polemikos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Για ακόμη μία φορά η Tesla αναγκάζεται να προχωρήσει στην «ανάκληση» πολλών χιλιάδων αυτοκινήτων για τεχνικό ζήτημα. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε στην ανάκληση 578.607 οχημάτων Model 3, S, X και Y εξαιτίας ανησυχιών ότι η λειτουργία Boombox ενδέχεται να υπερκαλύπτει σε ένταση τον ήχο του συστήματος προειδοποίησης πεζών (Pedestrian Warning System). Η δυνατότητα αναπαραγωγής εξωτερικού ήχου την ώρα που το όχημα βρίσκεται εν κινήσει παραβιάζει έναν ομοσπονδιακό κανόνα ασφαλείας, σύμφωνα με τον οποίο απαιτείται να ακούγεται καθαρά ένας ήχος όταν τα ηλεκτρικά ή τα υβριδικά οχήματα κινούνται με ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα. Όπως και στην περίπτωση άλλων «ανακλήσεων» της, η εταιρεία θα αντιμετωπίσει το ζήτημα με μία δωρεάν ενημέρωση OTA (over-the-air). Η ενημέρωση κώδικα σύμφωνα με την Tesla θα απενεργοποιεί τη λειτουργία του Boombox αν τα οχήματα δεν είναι σταθμευμένα. Η εταιρεία δεν παρείχε κάποιο χρονοδιάγραμμα για την ενημέρωση, ωστόσο σημείωσε ότι θα επηρεάσει τα μοντέλα Model 3 ΠΟΥ κατασκευάστηκαν το 2017 και τα μεταγενέστερα καθώς και τα οχήματα Model S, X και Y του 2020 και των επόμενων ετών. Αυτή είναι η τέταρτη ανακοινωθείσα ανάκληση της Tesla μέσα σε δύο εβδομάδες. Εκτός από ένα σφάλμα στο ηχητικό σήμα της ζώνης ασφαλείας, η γνωστή εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην ανακοίνωση της ανάκλησης οχημάτων που έχουν πρόβλημα στο σύστημα Full Self Driving αλλά και στο σύστημα θέρμανσης, που είναι αργό σε ορισμένες περιπτώσεις. Τα προβλήματα που οδήγησαν στην ανάκληση των οχημάτων μπορεί να διορθώνονται μέσω ενημερώσεων του λογισμικού, ωστόσο στο παρελθόν η εταιρεία είχε προχωρήσει στην ανάκληση οχημάτων για ελαττωματικό hardware ή για άλλα προβλήματα όπως ένα ζήτημα με το σύστημα της κάμερας οπισθοπορείας που ήταν εύθραυστο, προβλήματα με τη βαφή ή παλαιότερα ζητήματα με το καπό ή την ηλιοροφή κ.ά. Συνολικά έχουν γίνει 15 ανακλήσεις πάντως από τις αρχές του περασμένου έτους, οι οποίες εξακολουθούν να δημιουργούν ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των οχημάτων. Η τελευταία ανάκληση αντικατοπτρίζει επίσης την πιο επιθετική στρατηγική ελέγχων της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Η Αμερικάνικη υπηρεσία ξεκίνησε να διερευνά τις λειτουργίες του αυτόματου πιλότου μετά από μια σειρά συγκρούσεων με οχήματα έκτακτης ανάγκης ενώ η Tesla προχώρησε σε αλλαγές της λειτουργίας Passenger Play απενεργοποιώντας την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών την ώρα που τα οχήματα βρίσκονται εν κινήσει μετά από σχετική οδηγία της υπηρεσίας, η οποία δείχνει ότι είναι αποφασισμένη να ελέγξει διεξοδικά και το παραμικρό χαρακτηριστικό των οχημάτων της Tesla, καθώς τα περισσότερα βασίζονται σε λογισμικό και είναι σχετικά νέα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
masteripper Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στο τέλος θα τα απενεργοποιήσουν όλα και θα δίνουν δώρο και μια μανιβέλα καλού κακού Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2022 από masteripper 4
Chef_Alexander Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Όσο τα αυτοκίνητα θα λειτουργούν ολοένα και πιο αυτόνομα, καταργώντας την ανθρώπινη παρέμβαση (και κατ' επέκταση την αντίληψη που απαιτείται για κάπποιες ενέργειες) τόσο περισσότερα ζητήματα ασφαλείας θα προκύπτουν, πάντοτε με γνώμονα την ασφάλεια!
mikegad Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 πω...τώρα θα πουλήσει και το σπίτι των 35μ² για να βγάλει τη χασούρα Σε χαρτόκουτο τον βλέπω
avoulk Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Αναφορά σε κείμενο ανάκληση θηλυκό .. η απόσυρση προϊόντων (συνήθως ή προβληματικών ή πιθανώς ελαττωματικών) από την αγορά και η συγκέντρωσή τους στο εργοστάσιο παραγωγής ^^ Από Βικιλεξικό. Δεν βλέπω καμία ανάκληση, όταν λύνεται με OTA update. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφερόμαστε σε τέτοια ζητήματα με όρους διαφορετικούς από αυτούς που πρέπει. Δηλαδή κάθε φορά που κάνουμε ενημέρωση στα κινητά ή τους υπολογιστές μας, τους ανακαλούν οι εταιρίες παραγωγής; Έπρεπε να έχουν κλείσει όλες οι εταιρίες software με τόσες ανακλήσεις που κάνουν κάθε τρεις και λίγο! 10 4
coffeex Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Αναφορά σε κείμενο Συνολικά έχουν γίνει 15 ανακλήσεις πάντως από τις αρχές του περασμένου έτους, οι οποίες εξακολουθούν να δημιουργούν ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των οχημάτων.
Panagiotis_s Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 XA! XA! XA! Ο μύθος της προστασίας του πλανήτη, της πράσινης ενέργειας και χαμηλής κατανάλωσης καλά κρατεί.... Η πρόταση της ημέρας: twingo 8valve κόστος απόκτησης 1000€ κόστος ετήσιας ασφάλισης και service με 4δα λάστιχα 300€ κατανάλωση 5lt/100 2 1
LongTom Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 22 λεπτά πριν, Panagiotis_s είπε XA! XA! XA! Ο μύθος της προστασίας του πλανήτη, της πράσινης ενέργειας και χαμηλής κατανάλωσης καλά κρατεί.... Η πρόταση της ημέρας: twingo 8valve κόστος απόκτησης 1000€ κόστος ετήσιας ασφάλισης και service με 4δα λάστιχα 300€ κατανάλωση 5lt/100 Ιπποδύναμη/Ροπή: Μια ντουζίνα χλεμπονιάρικα αλόγατα και 2 μουλάρια. Παθητική ασφάλεια: Βοήθεια Παναγιά! 1 1
euaggelos01 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Insomnia μου φαίνεται ότι έχετε χαλάσει με τα άρθρα , βάζεται έναν τίτλο που δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα μόνο και μόνο να πάτησουμε το κλικ για να δούμε τι γράφεται. Γίνεστε σαν όλους τους άλλους που παρά πληροφορείται τον κόσμο με τον τίτλο. Αν σέβεστε την δουλειά και κυρίως τον εαυτό σας, σας παρακαλώ την επόμενη φορά να βάζετε σωστούς τίτλους. 20 4 1
Apollonian Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Το "Full Self drive" όπως οραματίζεται ο Elon είναι τουλάχιστον δύο δεκαετίες μακριά. Αυτή τη στιγμή η Tesla βρίσκεσαι στην τελευταία θέση αξιοπιστίας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Προτιμώ να κάνουν δοκιμές beta σε δημόσιους δρόμους, να το βάλουν ξανά στον ''φούρνο'' της εταιρείας για περαιτέρω έρευνα, ανάπτυξη και κυρίως δοκιμές για μερικά ακόμη χρόνια ούτως ώστε να το πάρουν από την αρχή ξανά με έγκριση NHTSA παρά ακολουθεί την προσέγγιση του «να κινηθεί γρήγορα, να χαλάσουν όλα πάνω στο όχημα και να δημιουργήσει έσοδα στην πορεία».
dieksodo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Αυτα τα ηλεκτρικα καμια ωρα σε πατανε γιατι δεν τα ακους
Panagiotis_s Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, LongTom είπε Ιπποδύναμη/Ροπή: Μια ντουζίνα χλεμπονιάρικα αλόγατα και 2 μουλάρια. Παθητική ασφάλεια: Βοήθεια Παναγιά! Έχει τους Sumo. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2022 από Panagiotis_s
lexotamilf Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Να κάτι τέτοια διαβάζω και δεν αποχωρίζομαι το autobianchi μου.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ναι τι; Ειναι γνωστο πως ειδικα σε οτι αφορα το QA και στα κολπα εξοικονομησης κοστους η Tesla εχει κακο ιστορικο. Ειναι για την Τεσλα απλα Κυριακη. Τους ταλαιπωρους πλην υπερηφανους ιδιοκτητες σκεφτομαι που τη μιση τους ζωη την περνανε φορτιζοντας το και την αλλη μιση στα συνεργεια για ανακλησεις που εσχατως γινονται με ιλιγγιωδεις ρυθμους , τυπου 1 / μηνα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2022 από BackFromHell
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα