Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχως τα γυρισμενα χλμ ευδοκιμουν επειδη ακριβως υπαρχει ατιμωρισια. Πρεπει ομως και ο αγοραστης να ειναι λιγο πονηρεμενος.

Μια απλη πραξη διαιρεσης χλμ/ετος. Μια στοιχειωδη λογικη να εφαρμοσεις γιατι ενα μεταχειρισμενο ντιζελ δεν πουληθηκε εξω και κατεληξε εδω, για ποιο λογο ο προηγουμενος πηρε ντιζελ. Βασικα πραγματα.

Αλλα οχι, βλεπει ο αλλος την κατεβασμενη τιμη και τα κατεβασμενα χλμ και πεφτει μαυριλα στον εγκεφαλο, παει ντουγρου. Ε παρε τωρα αμαξι που εχει παει στην Σεληνη και πισω για να μαθεις. Σιγα μην βγαλεις ακρη με τον εμπορο. Δεξου την ηττα και προχωρα, βαλε στην ακρη κανα φραγκο για τις επισκευες

  • Like 1
  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Εαν απλα ειχες παει για ελεγχο στην αντιπροσωπεια πριν την αγορά θα το ηξερες... Αλλα οι 8/10 αγοραστες μεταχειρισμενων που θα δωσετε 5-10-15 χιλιαρικα κοιτατε να γλυτωσετε τα 50-60€ που θελει η αντιπροσωπεία (δε στο λεω επι προσωπικου, αυτη ειναι η αληθεια) και στο τελος σας βγαινει ακριβότερα το κοστουμι...

Δυστυχως δε προκειται να βγαλεις άκρη εκτος εαν ξοδεψεις μερικα χιλιαρικα σε δικηγόρους...

Πηρες χαρτι απο την αντιπροσωπεία για τα αληθινα χλμ;

Το ΚΤΕΟ τι λεει; Ποτε το αγορασες;

  • Like 4
Δημοσ.
9 ώρες πριν, kage είπε

googlare Αναστροφή πώλησης μεταχειρισμενου αυτοκινητου .η αδεια + εκτελωνισμος εγιναν στο ονομα σου ή στου μαντρα? εχεις κρατησει screenshot απο την αγγελια?

γενικοτερα δεν παιρνουμε αυτοκ.χωρις την αδεια εισαγωγης ωστε να την ελεγξεις στα εκει κτεο και τα χαρτια εκτελωνισμου(αν πληρωθηκαν οι φοροι)

https://www.autotrader.nl/auto/renault/clio/brandstof--diesel/?fregfrom=2012&fregto=2013 + https://www.ooyyo.com/netherlands/used-renault-clio-for-sale/c=CDA31D7114D3854F111BFA6FBAFB355B03A11D7FCAD489BE160DF778BC4535/

δεν φαινοταν φθορα  εσωτερικα με 300κ km? ta km τελικα πως τα εμαθες?τα κμ ειναι υπερβολικα για 9 ετων αυτοκ!!!

Αυτο ομως ζηταει την ξενη πινακιδα αν καταλαβα καλα 

https://ovi.rdw.nl/default.aspx

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Morosana είπε

Ακριβώς.

Ενα αμαξι από Ευρώπη δεν το έχει ψήσει ο ήλιος το καλοκαίρι στους 40 βαθμούς  ούτε έχει γίνει κουδουνίστρα στα 1000000 που γίνεται κάποιο που κυκλοφορεί στους καρόδρομους που έχουμε

Τιμόνι, πεντάλ, λεβιές και καθίσματα δεν έχουν σχεση με τους δρόμους. Οι επιφάνειες τους δηλαδή. 

Αμάξι με 300.000χλμ έχει εμφανή σημάδια φθοράς σε αυτά, σε σχέση με ένα με 100.000χλμ,ειτε τα έκανε κυρίως στις γερμανικές Autobahn, είτε στους δικούς μας κατσικοδρομους.

Μπορει κάλλιστα, σε μια άπειρο ελάχιστη περίπτωση ο έμπορος να τα αλλάξει και να βαλει καινούρια, αλλά θα φαίνεται. 

Θυμάμαι πως ήταν το δικό μου αμάξι, καπου το 2007 με 100.000χλμ και πως ήταν το 2017 με 250.000χλμ, όταν άλλαξα πενταλια και λεβιέ ταχυτητων. Και πως ήταν τα καθίσματα και το τιμόνι τότε, και πως ειναι τώρα. Αμαξι πάντα σε γκαράζ και το 70% των χιλιομέτρων Γερμανία. 

Ο TS προφανώς δεν πήγε με άτομο που να γνωρίζει τι να κοιτάξει σε ένα μεταχειρισμένο αμάξι. Και την πάτησε.

Όσο πιο πολλά χλμ κατεβάζεις τόσο πιο πολύ φαίνονται σε συγκεκριμένα σημεία. Είναι και αμάξι 10 ετών.

Δεν νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα. Τουλάχιστον αν βγει καλό το αμάξι, χαλάλι.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τιμόνι, πεντάλ, λεβιές και καθίσματα δεν έχουν σχεση με τους δρόμους. Οι επιφάνειες τους δηλαδή. 

Αμάξι με 300.000χλμ έχει εμφανή σημάδια φθοράς σε αυτά, σε σχέση με ένα με 100.000χλμ,ειτε τα έκανε κυρίως στις γερμανικές Autobahn, είτε στους δικούς μας κατσικοδρομους.

Μπορει κάλλιστα, σε μια άπειρο ελάχιστη περίπτωση ο έμπορος να τα αλλάξει και να βαλει καινούρια, αλλά θα φαίνεται. 

Θυμάμαι πως ήταν το δικό μου αμάξι, καπου το 2007 με 100.000χλμ και πως ήταν το 2017 με 250.000χλμ, όταν άλλαξα πενταλια και λεβιέ ταχυτητων. Και πως ήταν τα καθίσματα και το τιμόνι τότε, και πως ειναι τώρα. Αμαξι πάντα σε γκαράζ και το 70% των χιλιομέτρων Γερμανία. 

Ο TS προφανώς δεν πήγε με άτομο που να γνωρίζει τι να κοιτάξει σε ένα μεταχειρισμένο αμάξι. Και την πάτησε.

Όσο πιο πολλά χλμ κατεβάζεις τόσο πιο πολύ φαίνονται σε συγκεκριμένα σημεία. Είναι και αμάξι 10 ετών.

Δεν νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα. Τουλάχιστον αν βγει καλό το αμάξι, χαλάλι.

Αν πας μια βόλτα στο Ρέλλα και σε οποιονδήποτε δερματά το 80% είναι αμάξια εμπόρων που διορθώνουν αυτές τις φθορές με μικρό κόστος . Οι περισσότεροι έλεγχοι αγοράς αφορούν μηχανικά και δομικά μέρη. Ο μάστορας θα ρίξει μια μάτια σε λάδια, υγρά, θα δει αν κουμπώνουν οι ταχύτητες και θα τσεκάρει ψαλίδια μπαλακια και διεύθυνση και αν τυχον υπάρχει κανένα χτυπημα και that’s all. Ένα αμαξι που έχει περπατήσει στους δρόμους της Ελλάδας για 100k χλμ συνήθως έχει μεγαλύτερη φθορά στη διεύθυνση από ένα εισαγόμενο. Επισης άλλη φθορά έχει ένα ελληνικό αμαξι που το καλοκαίρι η λαμαρίνα σε ένα μαύρο χρωμα μπορεί να φτάσει τους 80 βαθμούς και αλλιως ξεθωριαζουν τα πλαστικά σε μια καμπίνα του γίνεται φούρνος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Morosana είπε

Αν πας μια βόλτα στο Ρέλλα και σε οποιονδήποτε δερματά το 80% είναι αμάξια εμπόρων που διορθώνουν αυτές τις φθορές με μικρό κόστος . Οι περισσότεροι έλεγχοι αγοράς αφορούν μηχανικά και δομικά μέρη. Ο μάστορας θα ρίξει μια μάτια σε λάδια, υγρά, θα δει αν κουμπώνουν οι ταχύτητες και θα τσεκάρει ψαλίδια μπαλακια και διεύθυνση και αν τυχον υπάρχει κανένα χτυπημα και that’s all. Ένα αμαξι που έχει περπατήσει στους δρόμους της Ελλάδας για 100k χλμ συνήθως έχει μεγαλύτερη φθορά στη διεύθυνση από ένα εισαγόμενο. Επισης άλλη φθορά έχει ένα ελληνικό αμαξι που το καλοκαίρι η λαμαρίνα σε ένα μαύρο χρωμα μπορεί να φτάσει τους 80 βαθμούς και αλλιως ξεθωριαζουν τα πλαστικά σε μια καμπίνα του γίνεται φούρνος.

Ξαναλέω, επειδη μιλάς για γενικό αρπακολλατζιδικο έλεγχο, 

Τιμόνι, πεντάλ, λεβιές, χερούλια και καθίσματα δεν έχουν σχεση με τους δρόμους. Οι επιφάνειες τους δηλαδή. Αυτά τα συγκεκριμένα. Η φθορά τους έχει να κάνει με το πόσο επαφή είχε ο οδηγός. Άλλη φθορά έχουν στα 100.000,αλλη στις 300. 000χλμ.

Δεν θα πάνε σε "δερματα", σε ταπετσερη θα πάνε, για μικρές φθορές, δεν έχουν όλα τα εισαγωμενα μικρά δερματινο σαλόνι, και εκεί φαίνεται αμέσως τι έχει διορθωθεί, δεν θα διορθώσει όλη τη καμπίνα ο ταπετσερης. 

Και τέλος βασική προϋπόθεση να υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ πραγματικών χλμ και αυτών που λέει το καντράν. Αν το αμάξι έχει 200.000χλμ και το κατεβάσει στα 150.000,δεν θα δεις πολλά, αν έχει 400.000 και το πας 100.000,ε τότε θα δεις,οτι μικρόεπιδιορθωση και να έκανε ο ταπετσερης. 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Παιδια, αν ο μαντράς σου δίνει το vin να το ελενξεις + kteo ekswterikou , θεωρείτε οτι ακόμα ειναι επικίνδυνο?
 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Morosana είπε

. Ο μάστορας θα ρίξει μια μάτια σε λάδια, υγρά, θα δει αν κουμπώνουν οι ταχύτητες και θα τσεκάρει ψαλίδια μπαλακια και διεύθυνση και αν τυχον υπάρχει κανένα χτυπημα και that’s all

Καλή τύχη με τέτοιο "μάστορα" 

Δημοσ.

Καλά μην τρελαθούμε.

Δεν έχουμε μόνο στη  Ελλάδα καροδρομους και υψηλές θερμοκρασίες.

Αυτό που έχουμε είναι η απουσία προστασίας του καταναλωτή όσο αφορά στα μεταχειρισμένα εισαγωγης.

Καλύτερα να αντιμετωπίζεις το κάθε μεταχειρισμένο με την μέγιστη δυνατή καχυποψία, ώστε να εκπλαγείς ευχάριστα σε περίπτωση που ειναι καλό

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TS  έχεις δικαίωμα αναστροφής & υπαναχώρησης, αρκεί να έχει γίνει συναλλαγή και να μην στο κατέβασε στο όνομα σου, πράγμα που δεν νομίζω να έγινε, γιατι αν ηταν νέα εισαγωγή δε θα μπορούσε θα να πειράξει χιλιόμετρα. Πλέον για να περάσουν ΚΤΕΟ πριν την μεταβίβαση χρειάζονται εν ισχύ ΚΤΕΟ απο τη χώρα προέλευσης, οπότε είναι πολύ δύσκολο να κάνουν τέτοιες μαλαγανιές.

Μίλα με δικηγόρο και συνήγορο του καταναλωτή, και στείλε εγγράφως στον μαντρά τα στοιχεία που έχεις και την πρόθεση σου να το πας δικαστικά, για να μην έχει καθυστερήσεις του τύπου "δεν ήξερα"

Μην κάθεσαι να περιμένεις ό,τι και να σου λέει.

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Επίσης diesel του 13 εισαγωγής και περίμενες να έχει 100.000χλμ?

Σίγουρα χλωμό αλλά όχι αδύνατο. Είχα πάρει καινούργιο αμάξι ίδιας κατηγορίας με του TS (C3 το 2013 (diesel)) και μέσα σε επτάμισι χρόνια είχα κάνει λιγότερο από 50000 χιλιόμετρα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Τιμόνι, πεντάλ, λεβιές, χερούλια και καθίσματα δεν έχουν σχεση με τους δρόμους. Οι επιφάνειες τους δηλαδή. Αυτά τα συγκεκριμένα. Η φθορά τους έχει να κάνει με το πόσο επαφή είχε ο οδηγός. Άλλη φθορά έχουν στα 100.000,αλλη στις 300. 000χλμ.

Δεν είναι έτσι ακριβώς, η φθορά στα παραπάνω όντως έχει να κάνει με το πόσο επαφή είχε ο οδηγός αλλά η επαφή αυτή δεν είναι απαραίτητα ανάλογη με τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Κάποιο που έχει κάνει 100.000 χλμ σε πόλη και μικρές διαδρομές πχ δεν είναι απίθανο να έχει μεγαλύτερη φθορά σε όλα αυτά από κάποιο που έχει κάνει 300.000 σε ταξίδια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι έτσι ακριβώς, η φθορά στα παραπάνω όντως έχει να κάνει με το πόσο επαφή είχε ο οδηγός αλλά η επαφή αυτή δεν είναι απαραίτητα ανάλογη με τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Κάποιο που έχει κάνει 100.000 χλμ σε πόλη και μικρές διαδρομές πχ δεν είναι απίθανο να έχει μεγαλύτερη φθορά σε όλα αυτά από κάποιο που έχει κάνει 300.000 σε ταξίδια.

Αυτό, συνήθως αυτά δείχνουν ΠΟΣΟ έχει κάτσει μέσα στο αυτοκίνητο ο οδηγός, και γενικά επιβάτες. Είναι και θέμα οδηγού, μπορεί ο άλλος με 30000 να έχει κάνει το αμάξι μπουρδέλο-με το συμπάθειο- μπορεί να το έχει και κούκλα. Επίσης μπορεί να κάνει κάθε μέρα 150 χιλιόμετρα σε ταχείας κυκλοφορίας, και σε μια ώρα να έχει μπει και να έχει βγει απο το αμάξι, ή να τρώει 3 ώρες τη μέρα στην κίνηση για να κάνει 15 χιλιόμετρα. 

Είναι ένδειξη η κατάσταση του τιμονιού/καθισμάτων κτλ, απλά δεν είναι απόδειξη.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 5
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό, συνήθως αυτά δείχνουν ΠΟΣΟ έχει κάτσει μέσα στο αυτοκίνητο ο οδηγός, και γενικά επιβάτες. Είναι και θέμα οδηγού, μπορεί ο άλλος με 30000 να έχει κάνει το αμάξι μπουρδέλο-με το συμπάθειο- μπορεί να το έχει και κούκλα. Επίσης μπορεί να κάνει κάθε μέρα 150 χιλιόμετρα σε ταχείας κυκλοφορίας, και σε μια ώρα να έχει μπει και να έχει βγει απο το αμάξι, ή να τρώει 3 ώρες τη μέρα στην κίνηση για να κάνει 15 χιλιόμετρα. 

Είναι ένδειξη η κατάσταση του τιμονιού/καθισμάτων κτλ, απλά δεν είναι απόδειξη.

Αυτο.Απλα ενδειξεις ειναι.Αν το προσεχει ο αλλος και δεν ειναι Ουνος ειναι ολα καλα.Σε καποια αμαξια βεβαια.Δεν εχουν ολα ιδια αντοχη.Ιδιως τα πιο συγχρονα Ευρωπαϊκα.

Πηρα απο το πρωην αφεντικο μου Rav4 του 2007 με 350.000χλμ το 2017 (πολυ ταξιδι Ευρωπη για σκι) και δε φοραγε καν καλυμματα στα καθισματα το αμαξι.Μονο λιγο απο το λεβιε και το τιμονι καταλαβαινες τη διαφορα κι αυτα μολις τα εντυσα,δεν καταλαβαινες τιποτα.Ουτε ρωγμες ουτε ξεβαμμενα κουμπια και χερουλια στις πορτες,ουτε τιποτα.

Αν ησουν καλοθελητης εριχνες τα χλμ στις 120.000 και το πουλαγες πασας.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, visualizer είπε

Tι να συζητησει .. σιγουρα το ηξερε και απλα "κερδιζει χρονο" . Προσωπικα θα ειχα βαλει δικηγορο χθες...

 

5 ώρες πριν, visualizer είπε

Tι να συζητησει .. σιγουρα το ηξερε και απλα "κερδιζει χρονο" . Προσωπικα θα ειχα βαλει δικηγορο χθες...

συμφωνω απολυτα μιας και δεν ειναι ουτε η πρωτη περιπτωση ουτε η τελευταια

εχεις 2 επιλογες:

1)Το αναφερεις στον μαντρα με στοιχεια και του απαιτεις αντικατασταση με παραπλησιο μοντελο/χρονολογια ή τα λεφτα πισω. Γενικα συμβιβασμο. Μη του αναφερεις για εξωδικα δικηγορο κτλ. Αν δεν αντιδρασει τοτε

2)Δικαστικως (εξωδικαστικως): αναγκαστικα θα πρεπει να πληρωσεις δικηγορο ωστε να σε κατευθηνει. Αν και θα δωσεις χρηματα για τα νομικα, ενδεχωμενως να δικαιωθεις πριν καν παει σε αιθουσα με συμβιβασμο. Αν ομως ο μαντρας και στον εξωδικαστικο δεν αντιδρασει τοτε θα παει δικαστικως (υπολογιζε σε ενα με δυο χρονια) οπου απο τη μια ισως παρεις περισσοτερα, απο την αλλη ισως και τιποτα (αν ο μαντρας το εχει κανει ρεμουλα και υπαρχουν και αλλες υποθεσεις ή απλως δηλωσει πτωχευση ή...εξαφανιστει).

 

ολα τα αλλα ειναι.... αλλα λογια να αγαπιομαστε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...