Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Να σου δώσω καλύτερα τους αριθμούς του Τζόκερ? Πιο ρεαλιστικό ειναι.

Ο άνθρωπος θέλει να αγοράσει με δόσεις. Ξέρεις κανέναν ιδιώτη να πουλάει με δόσεις;

14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Πωλητής ο Tony Canoni . Έπος!

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, telis είπε

Ο άνθρωπος θέλει να αγοράσει με δόσεις. Ξέρεις κανέναν ιδιώτη να πουλάει με δόσεις;

Πωλητής ο Tony Canoni . Έπος!

Καλα δεν ειναι και ο Tony Montana :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εισαι Αττικη ή Θεσσαλονικη ανεβα ενα χιλιαρικο και παρε αυτο

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/318539765-seat-arona

 

Με τα επιτοκια των μεταχειρισμενων θα σου βγει ΠΟΛΥ φθηνότερο και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο με την εργοστασιακη εγγυηση και το οτι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ... Επιπλέον ειναι τουλαχιστον 40% πιο οικονομικό απο το Diesel

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Stamos_1 είπε

Η σύζυγος που το χρησιμοποιεί κάθε μέρα εντός πόλης κάνει πολλά χιλιόμετρα, για αυτό ψαχνομαστε για diesel. Κάνουμε και κάνα δύο ταξίδια μακρινά το χρόνο και μαζεύονται τα χιλιομέτρα...

Για εντός πόλης δε είναι και τόσο καλό για το diesel πάντως . Μήπως να κοίταζες για βενζίνη . Καλό είναι το diesel να βγαίνει εκτός πόλης για να μη υπάρξει θέμα με το φίλτρο μικροσωματίδιων σε βάθος χρόνου .

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για εντός πόλης δε είναι και τόσο καλό για το diesel πάντως . Μήπως να κοίταζες για βενζίνη . Καλό είναι το diesel να βγαίνει εκτός πόλης για να μη υπάρξει θέμα με το φίλτρο μικροσωματίδιων σε βάθος χρόνου .

Μύθος είναι το εντός πόλης. Οι σύντομες διαδρομές είναι το πρόβλημα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το dpf και να διώξει αυτά που έχει μαζέψει.

Αλλιώς οι ταξιτζήδες θα είχα πολλά προβλήματα, ευτυχώς δεν τα αφαιρούν όλοι. Ήδη ξέρω 3 οχήματα, κίτρινα, που έχουν πάνω από 380χιλχλμ με το dpf επάνω. Έναν από τους τρεις τον εμπιστεύομαι απόλυτα, έχει 400χιλχλμ με το ίδιο dpf. Μάλιστα έχει κάνει διάφορες επισκευές/αλλαγές στα περιφερειακά του κινητήρα αλλά όχι στον ίδιο (1,6 105ίππους).

 

Υ.Γ. Το δικό μου που έχει κάνει τα μισά μέσα στην Αθήνα ~60χιλχλμ το dpf φαίνεται καθαρό στο πρόγραμμα του συνεργείου, μάλιστα είπε να κάνει forced regeneration και έκλεισε μόνο του μετά από λίγα λεπτά.

Αλλά αυτή η κίνηση μέσα στην πόλη έχει επιπλέον φθορές συγκριτικά με εκτός:

-σε υλικά τριβής εμπρός φρένων, κάθε 40χιλχλμ τακάκια και κάθε 80χιλχλμ δίσκους

-σε δίσκο πλατό καταστροφή τους εργοστασιακών ελατηρίων στις 40χιλχλμ, έχει κάνει 80 με το ανταλλακτικό και κρατάει ακόμα οπότε μάλλον αστοχία υλικού

-δυναμό στα 115χιλχλμ (έχουν μια ευπάθεια επειδή είναι αυτόματο)

-τρόμπα υψηλής στα 120χιλχλμ στεγανοποίηση

-αισθητήρες τιμονιού στα 120χιλχλμ (ευπάθεια στα ηλεκτρικά τιμόνια)

Τα τρία τελευταία ήρθαν μαζί και έφυγε σχεδόν ένα χιλιάρικο...

Και λογικά σε λίγο θα χρειαστεί αμορτισέρ ελατήρια για έχει παραμαλακώσει, αν και σκέφτομαι να κρατήσω λίγο ακόμα...

  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Stamos_1 είπε

Δεν είμαι κολλημένος με συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τα βασικά χαρακτηριστικά που θέλω να έχει τα έχω πει παραπάνω. Με νοιάζει ο άνθρωπος που θα συνεργαστώ πιο καλά και να μην πάρω αυτοκίνητο που θα το μετανιώσω

τίμιοι εμποροι σε σημειο αηδιας ειναι σαρακακης, θεοχαρακης και σφακιανακης στην Αττικη. Γενικα αρκετοι επισημοι εμποροι που εχουν και μτχ (για να μη κανω διαφημιση). Οσοι απο αυτους εχουν αγγελιες θα δεις οτι μεχρι και ακριβη χλμ αναφερουν. Το κακο βεβαια ειναι οτι ειναι ακριβοτερα απο το μεσο ορο αλλα μερικοι απο αυτες προσφερουν εγγυηση. Τα οχηματα συνηθως ειναι απο ανταλλαγες (πανε μερικοι να παρουν καινουργιο και δινουν και το μτχ) ή απο test drives. Σαρακακη παντως εχουν παρει ηδη 2 γνωστοι και ηταν σουπερ χαπυ ενω και θεοχαρακη που ενας αλλος βρηκε nissan σχεδον καινουργιο με ελαχιστα χλμ αλλα παλιοτερο μοντελο σε φοβερη τιμη

Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Μύθος είναι το εντός πόλης. Οι σύντομες διαδρομές είναι το πρόβλημα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το dpf και να διώξει αυτά που έχει μαζέψει.

Αλλιώς οι ταξιτζήδες θα είχα πολλά προβλήματα, ευτυχώς δεν τα αφαιρούν όλοι. Ήδη ξέρω 3 οχήματα, κίτρινα, που έχουν πάνω από 380χιλχλμ με το dpf επάνω. Έναν από τους τρεις τον εμπιστεύομαι απόλυτα, έχει 400χιλχλμ με το ίδιο dpf. Μάλιστα έχει κάνει διάφορες επισκευές/αλλαγές στα περιφερειακά του κινητήρα αλλά όχι στον ίδιο (1,6 105ίππους).

 

Υ.Γ. Το δικό μου που έχει κάνει τα μισά μέσα στην Αθήνα ~60χιλχλμ το dpf φαίνεται καθαρό στο πρόγραμμα του συνεργείου, μάλιστα είπε να κάνει forced regeneration και έκλεισε μόνο του μετά από λίγα λεπτά.

Αλλά αυτή η κίνηση μέσα στην πόλη έχει επιπλέον φθορές συγκριτικά με εκτός:

-σε υλικά τριβής εμπρός φρένων, κάθε 40χιλχλμ τακάκια και κάθε 80χιλχλμ δίσκους

-σε δίσκο πλατό καταστροφή τους εργοστασιακών ελατηρίων στις 40χιλχλμ, έχει κάνει 80 με το ανταλλακτικό και κρατάει ακόμα οπότε μάλλον αστοχία υλικού

-δυναμό στα 115χιλχλμ (έχουν μια ευπάθεια επειδή είναι αυτόματο)

-τρόμπα υψηλής στα 120χιλχλμ στεγανοποίηση

-αισθητήρες τιμονιού στα 120χιλχλμ (ευπάθεια στα ηλεκτρικά τιμόνια)

Τα τρία τελευταία ήρθαν μαζί και έφυγε σχεδόν ένα χιλιάρικο...

Και λογικά σε λίγο θα χρειαστεί αμορτισέρ ελατήρια για έχει παραμαλακώσει, αν και σκέφτομαι να κρατήσω λίγο ακόμα...

για τι αυτοκινητο μιλας;

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

σαρακακης, θεοχαρακης και σφακιανακης 

λιγα αυτοκινητα εχουν ομως... τουλαχιστον στα δικα μου κριτηρια

Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Μύθος είναι το εντός πόλης. Οι σύντομες διαδρομές είναι το πρόβλημα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το dpf και να διώξει αυτά που έχει μαζέψει.

Αλλιώς οι ταξιτζήδες θα είχα πολλά προβλήματα, ευτυχώς δεν τα αφαιρούν όλοι. Ήδη ξέρω 3 οχήματα, κίτρινα, που έχουν πάνω από 380χιλχλμ με το dpf επάνω. Έναν από τους τρεις τον εμπιστεύομαι απόλυτα, έχει 400χιλχλμ με το ίδιο dpf. Μάλιστα έχει κάνει διάφορες επισκευές/αλλαγές στα περιφερειακά του κινητήρα αλλά όχι στον ίδιο (1,6 105ίππους).

 

Υ.Γ. Το δικό μου που έχει κάνει τα μισά μέσα στην Αθήνα ~60χιλχλμ το dpf φαίνεται καθαρό στο πρόγραμμα του συνεργείου, μάλιστα είπε να κάνει forced regeneration και έκλεισε μόνο του μετά από λίγα λεπτά.

Αλλά αυτή η κίνηση μέσα στην πόλη έχει επιπλέον φθορές συγκριτικά με εκτός:

-σε υλικά τριβής εμπρός φρένων, κάθε 40χιλχλμ τακάκια και κάθε 80χιλχλμ δίσκους

-σε δίσκο πλατό καταστροφή τους εργοστασιακών ελατηρίων στις 40χιλχλμ, έχει κάνει 80 με το ανταλλακτικό και κρατάει ακόμα οπότε μάλλον αστοχία υλικού

-δυναμό στα 115χιλχλμ (έχουν μια ευπάθεια επειδή είναι αυτόματο)

-τρόμπα υψηλής στα 120χιλχλμ στεγανοποίηση

-αισθητήρες τιμονιού στα 120χιλχλμ (ευπάθεια στα ηλεκτρικά τιμόνια)

Τα τρία τελευταία ήρθαν μαζί και έφυγε σχεδόν ένα χιλιάρικο...

Και λογικά σε λίγο θα χρειαστεί αμορτισέρ ελατήρια για έχει παραμαλακώσει, αν και σκέφτομαι να κρατήσω λίγο ακόμα...

Εγώ θα σου πω τι είδα σε γνωστού corsa d με a13dte. 

Ξεκίνησε με σφάλματα για egr βαλβίδα , τη καθαρίσαμε αλλά δε γλιτώσαμε τη αλλαγή . Το αμάξι επειδή κινούταν περισσότερο εντός πόλης έκανε νωρίτερα σε χιλιόμετρα αναγέννηση το dpf . 

Πλέον το βγάζει εκτός πόλης και έχουν  μειωθεί τα φαινόμενα αυτά .

Εάν κινείσαι αποκλειστικά στη πόλη , προσωπικά θα κοιτούσα βενζίνη με εργοστασιακό υγραέριο ή να το έκανα μετατροπή .

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Stamos_1 είπε

Ψάχνουμε diesel 5πορτο, οικογενειακό, σχετικά καινούργιο μέχρι 17000€. Απλά δεν ξέρω με ποιον να ξεκινήσω

Εφοσον ψαχνεις μετεχειρο αμαξι με δοσεις, δεν εχεις κολλημα με καποιο συγκεκριμενο μοντελο οπως λες και διαθετεις  ενα αξιολογο ποσο  για αγορα (δεν λες πχ ψαχνω 10-12 ετων αμακι  με κατω απο 10 χιλιαρικα) για πιο λογο δεν κοιτας και τι επιλογες εχεις σε κατι καινουργιο? Εφτασες που εφτασες σε αυτα  στα χρηματα υποθετω οτι αν  ανεβεις ελαχιστα παραπανω θα εχεις καμποσες επιλογες και για καινουργιο και δεν θα εχεις και τον προβληματισμο τι θα σου βγει το αμαξι.

Μπορει να λεω και χαζομαρες αλλα μου φαινεται λιγο καπως καποιος που δεν εχει κολλημα με καποιο συγκεκριμενο μοντελο(πουισως  καινουργιο ειναι πανακριβο και δεν το φτανει) θελει να διαθεσει σχεδον 20 χιλιαρικα και να μην δει καν τις επιλογες που ισως εχει σε καινουργιου.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

για τους εμπορους το εχουμε πει απειρες φορες! αν καποιος καταληξει εκει γιατι δεν εχει χρηματα η για καποιον αλλο λογο ειναι σαν να παιζει ρωσικη ρουλετα! μην βαλει ομως τα κλαμματα μετα οτι το αυτοκινητο εχει γυρισμενα χλμ, οτι ειναι τρακαρισμενο, οτι βγαζει βλαβες κλπ. αυτα τα αποδεχεται απο την αρχη.

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

για τι αυτοκινητο μιλας;

λιγα αυτοκινητα εχουν ομως... τουλαχιστον στα δικα μου κριτηρια

Των ταξιτζήδων octavia.

Το δικό μου πουντο 1,3 του '15.

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εγώ θα σου πω τι είδα σε γνωστού corsa d με a13dte. 

Ξεκίνησε με σφάλματα για egr βαλβίδα , τη καθαρίσαμε αλλά δε γλιτώσαμε τη αλλαγή . Το αμάξι επειδή κινούταν περισσότερο εντός πόλης έκανε νωρίτερα σε χιλιόμετρα αναγέννηση το dpf . 

Πλέον το βγάζει εκτός πόλης και έχουν  μειωθεί τα φαινόμενα αυτά .

Εάν κινείσαι αποκλειστικά στη πόλη , προσωπικά θα κοιτούσα βενζίνη με εργοστασιακό υγραέριο ή να το έκανα μετατροπή .

 

Το θέμα είναι τι χρήση κάνεις. Άλλος θεωρεί ταξίδι το μια ώρα κίνηση στην πόλη, άλλος φυσιολογικό... 

Το σφάλμα και τελικά η αλλαγή της egr είναι φθορά που είναι λογική γενικά... Δεν νομίζω ότι ανακυκλώνει πιο πολύ τα καυσαέρια όταν είναι μέσα στην πόλη από όταν είναι εκτός... (Με την κατανάλωση σχετίζεται κι αυτό όπως και το dpf που περιγράφω παρακάτω.)

Για το dpf έχει σημασία ποσό καύσιμο καταναλώνει ο κινητήρας και κατ' επέκταση πόσα καυσαέρια παράγει. Έχει ένα συγκεκριμένο ποσό κάπνας που κρατάει, όταν γεμίσει κάνει αναγέννηση και το διώχνει σε φιλικότερη μορφή για τους πνεύμονες μας. Επειδή η εκπομπή καυσαερίων ανά μονάδα χρόνου όταν είναι στην κίνηση είναι μεγαλύτερη (π.χ. 6λίτρα/100χλμ αλλά με 25χλμ/ώρα μ.τ.) από ότι εκτός (π.χ. 4λίτρα/100χλμ αλλά με 80χλμ/ώρα μ.τ.), έχουμε την ψευδαίσθηση ότι γίνεται πιο συχνά η αναγέννηση. Το γεγονός ότι μετράμε τον "χρόνο" σε χλμ, είναι ένας παράγοντας που βοηθάει την ψευδαίσθηση, και όχι σε ποσότητα καυσαερίων. (δες Υ.Γ.)

Τώρα αν ο χρήστης δεν αφήνει το σύστημα να καθαρίζει ναι τότε έχουμε πρόβλημα. (έχεις παρατηρήσει πολλές φορές τα ταξί σταματημένα αλλά με ανοικτό τον κινητήρα και το βεντιλατέρ να ακούγεται; πιθανόν να έκανε αναγέννηση και ο χρήστης να περιμένει να κρυώσει)

Το δικό μου αρκετές φορές μέσα στην πόλη έχει κάνει καθαρισμό, οι στροφές ανεβαίνουν, το γκάζι δεν ακούει το ίδιο, δεν τραβάει, είναι πιο απότομο και σχεδόν διπλασιάζει την κατανάλωση. Ε τότε το πάω με μια σχέση κάτω και τελειώνει γρήγορα.

 

Υ.Γ. Σε μια ώρα εντός έχει κάψει εντός 6λ και έχει κάνει 25χλμ, ενώ εκτός 4λ και έχει κάνει 100χλμ. Άρα αν "γεμίζει" κάθε 24 λίτρα καμένου πετρελαίου τότε εντός σε 100χλμ και 4 ώρες χρήσης θα έχουμε αναγέννηση, ενώ εκτός θα έχουμε κάνει 6*80=480χλμ. Απλοϊκό γιατί παίζει και σε ποιές στροφές έχει την καλύτερη καύση οπότε το 480 ανεβαίνει κι άλλο... 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εφοσον ψαχνεις μετεχειρο αμαξι με δοσεις, δεν εχεις κολλημα με καποιο συγκεκριμενο μοντελο οπως λες και διαθετεις  ενα αξιολογο ποσο  για αγορα (δεν λες πχ ψαχνω 10-12 ετων αμακι  με κατω απο 10 χιλιαρικα) για πιο λογο δεν κοιτας και τι επιλογες εχεις σε κατι καινουργιο? Εφτασες που εφτασες σε αυτα  στα χρηματα υποθετω οτι αν  ανεβεις ελαχιστα παραπανω θα εχεις καμποσες επιλογες και για καινουργιο και δεν θα εχεις και τον προβληματισμο τι θα σου βγει το αμαξι.

Μπορει να λεω και χαζομαρες αλλα μου φαινεται λιγο καπως καποιος που δεν εχει κολλημα με καποιο συγκεκριμενο μοντελο(πουισως  καινουργιο ειναι πανακριβο και δεν το φτανει) θελει να διαθεσει σχεδον 20 χιλιαρικα και να μην δει καν τις επιλογες που ισως εχει σε καινουργιου.

ακριβώς αυτή την άποψη έχω κι εγώ. Και λέω τι γίνεται μόνο εμένα μου φαίνεται λίγο χαζομάρα αυτό που πάει να κάνει ο ts.

Συνήθως μεταχειρισμένο παίρνουμε αν δεν έχουμε τα φράγκα. τώρα με 17.000€ να πάρεις μεταχειρισμένο, ε δώσε κάτι παραπάνω και πάρε καινούργιο.

Υπάρχουν και άλλοι με την αντίθετη άποψη που λένε γιατι να μην πάρω ένα μεταχειρισμένο πχ 3ετίας που είναι σχεδόν καινούργιο και θα το πάρω αρκετά κάτω από την αρχική τιμή.

Εγώ ποτέ σε θα έδινα τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. ή θα αγόραζα κάτι σε αυτά που είχα ή θα έκανα υπομονή να μαζέψω κι άλλα και να παρω κάποιο ακριβότερο

Δημοσ.

Σχετικά με τις δόσεις μπορείς να πας σε μια τράπεζα που συνεργάζεσαι και να πεις: Έχω βρει ένα αμάξι που κάνει τόσο. Τι δάνειο μπορώ να πάρω."

Τουλάχιστον έτσι το έκανα εγώ με την μηχανή.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

Αν εισαι Αττικη ή Θεσσαλονικη ανεβα ενα χιλιαρικο και παρε αυτο

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/318539765-seat-arona

 

Με τα επιτοκια των μεταχειρισμενων θα σου βγει ΠΟΛΥ φθηνότερο και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο με την εργοστασιακη εγγυηση και το οτι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ... Επιπλέον ειναι τουλαχιστον 40% πιο οικονομικό απο το Diesel

Ωραιο χρωμα, ασχημο αμαξι λιγα cc Και αλογα...

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Για εντός πόλης δε είναι και τόσο καλό για το diesel πάντως . Μήπως να κοίταζες για βενζίνη . Καλό είναι το diesel να βγαίνει εκτός πόλης για να μη υπάρξει θέμα με το φίλτρο μικροσωματίδιων σε βάθος χρόνου .

Δεν ισχυει αυτο, πρεπει να προσπαθησεις πολυ για να βουλωσεις το dpf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...