Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα

έχω πέσει πιστεύω θύμα απάτης από το ελληνικό eshop shop-in.gr, έχω κάνει μία παραγγελία από 26/12 σε προϊόν με διαθεσιμότητα 4-10 εργάσιμες, το οποίο είναι ακόμα άφαντο...
Μου ήρθαν κανονικά email επιβεβαίωσης της παραγγελίας, ακόμα και mail με την ετικέτα της ACS για την αποστολή την οποία προφανώς έβγαλε το μαγαζί χωρίς να παραδώσει ποτέ το δέμα στην ACS καθώς στο tracking έλεγε "Άρνηση παράδοσης" το οποίο μετά από μια εβδομάδα διαγράφηκε εντελώς..
Με μια μικρή έρευνα που είχα κάνει πριν κάνω την παραγγελία είδα ότι στο σκρουτζ είχε καλές κριτικές μέχρι εκείνη την στιγμή https://www.skroutz.gr/shop/11700/shop-in, και λέω είχε γιατί το μαγαζί φαινόταν και τότε όπως και τώρα ότι είχε βγει απ το σκρουτζ, οι τελευταίες κριτικές βέβαια δείχνουν ότι όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα..
Το μαγαζί δεν απαντάει στα τηλέφωνα η τα email για ακύρωση και επιστροφή χρημάτων και δεν ξέρω τι να κάνω..
Η πληρωμή έγινε με χρεωστική κάρτα μέσω της πύλης vivawallet που χρησιμοποιεί το eshop.

Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα λεφτά μου πίσω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωχ!  Έχει χρεωθεί η κάρτα σου; Αν έχει χρεωθεί, κάνεις μια αίτηση στην τράπεζά σου για "Αμφισβήτηση συναλλαγής". Θα πάρει κάποιες μέρες αλλά θα γίνει. Έχει συμβεί ξανά μαγαζί τέτοιου τύπου να βαρέσει κανόνι.

Βλέπω ότι η συναλλαγή έγινε με Viva, πρέπει άμεσα να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Επεξ/σία από SpectralQ
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, filip123go είπε

Όλες οι "θετικές" κριτικές είναι από άτομα που έχουν μόνο 1 κριτική.!!

Ναι αυτό δεν το είχα προσέξει, έχει βέβαια και αρκετούς "κανονικούς" βλέπω..

29 λεπτά πριν, SpectralQ είπε

Ωχ!  Έχει χρεωθεί η κάρτα σου; Αν έχει χρεωθεί, κάνεις μια αίτηση στην τράπεζά σου για "Αμφισβήτηση συναλλαγής". Θα πάρει κάποιες μέρες αλλά θα γίνει. Έχει συμβεί ξανά μαγαζί τέτοιου τύπου να βαρέσει κανόνι.

Βλέπω ότι η συναλλαγή έγινε με Viva, πρέπει άμεσα να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Πλήρωσα με revolut και μέσω viva, με ποιον πρέπει να μιλήσω;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Θα βρεις την αντίστοιχη συναλλαγή μέσα από την εφαρμογή της revolut και κάτω- κάτω θα πατήσεις “report an issue”. 

βλέπω ότι θέλει στα αγγλικά, δεν θα έχω θέμα που τα email μου με το μαγαζί είναι στα ελληνικά έτσι;

Δημοσ.
16 minutes ago, Nick_apple82 said:

βλέπω ότι θέλει στα αγγλικά, δεν θα έχω θέμα που τα email μου με το μαγαζί είναι στα ελληνικά έτσι;

Δεν το γνωρίζω αυτό. Για αρχή στείλε τα αποδεικτικά στα ελληνικά εφόσον αυτή είναι η κύρια επικοινωνία με το κατάστημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα πάτε και αγοράζετε από τέτοια μαγαζιά που δεν έχουν ούτε καν διεύθυνση...Τι να πω

Δείτε εάν έχει διεύθυνση,googlaρετε το τηλέφωνο του να δείτε τι αποτελέσματα βγάζει,πάρτε ένα τηλέφωνο,δείτε κριτικές,δείτε την ιστορία του καταστήματος στο "Η εταιρία μας" εάν υπάρχει...

Πριν κάνετε μία αγορά από κάποιο κατάστημα που σας φαίνεται περίεργο κάντε μία έρευνα για αυτό.

 

Για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω κάντε αμφισβήτηση/report στην συναλλαγή 

Επεξ/σία από kyr123
Δημοσ.

Τώρα το πρόσεξα ότι έχουν αφαιρέσει διεύθυνση και τηλέφωνο από την καρτέλα επικοινωνία, όταν είχα κοιτάξει πριν κάνω την παραγγελία είχε κανονικά..

Τους πήρα ένα τηλ πριν την κάνω αλλά δεν το σήκωναν και τους έστειλα μνμ στο fb όπου μου απάντησαν και μου είπαν να προχωρήσω στην παραγγελία, τώρα βλέπω ότι κλείσανε και την σελίδα στο fb..

Την έκανα την αμφισβήτηση στη revolut και τώρα περιμένω..

Δημοσ.

Από τα βασικά κομμάτια που κάνουν μπαμ.

Ωράριο λειτουργίας και αριεφώνου (8013000818) θα έπρεπε να σε αποτρέψουν για συναλλαγή...

Καλή τύχη 🙂, αν βγάλεις άκρη να πάρεις τα χρήματα σου...

Μφχ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...