Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gorge18 είπε

Αν ηξερα δεν υπηρχε λογος να ανοιξω θεμα.


Απο κωτσο δεν ειπαν οτι ξανα χρεώθηκε. Μονο οτι βγήκε πιστωτικό σαν ακυρωση. Οποτε και εγω λογικα πρεπει να τους παρω και να πω οτι δεν μου εχουν πιστωθεί ακομα τα χρηματα της ακυρωσης. Τοτε εντελος τυχαια θα βρεθουν ολα! 

ΜΗΠΩΣ είχε κάποιο θέμα, το γύρισες και πήρες άλλο ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

ΜΗΠΩΣ είχε κάποιο θέμα, το γύρισες και πήρες άλλο ?

Οχι. Μια τυπικη συναλλαγή ηταν. Παραγγειλα, σαν παραστατικο ηταν τιμολογιο, παρελαβα και τελος. Τωρα μου ειπαν και εμενα οτι εχει βγει και πιστωτικό (σαν να εγινε ακυρωση)

Δημοσ.

Καλημερα . Η Αγορά εγινε διαδυκτιακα ή σε καταστημα.Με μετρητα ή καρτα?δυο ειναι τα ενδεχομενα.ή κοψανε με λαθος αφμ την επιστροφη και αφορα αλλον πελατη ή καποιος εργαζομενος κανει εικονικες επιστροφες και τρωει χρηματα και την πατησε που το εκανε σε τιμολογιο και οχι σε απλη αποδειξη.εχει ενδιαφερον να μας πει στο τελος τι εγινε

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, jtkar είπε

Καλημερα . Η Αγορά εγινε διαδυκτιακα ή σε καταστημα.Με μετρητα ή καρτα?δυο ειναι τα ενδεχομενα.ή κοψανε με λαθος αφμ την επιστροφη και αφορα αλλον πελατη ή καποιος εργαζομενος κανει εικονικες επιστροφες και τρωει χρηματα και την πατησε που το εκανε σε τιμολογιο και οχι σε απλη αποδειξη.εχει ενδιαφερον να μας πει στο τελος τι εγινε

 

Διαδικτυακα  με καρτα. Δεν νομιζω να ηταν σε λαθος ΑΦΜ γιατι δεν θα το μαθαινα ποτε. 

Και εγω αυτο σκεφτηκα οτι καποια μπουγαδα εγινε απλα μου φαινεται δυσκολο να "πετυχει" σε ενα τετοιο καταστημα.

Οπως και να εχει θα τους καλεσω παλι για να δουμε αν υπαρχει καποιο νεο.

Δημοσ.

Οταν λεω σε λαθος αφμ εννοω οτι αντι του αλλου πελατη λογω αναριθμιτισμου μπορει να γινει. Απλα ο αλλος μπορει να ειχε αποδειξη να πηρε τα χρηματα πισω και να μην κοιταξε καν το παραστατικο να δει οτι ειναι τιμ. Εαν δεν ηταν με καρτα θα ηταν πολυ πιθανο το ενδεχομενο για εικονικη επιστροφη. Παντου μπορει να γινει αυτο.κενα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες για αυτο οι απογραφες τους εχουν ελλείμματα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, gorge18 είπε

Ελπιζω μην ειμαι σε λαθος θεμα αλλα δεν μπορουσα να βρω το κατάλληλο.
Η ιστορια εχει ως εξης

Τον Γεναρη του 21 κανω μια αγορα εξαρτήματος για την δουλεια μου με τιμολόγιο (οχι λαπτοπ, κινητο για απαλλαγή φπα κλπ). Το προιον ηρθε με τα παραστατικά του ολα καλα.
Πριν λιγες μερες μου λεει ο λογιστής μου για ποιο λογο δεν του εχω φέρει το πιστωτικό τιμολογιο που ειχε κοψει το καταστημα για την συγκεκριμένη αγορα και εγω απορημένος να του λεω δεν γίνετε να υπαρχει πιστωτικό απο την στιγμη που το προιον το εχω. 
Μίλησα με τον Κωτσοβολο και μου ειπαν οντως εχει βγει πιστωτικό για το προιον το οποιο θα μου το έστελναν σε 2 λεπτα (οσο το είδατε εσεις αλλο τοσο το ειδα και εγω) και θα ερευνήσουν λεει την υπόθεση και θα μου πουν. 
Nikos Xardalias χαρδαλιασ GIF - Nikos Xardalias Xardalias Χαρδαλιας -  Discover & Share GIFs

Μου φαίνεται λιγο περίεργη η ολη φαση και θελω να δω αν καποιος ειχε κατι παρόμοιο. Οπως επισης αν ξερει κανεις τι θα μπορουσα να κανω; (Εκτός απο το να τους ζητησω τα χρηματα του πιστωτικου :P :P

μια χαρά ,

ζήτα τα λεφτά σου πίσω μαζί με το πιστωτικό για απόδειξη .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jtkar είπε

Οταν λεω σε λαθος αφμ εννοω οτι αντι του αλλου πελατη λογω αναριθμιτισμου μπορει να γινει. Απλα ο αλλος μπορει να ειχε αποδειξη να πηρε τα χρηματα πισω και να μην κοιταξε καν το παραστατικο να δει οτι ειναι τιμ. Εαν δεν ηταν με καρτα θα ηταν πολυ πιθανο το ενδεχομενο για εικονικη επιστροφη. Παντου μπορει να γινει αυτο.κενα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες για αυτο οι απογραφες τους εχουν ελλείμματα

Εαν στο τιμολόγιο αγοράς του TS είχε λάθος αφμ , ο λογιστής θα το ειχε δεί πρώτος ,και θα μιλάγαμε για άλλα σενάρια (αλλαγής στοιχείων τιμολογίου κτλ) ....

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ εγω (επειδή μου έχει τύχει προσωπικά) ειναι οτι ο κοτσόβολος έκοψε το αρχικό τιμολόγιο , και κάποια στιγμή έκοψε ξανά 2ο τιμολόγιο καταλάθος !!! Εκεί βέβαια έπρεπε να κοπεί ακυρωτικό τιμολόγιο (για να ερθει στα ίσια ο "ισολογισμός")  .... αλλα κόψανε πιστωτικό !!!

Φιλε, κάνε την πάπια και ζήτα τους το πιστωτικό με email... καταλαβαίνεις την συνέχεια :)

 

Δημοσ.

Προφανώς κάποια βλακεία κάνανε και έκοψαν επιστροφή για κάποιο άγνωστο χωρίς να τιμολογήσουν ξανά. Αυτό σημαίνει πως η καρτέλα σου είναι ανοιχτή και σου χρωστάνε το ποσό της αγοράς. Οπότε ζητάς να κόψουν πάλι το τιμολόγιο ή το παίζεις Πακιστάν και το παίρνεις σαν πιστωτικό να αγοράσεις ότι θες και αυτοί στην απογραφή τους ψάχνουν το προϊόν που έχεις στα χέρια σου, καθώς εφόσον κόπηκε πιστωτικό τιμολόγιο το απόθεμα επέστρεψε στην αποθήκη τους.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, sstratos είπε

Εαν στο τιμολόγιο αγοράς του TS είχε λάθος αφμ , ο λογιστής θα το ειχε δεί πρώτος ,και θα μιλάγαμε για άλλα σενάρια (αλλαγής στοιχείων τιμολογίου κτλ) ....

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ εγω (επειδή μου έχει τύχει προσωπικά) ειναι οτι ο κοτσόβολος έκοψε το αρχικό τιμολόγιο , και κάποια στιγμή έκοψε ξανά 2ο τιμολόγιο καταλάθος !!! Εκεί βέβαια έπρεπε να κοπεί ακυρωτικό τιμολόγιο (για να ερθει στα ίσια ο "ισολογισμός")  .... αλλα κόψανε πιστωτικό !!!

Φιλε, κάνε την πάπια και ζήτα τους το πιστωτικό με email... καταλαβαίνεις την συνέχεια :)

 

Εχει μια βαση αυτο. Θα τους στειλω μηνυμα μιας και στο τηλ με εγραψαν και βλεπουμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...