Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους/ες!

Ξεκίνησα να κοιτάω για καινούριο Ι.Χ. και θα ήθελα τις γνώμες σας.

Ξεκίνησα κοιτώντας για i20/i30/Yaris/C3 αλλά μου αρέσει και η νέα τάση στα B-SUV. Από την B-SUV κατηγορία έχω ξεχωρίσει τα Ford Puma (ξεφεύγει στην τιμή), Huyndai Kona, KIA Stonic, VW T-Cross. 

Αυτά που με ενδιαφέρουν ως χαρακτηριστικά είναι >= 1.0T κινητήρα με  >= 100ps (ιδανικά Hybrid), αυτόματο κλιματισμό. Δεν ξέρω αν κάτι άλλο πρέπει να θεωρήσω "must" σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου, πείτε μου εσείς.

Ψυχολογικό όριο είναι τα 20.000 €. Θα ήθελα να τα ξεπεράσω μόνο για κάτι εξαιρετικό σε αυτές τις κατηγορίες. 

Περιμένω να ακούσω με χαρά τις γνώμες σας.

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Hybrid και Toyota είναι ταυτοσημα. Όλοι οι άλλοι απλά προσπαθούν

Yaris Cross αν μπορείς να υπομένεις την αναμονή. Θα δώσεις κάτι παραπάνω από 20κ αλλά θα δεις ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πας για yaris cross active plus. Η πιο vfm επιλογή ανάμεσα στις εκδόσεις του.

Αν όμως δεν είσαι ανάλατος και άψυχος (=toyota) μπορείς να δεις και άλλα απλά όλα είναι ακριβά πλέον και στα 20κ δεν ξέρω τι αγοράζεις σε bsuv.

Εξαρτάται τις ανάγκες σου

Επεξ/σία από hountalass
Δημοσ.

Αν σου αρέσει το skoda kamiq υπαρχουν ακόμα καποια ετοιμοπαραδοτα με την παλια τιμή (1.0 turbo 110 αλογα) 20.500 τελικη. Για παραγγελία εχει 21300. Εχει μεγαλους χώρους και αρκετα χαμηλη καταναλωση + οτι δεν θα περιμένεις κανα εξάμηνο 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tutuyo είπε

θα δεις ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση

Μη παίρνεις όρκο για αυτό. Κάτι 4-4.5 που βλέπεις που λένε είναι υπό εντελώς ιδανικές συνθήκες. Έχω ένα Yaris hybrid αυτές τις μέρες στα χέρια μου και κάτω από 6 δεν πέφτει ούτε με τάμα στη Τήνο 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Μη παίρνεις όρκο για αυτό. Κάτι 4-4.5 που βλέπεις που λένε είναι υπό εντελώς ιδανικές συνθήκες. Έχω ένα Yaris hybrid αυτές τις μέρες στα χέρια μου και κάτω από 6 δεν πέφτει ούτε με τάμα στη Τήνο 

 

14 ώρες πριν, denz είπε

Καλημέρα σε όλους/ες!

Ξεκίνησα να κοιτάω για καινούριο Ι.Χ. και θα ήθελα τις γνώμες σας.

Ξεκίνησα κοιτώντας για i20/i30/Yaris/C3 αλλά μου αρέσει και η νέα τάση στα B-SUV. Από την B-SUV κατηγορία έχω ξεχωρίσει τα Ford Puma (ξεφεύγει στην τιμή), Huyndai Kona, KIA Stonic, VW T-Cross. 

Αυτά που με ενδιαφέρουν ως χαρακτηριστικά είναι >= 1.0T κινητήρα με  >= 100ps (ιδανικά Hybrid), αυτόματο κλιματισμό. Δεν ξέρω αν κάτι άλλο πρέπει να θεωρήσω "must" σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου, πείτε μου εσείς.

Ψυχολογικό όριο είναι τα 20.000 €. Θα ήθελα να τα ξεπεράσω μόνο για κάτι εξαιρετικό σε αυτές τις κατηγορίες. 

Περιμένω να ακούσω με χαρά τις γνώμες σας.

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, paylidis είπε

Μη παίρνεις όρκο για αυτό. Κάτι 4-4.5 που βλέπεις που λένε είναι υπό εντελώς ιδανικές συνθήκες. Έχω ένα Yaris hybrid αυτές τις μέρες στα χέρια μου και κάτω από 6 δεν πέφτει ούτε με τάμα στη Τήνο 

Ειστε κανιβαλος κυριε😁 - μαλλον εχεις καλομαθει απο το αεριο

Πριν καμια βδομαδα, ετυχε να οδηγησω την νεα Corolla για κανα 2ημερο. Με νορμαλ οδηγηση, πανω απο 5 δεν πηγα. Μικρο το δειγμα σαφως αλλα ενδεικτικο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ειστε κανιβαλος κυριε😁 - μαλλον εχεις καλομαθει απο το αεριο

Πριν καμια βδομαδα, ετυχε να οδηγησω την νεα Corolla για κανα 2ημερο. Με νορμαλ οδηγηση, πανω απο 5 δεν πηγα. Μικρο το δειγμα σαφως αλλα ενδεικτικο

Μπα ούτε το αέριο πάω οικονομικά κ πάλι πάνω από 5 κιλά δεν ανεβαίνει. 😂 
Γενικά έχω βαρύ πόδι. Σκεψου όμως ότι με το Q3 είμαι στο 8.7, όποτε το 6.1-6.2 σε hybrid με το μισό όγκο και βαρος είναι αστείο κ σίγουρα όχι οικονομικό. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μπα ούτε το αέριο πάω οικονομικά κ πάλι πάνω από 5 κιλά δεν ανεβαίνει. 😂 
Γενικά έχω βαρύ πόδι. Σκεψου όμως ότι με το Q3 είμαι στο 8.7, όποτε το 6.1-6.2 σε hybrid με το μισό όγκο και βαρος είναι αστείο κ σίγουρα όχι οικονομικό. 

Το μεγαλο οφελος των υβριδικων της Τογιοταρας ειναι οτι σε εκπαιδευει, σε μαθαινει να οδηγεις πιο ηρεμα και συνεπως πιο οικονομικα. Με λιγη εξεικοικιωση σιγουρα θα δεις και τιμες περιξ του 5. Τωρα, αν κατεβασεις την καταναλωση σου κατα 2 μοναδες ειναι σημαντικο ποσοστο. Και εγω στο 3008 τετοια νουμερα βλεπω (σαν εσενα), ενδεχομενως μια πιο σωστη συγκριση θα ηταν με την επερχομενη Corolla SUV

Μην ξεχνας ομως και την μελγαλυτερη καταπονηση του θερμικου μοτερ εναντι του υβριδικου, εκει που για Χ χλμ, ενα συμβατικο μοτερ δουλευει ξερωγω 5 ωρες, το υβριδικο θα δουλεψει 3,5-4. Αρα θεωρητικα ενα υβριδικο μοτερ μπορει να εχει τα ιδια χρονια με ενα θερμικο, αλλα να καταγραφει πολυ μικροτερη καταπονηση

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά αυτός ο Μότης είναι λίγο λάθος. Κάνει τεχνικά λάθη και είναι βασικά παρα είναι φανατικός με τα toyota. Τουλάχιστον έχει λάθος στο τρόπο που τα παρουσιάζει.

Και ο φίλος που ανέφερε μακριά από υβριδικά θέλει να το τεκμηριώσει; Εκτός αν είναι και αυτός της παλιάς σχολής δηλαδή 80+ χρονών

  • Like 4
Δημοσ.
16 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

 

 

Ο τύπος λέει ότι πήγαινε 150-170χλμ/ώρα με yaris σε Ελληνικούς δρόμους και έκανε 5lt/100km.
Μήπως έκανε λάθος και έβαλε γαλόνια; 
Γιατί τα 5lt/100 με το πόδι στο πάτωμα (που λειτουργεί αποκλειστικά ο ICE) είναι πιο μαγικό από την Ντίζνευλαντ τα Χριστούγεννα. 
Επίσης το χαλαρό, εεε μωρές 150-170 πηγαίνα, λες και μιλάει για autobahn είναι τεράστια καγκουριά και με νευριάζει ιδιαίτερα.

19 ώρες πριν, paylidis είπε

Μη παίρνεις όρκο για αυτό. Κάτι 4-4.5 που βλέπεις που λένε είναι υπό εντελώς ιδανικές συνθήκες. Έχω ένα Yaris hybrid αυτές τις μέρες στα χέρια μου και κάτω από 6 δεν πέφτει ούτε με τάμα στη Τήνο 

Το αυτό. 
Το υβριδικό δεν είναι μαγικό ραβδί. 
Θέλει κάποιες συνθήκες (συνήθως πόλη, με πολύ ήρεμη οδήγηση και μέτριες θερμοκρασίες) για να δείξει τα οφέλη του, ιδίως τα μη plug in που βασίζονται αποκλειστικά στον ICE (στο καύσιμο) για να φορτίζουν μπαταρία.
 

1 ώρα πριν, hountalass είπε

Καλά αυτός ο Μότης είναι λίγο λάθος. Κάνει τεχνικά λάθη και είναι βασικά παρα είναι φανατικός με τα toyota. Τουλάχιστον έχει λάθος στο τρόπο που τα παρουσιάζει.

Και ο φίλος που ανέφερε μακριά από υβριδικά θέλει να το τεκμηριώσει; Εκτός αν είναι και αυτός της παλιάς σχολής δηλαδή 80+ χρονών

Μπα, είναι ανάλογα τι πάρεις.
Mild hybrid == κοροϊδία.
 

  • Like 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, LongTom είπε

Ο τύπος λέει ότι πήγαινε 150-170χλμ/ώρα με yaris σε Ελληνικούς δρόμους και έκανε 5lt/100km.
Μήπως έκανε λάθος και έβαλε γαλόνια; 
Γιατί τα 5lt/100 με το πόδι στο πάτωμα (που λειτουργεί αποκλειστικά ο ICE) είναι πιο μαγικό από την Ντίζνευλαντ τα Χριστούγεννα. 
Επίσης το χαλαρό, εεε μωρές 150-170 πηγαίνα, λες και μιλάει για autobahn είναι τεράστια καγκουριά και με νευριάζει ιδιαίτερα.

Το αυτό. 
Το υβριδικό δεν είναι μαγικό ραβδί. 
Θέλει κάποιες συνθήκες (συνήθως πόλη, με πολύ ήρεμη οδήγηση και μέτριες θερμοκρασίες) για να δείξει τα οφέλη του, ιδίως τα μη plug in που βασίζονται αποκλειστικά στον ICE (στο καύσιμο) για να φορτίζουν μπαταρία.
 

Μπα, είναι ανάλογα τι πάρεις.
Mild hybrid == κοροϊδία.
 

Για καθαρό υβριδικό μιλάμε όχι για mild. Αυτά είναι για μείωση ρύπων, αλλά βοηθούν και κατά 0,5 με 1 λίτρο σε συνθήκες πόλης.

Για τον Μότη έχεις δίκιο είναι λίγο ότι να ναι. Έχει και chr και πάλι λέει τα ίδια παράλογα.

Εδώ έχει μετρήσει 28 εκατοστά απόσταση από το έδαφος στο yaris cross ο θεούλης.... δείτε το βίντεο στο κανάλι του.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...