταφορική) . 

 

ΥΓ content creator  αφού ασχολείσαι επαγγελματικά να λες τις λεξούλες και στην σωστή σειρά :P 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς επειδή το πήρα από δικό μου άτομο που έχει επιχείρηση με τιμολόγιο εγώ δε φαίνομαι κάπου συνεπώς ο συνήγορος καταναλωτή δεν μπορεί να με βοηθήσει όπως ενημερώθηκα. Tracking code δεν έχω καθώς το πήγα εγώ πίσω στο κατάστημα όμως έχω μόνο το δελτίο παράδοσης του προβληματικού επεξεργαστή. Δικηγόρου με ενημέρωσε πως δε με συμφέρει οικονομικά να κινηθώ νομικά καθώς θα έχει κόστος και μεγάλη καθυστέρηση. Μόνο αν μου δώσουνε στοιχεία (πράγμα δύσκολο) ώστε να επικοινωνήσω με το εργοστάσιο της AMD να δω αν αληθεύουν όλα αυτά. Επειδή στη Γερμανία έχω δικό μου άτομο πως θα μπορούσα να βρω ένα τηλέφωνο τους διότι έτσι πιστεύω θα μου λυθούν πολλά προβλήματα. ΥΓ. Ούτε χρήματα δίνουν πίσω καθώς λένε η AMD πρέπει να πιστοποιήσει το πρόβλημα πρώτα για να προχωρήσουμε παρακάτω. Είναι λογικό να κάνει 3.5 μήνες ο έλεγχος καθώς είναι ήδη εκεί

Επεξ/σία από basilis1992

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...