Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

vectra z16xe.Πολύ το παιδεύεται.Και γω αγχωνόμουνα παλια αν μου εβγαζε βλάβη και έψαχνα να βρω διαγνωστικό να δω τη βλάβη το οποίο βέβαια ποτέ δεν σου λέει με ακριβεια.

Πλέον αν μου αναψει και δεν σβήνει βγάζω πόλο για 10 λεπτα και ολα οκ.386.000 χιλιομετρα σκυλί ουτε λαμδα . ουτε erg ουτε maf μόνο κανένα καθαρισμό πεταλούδα και καμια αλλαγή αντλίας καυσίμου λόγω υγραεριου.😁

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 07/09/2024 at 19:26, meletis_m said:

Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. 

Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο  ) .

Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά.

μπορει να ειναι στα τελευταια του και αν εισαι άτυχος καπου καλωδίωση του τα έπαιξε. μετα μπορει να ειναι και συστημα ψεκασμου (maf. agr ακομη και ecu) να μην κανουν σωστη μηξη και να την ακουει ο λαμδα με αυτο που κεταβαινει

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 7/9/2024 στις 7:26 ΜΜ, meletis_m είπε

Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. 

Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο  ) .

Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά.

Τελικά δε τη έχει ξανά κρατήσει σαν βλάβη το P0170.

Έγιναν συνδυαστικά τα εξής .

Λ1 αλλαγή και έλεγχο της καλωδίωσης ( δε πρέπει να είχε αλλαχτεί ποτε- από τους προηγούμενους ) καθάρισμα maf , καθάρισμα egr (+αλλαγή φλάντζων), καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού,και αλλαγή φίλτρου βενζίνης .

Συμπεριφορά κινητήρα είναι ίδια .

  • Like 2
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 2/11/2024 στις 8:27 ΜΜ, meletis_m είπε

Τελικά δε τη έχει ξανά κρατήσει σαν βλάβη το P0170.

Έγιναν συνδυαστικά τα εξής .

Λ1 αλλαγή και έλεγχο της καλωδίωσης ( δε πρέπει να είχε αλλαχτεί ποτε- από τους προηγούμενους ) καθάρισμα maf , καθάρισμα egr (+αλλαγή φλάντζων), καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού,και αλλαγή φίλτρου βενζίνης .

Συμπεριφορά κινητήρα είναι ίδια .

Ξανά άναψε τσεκ με ίδιο κωδικό .

Συμπτώματα ήταν εκκίνηση μετά από ώρες με τη 2η μίζα . Ξεκίνησα με αλλαγή φίλτρου καυσίμου, παρόλο που το είχα αλλάξει . Το επόμενο ενδεχόμενο ήταν πίεση αντλία καυσίμου. 

Όπως και έγινε μετά από μια εβδομάδα .

Το αμάξι έπαιρνε και πάθαινε ατροφία .

Πήγαινε συνεργείο , μέτρηση πίεσης στη μπεκιερα 1,5 bar . Το θέμα δε ήταν τόσο η αντλία , αλλά τι καπάκι αντλίας (έχει καταργηθεί) σε Corsa / Meriva/Astra . 

Βρέθηκε λύση με επισκευή του ίδιου και αλλαγή δύο σωληνάκια καυσίμου εσωτερικά της αντλίας.

Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όπως φάνηκε.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ξανά άναψε τσεκ με ίδιο κωδικό .

Συμπτώματα ήταν εκκίνηση μετά από ώρες με τη 2η μίζα . Ξεκίνησα με αλλαγή φίλτρου καυσίμου, παρόλο που το είχα αλλάξει . Το επόμενο ενδεχόμενο ήταν πίεση αντλία καυσίμου. 

Όπως και έγινε μετά από μια εβδομάδα .

Το αμάξι έπαιρνε και πάθαινε ατροφία .

Πήγαινε συνεργείο , μέτρηση πίεσης στη μπεκιερα 1,5 bar . Το θέμα δε ήταν τόσο η αντλία , αλλά τι καπάκι αντλίας (έχει καταργηθεί) σε Corsa / Meriva/Astra . 

Βρέθηκε λύση με επισκευή του ίδιου και αλλαγή δύο σωληνάκια καυσίμου εσωτερικά της αντλίας.

Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όπως φάνηκε.

    Είχα για πολλούς μήνες τον κωδ. P0170, το πρόβλημα έληξε   αντικαθιστώντας τον MAF  (NTK  στα 100€)

   Τις προάλλες είδα οτι οι Κινέζοι πουλάνε και σκέτο το βίσμα χωρίς το καβούκι με 20€. Αλλά θέλει προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Stam53 είπε

    Είχα για πολλούς μήνες τον κωδ. P0170, το πρόβλημα έληξε   αντικαθιστώντας τον MAF  (NTK  στα 100€)

   Τις προάλλες είδα οτι οι Κινέζοι πουλάνε και σκέτο το βίσμα χωρίς το καβούκι με 20€. Αλλά θέλει προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου.

Ο Maf δίνει σωστές τιμές εμένα . Και το έχω καθαρίσει και με σπρέι ειδικό . 

Όπου και να ρώτησα πρότειναν μόνο Bosch στα 110. Εμένα δε ανάβε τσεκ μέχρι να με αφήσει η αντλία καυσίμου (πρόσεχα τη στάθμη) αλλά το κράταγε βλάβη.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ο Maf δίνει σωστές τιμές εμένα . Και το έχω καθαρίσει και με σπρέι ειδικό . 

Όπου και να ρώτησα πρότειναν μόνο Bosch στα 110. Εμένα δε ανάβε τσεκ μέχρι να με αφήσει η αντλία καυσίμου (πρόσεχα τη στάθμη) αλλά το κράταγε βλάβη.

Aπό περιέργεια ,ποιες ειναι οι σωστες τιμες για τον maf ?

(συγνωμη που οπου σε βρω σε ρωταω κατι συνεχεια  :P )

Δημοσ.
4 ώρες πριν, panosno1com είπε

Aπό περιέργεια ,ποιες ειναι οι σωστες τιμες για τον maf ?

(συγνωμη που οπου σε βρω σε ρωταω κατι συνεχεια  :P )

Σε τεχνικό εγχειρίδιο βάσει κινητήρα δίνει τιμές αναφορές .

Εάν θυμάμαι ±1 volt μέχρι 4 volt και σε φορτίο και σε ρελαντί λειτουργεί . Δίνει και γραμμάρια για τον αέρα .

Όπως επίσης σου έχει σχεδιάγραμμα και ποια πιν της φισας να μετρήσεις με πολύμετρο 

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω σε corsa c το ιδιο θεμα με τον p0170,αλλαξα αισθητηρα καυσαεριων και κανει τα ιδια.

Το παραξενο ειναι οτι ουτε με εχει αφησει ποτε ουτε διακρινω καποια παράξενα στην συμπεριφορά του,αναβει 2-3 μηνες μονιμα σβηνει μονο του αλλους 2 μηνες και ξανα τα ιδια.

Το πηγα πριν λιγο και κατι καθάρισε εκει μπροστα ο μηχανικος αλλα δε νομιζω πάλι θα αναψει.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, FromDusk_TillDawn είπε

Εχω σε corsa c το ιδιο θεμα με τον p0170,αλλαξα αισθητηρα καυσαεριων και κανει τα ιδια.

Το παραξενο ειναι οτι ουτε με εχει αφησει ποτε ουτε διακρινω καποια παράξενα στην συμπεριφορά του,αναβει 2-3 μηνες μονιμα σβηνει μονο του αλλους 2 μηνες και ξανα τα ιδια.

Το πηγα πριν λιγο και κατι καθάρισε εκει μπροστα ο μηχανικος αλλα δε νομιζω πάλι θα αναψει.

Έχεις υγραέριο επάνω ; Εμένα δε ανάβε αλλά το κράταγε βλάβη.

Είναι αρκετά γενικά κωδικός το P0170.

Θέλει έλεγχο Maf , λ1,λ2 ( τους έχω αλλάξει μόνος μου ) , εάν παίρνει από κάπου αέρα κολάρα και μέχρι και αντλία καυσίμου τα σωληνάκια εντός της αντλίας . Μέτρησε και μια πίεση καυσίμου μπροστά στη μπεκιερα . 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Έχεις υγραέριο επάνω ; Εμένα δε ανάβε αλλά το κράταγε βλάβη.

Είναι αρκετά γενικά κωδικός το P0170.

Θέλει έλεγχο Maf , λ1,λ2 ( τους έχω αλλάξει μόνος μου ) , εάν παίρνει από κάπου αέρα κολάρα και μέχρι και αντλία καυσίμου τα σωληνάκια εντός της αντλίας . Μέτρησε και μια πίεση καυσίμου μπροστά στη μπεκιερα . 

Οχι βενζινη μονο, γενικά εχω βασανιστει τα τελευταία χρονια απο το συγκεκριμένο σακαρακακη.

Λαμδα μου αλλαξε και απ οτι καταλαβα καθαρισε και αυτο το Maf που λες.

Πως γίνεται η συμπεριφορά του αμαξιου να είναι κανονικη 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...