Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

θα έπρεπε να σου δίνει τουλάχιστον 13.5-13.8 με σβηστή τη μηχανή

Αυτό δεν είναι μπαταρία,
είναι τοστιέρα !!!

Όταν μετράμε τη μπαταρία ,
θα πρέπει η μπαταρία να είναι εκτός αυτοκινήτου-καταναλώσεων
και να έχει περάσει αρκετή ώρα από την τελευταία στιγμή που φορτίστηκε ή που έδωσε φορτίο.
Μια τέτοια μπαταρία θα πρέπει για να είναι πλήρως φορτισμένη
να δίνει 12,7 Volt περίπου, και να διατηρεί αυτή την τάση σε ένα ελάχιστο βάθος χρόνου.
Υπάρχουν διάφορες παράμετροι που αποδίδουν την υγεία της μπαταρίας,
αλλά αυτές μετριούνται με ειδικές συσκευές.

Επεξ/σία από nemom
  • Like 2
Δημοσ.

Αν θες να κάνεις σωστή δουλειά θα πάρεις όργανο που μετράει τα cca της μπαταρίας, ώστε να γνωρίζεις πόση χωρητικότητα έχει μείνει απο τα συνολικά που έχει. 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σχεδον καθε μερα το κινω εστω για λιγα χλμ 

Σε μπαταρια 12.3 αυτο ειναι που την σωνει και δεν βλεπεις ακομα κακα δειγματα!

Η μπαταρια σου θελει φορτισμα με φορτιστη και να την παρακολουθησεις για τις πρωτες μερες..

Πηγαινε σε ηλεκτρολογο ή μαγαζι με μπαταριες να στην μετρησουν και αν στην βρουν οκ τοτε δεν ασχολεισαι με αυτα που σου δειχνει το οργανακι σου! 

Ειναι το cca και η αναλυση για την υγεια της μπαταριας σε ποσοστα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με σβηστη μηχανη ~12.7- ~13.2 (FULL) . Δοκιμασε να κανεις μια καλη διαδρομη( οχι μεσα στην κινηση ) κανα 20λεπτο . Πηγαινε την επομενη μερα και μετρησε την αν παλι δειχνει τοσο χαμηλα ειναι στα τελευταια της.

Επισης το οτι τωρα φαινεται να δουλευει κομπλε ( περαν των μετρησεων ) δεν σημαινει οτι δεν μπορει να σε αφησει ξαφνικα εκει που δεν το περιμενεις.. συνηθως ετσι γινεται .

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, visualizer είπε

Με σβηστη μηχανη ~12.7- ~13.2 (FULL) . Δοκιμασε να κανεις μια καλη διαδρομη( οχι μεσα στην κινηση ) κανα 20λεπτο . Πηγαινε την επομενη μερα και μετρησε την αν παλι δειχνει τοσο χαμηλα ειναι στα τελευταια της.

Επισης το οτι τωρα φαινεται να δουλευει κομπλε ( περαν των μετρησεων ) δεν σημαινει οτι δεν μπορει να σε αφησει ξαφνικα εκει που δεν το περιμενεις.. συνηθως ετσι γινεται .

Ναι το ξερω οτι  ετσι γινεται 

Το οτι τα χλμ μου ειναι εντος πολης  με μικρες ταχυτητες αν δεν κανω λαθος επηρεαζουν και τη διαρκεια της ζωης της μπαταριας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ειναι βολτομετρο και η μονη χρησημοτητα ειναι να βλέπεις οτι φορτωνει το δυναμό.Απο 14 μεχρι 14.6 οταν δουλεύει το μοτερ ειναι ένταξη.Για μετρηση χωρητικότητας θελεις ειδικο οργανο που μετραει αμπερ εκκίνησης.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι το ξερω οτι  ετσι γινεται 

Το οτι τα χλμ μου ειναι εντος πολης  με μικρες ταχυτητες αν δεν κανω λαθος επηρεαζουν και τη διαρκεια της ζωης της μπαταριας.

Η αξιοπιστια της μπαταρια επηρεαζεται οταν πεφτει απο μια ταση και κατω..  Χαμηλες θερμοκρασιες..  Κραδασμους..

Το οτι κανεις μικρες διαδρομες ή δεν σηκωνεις στροφες δεν πειραζει ισα-ισα μονο καλο κανεις που το κινεις σχεδον καθε μερα!

πχ Αν το κινω εγω μια φορα τις 10 μερες και κανω ταξιδι 5 ωρες εσυ με αυτο που  κανεις συντηρεις καλυτερα την μπαταρια απο μενα!

  • Like 1
Δημοσ.

Το ότι κάνει μικρές διαδρομές όπως οι περισσότεροι είναι κακό για την μπαταρία γιατί δεν προλαβαίνει να φορτίσει  εντελώς .Εννοείται είναι καλύτερο  σε σχέση με κάποιον που το χρησιμοποιεί μια στις δέκα μέρες για μεγάλη διαδρομή .

Χαμηλές θερμοκρασίες γενικότερα δεν έχουμε στην Ελλάδα σε βαθμό που θα επηρεάσουν την μπαταρία .

Οι Κραδασμοί θα επηρεάσουν αν έχεις κάνα χαρχαλο με μουφα αναρτηση χωρίς σωστή βάση μπαταρίας και πας σε καροδρομους .

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, visualizer είπε

Το ότι κάνει μικρές διαδρομές όπως οι περισσότεροι είναι κακό για την μπαταρία γιατί δεν προλαβαίνει να φορτίσει  εντελώς .Εννοείται είναι καλύτερο  σε σχέση με κάποιον που το χρησιμοποιεί μια στις δέκα μέρες για μεγάλη διαδρομή .

Χαμηλές θερμοκρασίες γενικότερα δεν έχουμε στην Ελλάδα σε βαθμό που θα επηρεάσουν την μπαταρία .

Οι Κραδασμοί θα επηρεάσουν αν έχεις κάνα χαρχαλο με μουφα αναρτηση χωρίς σωστή βάση μπαταρίας και πας σε καροδρομους .

Αρα ..καθημερινες μεγαλουτσικες διαδρομες.....Η χαρα του βενζινα και η λυπη της τσεπης μας  !!!!

Δημοσ.

Το κόστος της μπαταρίας είναι πολύ μικρό . Μιλάμε για 70-100 ευρώ για μια καλή μπαταρία που και με την "κακή χρήση " που κάνουμε θα βγάλει 3-4 χρόνια τουλάχιστον , οπότε μικρό το κακό .

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, visualizer είπε

Το κόστος της μπαταρίας είναι πολύ μικρό . Μιλάμε για 70-100 ευρώ για μια καλή μπαταρία που και με την "κακή χρήση " που κάνουμε θα βγάλει 3-4 χρόνια τουλάχιστον , οπότε μικρό το κακό .

Ετσι ακριβως.

Δημοσ.

Έχω κι εγώ ένα τέτοιο οργανάκι. Η χρησιμότητα του είναι στο να βλέπεις αν φορτίζει η μπαταρία (δυναμό) κι αν κάποια στιγμή δεν μπορείς να βάλεις μπρος, να καταλάβεις πως φταίει η μπαταρία σου κι όχι κάτι άλλο. Ακρίβεια δεκαδικών δεν περιμένω.

Επίσης έχει και μια πρακτική αξία η θύρα USB για φόρτιση συσκευών.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...