Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μπήκα κανονικά. Ίσως επειδή είχε και ανοιχτό deck κ με έβαλε σε αυτό (ράμπα που ανεβαίνεις επάνω και αερίζεται απεριόριστα). Ρώτησα αξιωματικό μάλιστα επι τούτου κ δεν είχα κόψει εισιτήριο μη τυχόν κ δε το δεχτούν κ τα χάσω κ έκοψα μέσα 

απλά στη μπανανία δεν ξέρουν τι είναι το cng ακόμα , τουλάχιστον το εκμεταλλευόμαστε

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Από την στιγμή που θέλεις να πάρεις κάτι που θα το κρατήσεις για πολλά πολλά χρόνια, η πιο έξυπνη επιλογή είναι το ηλεκτρικό, πόσο μάλλον όταν κάνεις καθημερινά το ελάχιστο 80χμ, θα κάνεις γρήγορα απόσβεση. Σιγά σιγά γίνονται αρκετά φθηνά τα ηλεκτρικά, βλέπε το e-208 active που ξεκινάει στα 29.000€ αλλά με το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, πέφτει στα 21.000€.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Από την στιγμή που θέλεις να πάρεις κάτι που θα το κρατήσεις για πολλά πολλά χρόνια, η πιο έξυπνη επιλογή είναι το ηλεκτρικό, πόσο μάλλον όταν κάνεις καθημερινά το ελάχιστο 80χμ, θα κάνεις γρήγορα απόσβεση. Σιγά σιγά γίνονται αρκετά φθηνά τα ηλεκτρικά, βλέπε το e-208 active που ξεκινάει στα 29.000€ αλλά με το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, πέφτει στα 21.000€.

Στα 21k δεν βγαίνει σίγουρα. Η επιδότηση έχει πάει, αν δεν κάνω λάθος, στο 30% με μέγιστο τα 8.000€. Και μάλιστα το ποσοστό νομίζω αφορά την τιμή προ φόρων. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Και μάλιστα το ποσοστό νομίζω αφορά την τιμή προ φόρων.

προ φόρων είναι

33 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Σιγά σιγά γίνονται αρκετά φθηνά τα ηλεκτρικά,

απλά ακριβαίνουν τα θερμικά

34 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

η πιο έξυπνη επιλογή είναι το ηλεκτρικό, πόσο μάλλον όταν κάνεις καθημερινά το ελάχιστο 80χμ, θα κάνεις γρήγορα απόσβεση.

η μπαταρία πάντα θα είναι ένα μεγάλο άγχος σε περίπτωση στραβής

πρώτα παίρνεις γραπτώς το κόστος επισκευής/αλλαγής και μετά αποφασίζει κάποιος να ρισκάρει ή όχι

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Στα 21k δεν βγαίνει σίγουρα. Η επιδότηση έχει πάει, αν δεν κάνω λάθος, στο 30% με μέγιστο τα 8.000€. Και μάλιστα το ποσοστό νομίζω αφορά την τιμή προ φόρων. 

Με τελική τιμή 29.000€, προ ΦΠΑ 24% η τιμή είναι 23.387€, όπου το 30% αυτού βγαίνει 7.016€. Τελική 21.984€ λοιπόν.

Μόλις τώρα, korakios είπε

η μπαταρία πάντα θα είναι ένα μεγάλο άγχος σε περίπτωση στραβής

πρώτα παίρνεις γραπτώς το κόστος επισκευής/αλλαγής και μετά αποφασίζει κάποιος να ρισκάρει ή όχι

Η αλήθεια είναι πως στα ηλεκτρικά λίγο πολύ το κυρίως που έχεις να σκεφτείς είναι η ζωή μπαταρίας και η αλλαγή της μετά από Χ χρόνια, στα εσωτερικής καύσεως όμως πολλά μπορούν να πάνε στραβά στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

στα εσωτερικής καύσεως όμως πολλά μπορούν να πάνε στραβά στο ίδιο χρονικό διάστημα.

μοτέρ να αλλάξεις πιο φθηνά βγαίνει

Δημοσ.

Το βασικό που δεν ρωτήσαμε, για να του προτείνουμε ηλεκτρικό, είναι αν έχει την δυνατότητα να το φορτίζει. Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι δικιά μας θέση πάρκινγκ και στάνταρ χώρο που παρκάρουμε. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Το βασικό που δεν ρωτήσαμε, για να του προτείνουμε ηλεκτρικό, είναι αν έχει την δυνατότητα να το φορτίζει. Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι δικιά μας θέση πάρκινγκ και στάνταρ χώρο που παρκάρουμε. 

και θέση να έχει , πάλι δεν είναι σίγουρο οτι θα μπορεί να το φορτίζει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, mix@lis είπε

Έω σκεφτεί και το καινούργιο Kia Rio 1.2 ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο το οποίο έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Ποιά η γνώμη σας; Είναι αξιόπιστη η Κia;

Έχω το Rio 1.2 του '20. Προβλήμα κανένα έως τώρα. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (πιστεύω οτι είναι τίμιο για την τιμή που το πήρα).

Η κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer είναι 5.4lt/100km αλλά η πραγματική πιο πάνω (γύρω στο 6 πιστεύω). Κάνω 80/20 εκτός πόλης/εντός πόλης και οδηγώ αρκετά ήρεμα.

Επίσης έχε υπόψη οτι το Rio 1.2 ατμόσφαιρα δεν το λές και γρήγορο (84hp,1035 kg). Άδειο πάει νορμάλ, αν το φορτώσεις όμως δεν...

Επεξ/σία από jcd313
Δημοσ.

Είναι η πιο περίεργη περίοδος για αγορά αυτοκινήτου..Οι τιμές στα ύψη, αναμονή μηνών για παραλαβή,  τα καύσιμα στα ύψη, η ηλεκτροκίνηση φαντάζει το μέλλον. Αν δεν υπάρχει ανάγκη για αλλαγή, θα συνιστούσα υπομονή.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Cell_7 είπε

Με τελική τιμή 29.000€, προ ΦΠΑ 24% η τιμή είναι 23.387€, όπου το 30% αυτού βγαίνει 7.016€. Τελική 21.984€ λοιπόν.

24500 ειναι η φθηνοτερη εκδοση που θα μπορουσε να παρει. Ειναι πανω απο το μπαντζετ του.

 

2 ώρες πριν, Cell_7 είπε

Η αλήθεια είναι πως στα ηλεκτρικά λίγο πολύ το κυρίως που έχεις να σκεφτείς είναι η ζωή μπαταρίας και η αλλαγή της μετά από Χ χρόνια,

Οχι δεν ειναι κατι που χρειαζεται να σκεφτει.

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, gbras είπε

Οχι δεν ειναι κατι που χρειαζεται να σκεφτει.

ναι αλλά θα είναι κάτι που άλλος θα πληρώσει , επομένως ,εκτός αν τσοντάρεις , καλό είναι να το έχει ο αγοραστής υπόψιν

Δημοσ.
13 ώρες πριν, terry308 είπε

Με 80 χλμ / ημέρα που λογικά θα είναι εκτός πόλεως θα πρότεινα κάτι σε φυσικό αέριο (cng) εάν υπάρχει πρατήριο κοντά ή πετρέλαιο... 

Ανάλογα με το διαθέσιμο budget και τις ανάγκες σε όχημα... 

Tις τιμές GNG, τη διαθεσιμότητα (κοντινό πρατήριο;) την έχεις δει; Με τα ρεζερβουαρ βενζίνης 9λ. η παράμετρος "κοντινό πρατήριο" είναι deal breaker

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, tedkald είπε

Tις τιμές GNG, τη διαθεσιμότητα (κοντινό πρατήριο;) την έχεις δει; Με τα ρεζερβουαρ βενζίνης 9λ. η παράμετρος "κοντινό πρατήριο" είναι deal breaker

Έχω 3.5 χρόνια cng όχημα με διανυθεντα 112.000χλμ και σε λίγες μέρες παίρνουμε και 2ο στην οικογένεια , οπότε ναι τις έχω δει τις τιμές και το 9λτρ ντεποζιτο βενζίνης δεν είναι deal breaker εκτος Κι αν πάει σε μέρος που δεν έχει κανένα πρατήριο βενζίνης στα 50 χλμ. 

Το κοντινότερο πρατήριο για εμένα κατά την αγορά ήταν στα 70χλμ από το σπίτι μου (εκεί που δούλευα είχε πρατήριο) και εδώ και 2.5 χρόνια είναι στα 340χλμ. 

Ξέρω πολύ καλά τι οικονομία προσφέρει το cng και πόσο κοστίζει η ίδια διαδρομή σε βενζινη. 

Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη 300χλμ

Cng

11kg * 0.834€ Μάιος 2020 = 9.2€

11kg * 1.179€ Φεβρουάριος 2022 = 13€ 

Διαφορά με τις τιμές που αναφέρεσαι 3.8€ στα 300χλμ ή 1.26€/100χλμ

Βενζίνη αντίστροφη διαδρομή 

5.6λτρ/100χλμ  = 16.8λτρ/300χλμ

5. 6 λτρ * 1.3€/λτρ (27 Μαΐου 2020) = 7.3€/100χλμ

5.6λτρ * 1.84 (15 Φεβ 2022) = 10.3€/100χλμ

Διαφορά 3€/100χλμ, στα 300χλμ 9€

 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Δημοσ.

καταρχάς δεν έχει στην περιοχή του όπως είπε , επομένως γενικότερα

3 λεπτά πριν, tedkald είπε

Με τα ρεζερβουαρ βενζίνης 9λ. η παράμετρος "κοντινό πρατήριο" είναι deal breaker

εννοείται αυτό , αν και βενζινάδικα υπάρχουν σχεδόν παντού , δηλαδή πολύ δύσκολο να "μείνεις" και να μη βρεις στα ~150χλμ αλλά ναι μπαίνει στο νου σου

5 λεπτά πριν, tedkald είπε

τη διαθεσιμότητα (κοντινό πρατήριο;) την έχεις δει

για όσους είναι Αθήνα Θεσ/κη επιβάλλεται να είναι πρατήρια στη διαδρομή μιας και ειδικά καλοκαίρι υπάρχει συνωστισμός όλες τις ώρες εκτός δηλαδή και απο την αλλαγή βάρδιας ταξί .

Φυσικά μπορεί και να παίξει βλάβη, γιαυτό λέω για πρατήρια

8 λεπτά πριν, tedkald είπε

Tις τιμές GNG

της fiskon κομπλέ είναι , Τρίκαλα τη φάγανε δυστυχώς μιας και δεν υπάρχει άλλο πρατήριο και έφτασε ίδιο κόστος με βενζίνη σε μια φάση , αλλά και τώρα νομίζω ίδια με πετρέλαιο είναι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...