Προς το περιεχόμενο

Atomic Heart [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε παιδιά εγώ απ' το gameplay που έχουν δείξει μια χαρά το βλέπω..Δεν καταλαβαίνω τι σας χαλάει..

Προσωπικά δεν με χαλάει τίποτα από ότι έχω δει, το αντίθετο, απλά επειδή είναι άγνωστη εταιρία την φοβάμαι λίγο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε το κρύβω, δεν μου έχει αρέσει καθόλου αποτι έχουν δείξει.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Δημοσ.

Το gameplay έχει φουλ Bioshock μέσα του (πετυχημένη συνταγή) αλλά και το art design φαίνεται να χτίζει έναν ιδιαίτερο και ενδιαφέρον κόσμο τον οποίο δεν έχουμε δει ξανά κατά κάποιο τρόπο. Σημασία έχει να μην είναι "κούφιο" και να συνοδεύονται όλα αυτά από ένα ενδιαφέρον σενάριο.

Trivia: Atomic Heart is developed by Mundfish, a Russian studio with headquarters in Cyprus.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μεγάλο "πρόβλημα" με το game είναι τι θα δούμε σαν τελικό αποτέλεσμα γιατί από αυτά που είχαν και καλά διαρρεύσει πριν λίγα χρόνια κατά την ανάπτυξη του τίτλου δεν έβγαινε άκρη πχ τα παρακάτω (το αν ισχύουν ή όχι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο) 

Από το 2019:

Interesting article came out from a gamedev related Telegram channel. Poster says he anonymously talked with some of the Atomic Heart devs to find out what's been happening with all these rumors (rumors that almost got no attention outside local websites).

Key notes (but there are a lot more going on):

Last gameplay is real but it's heavily directed and very linear. First trailer is mostly fake with gameplay bits rendered on engine.

Seems like the game may have an episodic release (1 episode is approximately 5 hours) but it doesn't mentioned anywhere else.

CEO doesn't have any knowledge about the game development.

Everything that people like about the game (art, design, concept) is made by one person - Artyom Galeev, who has been nurturing the concept of the game for many years.

No actual game design. Devs don't know what they want to make. Someone liked finishers from DOOM and they implented something similar. Ideas shift from Doom-Prey to even Dark Souls.

Major layoffs and there are not many experienced developers with C++ and UE4 in Russia, a lot of the work is outsourced.

Development was rebooted 5 months ago and now it looks even worse than it did before, huge gameplay downgrade.

The whole deal with Soviet Luna Park VR sounds like a cashgrab with peopple who bought it left behind.

Pre-orders are already open and it seems like it's the only thing about this game that really does work.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, liakinen είπε

Αν και το Story είναι σε υψηλό επίπεδο θα μιλάμε για σπουδαία πράγματα.

Και μούφα να είναι μονο το gameplay φαίνεται πιο ενδιαφέρον από τα τελευταία 4 Far Cry combined. :P

  • Like 5
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...