Jo_anna98 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα σας θέλω να κάνω μια ερώτηση . Έχω εκδηλώσει ενδιαφέρον για μια προκήρυξη σε δήμο σαν νοσηλεύτρια, πέρασα από συνέντευξη και μου είπαν η πληρωμή θα γίνεται με μπλοκάκι . Στην σύμβαση λέει ότι το ποσό μηνιαίως θα είναι 1600€ συμπεριλαμβανομένων όλον τον νομιμων φόρων και κρατήσεων. Δηλαδή από αυτά τα χρήματα πόσο θα είναι το καθαρό ποσό; Θα λαμβάνω ένσημα; . Συγγνώμη ειναι πρώτη φορά που πιάνω δουλεια και είμαι άσχετη επί των θεμάτων . Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Basilhs23___ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 13 λεπτά πριν, Jo_anna98 είπε Καλησπέρα σας θέλω να κάνω μια ερώτηση . Έχω εκδηλώσει ενδιαφέρον για μια προκήρυξη σε δήμο σαν νοσηλεύτρια, πέρασα από συνέντευξη και μου είπαν η πληρωμή θα γίνεται με μπλοκάκι . Στην σύμβαση λέει ότι το ποσό μηνιαίως θα είναι 1600€ συμπεριλαμβανομένων όλον τον νομιμων φόρων και κρατήσεων. Δηλαδή από αυτά τα χρήματα πόσο θα είναι το καθαρό ποσό; Θα λαμβάνω ένσημα; . Συγγνώμη ειναι πρώτη φορά που πιάνω δουλεια και είμαι άσχετη επί των θεμάτων . Ευχαριστώ εκ των προτέρων ! Εισφορές στον ΟΑΕΕ κανένα 100-150 τον μήνα. Και διάφορα άλλα. Ρώτα τους ξανά και πάρε την γνώμη ενός λογιστή για να δεις τι σου μένει καθαρό.
Weiss Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εάν το ΦΠΑ περιλαμβάνεται στο μηνιαίο ποσό (1600€) τότε εσύ κάθε μήνα θα κόβεις στο μπλοκάκι σου περίπου 1290€ Από αυτά θα έχεις παρακράτηση φόρου 20% , άρα αυτό που θα σου μένει είναι 1032€ και αφαιρείς εισφορές ΕΦΚΑ Θα χρειαστείς και βοήθεια λογιστή να σου εξηγήσει αναλυτικά. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2022 από Weiss
Jo_anna98 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!