Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα στην ομαδα θα ηθελα να μμου πειτε κατα την δικη σας αποψη τι συμφέρει το leasing η χρηματοδότηση ενος αυτοκινήτου ;

εχει κατα το Leasing ? 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, brine94 είπε

τι συμφέρει το leasing η χρηματοδότηση ενος αυτοκινήτου ;

εξαρτάται...

48 λεπτά πριν, brine94 είπε

εχει κατα το Leasing ? 

1. Πληρώνεις κάτι το οποίο δεν είναι δικό σου.

2. Είσαι αιμοδότης της κερδοφορίας του lessor.

Δημοσ.

Άμα κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, έχεις επιχείρηση, θεωρείς ότι δεν θα το χρειάζεσαι σε βάθος χρόνου ή ίσως χρειαστείς κατι μεγαλύτερο/μικρότερο και δεν θέλεις να ασχοληθείς με τα του αυτοκινήτου είναι καλά. Σαν να νοικιάζεις σπίτι

Δημοσ.
14 ώρες πριν, brine94 είπε

καλησπέρα στην ομαδα θα ηθελα να μμου πειτε κατα την δικη σας αποψη τι συμφέρει το leasing η χρηματοδότηση ενος αυτοκινήτου ;

εχει κατα το Leasing ? 

Leasing μονο εαν είστε ελεύθερος επαγγελματιας και δηλώνετε τα παντα για επιστροφη ΦΠΑ.

Δημοσ.

Αν συγκρίνεις, ως ιδιώτης, τις τιμές μεταξύ αγοράς με χρηματοδότηση και leasing με εξαγορά, θα δεις πως θα δίνεις παραπάνω με το leasing. Αλλά αν συνυπολογίσεις πως πλέον ένα ποσό του leasing περνιέται ως έξοδο και στους ιδιώτες και πως δεν πληρώνεις τέλη, σέρβις, ασφάλεια, λάστιχα, πως έχεις αντικατάσταση αυτοκινήτου κτλ, νομίζω πως το leasing είναι καλή εναλλακτική.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Leasing μονο εαν είστε ελεύθερος επαγγελματιας και δηλώνετε τα παντα για επιστροφη ΦΠΑ.

Ο ΦΠΑ έχει επιστροφή μόνο στα αυτοκίνητα με επαγγελματική άδεια.  Σαν ελ επαγγελματίας δηλώνεις τα πάντα (και τον ΦΠΑ που τον πληρώνεις κανονικά) σαν έξοδο και έχεις την αντίστοιχη μείωση φόρου.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 14/2/2022 στις 1:30 ΜΜ, unforgiven είπε

Αν συγκρίνεις, ως ιδιώτης, τις τιμές μεταξύ αγοράς με χρηματοδότηση και leasing με εξαγορά, θα δεις πως θα δίνεις παραπάνω με το leasing. Αλλά αν συνυπολογίσεις πως πλέον ένα ποσό του leasing περνιέται ως έξοδο και στους ιδιώτες και πως δεν πληρώνεις τέλη, σέρβις, ασφάλεια, λάστιχα, πως έχεις αντικατάσταση αυτοκινήτου κτλ, νομίζω πως το leasing είναι καλή εναλλακτική.

Ιδιωτης κατοχος αυτοκινητου με leasing,θα προσθεσω πως κι αν εισαι κιολας απο αυτους που αλλαζουν αυτοκινητο ετσι κι αλλιως καθε 4-5 χρονια, αρα εισαι στο τρυπακι της μηνιαιας δοσης, αξιζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή εχω φάει το ιντερνετ και οτι προσφορά υπάρχει θα γράψω ποτε αξίζει το leasing σαν ιδιώτης ( εχω ηδη 1, και θα πάω και για δεύτερο) και ποτε όχι.
Ας πάρουμε λοιπον την παρακατω προσφορά που έχω κλείσει προ ημερών.

Leasing (τιμές με ΦΠΑ):
SUZUKI-S-Cross Hybrid 48V 1.4i 16v GL+-5d-129hp-Hybrid
47 * 230 το μηνιαίο + 6000 το πρώτο
16810 για 4 χρονια κτήσης με ολα πληρωμένα
Δόση 230

Πάμε τωρα για χρηματοδότηση

Λιανικη τιμη 23790,66
Σερβις 4Χ150 = 600
Ασφάλεια (οχι μικτη αλλα κλοπη και απολα) 30 το μηνα ή 1440 τα 4χρονια
Τελη -> 0 ( αν δεν κανω λάθος)
Χρηματοδότηση 23790-6000 = 17790 για 4 χρονια (7.9% του εμπορα/suzuki) Συν. Επιβάρυνση (Ευρώ) 2898
Δοση 430 ( + ασφαλεια αν την εχεις μηνιαία)

Συνολο κτησης για 4 χρονια 23790+600+1440+2898 = 28728€

 

Αρα έχουμε για ιδια προκαταβολή (6000) και 4 χρονια δοσεις και στις δυο περιπτώσεις  μια διαφορά 11918€, αλλα σου μένει το αμάξι στην δευτερη περίπτωση αγοράς.
Θα μου πείς σιγουρα σε 4 χρονια το S-Cross θα εχει μεταπώληση τουλαχιστον 11918, θα συμφωνήσω, αλλα δεν ξερουμε ποσο θα έχει παραπάνω για να αξίζει να μπεις στην διαδικασία αγοράς εναντι leasing. Πχ αν το πουλήσεις 14000 οποτε εισαι + 20000 κερδισμένος εναντι leasing αξιζει τον κοπο σου? Ποιος σου εγγυάται οτι θα παρεις τα 14 πισω σε 4 χρονια οπως ειναι η αγορά?


Ποια ειναι τα συμπεράσματα μου μετα απο άπειρο ψάξιμο:

  1. Πρεπει να βρεις καλο deal σε leasing ( το παραπανω suzuki ειναι εξαιρετικο)
  2. Μπορείς να ριξεις την τιμη λιγο ακόμα αν πας για 15000χλμ ( πεφτει 1 χιλιαρικο ακομα χοντρικα στην 4ετια)
  3. Η δόση στο leasing ειναι 230 ενω στην χρηματοδότηση 430 για 4 χρονια κτησης
  4. Αν πας για μικρη δοση χρηματοδότησης δλδ 84 μηνες , η δόση πεφτει στο 273 αλλα οι τοκοι  πάνε στα 5142€ ( εξτρα 2200€) , οπότε πάει το πλεονέκτημα σου μετά στην πιθανότητα μεταπώλησης.
  5. Αν πας για μεγαλη προκαταβολή > 12000 για ενα αμαξι 24000 (δλδ 50%) τοτε το leasing δεν ειναι πια δελαστικό.
  6. Αν σε ενδιαφέρει να μην χαλάς πολλά μετρητά (μικρη προκαταβολή) και να αλλάζεις το αμάξι καθε 4 χρονια τοτε το leasing ειναι πιο δελεαστικό
  7. Αν σε ενδιαφέρει να κρατησεις το αμαξι μια 10ετια τοτε η αγορά εχει νόημα ειτε με μικρή προκαταβολή ειτε με μεγάλη.


Μικρη προκαταβολή και μικρη δόση  και κανουργιο αμάξι  καθε 4 χρονια leasing ( καλη προσφορά πάντα)

Εχεις cash ή πάνω απο το 50% για προκαταβολή? τοτε η αγορά ειναι πιο συμφέρουσα.

Ειδικότερα στην εποχή που ζουμε αν εχεις cash σε παίρνει να αγορασεις αμαξι και σε ενα χρονο να το πουλήσεις με ελαχιστη χασούρα.
Απλα δεσμέυεις το κεφάλαιο σε ενα αμάξι.



 

Επεξ/σία από leoy
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, leoy είπε

Επειδή εχω φάει το ιντερνετ και οτι προσφορά υπάρχει θα γράψω ποτε αξίζει το leasing σαν ιδιώτης ( εχω ηδη 1, και θα πάω και για δεύτερο) και ποτε όχι.



 

Δύο σημειώσεις:
- Θα είχε ενδιαφέρον να μας έλεγες την τιμή εξαγοράς μετά την 4ετία για το leasing.

- Στους υπολογισμούς δεν μπορείς να προσμετρήσεις τις βλάβες που θα ίσως προκύψουν στην 4ετία, οπότε η πλήρης κάλυψη είναι ένα + για το leasing.

 

Επίσης από την Hertz μου έστειλαν το εξής:
 

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών ότι η βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μίσθωση (leasing) αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνονται στις δαπάνες που οδηγούν σε μείωση της φορολογίας φυσικών προσώπων. 

Σύμφωνα με το σχετικό νομοσχέδιο, από τον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος αφαιρείται το 30% της αξίας ορισμένων δαπανών, που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής. Μεταξύ αυτών στο εξής συγκαταλέγεται και η μίσθωση αυτοκινήτων. 

 

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους, είναι όφελος γύρω στα 500 ευρώ το έτος.

Επεξ/σία από unforgiven
Δημοσ.
1 ώρα πριν, unforgiven είπε

Δύο σημειώσεις:
- Θα είχε ενδιαφέρον να μας έλεγες την τιμή εξαγοράς μετά την 4ετία για το leasing.

- Στους υπολογισμούς δεν μπορείς να προσμετρήσεις τις βλάβες που θα ίσως προκύψουν στην 4ετία, οπότε η πλήρης κάλυψη είναι ένα + για το leasing.

 

Επίσης από την Hertz μου έστειλαν το εξής:
 

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών ότι η βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μίσθωση (leasing) αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνονται στις δαπάνες που οδηγούν σε μείωση της φορολογίας φυσικών προσώπων. 

Σύμφωνα με το σχετικό νομοσχέδιο, από τον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος αφαιρείται το 30% της αξίας ορισμένων δαπανών, που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής. Μεταξύ αυτών στο εξής συγκαταλέγεται και η μίσθωση αυτοκινήτων. 

 

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους, είναι όφελος γύρω στα 500 ευρώ το έτος.

Δεν ασχολούμε καν με δυνατοτητα εξαγοράς. Αν κανεις leasing νομιζω πρεπει να πας για το μικροτερο μισθωμα και να κερδίσεις τα οφέλη, οχι να ψαχνεσαι για εξαγορα.
Συνηθως η εξαγορά εκτοξεύει το μίσθωμα.
Βλαβες 4ετιας δεν εβαλα καθως ειναι σπανιο ή σε καλλύπτει η εγγύηση ετσι και αλλιώς.

Για την μειωση φορολογίας δεν γνώριζα, ενδιαφέρον

Δημοσ.
4 ώρες πριν, leoy είπε

Επειδή εχω φάει το ιντερνετ και οτι προσφορά υπάρχει θα γράψω ποτε αξίζει το leasing σαν ιδιώτης ( εχω ηδη 1, και θα πάω και για δεύτερο) και ποτε όχι.
Ας πάρουμε λοιπον την παρακατω προσφορά που έχω κλείσει προ ημερών.

Leasing (τιμές με ΦΠΑ):
SUZUKI-S-Cross Hybrid 48V 1.4i 16v GL+-5d-129hp-Hybrid
47 * 230 το μηνιαίο + 6000 το πρώτο
16810 για 4 χρονια κτήσης με ολα πληρωμένα
Δόση 230

Πάμε τωρα για χρηματοδότηση

Λιανικη τιμη 23790,66
Σερβις 4Χ150 = 600
Ασφάλεια (οχι μικτη αλλα κλοπη και απολα) 30 το μηνα ή 1440 τα 4χρονια
Τελη -> 0 ( αν δεν κανω λάθος)
Χρηματοδότηση 23790-6000 = 17790 για 4 χρονια (7.9% του εμπορα/suzuki) Συν. Επιβάρυνση (Ευρώ) 2898
Δοση 430 ( + ασφαλεια αν την εχεις μηνιαία)

Συνολο κτησης για 4 χρονια 23790+600+1440+2898 = 28728€

 

Αρα έχουμε για ιδια προκαταβολή (6000) και 4 χρονια δοσεις και στις δυο περιπτώσεις  μια διαφορά 11918€, αλλα σου μένει το αμάξι στην δευτερη περίπτωση αγοράς.
Θα μου πείς σιγουρα σε 4 χρονια το S-Cross θα εχει μεταπώληση τουλαχιστον 11918, θα συμφωνήσω, αλλα δεν ξερουμε ποσο θα έχει παραπάνω για να αξίζει να μπεις στην διαδικασία αγοράς εναντι leasing. Πχ αν το πουλήσεις 14000 οποτε εισαι + 20000 κερδισμένος εναντι leasing αξιζει τον κοπο σου? Ποιος σου εγγυάται οτι θα παρεις τα 14 πισω σε 4 χρονια οπως ειναι η αγορά?


Ποια ειναι τα συμπεράσματα μου μετα απο άπειρο ψάξιμο:

  1. Πρεπει να βρεις καλο deal σε leasing ( το παραπανω suzuki ειναι εξαιρετικο)
  2. Μπορείς να ριξεις την τιμη λιγο ακόμα αν πας για 15000χλμ ( πεφτει 1 χιλιαρικο ακομα χοντρικα στην 4ετια)
  3. Η δόση στο leasing ειναι 230 ενω στην χρηματοδότηση 430 για 4 χρονια κτησης
  4. Αν πας για μικρη δοση χρηματοδότησης δλδ 84 μηνες , η δόση πεφτει στο 273 αλλα οι τοκοι  πάνε στα 5142€ ( εξτρα 2200€) , οπότε πάει το πλεονέκτημα σου μετά στην πιθανότητα μεταπώλησης.
  5. Αν πας για μεγαλη προκαταβολή > 12000 για ενα αμαξι 24000 (δλδ 50%) τοτε το leasing δεν ειναι πια δελαστικό.
  6. Αν σε ενδιαφέρει να μην χαλάς πολλά μετρητά (μικρη προκαταβολή) και να αλλάζεις το αμάξι καθε 4 χρονια τοτε το leasing ειναι πιο δελεαστικό
  7. Αν σε ενδιαφέρει να κρατησεις το αμαξι μια 10ετια τοτε η αγορά εχει νόημα ειτε με μικρή προκαταβολή ειτε με μεγάλη.


Μικρη προκαταβολή και μικρη δόση  και κανουργιο αμάξι  καθε 4 χρονια leasing ( καλη προσφορά πάντα)

Εχεις cash ή πάνω απο το 50% για προκαταβολή? τοτε η αγορά ειναι πιο συμφέρουσα.

Ειδικότερα στην εποχή που ζουμε αν εχεις cash σε παίρνει να αγορασεις αμαξι και σε ενα χρονο να το πουλήσεις με ελαχιστη χασούρα.
Απλα δεσμέυεις το κεφάλαιο σε ενα αμάξι.



 

η τιμη leasing που αναφερεις ειναι χωρις ΦΠΑ.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, leoy είπε

Επειδή εχω φάει το ιντερνετ και οτι προσφορά υπάρχει θα γράψω ποτε αξίζει το leasing σαν ιδιώτης ( εχω ηδη 1, και θα πάω και για δεύτερο) και ποτε όχι.
Ας πάρουμε λοιπον την παρακατω προσφορά που έχω κλείσει προ ημερών.

Leasing (τιμές με ΦΠΑ):
SUZUKI-S-Cross Hybrid 48V 1.4i 16v GL+-5d-129hp-Hybrid
47 * 230 το μηνιαίο + 6000 το πρώτο
16810 για 4 χρονια κτήσης με ολα πληρωμένα
Δόση 230

Πάμε τωρα για χρηματοδότηση

Λιανικη τιμη 23790,66
Σερβις 4Χ150 = 600
Ασφάλεια (οχι μικτη αλλα κλοπη και απολα) 30 το μηνα ή 1440 τα 4χρονια
Τελη -> 0 ( αν δεν κανω λάθος)
Χρηματοδότηση 23790-6000 = 17790 για 4 χρονια (7.9% του εμπορα/suzuki) Συν. Επιβάρυνση (Ευρώ) 2898
Δοση 430 ( + ασφαλεια αν την εχεις μηνιαία)

Συνολο κτησης για 4 χρονια 23790+600+1440+2898 = 28728€

Νομιζω πως η τιμη που εχεις για leasing ειναι χωρις ΦΠΑ, ενω και η ασφαλεια που εχεις(360€/χρονο) ειναι πολυ τσιμπημενη. 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω πως η τιμη που εχεις για leasing ειναι χωρις ΦΠΑ, ενω και η ασφαλεια που εχεις(360€/χρονο) ειναι πολυ τσιμπημενη. 

Οχι δεν ειναι χωρις ΦΠΑ το 230, ειναι 186 χωρις ΦΠΑ -> https://www.executivelease.gr/leasing-offers/s-cross-hybrid-48v-14i-16v-gl-5d-129hp
Εγω πηρα μαλιστα καλυτερη τιμη για 15000χλμ. 
Ομως ειπα ειναι πολυ καλη προσφορά και τότε αξίζει.

Οσον για την ασφαλεια, ισως να βρεις με κανα 50-80 λιγοτερα με λιγοτερες παροχες, αλλα δεν αλλαζει την συνολική εικόνα που έγραψα

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, leoy είπε

Δεν ασχολούμε καν με δυνατοτητα εξαγοράς. Αν κανεις leasing νομιζω πρεπει να πας για το μικροτερο μισθωμα και να κερδίσεις τα οφέλη, οχι να ψαχνεσαι για εξαγορα.

Τότε σε αυτή τη περίπτωση η σύγκριση leasing με χρηματοδότηση είναι εντελώς άκυρη και ανούσια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...