insomniac01 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Η Κίνα είναι με διαφορά η πιο ισχυρή κόσμο αυτήν την στιγμή στον κόσμο. Επίσης, κατέχει και σχεδόν το 70-80% της Αφρικής που θα αποτελέσει τα επόμενα 100 χρόνια την γης της Επαγγελίας του υπόλοιπου πλανήτη. Πως την κατέχει; Όπως μας κατέχει και εμάς το ΔΝΤ και η ΕΕ. Δίνοντας ατελείωτα δάνεια σε ανίσχυρες σχετικά χώρες με την υπόσχεση ότι θα τους παρέχει τεχνολογίες (π.χ., σιδηροδρόμους, ΜΜΜ , γραφεία, κτίρια, Wi-Fi, ηλεκτρική ενέργεια παντού, αναβάθμιση λιμανιών) και θα δημιουργήσει εργοστάσια για τοπικές δουλειές. Όμως επειδή ξέρει η Κίνα ότι αυτές οι χώρες καλώς η κακώς είναι κάπως μπανανίες όλα τα project αποτυγχάνουν. Όταν συμβεί αυτό, απλά ζητάει μετοχές σε σημαντικές υπηρεσίες της κάθε χώρας καθώς και κάποια στρέμματα γης. Με άλλα λόγια δίνει τεχνικούς δανεισμούς. (Το έχει κάνει και στην Sri Lanka και στην Μαλαισία χρόνια τώρα). Αν ελέγξει και επισήμως και την Ταϊβαν, όλη η παγκόσμια τεχνολογία θα περνάει από τα χέρια της. Και τι σημαίνει παγκόσμια τεχνολογία; Τράπεζες. Γιατί; Γιατί όλες οι τράπεζες τρέχουν σε υπολογιστές τα τελευταία 30-40 χρόνια. Και που παράγονται τα εξαρτήματα των υπολογιστών; Στην Ταϊβαν. Και για να μην ξεχνιόμαστε, το λιμάνι του Πειραιά που είναι το 2ο μεγαλύτερο στον κόσμο (ή έστω πιο επικερδές αν προτιμάτε) μετά την Βαλένθια, ανήκει σε Κινέζους. Οι παγκόσμιες ισορροπίες έχουν αλλάξει από το 2007-08. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2022 από insomniac01 3 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemom Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 «Η Κίνα ξεπερνά την Ευρώπη για την πρώτη θέση στις πωλήσεις «πράσινων αυτοκινήτων» το 2021» Όχι ρε παιδιά δε γίνονται αυτά θα μας πάρουν τον τίτλο της πρωτιάς στις πωλήσεις πράσινων αυτοκινήτων 😆 🤑 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, insomniac01 είπε Και για να μην ξεχνιόμαστε, το λιμάνι του Πειραιά που είναι το 2ο μεγαλύτερο στον κόσμο (ή έστω πιο επικερδές αν προτιμάτε) μετά την Βαλένθια, ανήκει σε Κινέζους. Tης Μεσογείου εννοείς, όχι του κόσμου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Nio, Li, Xpeng. https://www.businessinsider.com/tesla-china-nio-xpeng-li-auto-electric-car-startups-2021-11 Πιο πιθανό να γεμίσουμε τέτοια, παρά Τέσλα, τα επόμενα χρόνια. Αν και πιστεύω θα υπάρξει κάποιου είδους "προστασία" για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Semper Regant Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, MrRush είπε "Πράσινα" αυτοκίνητα αλλά το ρεύμα που καίνε βγαίνει από κάρβουνο. Ένα μέρος. Ελπίζω να ξέρεις ότι η Κίνα είναι νο 1 χώρα στο ρυθμό εγκατάστασης τόσο φωτοβολταϊκών όσο και αιολικών συστημάτων. Αλλά και σε συνολικά εγκαστημένη ισχύ. Επίσης έχει σημαντικό μέρος υδροηλεκρικής και πυρηνικής. Αυτά στο παρόν. Μέχρι το 2060, που κάποια οχήματα που πουλιούνται σήμερα πιθανώς να κυκλοφορούν ακόμα, θα είναι carbon neutral. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hetfield Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 1 hour ago, insomniac01 said: Η Κίνα είναι με διαφορά η πιο ισχυρή κόσμο αυτήν την στιγμή στον κόσμο. Επίσης, κατέχει και σχεδόν το 70-80% της Αφρικής που θα αποτελέσει τα επόμενα 100 χρόνια την γης της Επαγγελίας του υπόλοιπου πλανήτη. Πως την κατέχει; Όπως μας κατέχει και εμάς το ΔΝΤ και η ΕΕ. Δίνοντας ατελείωτα δάνεια σε ανίσχυρες σχετικά χώρες με την υπόσχεση ότι θα τους παρέχει τεχνολογίες (π.χ., σιδηροδρόμους, ΜΜΜ , γραφεία, κτίρια, Wi-Fi, ηλεκτρική ενέργεια παντού, αναβάθμιση λιμανιών) και θα δημιουργήσει εργοστάσια για τοπικές δουλειές. Όμως επειδή ξέρει η Κίνα ότι αυτές οι χώρες καλώς η κακώς είναι κάπως μπανανίες όλα τα project αποτυγχάνουν. Όταν συμβεί αυτό, απλά ζητάει μετοχές σε σημαντικές υπηρεσίες της κάθε χώρας καθώς και κάποια στρέμματα γης. Με άλλα λόγια δίνει τεχνικούς δανεισμούς. (Το έχει κάνει και στην Sri Lanka και στην Μαλαισία χρόνια τώρα). Αν ελέγξει και επισήμως και την Ταϊβαν, όλη η παγκόσμια τεχνολογία θα περνάει από τα χέρια της. Και τι σημαίνει παγκόσμια τεχνολογία; Τράπεζες. Γιατί; Γιατί όλες οι τράπεζες τρέχουν σε υπολογιστές τα τελευταία 30-40 χρόνια. Και που παράγονται τα εξαρτήματα των υπολογιστών; Στην Ταϊβαν. Και για να μην ξεχνιόμαστε, το λιμάνι του Πειραιά που είναι το 2ο μεγαλύτερο στον κόσμο (ή έστω πιο επικερδές αν προτιμάτε) μετά την Βαλένθια, ανήκει σε Κινέζους. Οι παγκόσμιες ισορροπίες έχουν αλλάξει από το 2007-08. Αρα συμφωνα με το σκεπτικο σου, σε δυο μηνες θα ειμαστε ελευθεροι. ΔΝΤ τέλος σε δύο μήνες – Πρόωρη αποπληρωμή των δανείων Στον εβδομο ουρανο ολοι αδερφια!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Doubt είπε Nio, Li, Xpeng. https://www.businessinsider.com/tesla-china-nio-xpeng-li-auto-electric-car-startups-2021-11 Πιο πιθανό να γεμίσουμε τέτοια, παρά Τέσλα, τα επόμενα χρόνια. Και νόμιζα ότι μόνο οι γάλλοι φτιάχνουν όμορφα αυτοκίνητα... Μπράβο οι Ασιάτες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fanisatt Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Τι να τα κάνω τα κίνητρα αγορών ; Σε ποιο επίπεδο βρίσκονται οι κρατικές υποδομές για να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς ; Δηλαδή , φέρνουμε ένα σκυλάκι στο σπίτι αλλά ... είναι αμφίβολο αν θα βρίσκουμε ξηρά τροφή στο Market... είναι αμφίβολο αν θα βρίσκουμε κτηνίατρο ... είναι πιθανόν να μην βρίσκουμε και λουράκι για να το πάμε βόλτα !! Ας δούμε ότι έγιναν οι απαραίτητες υποδομές και μετά βλέπουμε.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Η ουσία είναι ότι μια ολόκληρη χώρα υπερβαίνει σε πωλήσεις μια ολόκληρη Ήπειρο. Αυτό πρέπει να ανησυχήσει τους ηγέτες της ΕΕ και ειδικά των παραγωγικοτερων χωρών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Η ουσία είναι ότι μια ολόκληρη χώρα υπερβαίνει σε πωλήσεις μια ολόκληρη Ήπειρο. Αυτό πρέπει να ανησυχήσει τους ηγέτες της ΕΕ και ειδικά των παραγωγικοτερων χωρών. Κίνα Πληθυσμός 1,402 δισεκατομμύρια ΕΕ Πληθυσμός 0,447 δισεκατομμύρια 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 13 λεπτά πριν, dbrillis είπε Κίνα Πληθυσμός 1,402 δισεκατομμύρια ΕΕ Πληθυσμός 0,447 δισεκατομμύρια Σωστή παρατήρηση, μου διέφυγε. Καλύτερα να δούμε τα νούμερα σε κατά κεφαλην, δηλαδή, πωλήσεις ανά κάτοικο η ΑΕΠ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Ως συνήθως για τέτοια (και πολλά άλλα) θέματα/ειδήσεις, τα σχόλια είναι ότι νάναι από άτομα που είδαν ηλεκτρικό μόνο σε τηλεκατευθυνόμενο και καταλαβαίνουν τις επιπτώσεις μόνο όταν φτάσει στην γειτονιά τους και τους χτυπήσει την πόρτα. Αυτή είναι μια κατάσταση που είχε προβλεφθεί εδώ και χρόνια. Με βάση τις απίστευτες επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών στην χώρα, τα μεγάλα και γενναιόδωρα επιδόματα/επιδοτήσεις και στους πολλαπλούς περιορισμούς σε ICE οχήματα. Τα τελευταία χρόνια βέβαια οι επιδοτήσεις είχαν μειωθεί, έτσι αυτό σημαίνει ότι η εκεί αγορά έχει φτάσει σε βαθμό ωριμότητας που το ηλεκτρικό πουλάει και δίχως πολύ σζμπρώξιμο. Επίσης σημαίνει ότι οι εκεί νέες OEM έχουν αρχίσει και κυριαρχούν στον νέο τομέα οχημάτων. Στο μέλλον μάρκες όπως π.χ. η ΝΕΟ θα είναι τόσο γνωστές όπως οι NISSAN ή η Χιουντάϊ. Μεγάλες αλλαγές έρχονται στην βιομηχανία και δεν είδαμε τίποτα ακόμη. Η Ελλάδα λόγω του ότι οι περισσότεροι είναι τσιπλάκιδες και περιμένουν τα σαπάκια εξ' Ευρώπης μπας και αλλάξουν αμάξι, θα αργήσουν αρκετά να δουν την αλλαγή. Πολύ κακά νέα φυσικά για τους παραδοσιακούς παραγωγούς. Ιδίως για αυτούς που έριξαν ΠΟΛΛΑ στα οχήματα υδρογόνου (βλέπε TOYOTA και άλλοι γιάπωνες) που ουσιαστικά επένδυσαν σε κουτσό άλογο. Φυσικά κάθε δράση έχει αντίδραση και όλοι ήδη άρχισαν να αλλάζουν το τροπάριο (βλέπε λόμπι για παραγωγή ημιαγωγών σε Ευρώπη, νέες εταιρίες όπως η Northvolt με τις 3Κ θέσεις για παραγωγή μπαταριών κ.ο.κ.). Τεράστια ευκαιρία για αναδιοργάνωση της τράπουλας στην βιομηχανία (κυριολεκτικά η πρώτη από το 1960-70) και όλους όσους ζουν από αυτή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 5 ώρες πριν, insomniac01 είπε ... Και για να μην ξεχνιόμαστε, το λιμάνι του Πειραιά που είναι το 2ο μεγαλύτερο στον κόσμο (ή έστω πιο επικερδές αν προτιμάτε) μετά την Βαλένθια, ανήκει σε Κινέζους. Οι παγκόσμιες ισορροπίες έχουν αλλάξει από το 2007-08. Ξεκάθαρα το 2ο μεγαλύτερο του κόσμου. και ναι δεν λέει κάτι για κέρδος, αλλά όταν από Σανγκάι και Σιγκαπούρη περνάνε 30-40 εκατομμύρια κοντέινερ, ενώ από τον Πειραιά 5,5 εκατομμύρια, δύσκολο να βγάζει τόσο πολύ κέρδος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tetrabitos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 8 ώρες πριν, insomniac01 είπε Η Κίνα είναι με διαφορά η πιο ισχυρή κόσμο αυτήν την στιγμή στον κόσμο. Επίσης, κατέχει και σχεδόν το 70-80% της Αφρικής που θα αποτελέσει τα επόμενα 100 χρόνια την γης της Επαγγελίας του υπόλοιπου πλανήτη. Πως την κατέχει; Όπως μας κατέχει και εμάς το ΔΝΤ και η ΕΕ. Δίνοντας ατελείωτα δάνεια σε ανίσχυρες σχετικά χώρες με την υπόσχεση ότι θα τους παρέχει τεχνολογίες (π.χ., σιδηροδρόμους, ΜΜΜ , γραφεία, κτίρια, Wi-Fi, ηλεκτρική ενέργεια παντού, αναβάθμιση λιμανιών) και θα δημιουργήσει εργοστάσια για τοπικές δουλειές. Όμως επειδή ξέρει η Κίνα ότι αυτές οι χώρες καλώς η κακώς είναι κάπως μπανανίες όλα τα project αποτυγχάνουν. Όταν συμβεί αυτό, απλά ζητάει μετοχές σε σημαντικές υπηρεσίες της κάθε χώρας καθώς και κάποια στρέμματα γης. Με άλλα λόγια δίνει τεχνικούς δανεισμούς. (Το έχει κάνει και στην Sri Lanka και στην Μαλαισία χρόνια τώρα). Αν ελέγξει και επισήμως και την Ταϊβαν, όλη η παγκόσμια τεχνολογία θα περνάει από τα χέρια της. Και τι σημαίνει παγκόσμια τεχνολογία; Τράπεζες. Γιατί; Γιατί όλες οι τράπεζες τρέχουν σε υπολογιστές τα τελευταία 30-40 χρόνια. Και που παράγονται τα εξαρτήματα των υπολογιστών; Στην Ταϊβαν. Και για να μην ξεχνιόμαστε, το λιμάνι του Πειραιά που είναι το 2ο μεγαλύτερο στον κόσμο (ή έστω πιο επικερδές αν προτιμάτε) μετά την Βαλένθια, ανήκει σε Κινέζους. Οι παγκόσμιες ισορροπίες έχουν αλλάξει από το 2007-08. Είσαι youtubakias και εσύ. Βλέπουμε τα ίδια κανάλια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Backpacker Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Να δω που θα πάνε όλες αυτές οι μπαταρίες σε 10-15 χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα