renaultclioV Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, korakios είπε Το πρόβλημα είναι και οτι τη Dacia σιγά σιγά την ξεχνάμε μιας και "αναβαθμίζεται" και σε τιμή δυστυχώς κάποτε ήταν η Skoda η Hyundai , δυστυχώς και η Dacia ακολουθεί Το euroNCAP πολλοί πάντως το δίνουν μεγάλη βαρύτητα , γούστα είναι , όπως το χρώμα του αυτοκινήτου 77% μο 5 αστερια 60%μο 3 αστέρια στο euroncap. Και χάνει τους 17 πόντους απο την υποβοήθηση ασφαλείας και την ασφάλεια των πεζών. Ο άνθρωπος ρωτησε για αυτοκίνητο μέχρι 20000 δεν είπε για το πόσο κόστιζε κάποτε ενα αυτοκίνητο και πόσο τώρα ή οτιδήποτε αλλο, προτάσεις του κάνουμε. 1
denz Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Και το Corolla φαίνεται καλή επιλογή. Τι λέτε;
insomniac01 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 19 λεπτά πριν, denz είπε Και το Corolla φαίνεται καλή επιλογή. Τι λέτε; Ναι
Haldol Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, haHa είπε Η εξοικονόμηση ενος υβριδικου σε σχεση με το τωρινο σου ειναι γυρω στα 400€/ετος καυσιμα και 280€ τελη, συνολο 680€ παραπανω σου κοστιζει καθε χρονο που μενεις με το παλιο σου. Καλά όλα αυτά, αλλά το point χάνεται όταν μπαίνει στη μέση η κουβέντα "το παλιό το έχω ήδη". Μπορεί ένα πιο καινούριο να κόστιζε ~700 (ή και παραπάνω) ερυώ λιγότερα κάθε έτος. Αλλά το να αγοράσεις νέο όχημα με σκοπό την οικονομία είναι τέρμα λάθος. Με ~700 / έτος διαφορά στα έξοδα δε θ' αποσβέσεις ΠΟΤΕ την αγορά. Τώρα αν θες γενικά νέο αμάξι, είναι άλλο καπέλο.
verylife78 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Το προβλημα ειναι αυτο..."το παλιο το εχω ηδη" και το καημενο ειναι και απροβληματιστο. Αλλα φανταζομαι οτι μπαινει η παλαιοτητα και δεν ξερω σε πιο σημειο θα τους θυμηθει να μαστιγωσουν τα παλαια οχηματα για να αγορασουμε νεα. Τωρα το πως ειναι αλλο θεμα, μιας και οι περισσοτεροι παλευουμε να τα βγαλουμε περα με τους λογαριασμους που μας ερχονται. Σας ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας ειδικα το φιλο @haHaγια την λεπτομερη αναλυση. Δεν θα καταχραστω αλλο το χωρο του φιλου μας και το θεμα του. 1
haHa Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 33 λεπτά πριν, Haldol είπε Καλά όλα αυτά, αλλά το point χάνεται όταν μπαίνει στη μέση η κουβέντα "το παλιό το έχω ήδη". Μπορεί ένα πιο καινούριο να κόστιζε ~700 (ή και παραπάνω) ερυώ λιγότερα κάθε έτος. Αλλά το να αγοράσεις νέο όχημα με σκοπό την οικονομία είναι τέρμα λάθος. Με ~700 / έτος διαφορά στα έξοδα δε θ' αποσβέσεις ΠΟΤΕ την αγορά. Τώρα αν θες γενικά νέο αμάξι, είναι άλλο καπέλο. Κανενας δεν ειπε οτι θα αποσβεστει η αγορα καινουριου ουτε οτι θα γινει με σκοπο την οικονομια. Απλα παρατεθονται τα νουμερα για να ειναι πιο σωστες οι οποιες αποφασεις παρθουν.
simoszol Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, renaultclioV είπε 77% μο 5 αστερια 60%μο 3 αστέρια στο euroncap. Και χάνει τους 17 πόντους απο την υποβοήθηση ασφαλείας και την ασφάλεια των πεζών. Ο άνθρωπος ρωτησε για αυτοκίνητο μέχρι 20000 δεν είπε για το πόσο κόστιζε κάποτε ενα αυτοκίνητο και πόσο τώρα ή οτιδήποτε αλλο, προτάσεις του κάνουμε. Το kamiq δινει 96% στους εμπρος επιβάτες και 85% στα παιδια με καθισμα, ενω το stepway του 2021 δινει 70% και 72% αντίστοιχα. Δεν εχω κολλημα με μαρκες αλλα οικογένεια σε dacia δεν εβαζα 1
tutuyo Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ο μονος λογος για να επιλεξει καποιος Duster ειναι (ηταν?) οικονομικος. Αγοραζες ενα κανονικο αυτοκινητο, με κανονικο μοτερ με λιγα χρηματα σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Αυτο φυσικα φαινεται στο φτηνιαρικο εσωτερικο και γενικα στα ευτελη υλικα που εχουν χρησιμοποιησει για να επιτυχουν το απαιτουμενο cost cutting. Αν καποιος δεν τα βλεπει αυτα, ειναι ενα καλο αυτοκινητο. Μεχρι εκει. Αν ομως θελεις το κατι παραπανω, προσοχη οχι πολυτελεια, απλα ενα ποιοτικοτερο αυτοκινητο, πας σε κατι αλλο. Τα νεα τουρμπακια ειναι οικονομικα, δυνατα, χωρις τελη κυκλοφοριας και συνηθως με σωστες τιμες σερβις. Και κυριως εχουνε μεγαλωσει αισθητα. Πχ το Corsa F ειναι εντελως αλλο διαφορετικο αυτοκινητο απο την προηγουμενη γενια Απο εκει και περα καποιος που μαζευει αρκετα χλμ εντος θα ηταν οικονομικα σωστο να παει σε υβριδικο ενω αν μαζευει αρκετα χλμ εκτος θα ηταν οικονομικοτερο να παει σε ντιζελ. Την ασκηση ας την κανει ο καθενας με τα χλμ του και ας βγαλει την οικονομικη επιβαρυνση του. Θεωρω οτι μεχρι 10.000 χλμ το χρονο δεν βλεπεις ουσιαστικη διαφορα στα χρηματα που θα δινεις για καυσιμα. Ενα 20αρικο saving ειναι αμελητεο Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2022 από tutuyo 3
telis Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2022 Νομίζω ότι τα 18440 είναι καλή τιμή για την εποχή https://www.gocar.gr/news/feed/38788,Suzuki_Vitara_Nees_times_me_ekptwsh_ews_.html Vitara 2WD 1.4 GL HYBRID 48V 129HP: 18.440€ (έκπτωση 980€) 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP: 20.470€ (έκπτωση 400€) 1.4 GLX HYBRID 48V 129HP: 23.240€ (έκπτωση 400€) 1.4 GLX SUNROOF HYBRID 48V 129HP: 23.740€ (έκπτωση 400€) Vitara 4WD 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP: 23.870€ (δεν προβλέπεται έκπτωση) 1.4 GLX HYBRID 48V 129HP: 27.130€ (δεν προβλέπεται έκπτωση) 1.4 GLX SUNROOF HYBRID 48V 129HP: 27.630€ (δεν προβλέπεται έκπτωση) Vitara HEV 2WD (full hybrid) 1.5 GL+ S1-HEV 6AGS 116HP: 23.700€ (έκπτωση 300€) 1.5 GLX S1-HEV 6AGS 116HP: 26.470€ (έκπτωση 300€) 1.5 GLX SUNROOF S1-HEV 6AGS 116HP: 26.970€ (έκπτωση 300€) Vitara HEV 4WD (full hybrid) 1.5 GL+ S1-HEV 6AGS 116HP: 26.500€ (έκπτωση 300€) 1.5 GLX S1-HEV 6AGS 116HP: 29.760€ (έκπτωση 300€) 1.5 GLX SUNROOF S1-HEV 6AGS 116HP: 30.260€ (έκπτωση 300€)
Astreos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Στις 15/2/2022 στις 11:30 ΠΜ, telis είπε Νομίζω ότι τα 18440 είναι καλή τιμή για την εποχή https://www.gocar.gr/news/feed/38788,Suzuki_Vitara_Nees_times_me_ekptwsh_ews_.html Vitara 2WD 1.4 GL HYBRID 48V 129HP: 18.440€ (έκπτωση 980€) 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP: 20.470€ (έκπτωση 400€) Καλή η έκπτωση των 980 €, αλλά ο εξοπλισμός της GL έκδοσης στο Vitara είναι τραγική. Χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω το 2022?
korakios Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 49 λεπτά πριν, Astreos είπε Καλή η έκπτωση των 980 €, αλλά ο εξοπλισμός της GL έκδοσης στο Vitara είναι τραγική. Χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα πίσω το 2022? ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας . Κάποιος δλδ μπορεί να βλέπει 20.470-18.440=2030 ευρώπουλα στο χέρι
orediam Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Εντάξει το glx+ είναι το καλυτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά από όλες τις απόψεις αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Βάλανε 800+ ευρώ στον νέο τιμοκατάλογο και κάνουν 400 ευρώ έκπτωση τώρα. Παρόλα αυτά και η βασική έκδοση είναι αρκετά καλή για αυτά τα λεφτά 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα