guru2 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα σας, θα ήθελα τις απόψεις σας, σχετικά με αυτό που συμβαίνει...έκανα αίτημα υπαναχώρησης για την εξ'αποστάσεως σύμβαση (για ανανέωση και αναβάθμιση σε VDSL 30 mbps) μόλις 2 μέρες μετά τη συμφωνία (ο νόμος ορίζει μέχρι 14 μέρες), αλλά παρόλα αυτά μου ήρθε μήνυμα ότι αύριο 15/2 με ενεργοποιούν στο vdsl. Επικοινώνησα με τον πάροχο και πήρα σήμερα και τον "μοναδικό αριθμό αναφοράς" για την καταγγελία - υπαναχώρηση και μου είπαν από την εταιρία ότι διατηρώ το δικαίωμα να φύγω αζημίως με φορητότητα, λόγω της δήλωσης υπαναχώρησής μου, αλλά δεν τους πιστεύω... Φυσικά είναι καταγεγραμμένη η συνομιλία γιατί έγινε μέσω Live chat (μου τη στείλανε στο email μου). Εν το μεταξύ, μου είχε έρθει και το router άμεσα και ούτε αυτό μου λένε πώς θέλουν να το παραλάβουν (στη σύμβαση γράφει ότι μέσα σε 5 μέρες πρέπει να επιστραφεί σε περίπτωση υπαναχώρησης). Έχει κανείς ιδέα τι να κάνω; Μήπως μια αναφορά στην εταιρία με κοινοποίηση στον ΕΕΤΤ και τον συνήγορο του καταναλωτή;
hln3 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 9 ώρες πριν, guru2 είπε Καλησπέρα σας, θα ήθελα τις απόψεις σας, σχετικά με αυτό που συμβαίνει...έκανα αίτημα υπαναχώρησης για την εξ'αποστάσεως σύμβαση (για ανανέωση και αναβάθμιση σε VDSL 30 mbps) μόλις 2 μέρες μετά τη συμφωνία (ο νόμος ορίζει μέχρι 14 μέρες), αλλά παρόλα αυτά μου ήρθε μήνυμα ότι αύριο 15/2 με ενεργοποιούν στο vdsl. Επικοινώνησα με τον πάροχο και πήρα σήμερα και τον "μοναδικό αριθμό αναφοράς" για την καταγγελία - υπαναχώρηση και μου είπαν από την εταιρία ότι διατηρώ το δικαίωμα να φύγω αζημίως με φορητότητα, λόγω της δήλωσης υπαναχώρησής μου, αλλά δεν τους πιστεύω... Φυσικά είναι καταγεγραμμένη η συνομιλία γιατί έγινε μέσω Live chat (μου τη στείλανε στο email μου). Εν το μεταξύ, μου είχε έρθει και το router άμεσα και ούτε αυτό μου λένε πώς θέλουν να το παραλάβουν (στη σύμβαση γράφει ότι μέσα σε 5 μέρες πρέπει να επιστραφεί σε περίπτωση υπαναχώρησης). Έχει κανείς ιδέα τι να κάνω; Μήπως μια αναφορά στην εταιρία με κοινοποίηση στον ΕΕΤΤ και τον συνήγορο του καταναλωτή; Σου λένε πως μπορείς να φύγεις αζημίως, έχεις και αντίγραφο της συνομιλίας, αλλά θες να κάνεις καταγγελία... Δηλαδή μετά την καταγγελία που θα απαντηθεί σε κάτι εβδομάδες, τι παραπάνω ακριβώς θα κερδίσεις; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα