Προς το περιεχόμενο

Καταρα με Opel και τα P0170 P0171


LLLEFTERIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

vectra z16xe.Πολύ το παιδεύεται.Και γω αγχωνόμουνα παλια αν μου εβγαζε βλάβη και έψαχνα να βρω διαγνωστικό να δω τη βλάβη το οποίο βέβαια ποτέ δεν σου λέει με ακριβεια.

Πλέον αν μου αναψει και δεν σβήνει βγάζω πόλο για 10 λεπτα και ολα οκ.386.000 χιλιομετρα σκυλί ουτε λαμδα . ουτε erg ουτε maf μόνο κανένα καθαρισμό πεταλούδα και καμια αλλαγή αντλίας καυσίμου λόγω υγραεριου.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 07/09/2024 at 19:26, meletis_m said:

Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. 

Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο  ) .

Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά.

μπορει να ειναι στα τελευταια του και αν εισαι άτυχος καπου καλωδίωση του τα έπαιξε. μετα μπορει να ειναι και συστημα ψεκασμου (maf. agr ακομη και ecu) να μην κανουν σωστη μηξη και να την ακουει ο λαμδα με αυτο που κεταβαινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 7/9/2024 στις 7:26 ΜΜ, meletis_m είπε

Στο διαγνωστικό όλα δειχνουν οκ στο live data , και στο συνεργείο και στο δικό μου . Όποτε θυμάται ανάβει τσεκ και από μόνο του σβήνει , αλλά πάντα κρατάει βλάβη το P0170. 

Το θέμα ειναι με το ίδιο κωδικό και σε ίδιο ακριβώς μοντέλο , αναφέρουν λ1,λ2 (έχει αλλαχτει ηδη γιατι έβγαζε μονο για το συγκεκριμένο), egr ,maf ,εγκέφαλο , απο κάπου να τραβάει αέρα ( έχει ελεγχθει ήδη ) , αντλία βενζίνης (έχει μετρηθει ήδη η πίεση σε φορτίο  ) .

Ειναι που είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα , και κάνει καθημερινά κιόλας . Δε θέλω να μπω στο τρυπάκι να αρχισω να ρίχνω λεφτά.

Τελικά δε τη έχει ξανά κρατήσει σαν βλάβη το P0170.

Έγιναν συνδυαστικά τα εξής .

Λ1 αλλαγή και έλεγχο της καλωδίωσης ( δε πρέπει να είχε αλλαχτεί ποτε- από τους προηγούμενους ) καθάρισμα maf , καθάρισμα egr (+αλλαγή φλάντζων), καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού,και αλλαγή φίλτρου βενζίνης .

Συμπεριφορά κινητήρα είναι ίδια .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...