Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έχω κι εγώ ένα τέτοιο οργανάκι. Η χρησιμότητα του είναι στο να βλέπεις αν φορτίζει η μπαταρία (δυναμό) κι αν κάποια στιγμή δεν μπορείς να βάλεις μπρος, να καταλάβεις πως φταίει η μπαταρία σου κι όχι κάτι άλλο. Ακρίβεια δεκαδικών δεν περιμένω.

Επίσης έχει και μια πρακτική αξία η θύρα USB για φόρτιση συσκευών.

Σωστα !!!! Δεν φταιει παντα η μπαταρια .

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συνηθως 12,6V ειναι full φορτισμενη.
Στα 11,9-12V χρειαζεται ειτε φορτιστη (ειτε με την μηχανη αναμενη, ειτε να την βγαλεις και να την φορτισεις σε φορτιστη) και αυτο μονο αν ηταν αρκετο καιρο σε ακινησια.

 

Αναλογα το Δυναμο 14,3-14,4V δειχνει οτι φορτιζει. Αν δειχνει το δυναμο τασεις στα 13-13,7V πιθανο να θελει επισκευση (καρβουνακια, αυτοματος, δυναμο).

Τα usb της θυρας του αναπτηρα με οθονη οπου δειχνει τα volt, ειναι χρησιμα καθως, μπορουν να μας πουν, οτι θα μας αφησει καποιο πρωινο το αυτοκινητο απο μπαταρια.  Επισης, αν σταματησει το δυναμο να φορτιζει γινεται χριστουγεννιατικο δεντρο το ταμπλο (ειδικα σε γαλλογερμανικα), οπου καποιος θα δει απο ecu fault μεχρι και abs fault), ετσι με μια ματια μπορεις να δεις οτι κατι δεν κανει τη δουλεια του.
 

Ακριβεια, θα δει καποιος οταν μετρησει την μπαταρια ακριβως, ή το δυναμο. Την δουλεια του την κανει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, visualizer είπε

Το ότι κάνει μικρές διαδρομές όπως οι περισσότεροι είναι κακό για την μπαταρία γιατί δεν προλαβαίνει να φορτίσει  εντελώς .Εννοείται είναι καλύτερο  σε σχέση με κάποιον που το χρησιμοποιεί μια στις δέκα μέρες για μεγάλη διαδρομή .

Χαμηλές θερμοκρασίες γενικότερα δεν έχουμε στην Ελλάδα σε βαθμό που θα επηρεάσουν την μπαταρία .

Οι Κραδασμοί θα επηρεάσουν αν έχεις κάνα χαρχαλο με μουφα αναρτηση χωρίς σωστή βάση μπαταρίας και πας σε καροδρομους .

Οχι δεν ειναι ετσι γιατι η μπαταρια με τον καιρο χανει τις ικανοτητες της και ξεφορτιζει πιο γρηγορα!  Οποτε απο ενα σημειο και μετα το 1 φορα ανα 10 μερες και με συμμαχο τους χειμωνιατικους μηνες την επιβαρυνει ασχημα! 

 

14 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Σχεδον καθε μερα το κινω εστω για λιγα χλμ 

Δεν κανεις πανω απο 2χλμ???

Δημοσ.
3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Οχι δεν ειναι ετσι γιατι η μπαταρια με τον καιρο χανει τις ικανοτητες της και ξεφορτιζει πιο γρηγορα!  Οποτε απο ενα σημειο και μετα το 1 φορα ανα 10 μερες και με συμμαχο τους χειμωνιατικους μηνες την επιβαρυνει ασχημα! 

 

Δεν κανεις πανω απο 2χλμ???

Εκει καπου στα 3-7 χλμ 

Δημοσ.

Όπως τα είπε και ο άλκης λίγο πιο πάνω. Είσαι σε ικανοποιητικά επίπεδα μπαταρίας.

Η κάθε μπαταρία και το κάθε όχημα έχουν τα δικά τους ιδανικά επίπεδα φόρτισης. Γενικός κανόνας είναι πως με 12V και πάνω θα λειτουργήσει ο εκκινητής ικανοποιητικά, αλλά άμα κρατάει περισσότερη τάση η μπαταρία σου δίνει μεγαλύτερο περιθώριο αποφόρτισης.

Συμβουλέψου το εγχειρίδιο του οχήματος σου και τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας σου αν θέλεις να είσαι πιο τυπικός.

Δημοσ.

Ωραία τα θεωρητικά αλλά ο καθένας έχει την δικιά του θεωρία.

Μία μπαταρία που κάνει λίγα χλμ με ανοιχτά τα φώτα έχει πιο πολλές πιθανότητες να αποφορτιστεί τον χειμώνα.

Μία μπαταρία που είναι πλήρως φορτισμένη μπορεί να αντέξει από 2 βδομάδες έως 6+ μήνες ανάλογα σε τι αυτοκίνητο είναι (με συναγερμό ή χωρίς κτλ)

Ας πούμε ότι είναι σε όχημα με συναγερμό, περίπου στις 2 βδομάδες 10 λεπτά λειτουργίας χωρίς ράδιο/πλαφονιέρα κτλ είναι οκ για να συντηρήσει μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία.

Ένα μεγάλο ποσοστό αλλάζει μπαταρία κάθε φορά που έχει αποφορτιστεί αντί απλά να γίνει φόρτιση - έλεγχος με αποτέλεσμα να πουλάνε μπαταρίες αυτοκίνητων μέχρι και στα περίπτερα.. (έχω ευαίσθητο συναγερμό από το 2014 μου έχει αποφορτιστεί πάνω από 4 φορές αλλά μέχρι τα 11v όχι στα επικίνδυνα σημεία, απλά την φορτίζω και αντέχει σαν καινούρια)

Φυσικά και με τα Volt βλέπεις την κατάσταση της μπαταρίας, δεν είναι απαραίτητο να γίνει διαφορετική μέτρηση από έναν που δεν έχει συνεργείο..

bee33e3900f485e036ab48387b4b2e54.jpg.26d7478b24a78fa88f87379d3b8d7e5c.jpg

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 14/2/2022 στις 3:21 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Εκει καπου στα 3-7 χλμ 

Μια χαρα εισαι!

Στις 14/2/2022 στις 4:31 ΜΜ, Klausx είπε

Ωραία τα θεωρητικά αλλά ο καθένας έχει την δικιά του θεωρία.



 

Ναι ετσι ειναι! Το λιγοτερο που πρεπει να κανει ο καθενας οταν για τον α,β λογο βλεπει καποια αλλαγη στη μιζα  να ενδιαφερθει για την φορτιση της μπαταριας ή αν παρατηρηση οτι δεν το κανει οταν το κινει πιο νωρις τοτε να μειωσει την συχνοτητα ακινησιας! 

Δημοσ.

Έχω μια Bosch S4 εδώ και 3-4 χρόνια. Η μπαταρία μάλλον έχει 6 cells από 2.12V το καθένα. Αφότου την φόρτισα με τον C-TEK για 15 ώρες, το πολύμετρο έδειξε όντως 12.72V. Πριν την φορτίσω έδειχνε 12.39 και καμιά φορά το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη.

Μια άλλη E-nex Deep Cycle που έχω για τη βάρκα, δείχνει 12.79V δυο βδομάδες μετά από πλήρη φόρτιση.

Απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι, ανάλογα το είδος της μπαταρίας, το OCV κάθε κελιού διαφοροποιείται. Για AGM το σύνηθες είναι 2.14V, για τις κοινές 2.12V.

 

 

Batt.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...