papoys1 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου vectra z16xe.Πολύ το παιδεύεται.Και γω αγχωνόμουνα παλια αν μου εβγαζε βλάβη και έψαχνα να βρω διαγνωστικό να δω τη βλάβη το οποίο βέβαια ποτέ δεν σου λέει με ακριβεια. Πλέον αν μου αναψει και δεν σβήνει βγάζω πόλο για 10 λεπτα και ολα οκ.386.000 χιλιομετρα σκυλί ουτε λαμδα . ουτε erg ουτε maf μόνο κανένα καθαρισμό πεταλούδα και καμια αλλαγή αντλίας καυσίμου λόγω υγραεριου.😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου On 07/09/2024 at 19:26, meletis_m said: Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο ) . Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά. μπορει να ειναι στα τελευταια του και αν εισαι άτυχος καπου καλωδίωση του τα έπαιξε. μετα μπορει να ειναι και συστημα ψεκασμου (maf. agr ακομη και ecu) να μην κανουν σωστη μηξη και να την ακουει ο λαμδα με αυτο που κεταβαινει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. Σάββατο στις 08:27 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 08:27 μμ Στις 7/9/2024 στις 7:26 ΜΜ, meletis_m είπε Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο ) . Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά. Τελικά δε τη έχει ξανά κρατήσει σαν βλάβη το P0170. Έγιναν συνδυαστικά τα εξής . Λ1 αλλαγή και έλεγχο της καλωδίωσης ( δε πρέπει να είχε αλλαχτεί ποτε- από τους προηγούμενους ) καθάρισμα maf , καθάρισμα egr (+αλλαγή φλάντζων), καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού,και αλλαγή φίλτρου βενζίνης . Συμπεριφορά κινητήρα είναι ίδια . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα